Dan heeft google het vaut.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb hem gekopieerd van Google dus dat is goed.
quote:
Is dit meisje niet te oud voor 'm? Toch al rond de twintig geloof ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij probeert eigenlijk te zeggen dat hij haar straks in die slaapkamer keihard wilt pakken
Half uur lang.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]! zondagavond 00:00 gaat echt ge-wel-dig worden! Een uur lang Jabadaba dance platen.
17. Precies goed voor hem.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is dit meisje niet te oud voor 'm? Toch al rond de twintig geloof ik.
Klopt, maar dat is schijnbaar maar een half uurtje..quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat was toch morgenavond/nacht of is het nou de nacht van zondag op maandag ??![]()
Voor wie nietquote:
De camera dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lekker geil ramen likken.
Ach, Giel kan het wel goed opbouwen. Eerst ramen, daarna wat anders.
Absoluutquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:59 schreef cosmick het volgende:
Dit had best Megahit kunnen zijn. Vroeger.
Je kent de oude gezegde; hoe dichter bij de nul, hoe strakker om .. enfin.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:59 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb die Merel nu wel een beetje gezien.. Beetje te jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |