abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:05:56 #151
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64374672
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:06 schreef Hurminatore het volgende:
Happyme.... zit net je link te lezen..... Weet niet of jij het antwoord weet zoniet misschien iemand hier... Maar kan het geen kwaad dan om steeds in de buurt van je baarmoedermond te zitten met je vingers? Ennuh hoe weet je precies wanneer je bij je baarmoeder zit? Ik moet bekennen nog nooit mn baarmoeder gevoeld te hebben Ik dacht altijd dat die best ver zit....Ben uiteraard wel getoucheerd tijdens mn bevalling maar voor mn gevoel gingen er hele handen in haha...
Als je tegen je vruchtbare periode aan zit dan ligt je baarmoedermond vrij ver naar achteren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de tijd dat je ongesteld moet worden, dan ligt je baarmoedermond naar voren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64377489
Takkembah, en hoe is t bij jou dan? Of heb ik dat even gemist? Ik hoop dat je een memorabele kerst aan t vieren bent!

Vlindur ik bijf duimen voor je... ik voelde ook juist he-le-maal niets.. had alleen een paar dagen voor mn NOD een brok in mn keel die niet meer wegwilde...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64385659
* XXXKarinXXX draait duimen voor Vlindur

hier weten ook wel een aantal mensen dat we voor een 2e gaan.
Onze ouders, wat goede vrienden, en ik heb het tegen mijn leidinggevende er ook maar uitgeflapt, nadat ze voor de zoveelste keer een toespeling maakte in die richting. Ik werk in een vrouwenwereldje, en ik word er zoveel mee geconfronteerd dat "we aan een 2e toe zouden zijn" dat ik er gek van wordt. Ik vind het belachelijk dat er zo makkelijk naar gevraagd wordt. Ik vind dat nogal iets persoonlijks.
En nu het al een aantal rondjes duurt begint het er niet leuker op te worden dat mensen steeds vragen of we nog geen tweede willen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64386029
Ooo Karin, ik ken het ja. Bij ons weten een aantal mensen dat we bezig zijn zwanger te worden. Ik moet zeggen dat ik het inderdaad niet leuk vind als ze er naar vragen. Tis iets van ons tweetjes en de rest hoort het wel als het zo ver is. We hebben daar de vorige keer toch een beetje rare en vervelende nasmaak van gehad, dus we zijn er nu voorzichtig mee.
Vlindur, doe es effe een streepje zo op de valreep van een nieuw jaar!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64386384
Ik herken het hoor Karin, maar ik vind het erg afhankelijk van de manier waarop men het vraagt. Mijn schoonmoeder kan vreselijk lomp zijn, maar die weet ook niet dat het niet zo gemakkelijk gaat bij ons. Mijn collega's zijn altijd erg lief en betrokken, maar die zijn dan wel weer op de hoogte. Ik vind het fijn als zij er af en toe naar vragen. Maar ik snap je helemaal, zeker als het wat langer duurt.
pi_64386820
Ik heb gelukkig geen last van mensen die allerlei vragen stellen,mijn moeder heeft wel gevraagd toen we gingen trouwen of we dan ook snel ,aan kinderen wilde beginnen,vind het wel fijn om er met haar en sommige vriendinnen af en toe over te praten,zei hebben al wel kinderen dus weten wat ik voel, enzo maar ik begin er eigenlijk altijd zelf over.Als er mensen na vragen waarvan ik zoiets heb gaat je niet aan zeg ik ook gewoon,Je hoort het wel als ooit zo ver mag komen en dan zijn ze ook gelijk uitgepraat!
01-08-2008
pi_64386898
Het stoort mij gewoon dat het zo vanzelfsprekend is....Meike wordt al bijna 2???
Oh nou dan wordt het hoog tijd voor een 2e he???
Ik vind dat je zoiets niet moet zeggen. Laat mensen zelf lekker bepalen of ze wel of geen kinderen willen en hoeveel dat er dan zijn en wanneer.
pi_64387599
Ja ik snap het helemaal hoor Karin,het gaat ze gewoon geen zak aan natuurlijk.Ik ben een flapuit maar dat soort mensen zeg ik expres niks,als mensen zo brutaal zijn om dat te vragen laat ik ze ook weten wat ik daar van vind,bekijk het maar!!
01-08-2008
pi_64389499
Vlindur, ik duim voor je hoor!! Wat zou het toch geweldig zijn als...

Welkom nieuwelingen! Leuk dat we weer worden vergezeld door wat nieuwe meiden, er waren er (gelukkig) ineens een heleboel een topicje verder

Hier gaat het heel goed, voel me lekker. Mijn verwachtingen bij te stellen lijkt me redelijk goed af te gaan, ooit kom ik vast aan de beurt om zwanger te mogen raken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 27 december 2008 @ 07:22:58 #160
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64394134
Ik lees dit nu, over brutale mensen die zomaar vragen of er al aan een tweede gedacht wordt. Zo iemand ben ik eigenlijk zelf ook . Maar zonder nare bijbedoelingen of verwachtingen in ieder geval. Als ik weet of vermoed dat er echt aan een tweede gewerkt wordt, dan hou ik juist altijd angstvallig mijn mond, zodat mensen het moment kunnen bepalen om mij te vertellen dat ze in blijde verwachting zijn.

Misschien komt dat doordat ik zelf ook nogal een ingewikkeld traject heb doorlopen om zwanger te kunnen worden en daar altijd heel openlijk over gesproken heb. En ik vind het ook geen probleem als mensen bij mij vragen naar mijn verlangens/ stappen op dat gebied.

Maar dan nog, dit lezende neem ik me in ieder geval voor niet meer zo brutaal zomaar te vragen.
pi_64394656
Nieuwe wachtenden erbij, spannend meiden!

En degenen die hier al langer meeposten moeten maar weer snel door, huphup!
Hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen.
.... met gevoel voor drama....
pi_64394886
Dat vragen is inderdaad erg irritant. In een vorig leven ben ik vijf jaar getrouwd geweest en toen begon het al zo'n beetje vanaf de huwelijksdag. Het werd alleen maar triester omdat ik destijds toch wel graag een kindje wilde, maar mijn ex een poosje na de grote dag liet weten bij nader inzien toch maar niet te willen. Achteraf bezien maar goed ook, we bleken niet voor elkaar bestemd, maar lullig was het wel om die vragen steeds te omzeilen.

Dat is ook één van de redenen dat ik het niet graag deel, stel je voor dat de huidige zich ook bedenkt? (al heb ik hem vanaf dag 1 laten weten dat ik toch ooit wel wilde en dat een relatie met mij betekende dat hij er dan ook voor zou moeten gaan) Daarnaast is niet iedereen binnen een paar maanden zwanger, het steeds vragen lijkt me dan ook behoorlijk klote.

Maar goed, ondanks alle goede voornemens heeft vriendlief gisteren toch z'n mond voorbij gepraat
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:30:32 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64395034

Wij hebben het verder gewoon expres niemand verteld. Want iedereen blijft toch al steeds vragen (vooral mijn familie) en als ik nou ga zeggen dat we ervoor gaan dan krijg ik 100x per maand de vraag of het gelukt is.
Dus gisteren weer een leugentje om bestwil en gezegd dat ze voorlopig niet hoeven te rekenen op een neefje/nichtje c.q. kleinkind
pi_64395091
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:30 schreef Asyniur het volgende:

Wij hebben het verder gewoon expres niemand verteld. Want iedereen blijft toch al steeds vragen (vooral mijn familie) en als ik nou ga zeggen dat we ervoor gaan dan krijg ik 100x per maand de vraag of het gelukt is.
Dus gisteren weer een leugentje om bestwil en gezegd dat ze voorlopig niet hoeven te rekenen op een neefje/nichtje c.q. kleinkind
Vroeger waren de mensen vast een stuk minder geïnteresseerd in je sexleven

Bij mij is het stoppen met roken overigens wel een grote hint, daardoor gaan mensen zich toch afvragen waarom nu ineens wel. (ik ben nooit eerder gestopt)
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:02:27 #165
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64395380
Helaas, 21 december ongi geworden... Heb me rotgevreten in Oostenrijk aan choco en weet ik wat wel niet. Geen fok! te bereiken ook daar, vandaar dat ik wat laat ben...

Maar goed, 29 dagen, dag 17 ei, dus dat is wel weer regelmatig...

Nieuwe NOD mag op 19 januari....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_64395708
Jammer Takkembah.... Hopelijk brengt januari voor ons allemaal een nieuwe streepjesregen!

Wij hebben het alleen aan die mensen verteld waarvan we zeker weten dat er niet tijdens elk bezoek naar gevraagd wordt. Tegen anderen zeggen we dat het in de planning zit maar nog niet concreet is. En dat werkt prima, nog nergens mee lastig gevallen, eigenlijk alleen maar leuke reacties. Zoals een collega die me afgelopen week een zwanger 2009 toewenste dat vond ik heel lief...
pi_64395987
Balen Takkembah. Hopelijk wordt 2009 een beter jaar!

@Rubey: Inderdaad lief van je collega.
pi_64396320
Takkembah
pi_64399691
Och jammer Takkembah!
pi_64402331
Vlinder: Nog steeds niets??

Ook hier duim ik hard voor jouw
pi_64407914
Vlindur, heb je al getest?

Ik ben weer op cyclusdag 1 beland, dus maandag mag ik weer aan de clomid. Eens kijken of 100 mg een mooie baby oplevert...
pi_64410100
Dat met dat voelen van je baarmoedermond, dames met een gekantelde baarmoeder, geldt dit voor jullie ook? Ik wil het best eens gaan proberen, maar ik heb mijn eigen baarmoedermond nog nooit echt gevoeld. En omdat de echomevrouw er ook al zo veel moeite mee had, vraag ik me af of het uberhaupt wel goed te voelen is met een gekantelde baarmoeder.

PZE: tuurlijk geeft 100mg clomid een mooie baby! En Vlindur? Al nieuws? WIe is trouwens de volgende op de lijst?
pi_64411014
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef Asyniur het volgende:
sluipt zachtjes dit topic binnen
Wat laat van mij om dit bericht nu pas te zien

Meid, je bent er! Eindelijk kun je hier posten!
Ik wens je echt een heel vlugge zwangerschap toe
pi_64413654
Tja dat van dat openlijk vertellen dat je wel/niet voor een tweede gaat.... mijn zwager vroeg het een tijdje terug aan ons, ik zei meteen dat we het wel zouden vertellen als het zover was Maar pas bij een positieve test! Hun zwijgen over zulke zaken ook als het graf!
Onze planning is onze planning, wij hebben 3,5 jaar tijd (zo oud is hun dochter nu) aan hun nooit die vragen gesteld wij bemoeien ons namelijk niet zo snel (ongevraagd) met iemands prive leven en vinden dat soort vragen net te prive en inderdaad soms te pijnlijk om zomaar te stellen.
Later werd ons zwijgen niet in dank afgenomen, schoonzus+zwager bleken op dat moment hun 2de te verwachten (begin mei 2009) en wij konden kort daarna mededelen dat we onze tweede verwachten zouden rond 20 mei 2009... nu zag ik daar geen probleem in maar hun blijkbaar wel... trok wel bij uiteindelijk maar de eerste reactie was ietsje minder enthousiast.
Tja tegen vriendinnen die me dierbaar zijn ben ik best open en die wisten het dus wel dat we bezig waren, maar als mensen zelf altijd zwijgen als het graf dan hoef je zelf ook niet met je hele hebbe en houwen te koop te lopen.

Dames succes de komende tijd weer, ik hoop snel weer wat dames te mogen feliciteren.
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:31:34 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64414133
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:53 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat laat van mij om dit bericht nu pas te zien

Meid, je bent er! Eindelijk kun je hier posten!
Ik wens je echt een heel vlugge zwangerschap toe
Ik kwam ook heel zachtjes binnen alleen ben ik blijkbaar toch gespot door oplettende dames
En bovendien had jij andere dingen te doen zoals verhuizen!!
pi_64416464
Jammer Takkembah! Hopelijk voor jou ook 2 streepjes in 2009!

Asyniur Thnx voor de uitleg, maar ik weet nog steeds niet wat ik moet voelen....zal verdere details besparen, maar ik heb geprobeerd iets te voelen, maar weet niet wat ik moet voelen
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
  zondag 28 december 2008 @ 09:43:19 #177
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64422700
hallo allemaal,
laten we hopen dat januarie ons veel strepen brengt.....

maar over het vragen naar een 2e ken ik ook... vooral nu ben ik daar bang voor,,
doordat ik dus net de miskraam heb gehad weten mensen dat wij voor een 2e gaan,
ben er nu dus wel bang voor dat mensen gaan vragen van goh... ben je alweer zwanger,...
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  zondag 28 december 2008 @ 09:55:33 #178
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64422788
Goedemorgen!

Hier weer in de wachtweken. Moet zeggen dat de 'klusweek' uiterst relaxed is verlopen. Veel lol gehad in ieder geval. Hopen dat ik het de wachtdagen ook zo ontspannen kan houden...

Ik ben nog steeds aan het duimen voor Vlindur en Zigeunermeisje, hoe gaat ie bij jou? Wordt ook spannend hoor!
pi_64423141
Balen Takkembar! Ik hoopte zo op een dubbel streepje bij je...
Vlindur, hoe is het met je? heb je je NOD als NOD gehad?
Zigeunermeisje, heb je niet meer getest tijdens de kerst? ik snap dat het moeilijk is om te wachten en je het graag wil weten hoor, hier nog zo een...

hier wordt het gesprek door sommige mensen ook snel op de onderwerpen gebracht die ik juist niet wil bespreken, nl mijn niet-zwanger zijn en mijn zieke moeder die nu toch wel richting het einde gaat. en hoe kortaf ik er ook op reageer of er zelfs overheen praat, steeds weer wordt opnieuw gevraagd: hoe gaat het met...? ik word daar altijd zo naar/boos/chagrijnig van...
en als ik een ander vraag over het zwanger worden/zijn, is het omdat ik weet dat diegene er ook mee bezig is, me er ook over verteld heeft, en we dan samen ervaringen kunnen uitwisselen. daar heb ik m'n vaste mensen voor... (en hier lukt dat ook wel aardig... )
pi_64423659
Hmm... ik hoop dat de duivels hier alsnog echt doorzetten, gisteren wat licht verlies maar vanmorgen dus niets meer. Dat lijkt me geen officiële menstruatie... het rommelt nog wat daar beneden, dus ik hoop dat het alsnog doorzet.
pi_64423913
dat is balen prinseszondererwt! ik hoop voor je dat het doorzet, zodat je ook verder kunt...

maar even een hele stomme vraag: waar is het onderste lijstje eigenlijk voor? (het bovenste is me helemaal duidelijk, maar het onderste eigenlijk niet zo...)
  Moderator zondag 28 december 2008 @ 11:52:04 #182
5428 crew  miss_sly
pi_64424624
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:26 schreef mijsje het volgende:
Balen Takkembar! Ik hoopte zo op een dubbel streepje bij je...
hier wordt het gesprek door sommige mensen ook snel op de onderwerpen gebracht die ik juist niet wil bespreken, nl mijn niet-zwanger zijn en mijn zieke moeder die nu toch wel richting het einde gaat. en hoe kortaf ik er ook op reageer of er zelfs overheen praat, steeds weer wordt opnieuw gevraagd: hoe gaat het met...? ik word daar altijd zo naar/boos/chagrijnig van...
Heb je ook al eens geprobeerd om het gewoon een keer duidelijk uit te leggen? Ik kan me voorstellen dat je dat eigenlijk liever niet wil, maar je hints worden kennelijk niet opgepikt en duidelijk zeggen hoe en wat kan dan misschien net zorgen dat je die vragen allemaal niet meer krijgt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64425245
als ik alle keren dat ik duidelijk had gezegd: sorry, maar daar wil ik het liever niet over hebben... ( of zelfs: daar wil ik niet over praten) kreeg uitbetaald........................
helaas wordt het niet begrepen als ik het in een hint zeg, maar ook niet als ik het duidelijk recht voor z'n raap zeg... ik denk dan maar zo: het ligt vast niet aan mij, en het wordt vast goed bedoeld...maar naar blijft het...
(het is door vooral 1 persoon vooral waar dit bij gebeurt, en eigenlijk ook bij haar moeder...en uit de weg gaan, gaat niet zo makkelijk binnen de familie...)
  Moderator zondag 28 december 2008 @ 12:21:40 #184
5428 crew  miss_sly
pi_64425323
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:18 schreef mijsje het volgende:
als ik alle keren dat ik duidelijk had gezegd: sorry, maar daar wil ik het liever niet over hebben... ( of zelfs: daar wil ik niet over praten) kreeg uitbetaald........................
helaas wordt het niet begrepen als ik het in een hint zeg, maar ook niet als ik het duidelijk recht voor z'n raap zeg... ik denk dan maar zo: het ligt vast niet aan mij, en het wordt vast goed bedoeld...maar naar blijft het...
(het is door vooral 1 persoon vooral waar dit bij gebeurt, en eigenlijk ook bij haar moeder...en uit de weg gaan, gaat niet zo makkelijk binnen de familie...)
Tja, zo vervelend die mensen die niet willen luisteren. Misschien een keer echt heel erg boos worden?
Tuurlijk bedoelen ze het goed, maar daar heb jij dan weer helemaal niets aan, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 28 december 2008 @ 12:52:27 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64426254
mijsje, het onderste lijstje is voor mensen die wel bezig zijn, maar niet met hun NOD in het bovenste lijstje willen, of die hem gewoon niet weten zeg maar.
  zondag 28 december 2008 @ 12:53:27 #186
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64426285
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:14 schreef mijsje het volgende:
maar even een hele stomme vraag: waar is het onderste lijstje eigenlijk voor? (het bovenste is me helemaal duidelijk, maar het onderste eigenlijk niet zo...)
Dat zijn meiden die wel meepost(t)en, maar geen duidelijke NOD hebben of willen doorgeven omdat het wisselt of om andere redenen. Vandaar

Hmmzz.. BE was sneller...
pi_64434967
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tja, zo vervelend die mensen die niet willen luisteren. Misschien een keer echt heel erg boos worden?
Tuurlijk bedoelen ze het goed, maar daar heb jij dan weer helemaal niets aan, toch?
Ja idd en als ze dan nog door blijven gaan ben ik er echt klaar mee he,dan gaat het er niet eens meer om of ik het er nou of niet over wil hebben maar gewoon omat ze door blijven vragen en geen respect voor je gevoel hebben.Dan maar eens flink boos/ruzie.

Ik heb als het goed is over ongeveer 3dgn mijn eisprong.Ik heb nu wel (veel) meer slijm dan normaal,is dat een goed teken? (met betrekiking tot mijn ei)
01-08-2008
pi_64435557
* Vlindur kan naar het 2e lijstje.
Omdat ik het al wel wist maar niet ongesteld werd en zin had in drank heb ik dus gister negatief getest. Maar van ongesteld heid is nog lang geen sprake.
We denken dat de Clomid zn werk niet heeft gedaan. Ik had al geen zere borsten. Het klopte allemaal al niet.
Dus.. Ik mag drinkend en rokend het nieuwe jaar in..
Maar nu eerst maar eens ongesteld worden dus...

Tering. Wat baal ik er weer van. Klote lichaam.
Iedereen bedankt, vind het toch wel zo fijn dat ik dit hier allemaal kwijt kan.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64435671
Vlindur, ik had het je zo gegund.
Kom, wij maken de eerste clomidbaby's van 2009!
  zondag 28 december 2008 @ 17:38:42 #190
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64435802
He bah Vlindur, ik hoopte zo voor je dat het juist een goed teken was dat alles zo anders voelde. Als het echt zo is dat de clomid niet gewerkt heeft, zou ik niet afwachten tot je terug mag komen maar eerder contact opnemen met de gyn.
pi_64435822
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Vlindur, ik had het je zo gegund.
Kom, wij maken de eerste clomidbaby's van 2009!

Lijkt me een super plan
pi_64435864
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:38 schreef happyme28 het volgende:
He bah Vlindur, ik hoopte zo voor je dat het juist een goed teken was dat alles zo anders voelde. Als het echt zo is dat de clomid niet gewerkt heeft, zou ik niet afwachten tot je terug mag komen maar eerder contact opnemen met de gyn.

Ik wacht het even af met ongesteld worden. Plus het feit dat ze deze week toch nog gesloten zijn.
Mocht ik langer 4 januari nog niet ongesteld zijn ga ik zeker bellen. Maar nu is het nog maar dag 30. Dus het zou nog kunnen..
  zondag 28 december 2008 @ 17:44:08 #193
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64436022
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:40 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik wacht het even af met ongesteld worden. Plus het feit dat ze deze week toch nog gesloten zijn.
Mocht ik langer 4 januari nog niet ongesteld zijn ga ik zeker bellen. Maar nu is het nog maar dag 30. Dus het zou nog kunnen..
Misschien woensdag toch nog een testje als de er nog niet zijn?? Voor je los gaat op de alcohol
pi_64436262
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:44 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Misschien woensdag toch nog een testje als de er nog niet zijn?? Voor je los gaat op de alcohol
Nee, ik zou vandaag 4 wk 3 dagen zijn. En de test was echt negatief. Heb nog gezocht naar een eventueel streepje, maar hij zat er echt niet
pi_64437114
Balen Vlindur
01-08-2008
  zondag 28 december 2008 @ 18:55:57 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64438223
Kop op dames!
Volgende ronde is voor jullie!!
ik begin alvast met duimen...
  zondag 28 december 2008 @ 19:54:22 #197
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64440117
kan ik bij het lijstje worden gezet,
kan alleen mijn NOD nog niet zeggen,moet ff wachten tot mijn eerste menstruatie weer terug komt
dit omdat ik net curetage achter de rug heb
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_64441472
Vlindur, wat vervelend weer.
Het lijkt me inderdaad zeer rot dat je lichaam zo lekker tegen werkt.

Maar he, kop op (dit zul je zeker veel vaker horen en het niet meer willen horen), en gelukkig kun je hier alles van je af schrijven.
  zondag 28 december 2008 @ 20:40:02 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64441642
Je staat erbij miss!
  zondag 28 december 2008 @ 21:10:35 #200
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64442707
He, wat jammer nou Vlindur.

Be, 5 days to go?? Jouw Sasha is toch woensdag jarig?
bumba baloe, waar is die kleine clown?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')