Die had ik ondertussen gezien, maar ik bedoel een BNer? Hoeft niet persé te blijven slapen ofzo, maar net zoals die Verbaan vanmiddag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er al, de eerste gast is winnende luisteraar Merel.
Zou mooi zijn volgend jaar. Even andere kant vh land.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ooit eens in Grunn gaan staan. Dat lijkt mij echt te gek.
Ik zag net dat ze nu wel goed zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb ze opnieuw laten inladen.
Dat is allebei hetzelfde signaal . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef gerbenp het volgende:
Internet nu ook(vertraging denk ik.)
Absoluut en met al die studenten in het nachtleven gaat het vast een dolle boel worden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
Zou mooi zijn volgend jaar. Even andere kant vh land.
Als die al komt is het simpelweg nog niet bekend. Zulke dingen zijn een verrassing voor luisteraars en DJ's.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die had ik ondertussen gezien, maar ik bedoel een BNer? Hoeft niet persé te blijven slapen ofzo, maar net zoals die Verbaan vanmiddag.
heb ze opnieuw laten inladen. scheelt bijna 350 postsquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel wat topics bij die niet goed verwerkt zijn. Bij #930 en #931 bijvoorbeeld.
He! Niets tegen Brabant hequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Staat half Brabant soms op de Grote Markt...?
Alleen jammer van die voetbalclub..quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
He! Niets tegen Brabant he![]()
![]()
Trots om Brabander te zijn.
Ik bedoel dat er achterlijk veel mensen bij het Huis staan, da's dus iets positiefs.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
He! Niets tegen Brabant he![]()
![]()
Trots om Brabander te zijn.
Hebben ze een voetbalclub dan ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Alleen jammer van die voetbalclub..
groningen laat ook al tijdje even niets meer zien , waar ze daarvoor de sterren van de hemel speeldenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alleen jammer van die voetbalclub..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |