quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. Opgehangen waarschijnlijk.
Pleur de link ff op Fok!, ik hem em nog niet gezienquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is bezig om de eerste VeilingTV (met brekende ballen) op YouTube te gooien.
Ze schijnt wel model te zijn, maar van de foto's die er van haar op het internet circuleerden werd ik niet warm.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die vriendin van hem is trouwens best lelijk. Tenminste, ik vond het tegenvallen. Giel kwam samen met haar en de moeder van dat kind binnenlopen bij DWDD toen ik in het publiek zat en ik vond er echt niet veel aan. Je zou denken dat hij wel een beetje lekker wijf als vriendin zou nemen voor die leeftijd.
Iig in mijn top 5. Positie nog onbepaald.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:49 schreef cosmick het volgende:
Goddamned, wellicht de tofste track van dit jaar man!
Ah! Welke 4 andere tracks dingen er nog meer mee naar de nummer 1-positie?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iig in mijn top 5. Positie nog onbepaald.
Ja?!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. Opgehangen waarschijnlijk.
Wie is het dan ?? Ik heb nog niets van d'r gehoord en gezienquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze schijnt wel model te zijn, maar van de foto's die er van haar op het internet circuleerden werd ik niet warm.
Pauw & Witteman vanavond gezien ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef peaceman het volgende:
Same here! Proost!
Dat is toch wel de shit zo vlak voor het sluiten van de markt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef cosmick het volgende:
Fuck, vette BLUR!
Jup.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
G O T Y E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien Jodi Bernal langs sturen, om 't te vragen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er geen Fokker die naar het glazen huis kan gaan, dan wat doneren en door microfoon vragen of het echt waar is wat ze zeggen: hoe dichter bij de nul....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze schijnt wel model te zijn, maar van de foto's die er van haar op het internet circuleerden werd ik niet warm.
Heb je ook een geheel plaatje?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Niet slecht vind ik.
Nee, alles wat ik vinden kon.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je ook een geheel plaatje?
Bij nader inzien vind ik het toch een beetje een zeurnummerquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is toch wel de shit zo vlak voor het sluiten van de markt.
Dan mag ze mij ook wakker komen makenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef JJH het volgende:
"Hoe merel koen wakker gaat maken"
Gewoon die tieten in zijn gezicht hangen.
Lelijk is ze niet, vind ik. Best een leuke meid om te zien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gotye - Learn A Little Givin’ And Lovin’quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeg dat zeg!![]()
Welk nummer is dit trouwens???
Toch niet Ulysses?!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:49 schreef cosmick het volgende:
Goddamned, wellicht de tofste track van dit jaar man!
Niet slechtquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oet morgenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:53 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga ook maar eens van Fok! af. Miss dat ik nog ff snel reageer. Tot Morge
Eigenlijk is Human de enige andere zekerheid voor mn top5. Had er nog wel een paar in gedachten, maar die zijn zo vaak gedraaid dat de glans er allang af is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah! Welke 4 andere tracks dingen er nog meer mee naar de nummer 1-positie?
Bij DWDD zag ze er heel anders uit. Niet zo opgemaakt en toen zag ze er ook een stuk minder uit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er zit inderdaad weinig pit in de plaat... Tijd voor Frans F !quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik het toch een beetje een zeurnummer.
Onbegrijpelijk. Van al die jaren 60-dingetjes die dit jaar zo hip waren vond ik dit toch wel de beste.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup.![]()
En niet eens in de Song van het Jaar Top 100.
EN DAN WEL Ulysses natuurlijjkquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er zit inderdaad weinig pit in de plaat... Tijd voor Frans F !
Zeer zeker ! de plaat van het moment.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
EN DAN WEL Ulysses natuurlijjk.
Learnalilgivinanlovinquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gotye - Learn A Little Givin’ And Lovin’
Hij probeert eigenlijk te zeggen dat hij haar straks in die slaapkamer keihard wilt pakkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:56 schreef admiraal_anaal het volgende:Giel wil subtiel aan haar zitten
Dat was toch morgenavond/nacht of is het nou de nacht van zondag op maandag ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:55 schreef -Hans- het volgende:
Waar blijft de Happy Hardcore?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |