quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hebben ze een voetbalclub dan ??
FC Eindhovuh de gekstequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hebben ze een voetbalclub dan ??
Ik zag 't. Alles weer compleet?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb ze opnieuw laten inladen. scheelt bijna 350 posts
Ilse DeLange komt morgennacht. Dacht ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als die al komt is het simpelweg nog niet bekend. Zulke dingen zijn een verrassing voor luisteraars en DJ's.
Maar zo laat op de avond is de kans vaak al wat kleiner. Meestal komende de late-night gasten pas richting het einde van de week.
Ilse isquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ilse DeLange komt morgennacht. Dacht ik.
Drama... Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Powel zit weer bij de selectie maar die Meerdink wil nu ook al weg. Komt wel weer goed met de FC. Boeren geven nooit op!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
groningen laat ook al tijdje even niets meer zien , waar ze daarvoor de sterren van de hemel speelden
Jup.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:
Dat is wel een reden om morgenavond even naar Breda te rijden. Zover is het niet voor mij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Armin komt toch?quote:
Ze zijn nu anders duidelijk te horenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
groningen laat ook al tijdje even niets meer zien , waar ze daarvoor de sterren van de hemel speelden
Ik zie geen dag staan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:18 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Armin komt toch?
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/284606
Aha, das pas voor later....![]()
![]()
Echt hee, jezus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:05 schreef Treezz het volgende:
toch creepy hoor.. die man met z'n gebroken arm
Hahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze hun nuchterheid verliezen door glaasje alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |