quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:08 schreef mefke79 het volgende:
Dag dames!![]()
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Voorlopige conclusie: alles zag er goed uit, er is weer een folikel aan het rijpen (tja, als je toch een echo krijgt, kijken ze daar ook effe naar), maandag officiele uitslag, maar hoogstwaarschijnlijk alles oke. Pff, zucht van verlichting hier. Fijn was de echo niet, maar het viel me niet tegen. En oja, ook een verklaring gevonden voor het feit dat ik altijd rechts buikpijn heb tijdens de menstruatie: mijn baarmoeder ligt gekanteld. Waarop mijn zussie net tegen me zei: oja, dat heb ik ook, had ik je wel kunnen zeggen...![]()
Goed, maandag dus bellen, dan ga ik om een spermatest vragen. Maar eerst maar eens genieten van het weekend...te beginnen met een paracetamolletje voor de pijn.
Mijsje, klinkt spannend! Ik duim voor je!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:12 schreef miss_sly het volgende:
mefke, fijn dat het meeviel en fijn dat er niets naars gevonden is! Rustig aan doen vandaag en een beetje bijkomen, want prettig is het natuurlijk ook weer niet, zo'n echo.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah dat klinkt positief Mefke!
Hopelijk is het nog maar een kwestie van tijd dan tot je zwanger bent. En dan maar hopen dat die tijd niet te lang meer duurt.
Geniet maar lekker van je weekend!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:15 schreef huuphuup het volgende:
Hè Mefke wat fijn zo'n positieve uitslagen die follikel, ja, dat wordt hem dan hè, dat begrijp je wel
Poppejans veel succes vandaag hoor! Ik hoop dat alles bij jou ook in orde is, geen rarigheid ofzo.
is er nog een modje die de links in de tweede post, echte links kunnen laten zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef mijsje het volgende:
[..]
dank je, dan duimen we samen!!! (voor elkaar dus...)![]()
Ik ben blij dat het meeviel met de echo. Fijn is het nooit als ze met van alles bij je naar binnen gaan, maar goed, ik ben blij dat het mee is gevallen. Wel fijn dat ze hebben kunnen verklaren dat je steeds rechts buikpijn hebt. dat is al iets waar je je niet meer druk over hoeft te maken.
Fijn weekend meid!quote:Dag dames!
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Voorlopige conclusie: alles zag er goed uit, er is weer een folikel aan het rijpen (tja, als je toch een echo krijgt, kijken ze daar ook effe naar), maandag officiele uitslag, maar hoogstwaarschijnlijk alles oke. Pff, zucht van verlichting hier. Fijn was de echo niet, maar het viel me niet tegen. En oja, ook een verklaring gevonden voor het feit dat ik altijd rechts buikpijn heb tijdens de menstruatie: mijn baarmoeder ligt gekanteld. Waarop mijn zussie net tegen me zei: oja, dat heb ik ook, had ik je wel kunnen zeggen...
Goed, maandag dus bellen, dan ga ik om een spermatest vragen. Maar eerst maar eens genieten van het weekend...te beginnen met een paracetamolletje voor de pijn.
Ja klopt, die S zal wel voor Syndrome staan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:27 schreef Hurminatore het volgende:
Poppejans: bedoel je misschien PCOS? Zo niet lijkt PCO dan op PCOS?
Ja ik herken mezelf daar niet zo in, ik ben wel iets te zwaar(waar ik nu heel hard aan werken ga) maar ik heb toch echt geen overbeharing, weet ook niet wanneer iets echt overbeharing heet?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:32 schreef Troel het volgende:
[Centraal] - PCO of PCOS
Ik wist dat er ergens een topic over was
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, besef me opeens dat ik nog maar 3 dagen voor NOD zit...quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:23 schreef Takkembah het volgende:
Hier zeven dgn voor NOD, en het lijkt alsof er messen in mijn eierstokken zitten...
Mocht je zwanger raken (ga ik wel van uit! dat je dat ff fixt hé) dan zul je merken dat de eerste paar echo's het beste inwendig kunnen gebeuren!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:39 schreef mefke79 het volgende:
Oja Marlieske, ik maak je juist minder zorgen door die gekantelde baarmoeder. Het verklaart gewoon veel: dat ik altijd last van mijn darmen heb als ik ongesteld ben, want daar ligt ie tegenaan en dat mijn pijn altijd rechts zit en niet links (vooral handig omdat ik zo dus al een paar keer verdachte voor een blindedarmontsteking was en ik nu weet dat het dat niet hoeft te zijn). Maar het is niet handig bij dit ene onderzoek, dat was even een tegenvaller. Ach ja, je moet er wat voor overhebben.
ah dat vink lief!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:02 schreef Poppedein het volgende:
Karin, hoe is t met jou inmiddels?Heeft de eerste teleurstelling van afgelopen ronde alweer een plekje gekregen? 2009 gaat een supermooi jaar worden om zwanger te worden!
Ik toon je anders eens mijn benen als ik ze een paar dagen ervoor geëpileerd heb. Weet je direct wat overbeharing isquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja ik herken mezelf daar niet zo in, ik ben wel iets te zwaar(waar ik nu heel hard aan werken ga) maar ik heb toch echt geen overbeharing, weet ook niet wanneer iets echt overbeharing heet?
Nouja ik zou er iig niet erg verdrietig om zijn als blijkt dat ik dat heb, met medicatie kun je dan nog heel goed zwanger worden.
misschien wel, maar tussen de eisprong en het testen kun je beter ook oppassen als je denkt dat je zwanger zou kunnen zijn... ik had er met de kerstlunch van school ook opgepast (geen carpaccio of hoe je het schrijft... geen uitsmijter ivm zacht eigeel...) en met de kerstborrel van onze vismarkt in het dorp (geen alcohol)... misschien erg voorbarig maar beter even opgelet voor niks dan niet opgelet en daar later problemen mee...quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even tussendoor, is dit niet meer iets voor Z&G?
PCOS kun je ook hebben met alleen de problemen met de eierstokken en de mooie parelkrans die ze dan op je eierstokken kunnen zien. Het is 'gewoon' een onbalans van de hormonen die verschillende uiterlijke kenmerken kan hebben. Tegen mij zeiden ze ook dat ik geen typische PCOS-patient was: ik had geen overgewicht, geen overbeharing, geen diabetes, maar ik had wel de onbalans in de hormonen en mijn eierstokken gaven wel het typische beeld.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:24 schreef Poppejans het volgende:
Ow, nee dan heb ik echt zeker geen overbeharing! Ik heb ook helemaal geen haren op mn bovenlip ofzo, en gewoon ''normale'' lichte beenharen die ik maar af en toe hoef te scheren.
Wat lijkt me dat trouwens rot Leonieke, zeker zomers!
Wel eentje met roomservice dan he?quote:Op zondag 21 december 2008 12:52 schreef Lois het volgende:
Anders moet je straks misschien na de eisprong in bed blijven liggen in een gewatteerde zuurstofkamer ofzo
quote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef mefke79 het volgende:
MijsjeIk kan me inderdaad zo goed voorstellen hoe je je voelt.
Hier net gebeld door het ziekenhuis. Inderdaad, geen verontrustende dingen en daar ben ik blij mee. Omdat die menstruatieklachten nu dus niet verklaard zijn, gaan ze verder kijken. En dat betekent een inwendige echo voor slijmvliesopbouw en eisprong eventueel met bloedonderzoek. Op dag 12 van mijn cyclus...of te wel dat zou eerste kerstdag zijn. Dus dat schuift een maandje op. Weer een maandje dus om te bewijzen dat ik het ziekenhuis niet nodig heb.
![]()
Oja, zaadjesonderzoek was nog niet nodig,heeft bewezen dat ie het kan, ze willen nu eerst bij mij verder kijken.
We hebben hoogstwaarschijnlijk zo'n lucky shot nu boven liggen slapen, ik zou echt op dat sperma-onderzoek aandringen. Er is, behalve bloedonderzoek, bij mij geen enkel onderzoek gedaan en we zijn nu dus doorgestuurd voor (waarschijnlijk) ICSI. En ik kwam óók voor idiote menstruatieklachten bij de gyn, daar is een oplossing voor, maar dan raak ik niet zwanger; aan de pil. Die doen we dus maar nietquote:Op maandag 22 december 2008 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat er geen verontrustende zaken waren, mefke. En ook prettig dat ze toch wel verder willen kijken.
Ik vind alleen de redenatie dat er geen spermaonderzoek nodig is een beetje voorbarig. Het kan ook zomaar een lucky-shot zijn geweest. bovendien is spermaonderzoek een veel minder heftig onderzoek dan alle onderzoeken die ze bij jou (kunnen) doen, dus zou ik wel zeker willen weten dat het echt in orde is.
Ja hoor, bij onze ha wel.quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef mefke79 het volgende:
Joh, tis al bijna weekend hoor Vlindur! Wat Happy al zegt, met kerst vliegen de dagen om. Ik duim voor je!
Effe iets anders. Zo'n spermatest krijg ik dus via het ziekenhuis nog effe niet voor elkaar, kan zoiets ook via de huisarts?
quote:
Wij ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:26 schreef Zigeunermeisje het volgende:![]()
Nee, maar ik hoop wel op een kerstwondertje voor jou.
het was vervelend, maar nu heb ik daar helemaal geen last meer van gelukkig... en ik hoorde het begrip waterecho pas op het moment dat de gyn tegen me zei: ik zie iets zitten, we gaan een waterecho maken om te zien of het ook beweegt... (ik dacht: wat ga je maken?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:46 schreef Fiemeeltje het volgende:
Jeetje wat een vervelende operaties/ingrepen allemaal. Hoop in ieder geval dat het bij mij allemaal met minder pijn en moeite zal gaan. Het is bij mij de eerste keer dat ik er serieus voor ga, dus wie weet wat me allemaal nog te wachten staat. Het is wat dat betreft allemaal nog relatief nieuw voor me, de term 'waterecho' had ik iig nog nooit gehoord...
Volgens mij is dat slijm bedoelt om eventuele zaadcellen wat makkelijker naar binnen te leiden. Of het dan voor of tijdens is weet ik eigenlijk ook niet zeker. Volgens mij is het tijdens.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:10 schreef Asyniur het volgende:
Even een vraagje over het 'vruchtbare' slijm sorry voor de mensen die aan het ontbijten zijn:
Heb je je eisprong als je vruchtbaar slijm hebt/ziet of komt ie (kort) daarna?
Als je tegen je vruchtbare periode aan zit dan ligt je baarmoedermond vrij ver naar achteren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:06 schreef Hurminatore het volgende:
Happyme.... zit net je link te lezen..... Weet niet of jij het antwoord weet zoniet misschien iemand hier... Maar kan het geen kwaad dan om steeds in de buurt van je baarmoedermond te zitten met je vingers? Ennuh hoe weet je precies wanneer je bij je baarmoeder zit? Ik moet bekennen nog nooit mn baarmoeder gevoeld te hebbenIk dacht altijd dat die best ver zit....Ben uiteraard wel getoucheerd tijdens mn bevalling maar voor mn gevoel gingen er hele handen in haha...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen de tijd dat je ongesteld moet worden, dan ligt je baarmoedermond naar voren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger waren de mensen vast een stuk minder geïnteresseerd in je sexlevenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:30 schreef Asyniur het volgende:
Wij hebben het verder gewoon expres niemand verteld. Want iedereen blijft toch al steeds vragen (vooral mijn familie) en als ik nou ga zeggen dat we ervoor gaan dan krijg ik 100x per maand de vraag of het gelukt is.![]()
Dus gisteren weer een leugentje om bestwil en gezegd dat ze voorlopig niet hoeven te rekenen op een neefje/nichtje c.q. kleinkind
Wat laat van mij om dit bericht nu pas te zienquote:
Ik kwam ook heel zachtjes binnenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat laat van mij om dit bericht nu pas te zien
Meid, je bent er! Eindelijk kun je hier posten!
Ik wens je echt een heel vlugge zwangerschap toe
Heb je ook al eens geprobeerd om het gewoon een keer duidelijk uit te leggen? Ik kan me voorstellen dat je dat eigenlijk liever niet wil, maar je hints worden kennelijk niet opgepikt en duidelijk zeggen hoe en wat kan dan misschien net zorgen dat je die vragen allemaal niet meer krijgt.quote:Op zondag 28 december 2008 10:26 schreef mijsje het volgende:
Balen Takkembar! Ik hoopte zo op een dubbel streepje bij je...
hier wordt het gesprek door sommige mensen ook snel op de onderwerpen gebracht die ik juist niet wil bespreken, nl mijn niet-zwanger zijn en mijn zieke moeder die nu toch wel richting het einde gaat. en hoe kortaf ik er ook op reageer of er zelfs overheen praat, steeds weer wordt opnieuw gevraagd: hoe gaat het met...? ik word daar altijd zo naar/boos/chagrijnig van...
Tja, zo vervelend die mensen die niet willen luisteren. Misschien een keer echt heel erg boos worden?quote:Op zondag 28 december 2008 12:18 schreef mijsje het volgende:
als ik alle keren dat ik duidelijk had gezegd: sorry, maar daar wil ik het liever niet over hebben... ( of zelfs: daar wil ik niet over praten) kreeg uitbetaald........................
helaas wordt het niet begrepen als ik het in een hint zeg, maar ook niet als ik het duidelijk recht voor z'n raap zeg... ik denk dan maar zo: het ligt vast niet aan mij, en het wordt vast goed bedoeld...maar naar blijft het...![]()
(het is door vooral 1 persoon vooral waar dit bij gebeurt, en eigenlijk ook bij haar moeder...en uit de weg gaan, gaat niet zo makkelijk binnen de familie...)
Dat zijn meiden die wel meepost(t)en, maar geen duidelijke NOD hebben of willen doorgeven omdat het wisselt of om andere redenen. Vandaarquote:Op zondag 28 december 2008 11:14 schreef mijsje het volgende:
maar even een hele stomme vraag: waar is het onderste lijstje eigenlijk voor? (het bovenste is me helemaal duidelijk, maar het onderste eigenlijk niet zo...)
Ja idd en als ze dan nog door blijven gaan ben ik er echt klaar mee he,dan gaat het er niet eens meer om of ik het er nou of niet over wil hebben maar gewoon omat ze door blijven vragen en geen respect voor je gevoel hebben.Dan maar eens flink boos/ruzie.quote:Op zondag 28 december 2008 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, zo vervelend die mensen die niet willen luisteren. Misschien een keer echt heel erg boos worden?
Tuurlijk bedoelen ze het goed, maar daar heb jij dan weer helemaal niets aan, toch?
quote:Op zondag 28 december 2008 17:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Vlindur, ik had het je zo gegund.
Kom, wij maken de eerste clomidbaby's van 2009!
quote:Op zondag 28 december 2008 17:38 schreef happyme28 het volgende:
He bah Vlindur, ik hoopte zo voor je dat het juist een goed teken was dat alles zo anders voelde. Als het echt zo is dat de clomid niet gewerkt heeft, zou ik niet afwachten tot je terug mag komen maar eerder contact opnemen met de gyn.
Misschien woensdag toch nog een testje als dequote:Op zondag 28 december 2008 17:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wacht het even af met ongesteld worden. Plus het feit dat ze deze week toch nog gesloten zijn.
Mocht ik langer 4 januari nog niet ongesteld zijn ga ik zeker bellen. Maar nu is het nog maar dag 30. Dus het zou nog kunnen..
Nee, ik zou vandaag 4 wk 3 dagen zijn. En de test was echt negatief. Heb nog gezocht naar een eventueel streepje, maar hij zat er echt nietquote:Op zondag 28 december 2008 17:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Misschien woensdag toch nog een testje als de![]()
er nog niet zijn?? Voor je los gaat op de alcohol
Hier doet ie het nu weltenminste als je nog 33 weken moetquote:Op zondag 28 december 2008 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
Alweer?Ik heb hem gisteren al weer opnieuw gemaakt en nu doet hij het weer niet?
Stom ding.
Oh, enneh... die ticker is niet van Sasha.Die is van het nieuwe babietje dat in mijn buik zit. Die teller moet iets van 2honderveel dagen nog aangeven.
Zonder een discussie hierover te willen ontketenen, maar je stopt pas op het moment dat je het streepje hebt? Juist als ik in de MMM zou zitten zou ik dat roken en drinken opgevenquote:Op zondag 28 december 2008 17:32 schreef Vlindur het volgende:
Dus.. Ik mag drinkend en rokend het nieuwe jaar in..
Je doet het erger voorkomen dan het isquote:Op maandag 29 december 2008 02:02 schreef Vlindur het volgende:
Ik drink alleen in het weekend, doordeweeks nooit (of met feestjes of partijen) En in de laatste weken wil ik ook dat nog wel eens laten staan omdat het misschien wel raak is.
Roken laat ik pas met het 2e streepje. Juist omdat ik dan de stress weg kan roken. (ik rook niet veel, pas rond een uur of 5 steek ik mijn 1e op.)
Maargoed. Ik weet natuurlijk ook wel dat het slecht is.
quote:Op maandag 29 december 2008 08:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Je doet het erger voorkomen dan het isIk zag al een zwalkende Vlindur met een slof sigaretten op de lip
Ben na het stoppen nu in ieder geval 1x ongesteld geworden (dat hadden we ook wel verwacht)quote:Op maandag 29 december 2008 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Het kan wat langer duren Ciscostar, bij sommige vrouwen moet de boel een beetje op gang komen, maar er zijn er ook zat die gelijk de eerste 1-2-3 maanden na het stoppen met de pil zwanger raken hoor. Er is geen peil op te trekken.
Wat dat bruinige slijm is weet ik niet. Het kan iets van een beetje een doorbraakbloeding zijn, of gewoon het op gang komen van je cyclus. Of mss een iets gevoelige vagina van binnen nu waardoor er haarvaatjes scheuren ofzo.
Hoe voel je wanneer je eisprong eraan komt?quote:Op maandag 29 december 2008 16:06 schreef happyme28 het volgende:
Daar zitten wij ook altijd mee Ciscostar. Nu proberen we in de week voor mijn vermoedelijke eisprong om de dag te klussen (voor het geval het eitje vroeg is) en als ik het echt voel dat mijn eisprong eraan komt (of temp dip) dan doen we het gewoon elke dag. Niet geschoten is altijd mis toch
En anders is het zaad van de dag ervoor nog wel aanwezig.
Het blijft lastig...... zucht.....
Dat is inderdaad ook iets wat ik mezelf afvraag. Uiteraard ga ik rond mijn (vermoedelijke) eisprong ineens allemaal dingen voelen van krampjes tot hoofdpijn, maar of dat het echte werk is durf ik ook niet te zeggen. Wishfull thinking doet ook wel wat gok ik zo.quote:Op maandag 29 december 2008 16:22 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Hoe voel je wanneer je eisprong eraan komt?
Enige wat ik vandaag voel is... mijn knallende koppijn (waar ik bijna misselijk van wordt)
Ha, dus toch ook mensen die het wél aandurven. (al was het bij mij voornamelijk vriendlief die het verstandiger achtte om te wachten tot ik daadwerkelijk zwanger ben voor ik onder m'n eigen account kan meespelen in OUD)quote:Op maandag 29 december 2008 17:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik doe niet aan klonen!
Hier ook geen voelbare eisprong hoor, soms voel ik wat steekjes rond die tijd, maar volgens mij zie ik ze vliegen. Nu in ieder geval geen symptomen.
Ha, dan heb ik mezelf toch nog goed genoeg verstoptquote:Op maandag 29 december 2008 17:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik wist niet eens dat jij een kloon bent Fiemeeltje!
Hier ook! Ik zit nu zo'n 5 a 6 jaar op fok en mijn man ook mede leren kennen via fok.quote:Op maandag 29 december 2008 17:19 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Ha, dan heb ik mezelf toch nog goed genoeg verstopt
Maar yup, ik zit al ruim 5 jaar op FOK! en een toekomstig broedsel zou een heuse FOK!baby worden. Het leek vriendlief (en mij eigenlijk ook wel) verstandiger om als kloon mee te posten hier. We hebben het in onze omgeving ook maar aan een zeer select gezelschap verteld om het vragen iedere maand te voorkomen. Maar zodra het gelukt is kom ik direct uit m'n schulpje gekropen. Het blijkt in de praktijk moeilijker te zijn dan gedacht om m'n mond te houden...
Nou, ik denk dat ik zodra dat ik het zou weten al wel iets van slofjes ofzo zou kopen. Ik zou mezelf dan echt niet kunnen bedwingen. Maar de grote aankopen zou ik idd zeker voor later bewaren.quote:Op maandag 29 december 2008 19:50 schreef happyme28 het volgende:
Ik vrees dat ik pas iets durf te kopen na 12 weken ofzo, als het ooit zo ver mocht komen.
Ik vind het heerlijk om rond te kijken naar alles op internet en ideetjes op te doen, maar ik zou nooit iets kopen. idd beetje goden verzoeken ofzo. ik heb dat ook gelezen op zw.pagina. Daar snap ik ook echt niets van hoor, maar goed, ieder zijn ding.
ideaal..... !!!!!!quote:Ik ben er achter gekomen dat ik mijn eisprong voel door het temperaturen dat ik gedaan hebt. Het is een soort van kramp, duurt een paar uur en dan is het over. De ene cyclus duurt het langer dan andere keren, maar meestal voel ik 'm vrij duidelijk (maar de laatste maanden icm de temperatuurcurve).
Tja, zelfs profs maken af en toe foutenquote:Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef Lois het volgende:
Aldus sprak een zeer ervaren deskundige![]()
Een kinderkamer vast kopen? Nou dat zou ik ook een godenverzoekertje vinden hoor, dat zou ik niet durven.
Ik heb het ook gelezen idd en vind het echt niet normaal,ik ken een stel die nu al 2 jaar bezig is zwanger ie worden en die hebben dus heel de kinder/babykamer klaar,moet er niet aan denken!quote:Op maandag 29 december 2008 19:37 schreef bumbaloe het volgende:
OVer kinderkamer gesproken, ik las dus op zw.pagina dat sommige mensen de kamer al kopen voordat ze uberhaubt zwanger zijn (zo'n leuk koopje op MP bijvoorbeeld). Ik vind dat echt heel erg.... ik weet niet, triest, eng.... noem maar op.Vind het een beetje de goden verzoeken. Wat als het niet lukt? Zit je tegen je kinderkamer aan te kijken.
Dan blijf je kopen... nee is niet handigquote:Op maandag 29 december 2008 22:32 schreef prinseszondererwt het volgende:
Een kinderkamer nu al kopen... Dat vind ik echt wel ver gaan. Zou ik nooit durven. Ik stond zaterdag een poosje voor een etalage met een geweldig rompertje (zoiets, maar dan romper en andere kleur). Dat koop ik dus echt niet. Als ik eenmaal aan het kopen sla... Niet handig.
Nee dat (nog) niet.quote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef happyme28 het volgende:
PP, kun je er ook iets van zien bij je temperatuurcurve? Een dip bijvoorbeeld of een sterke stijging?
Als jij altijd onder je tong gemeten hebt, dan heb je denk ik wel wat aan die lijst. Maar dan moet je er nu wel mee door gaan tot je weer ongesteld bent, of juist niet(en dat hopen we maar) (met meten onder je tong)quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef Pure-Poison het volgende:
Goedemorgen!
Nou had ik gisteravond weer iets,ik ging voor de fun ff mijn tempratuur opmeten,nou ja was gewoon benieuwd hoeveel het zou schelen met s'morgens 35.7 vond het wel erg laag dus uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken (ja ja) en rectaal gemeten,dat scheelt dus gewoon 2 gradenik had 37.7! Wat ik me nu dus afvraag heb ik wel wat aan die lijst van afgelopen maand(die trouwens constant tussen de 35.7-36 zit) of kan ik daar nu niks mee?
Mijn eisprong zou volgens de berekeningen morgen zijn maar ik vraag me af of dat ik em niet veel eerder heb,wat me opvalt is dat ik in de week na mijn menstruatie altijd zo'n minuut of 10 heel erg pijn/steken krijg in mijn buik en dat is dan meestal s'nachts/heel vroeg in de ochtend.
Ik gebruik trouwens een digitale termometer van kruidvat huismerk,welke gebruiken jullie?
Sorry ik kan er af en toe echt allemaal geen wijs meer uit,gelukkig bestaan er forums zoals dit
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:12 schreef happyme28 het volgende:Vlindur, maar aan de andere kant.... het valt nog wel mee qua lengte van je cyclus als de Clomid niets gedaan zou hebben toch?
Hier voel ik weer krampjes en pijntjes maar daar trap ik niet meer in. Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden. Zit nu inmiddels op dag 27 dus als ik na het weekend nog geenheb gezien, ben ik al tevreden. Testen doe ik niet voor volgend weekend (heb ik me nu voorgenomen
)
Iedereen een fanstastische Oud&Nieuw gewenst en dat er in 2009 maar een babyboom mag ontstaan in dit topic![]()
Hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 31 december 2008 13:38 schreef Kersjes het volgende:
Balen Vlindur![]()
Ik hoop mee op een gelukkig & vruchtbaar 2009, voor jullie allemaal
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:38 schreef Kersjes het volgende:
Balen Vlindur![]()
Ik hoop mee op een gelukkig & vruchtbaar 2009, voor jullie allemaal
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 31 december 2008 16:04 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan![]()
Kreeg vanmiddag van manlief heel enthousiast een oudejaarslot, toen dacht ik: heb tien keer liever een tweede streepje dan zo'n domme geldprijs
Fijn uiteinde allemaal!
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben vandaag ongesteld geworden.
Mijn nieuwe NOD mag op 30-01-2009..
Allemaal een gelukkig en gezond en vooral vruchtbaar nieuwjaar gewenst!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:53 schreef missCMS het volgende:
zo 2008 af kunnen sluiten...... wel met een traantje, maar ja
nu op naar een vruchtbare 2009....
mijn buurman pakte mij gisteren vast en gaf mij een dikke knuffel en fluisterde in mijn oor....
dat je maar snel weer zwanger mag worden..........
vond ik zo lief......................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |