quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag er inderdaad niet al te tof uit.
Volgens mij zijn er wel wat topics bij die niet goed verwerkt zijn. Bij #930 en #931 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt ieder heel uur van de dag bij gewerkt.
Trusten en tot morgen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef gateway het volgende:
pffff, zo langzaam wil mijn hoofd niet meer...... Dusseuh ik haak af voor vandaag, kijk nog wel ff verder op tv, en dan lekker slapen, en hopen dat het morgen beter gaat
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef Treezz het volgende:
[..]
..
dat de rode kruis daar niet voor zorgt..
zal er even naar kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel wat topics bij die niet goed verwerkt zijn. Bij #930 en #931 bijvoorbeeld.
Komt inderdaad door de vertragingquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Internet nu ook(vertraging denk ik.)
Wilde net vragen maar wie is de chick die Merel gaat interviewenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Zelfs Merel wordt al geïnterviewd.
heb ze opnieuw laten inladen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel wat topics bij die niet goed verwerkt zijn. Bij #930 en #931 bijvoorbeeld.
Die is er al, de eerste gast is winnende luisteraar Merel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef 3FMaster het volgende:
Komt er een gast vanavond?
Die had ik ondertussen gezien, maar ik bedoel een BNer? Hoeft niet persé te blijven slapen ofzo, maar net zoals die Verbaan vanmiddag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er al, de eerste gast is winnende luisteraar Merel.
Zou mooi zijn volgend jaar. Even andere kant vh land.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ooit eens in Grunn gaan staan. Dat lijkt mij echt te gek.
Ik zag net dat ze nu wel goed zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb ze opnieuw laten inladen.
Dat is allebei hetzelfde signaal . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef gerbenp het volgende:
Internet nu ook(vertraging denk ik.)
Absoluut en met al die studenten in het nachtleven gaat het vast een dolle boel worden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
Zou mooi zijn volgend jaar. Even andere kant vh land.
Als die al komt is het simpelweg nog niet bekend. Zulke dingen zijn een verrassing voor luisteraars en DJ's.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die had ik ondertussen gezien, maar ik bedoel een BNer? Hoeft niet persé te blijven slapen ofzo, maar net zoals die Verbaan vanmiddag.
heb ze opnieuw laten inladen. scheelt bijna 350 postsquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
He! Niets tegen Brabant hequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Staat half Brabant soms op de Grote Markt...?
Alleen jammer van die voetbalclub..quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
He! Niets tegen Brabant he![]()
![]()
Trots om Brabander te zijn.
Ik bedoel dat er achterlijk veel mensen bij het Huis staan, da's dus iets positiefs.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
He! Niets tegen Brabant he![]()
![]()
Trots om Brabander te zijn.
Hebben ze een voetbalclub dan ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Alleen jammer van die voetbalclub..
groningen laat ook al tijdje even niets meer zien , waar ze daarvoor de sterren van de hemel speeldenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alleen jammer van die voetbalclub..
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hebben ze een voetbalclub dan ??
FC Eindhovuh de gekstequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hebben ze een voetbalclub dan ??
Ik zag 't. Alles weer compleet?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb ze opnieuw laten inladen. scheelt bijna 350 posts
Ilse DeLange komt morgennacht. Dacht ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als die al komt is het simpelweg nog niet bekend. Zulke dingen zijn een verrassing voor luisteraars en DJ's.
Maar zo laat op de avond is de kans vaak al wat kleiner. Meestal komende de late-night gasten pas richting het einde van de week.
Ilse isquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ilse DeLange komt morgennacht. Dacht ik.
Drama... Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Powel zit weer bij de selectie maar die Meerdink wil nu ook al weg. Komt wel weer goed met de FC. Boeren geven nooit op!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
groningen laat ook al tijdje even niets meer zien , waar ze daarvoor de sterren van de hemel speelden
Jup.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:
Dat is wel een reden om morgenavond even naar Breda te rijden. Zover is het niet voor mij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Armin komt toch?quote:
Ze zijn nu anders duidelijk te horenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
groningen laat ook al tijdje even niets meer zien , waar ze daarvoor de sterren van de hemel speelden
Ik zie geen dag staan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:18 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Armin komt toch?
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/284606
Aha, das pas voor later....![]()
![]()
Echt hee, jezus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef Treezz het volgende:
toch creepy hoor.. die man met z'n gebroken arm
Hahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze hun nuchterheid verliezen door glaasje alcohol
crappy verbinding inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan 3fm geen goede telefoons meer betalen
Jullie hebben Berg toch nogquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Drama... Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Powel zit weer bij de selectie maar die Meerdink wil nu ook al weg. Komt wel weer goed met de FC. Boeren geven nooit op!
Klopt, nog wel maar het is de vraag of dat nog lang is. Al zit Berg nu ook niet in zijn meest goede periodequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jullie hebben Berg toch nog? Normaal ben ik into voetbal, maar de laatste tijd volg ik het eigelijk niet zo meer. Shame!
Neuj. Alles voor de centen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Wees dan origineel, kom dan met een animated smilie . . .![]()
Lijkt mij echt lachen als dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:23 schreef 3FMaster het volgende:
Ik zie die gasten al 'lopen' op die band, nadat ze ladderzat uit het café komen
* JJH Zit toevallig naast brennelquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:24 schreef Brennel het volgende:
We, are, your friends, you'll never be alone again
* Brennel omhelst een willekeurig persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |