* JJH Zit toevallig naast brennelquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:24 schreef Brennel het volgende:
We, are, your friends, you'll never be alone again
* Brennel omhelst een willekeurig persoon
Zometeenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Heeft Merel al íets gezegd?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Ik schakel snel over op de internet stream.. dan kan ik iets langer genieten van deze BRILJANTE plaat !
Stel je voor dat ze een vreselijke herrie produceert, dan had je leiver gehad dat ze niks zei...quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Moet dat dan,? beelden zeggen meer dan woorden
constateerden wij ook vanmorgen op basis van webcam foto, maar lijkt bewust voor de webcam gedaan te zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:27 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij hebben ze de sticker bij de brievenbus aan de verkeerde kant van het glas geplakt
Nu zou ik zo zeggen . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Nadeel van een pallet bier is wel dat het soms lastig is om te bepalen waar je moet beginnen.
Giel heeft bij mij weer wat meer krediet gewonnen door de briljante Freaknacht afl. van een paar week geleden met zo'n pop waar Melvin overheen ging.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, jullie zitten telkens Giel af te kraken, maar hij kan wel wat
Ik vindquote:
Dat viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:27 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij hebben ze de sticker bij de brievenbus aan de verkeerde kant van het glas geplakt
Er zit ook een sticker aan de andere kant op de klep zelf . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:27 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij hebben ze de sticker bij de brievenbus aan de verkeerde kant van het glas geplakt![]()
Is dat niet dezelfde pop die nu kwijt is ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Giel heeft bij mij weer wat meer krediet gewonnen door de briljante Freaknacht afl. van een paar week geleden met zo'n pop waar Melvin overheen ging.![]()
zal niet meer enthousiast zijn als iemand de fleetfoxes aanvraagtquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vindniet echt bij FF passen, het is geen meebrul-/stuitermuziek.
Geloof het welquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde pop die nu kwijt is ??![]()
Nu al?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef Noortje. het volgende:
Ik erger me trouwens minder aan Giel dan dat ik in eerst instantie zou verwachten.
En nu ga ik slapen.
Die beelden zijn idd op mijn netvlies geschrevenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel heeft bij mij weer wat meer krediet gewonnen door de briljante Freaknacht afl. van een paar week geleden met zo'n pop waar Melvin overheen ging.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:29 schreef Treezz het volgende:
Merel is een muts ..die de hele tijd d'r handen door haar .. haar sjort.. worden ze vettig van
is ook een uiting van vervelingquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:29 schreef Treezz het volgende:
Merel is een muts ..die de hele tijd d'r handen door haar .. haar sjort.. worden ze vettig van
Haha, dat is nou echt weer zo'n vrouwenopmerking....quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:29 schreef Treezz het volgende:
dacht dat je al weg wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef Noortje. het volgende:
Ik erger me trouwens minder aan Giel dan dat ik in eerst instantie zou verwachten.
En nu ga ik slapen.
Het deed mij aan een bijzonder leuke periode denken toen ik behoorlijk Giel-fan was. Echt een toffe uitzending met die Melvinquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die beelden zijn idd op mijn netvlies geschreven.
FF is eenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal niet meer enthousiast zijn als iemand de fleetfoxes aanvraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Die moet om 0200 dus wel logisch dat hij een paar uurtjesquote:
Ze kan d'r haar ook op een paardenstaart doenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Haha, dat is nou echt weer zo'n vrouwenopmerking....
Van 2 tot 6 zelfs. Maar goed, die doet vast geen oog dichtquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Die moet om 0200 dus wel logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |