Tja dat van dat openlijk vertellen dat je wel/niet voor een tweede gaat.... mijn zwager vroeg het een tijdje terug aan ons, ik zei meteen dat we het wel zouden vertellen als het zover was Maar pas bij een positieve test! Hun zwijgen over zulke zaken ook als het graf!
Onze planning is onze planning, wij hebben 3,5 jaar tijd (zo oud is hun dochter nu) aan hun nooit die vragen gesteld wij bemoeien ons namelijk niet zo snel (ongevraagd) met iemands prive leven en vinden dat soort vragen net te prive en inderdaad soms te pijnlijk om zomaar te stellen.
Later werd ons zwijgen niet in dank afgenomen, schoonzus+zwager bleken op dat moment hun 2de te verwachten (begin mei 2009) en wij konden kort daarna mededelen dat we onze tweede verwachten zouden rond 20 mei 2009... nu zag ik daar geen probleem in maar hun blijkbaar wel... trok wel bij uiteindelijk maar de eerste reactie was ietsje minder enthousiast.
Tja tegen vriendinnen die me dierbaar zijn ben ik best open en die wisten het dus wel dat we bezig waren, maar als mensen zelf altijd zwijgen als het graf dan hoef je zelf ook niet met je hele hebbe en houwen te koop te lopen.
Dames

succes de komende tijd weer, ik hoop snel weer wat dames te mogen feliciteren.