Nou niet echt want ik kon geen leuke topictitel bedenken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goedzo Hans...
Zelfs met SR wil je altijd weer de laatste zijn heh
jaja, ik weet nu wel dat ik te laat was, maar het openen en het posten heeft bij elkaar nog geen 5 sec geduurd..quote:
500 error zie ik net, wou ff kijken of ik daar m'n plaatjes goed op kan hosten.. Zal wel niet goed komen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gerben je locatie is supertraag of je plaatjes zijn supergroot, want ze verschijnen amper.
Werd tijd !quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De veenbesjes , ze komen terug met nieuw album
Kan geen 2 zaken tegelijkertijd. Vandaar dat het iets langer duurde. Verdere details zal ik je besparen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Wat zei je nou net Hans? Had je een fuckmoment?
Dan zou ik ook ff wachten met een topic openen
quote:
Ik vraag me ook af hoeveel posts ik vandaag heb geplaatst...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef gerbenp het volgende:
Mijn postcount gaat zwaar omhoog merk ik.. Zometeen een nieuw shotje plaatsen van het plein, hoe het ernu uitziet?
[SR @ 3FM #934] Hakken met Paul! (1)quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoeveel posts ik vandaag heb geplaatst...
Na middernacht komt er weer een overzicht ergens hier op FOK!, dus ik ben benieuwd waar ik sta in die lijst.
Hoe kom je aan die info ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[SR @ 3FM #934] Hakken met Paul! (1)
[SR @ 3FM #933] Met friet en Merel! (9)
[SR @ 3FM #932] Speciaal voor Roel_Jewel geen Coen of Sander (15)
[SR @ 3FM #930] Met nu: de Coen zonder Sandershow! (1)
[SR @ 3FM #929] Waar de DJ's nog steeds niet op FOK zitten (1)
[SR @ 3FM #928] Op naar de 2.5 MIljoen (6)
[SR @ 3FM #927] Vorig topic zat net zo dicht als het huis. (1)
[SR @ 3FM #926] En de deur is (zo goed als) dicht! (4)
[SR @ 3FM #925] Een vluchteling is NERGENS zonder jouw hulp! (5)
[SR @ 3FM #924] Wie stapt als eerste het glazenhuis binnen. (15)
reken maar uit, is niet eens genoeg om onderaan te staan in de lijst
![]()
Die vraag heb je me al eens eerder gesteld. Maar ik zit momenteel in Zweden. Maar ga morgen weer naar huis, dus dan ik gewoon tv kijken en Radio luisteren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je dan niet je TV / Radio aan zetten? Dat scheelt weer bandbreedte.
Mja, ik ben dan ook een flinke tijd vandaag niet aanwezig geweest...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[SR @ 3FM #934] Hakken met Paul! (1)
[SR @ 3FM #933] Met friet en Merel! (9)
[SR @ 3FM #932] Speciaal voor Roel_Jewel geen Coen of Sander (15)
[SR @ 3FM #930] Met nu: de Coen zonder Sandershow! (1)
[SR @ 3FM #929] Waar de DJ's nog steeds niet op FOK zitten (1)
[SR @ 3FM #928] Op naar de 2.5 MIljoen (6)
[SR @ 3FM #927] Vorig topic zat net zo dicht als het huis. (1)
[SR @ 3FM #926] En de deur is (zo goed als) dicht! (4)
[SR @ 3FM #925] Een vluchteling is NERGENS zonder jouw hulp! (5)
[SR @ 3FM #924] Wie stapt als eerste het glazenhuis binnen. (15)
reken maar uit, is niet eens genoeg om onderaan te staan in de lijst
Ik vergeet zulke dingen altijd...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef Mokus het volgende:
[..]
Die vraag heb je me al eens eerder gesteld. Maar ik zit momenteel in Zweden. Maar ga morgen weer naar huis, dus dan ik gewoon tv kijken en Radio luisteren.
Ik wou vanavond nog ff lekker meeposten, maar dat gaat er ook niet inzitten helaas.
Wat hij zegtquote:
Zo groot is 'ie nou ook weer niet . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:52 schreef gateway het volgende:
damn giel in dat pakje..... dat ie erin paste!! En die arme merel..........
Je gaat er ook echt voor om bovenaan te eindigen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik ben dan ook een flinke tijd vandaag niet aanwezig geweest...
Morgen een nieuwe kans.
Madcon - Beggin'quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:53 schreef JeroenV het volgende:
van wie is deze?
Nee, dat niet. Maakt me eigenlijk weinig uit hoeveel ik post (heb zelfs geen idee hoeveel posts ik in totaal op FOK! heb, volgens mij tussen de 10.000 en 20.000), maar bij SR vorig jaar vond ik 't best grappig om in de topregionen van de lijst alleen maar mensen van dit topic te zien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je gaat er ook echt voor om bovenaan te eindigen?
Volgens mij ben ik vorig jaar 2x 2e geworden. Begon vandaag wel hard met posten, maar in de middag zwakte dat af (o.a. door een treinreis).
Ik kreeg het idee dat Timur Paul niet hoorde.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Paul hoort zeker liever zichzelf dan Timur...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maakt me eigenlijk weinig uit hoeveel ik post (heb zelfs geen idee hoeveel posts ik in totaal op FOK! heb, volgens mij tussen de 10.000 en 20.000), maar bij SR vorig jaar vond ik 't best grappig om in de topregionen van de lijst alleen maar mensen van dit topic te zien.
Een questie van iemand met een loopzender naar buiten sturen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:59 schreef Dichterbijer het volgende:
OP dit soort momenten is het jammer dat ze geen buiten mic's hebben
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
Koop op de webcam-stream!
Nouja... voor 3 seconden dan...
Tja, maak dan gewone nieuwe bulletins of laat die herhalingen vallen . . .quote:
Liever de updates dan die reclames die op dit moment op 3FM te horen zijn...quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik schakel op die momenten weer ff naar de radio. Die "updates" kan ik inmiddels dromen.
Wat ze allemaal wel niet verzinnen tegenwoordig . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
http://www.piles.nl/fok/index.php?user_id=87436
leuke grafiekjes erbij![]()
is inderdaad TE aan het wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik schakel op die momenten weer ff naar de radio. Die "updates" kan ik inmiddels dromen.
wordt ieder heel uur van de dag bij gewerkt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat ze allemaal wel niet verzinnen tegenwoordig . . .
welke pizza is het voor jou geworden, die van mij was te snel opquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
De pizza's waren al heerlijk maar zo'n biertje.... oef, te lekker!
Ik hoop dat ze ooit eens in Grunn gaan staan. Dat lijkt mij echt te gek.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef gerbenp het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een drukte daarnet.
't Is allebei niet wat. Maar goed, op de radio begint 't weer eerder in 't nieuwe uur.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever de updates dan die reclames die op dit moment op 3FM te horen zijn...
DR. Oetker (ofzo iets) BBQ en die vond ik vrij ranzig en iets met vis en die was toch wel erg lekker. Was die van jou verder wel lekker?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welke pizza is het voor jou geworden, die van mij was te snel op
Zag er inderdaad niet al te tof uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef Treezz het volgende:
toch creepy hoor.. die man met z'n gebroken arm
Toch wel Jupiler he?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
De pizza's waren al heerlijk maar zo'n biertje.... oef, te lekker!
slaap lekker en tot het volgende momentjequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef gateway het volgende:
pffff, zo langzaam wil mijn hoofd niet meer...... Dusseuh ik haak af voor vandaag, kijk nog wel ff verder op tv, en dan lekker slapen, en hopen dat het morgen beter gaat
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag er inderdaad niet al te tof uit.
Volgens mij zijn er wel wat topics bij die niet goed verwerkt zijn. Bij #930 en #931 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt ieder heel uur van de dag bij gewerkt.
Trusten en tot morgen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef gateway het volgende:
pffff, zo langzaam wil mijn hoofd niet meer...... Dusseuh ik haak af voor vandaag, kijk nog wel ff verder op tv, en dan lekker slapen, en hopen dat het morgen beter gaat
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef Treezz het volgende:
[..]
..
dat de rode kruis daar niet voor zorgt..
zal er even naar kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel wat topics bij die niet goed verwerkt zijn. Bij #930 en #931 bijvoorbeeld.
Komt inderdaad door de vertragingquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Internet nu ook(vertraging denk ik.)
Wilde net vragen maar wie is de chick die Merel gaat interviewenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Zelfs Merel wordt al geïnterviewd.
heb ze opnieuw laten inladen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel wat topics bij die niet goed verwerkt zijn. Bij #930 en #931 bijvoorbeeld.
Die is er al, de eerste gast is winnende luisteraar Merel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef 3FMaster het volgende:
Komt er een gast vanavond?
Die had ik ondertussen gezien, maar ik bedoel een BNer? Hoeft niet persé te blijven slapen ofzo, maar net zoals die Verbaan vanmiddag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er al, de eerste gast is winnende luisteraar Merel.
Zou mooi zijn volgend jaar. Even andere kant vh land.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ooit eens in Grunn gaan staan. Dat lijkt mij echt te gek.
Ik zag net dat ze nu wel goed zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb ze opnieuw laten inladen.
Dat is allebei hetzelfde signaal . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef gerbenp het volgende:
Internet nu ook(vertraging denk ik.)
Absoluut en met al die studenten in het nachtleven gaat het vast een dolle boel worden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
Zou mooi zijn volgend jaar. Even andere kant vh land.
Als die al komt is het simpelweg nog niet bekend. Zulke dingen zijn een verrassing voor luisteraars en DJ's.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die had ik ondertussen gezien, maar ik bedoel een BNer? Hoeft niet persé te blijven slapen ofzo, maar net zoals die Verbaan vanmiddag.
heb ze opnieuw laten inladen. scheelt bijna 350 postsquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
He! Niets tegen Brabant hequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Staat half Brabant soms op de Grote Markt...?
Alleen jammer van die voetbalclub..quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
He! Niets tegen Brabant he![]()
![]()
Trots om Brabander te zijn.
Ik bedoel dat er achterlijk veel mensen bij het Huis staan, da's dus iets positiefs.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
He! Niets tegen Brabant he![]()
![]()
Trots om Brabander te zijn.
Hebben ze een voetbalclub dan ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Alleen jammer van die voetbalclub..
groningen laat ook al tijdje even niets meer zien , waar ze daarvoor de sterren van de hemel speeldenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alleen jammer van die voetbalclub..
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hebben ze een voetbalclub dan ??
FC Eindhovuh de gekstequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hebben ze een voetbalclub dan ??
Ik zag 't. Alles weer compleet?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb ze opnieuw laten inladen. scheelt bijna 350 posts
Ilse DeLange komt morgennacht. Dacht ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als die al komt is het simpelweg nog niet bekend. Zulke dingen zijn een verrassing voor luisteraars en DJ's.
Maar zo laat op de avond is de kans vaak al wat kleiner. Meestal komende de late-night gasten pas richting het einde van de week.
Ilse isquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ilse DeLange komt morgennacht. Dacht ik.
Drama... Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Powel zit weer bij de selectie maar die Meerdink wil nu ook al weg. Komt wel weer goed met de FC. Boeren geven nooit op!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
groningen laat ook al tijdje even niets meer zien , waar ze daarvoor de sterren van de hemel speelden
Jup.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:
Dat is wel een reden om morgenavond even naar Breda te rijden. Zover is het niet voor mij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Armin komt toch?quote:
Ze zijn nu anders duidelijk te horenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
groningen laat ook al tijdje even niets meer zien , waar ze daarvoor de sterren van de hemel speelden
Ik zie geen dag staan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:18 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Armin komt toch?
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/284606
Aha, das pas voor later....![]()
![]()
Echt hee, jezus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef Treezz het volgende:
toch creepy hoor.. die man met z'n gebroken arm
Hahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze hun nuchterheid verliezen door glaasje alcohol
crappy verbinding inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan 3fm geen goede telefoons meer betalen
Jullie hebben Berg toch nogquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Drama... Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Powel zit weer bij de selectie maar die Meerdink wil nu ook al weg. Komt wel weer goed met de FC. Boeren geven nooit op!
Klopt, nog wel maar het is de vraag of dat nog lang is. Al zit Berg nu ook niet in zijn meest goede periodequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jullie hebben Berg toch nog? Normaal ben ik into voetbal, maar de laatste tijd volg ik het eigelijk niet zo meer. Shame!
Neuj. Alles voor de centen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Wees dan origineel, kom dan met een animated smilie . . .![]()
Lijkt mij echt lachen als dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:23 schreef 3FMaster het volgende:
Ik zie die gasten al 'lopen' op die band, nadat ze ladderzat uit het café komen
* JJH Zit toevallig naast brennelquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:24 schreef Brennel het volgende:
We, are, your friends, you'll never be alone again
* Brennel omhelst een willekeurig persoon
Zometeenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Heeft Merel al íets gezegd?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Ik schakel snel over op de internet stream.. dan kan ik iets langer genieten van deze BRILJANTE plaat !
Stel je voor dat ze een vreselijke herrie produceert, dan had je leiver gehad dat ze niks zei...quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Moet dat dan,? beelden zeggen meer dan woorden
constateerden wij ook vanmorgen op basis van webcam foto, maar lijkt bewust voor de webcam gedaan te zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:27 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij hebben ze de sticker bij de brievenbus aan de verkeerde kant van het glas geplakt
Nu zou ik zo zeggen . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Nadeel van een pallet bier is wel dat het soms lastig is om te bepalen waar je moet beginnen.
Giel heeft bij mij weer wat meer krediet gewonnen door de briljante Freaknacht afl. van een paar week geleden met zo'n pop waar Melvin overheen ging.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, jullie zitten telkens Giel af te kraken, maar hij kan wel wat
Ik vindquote:
Dat viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:27 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij hebben ze de sticker bij de brievenbus aan de verkeerde kant van het glas geplakt
Er zit ook een sticker aan de andere kant op de klep zelf . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:27 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij hebben ze de sticker bij de brievenbus aan de verkeerde kant van het glas geplakt![]()
Is dat niet dezelfde pop die nu kwijt is ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Giel heeft bij mij weer wat meer krediet gewonnen door de briljante Freaknacht afl. van een paar week geleden met zo'n pop waar Melvin overheen ging.![]()
zal niet meer enthousiast zijn als iemand de fleetfoxes aanvraagtquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vindniet echt bij FF passen, het is geen meebrul-/stuitermuziek.
Geloof het welquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde pop die nu kwijt is ??![]()
Nu al?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef Noortje. het volgende:
Ik erger me trouwens minder aan Giel dan dat ik in eerst instantie zou verwachten.
En nu ga ik slapen.
Die beelden zijn idd op mijn netvlies geschrevenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel heeft bij mij weer wat meer krediet gewonnen door de briljante Freaknacht afl. van een paar week geleden met zo'n pop waar Melvin overheen ging.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:29 schreef Treezz het volgende:
Merel is een muts ..die de hele tijd d'r handen door haar .. haar sjort.. worden ze vettig van
is ook een uiting van vervelingquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:29 schreef Treezz het volgende:
Merel is een muts ..die de hele tijd d'r handen door haar .. haar sjort.. worden ze vettig van
Haha, dat is nou echt weer zo'n vrouwenopmerking....quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:29 schreef Treezz het volgende:
dacht dat je al weg wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef Noortje. het volgende:
Ik erger me trouwens minder aan Giel dan dat ik in eerst instantie zou verwachten.
En nu ga ik slapen.
Het deed mij aan een bijzonder leuke periode denken toen ik behoorlijk Giel-fan was. Echt een toffe uitzending met die Melvinquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die beelden zijn idd op mijn netvlies geschreven.
FF is eenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal niet meer enthousiast zijn als iemand de fleetfoxes aanvraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Die moet om 0200 dus wel logisch dat hij een paar uurtjesquote:
Ze kan d'r haar ook op een paardenstaart doenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Haha, dat is nou echt weer zo'n vrouwenopmerking....
Van 2 tot 6 zelfs. Maar goed, die doet vast geen oog dichtquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Die moet om 0200 dus wel logisch.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
FF is eenen
band. En ze heten Fleet Foxes
Die suggestie kreeg m_a_w al eerder vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, niet te flauw en doortrekken tot 06.00. Al is het natuurlijk leuker om overdag wakker te zijn, dus daarom ook wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Die moet om 0200 dus wel logisch dat hij een paar uurtjespakt
.
Giel is sinds de start niet afgekraakt, hij doet het meer in de stijl van de nacht uitzendingen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, jullie zitten telkens Giel af te kraken, maar hij kan wel wat
Jij zou dat nu ook al doen als je om 2 uur weer moest beginnen . . .quote:
Nee joh, ik zou gewoon keihard doorgaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij zou dat nu ook al doen als je om 2 uur weer moest beginnen . . .![]()
Hij draait heel wat meer platen dan normaal. Alleen dat geeft hem al het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel is sinds de start niet afgekraakt, hij doet het meer in de stijl van de nacht uitzendingen.
Slaap zequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee moest van mezelf nog even een gedicht analyseren voor Nederlands.
Als je het niet doet, ben je daarna gewoon brak en is het killing voor de rest van de week. hij heeft goed naar Sander geluisterd die zijn fouten daarin toegaf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij zou dat nu ook al doen als je om 2 uur weer moest beginnen . . .![]()
Eerste nacht zou ik nog wel redden, maar daarna wordt het lastigquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Nee joh, ik zou gewoon keihard doorgaan.maar die 5 dagen zou ik dan ook niet volhouden
![]()
Drie dagen moet een heel eind lukken, daarna af entoe een paar uurtjes, en daarna kun je lekker thuis bijslapen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou gewoon keihard doorgaan.maar die 5 dagen zou ik dan ook niet volhouden
Zou Ancilla nog langkomen of laat die het afweten ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:36 schreef 3FMaster het volgende:
Kga nu elke beweging van Merel volgen. Dat is pas een Freaky friday.
Denk dat je de spijker op zijn kop slaat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eerste nacht zou ik nog wel redden, maar daarna wordt het lastig![]()
Maar ach, op een gegeven moment ga je van de adrenaline leven . . .
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die suggestie kreeg m_a_w al eerder vandaag
Nou, ik kan onwijs slecht tegen niet eten... zonder food ben ik helemaal nergens.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Drie dagen moet een heel eind lukken, daarna af entoe een paar uurtjes, en daarna kun je lekker thuis bijslapen.
Die komt niet , die zit in het buitenland voor filmopname.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou Ancilla nog langkomen of laat die het afweten ??
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zolang ze maar niet drummen zijn ze Giel's vriendjes.
Ancilla was vorige week voor het laatst bij de Freaknacht, maar wie weet komt ze nog wel langs bij SR.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou Ancilla nog langkomen of laat die het afweten ??
Dank u ! gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Thanks, veel plezier nog met spammen iedereen!
Truste Noorquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Thanks, veel plezier nog met spammen iedereen!
Ze stond vandaag iig op de voorpagina van de Sp!ts.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ancilla was vorige week voor het laatst bij de Freaknacht, maar wie weet komt ze nog wel langs bij SR.
Welke? Diequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], zou wel helpen want de andere actie loopt alleen hard bij sommige posters
oh dan kan ze ook wel uit de OP, toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze stond vandaag iig op de voorpagina van de Sp!ts.
Maar ze was idd voor het laatst bij de vorige Freaknacht, dus ik reken er iig niet op.
Welke was 't!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat Cos er niet is... hij mist nu toch wel een mooie plaat.
Alleen heeft Giel hier 0 invloed op, want die requests worden door een muziekredactie per uur ingedeeld. Tenminste, zo was het de vorige jaren en ik neem aan dat het nu nog steeds zo gaat.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:42 schreef bbrother het volgende:
Zo, net terug van de markt in Breda. Het is hier om de hoek dus zondag gaan we weer ff kijken en doneren
Giel in zn strakke pakje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kereltje zingt het lied van Breda
[ afbeelding ]
Zit een beetje aan de normale radio te denken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alleen heeft Giel hier 0 invloed op, want die requests worden door een muziekredactie per uur ingedeeld. Tenminste, zo was het de vorige jaren en ik neem aan dat het nu nog steeds zo gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |