Als je tegen je vruchtbare periode aan zit dan ligt je baarmoedermond vrij ver naar achteren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:06 schreef Hurminatore het volgende:
Happyme.... zit net je link te lezen..... Weet niet of jij het antwoord weet zoniet misschien iemand hier... Maar kan het geen kwaad dan om steeds in de buurt van je baarmoedermond te zitten met je vingers? Ennuh hoe weet je precies wanneer je bij je baarmoeder zit? Ik moet bekennen nog nooit mn baarmoeder gevoeld te hebbenIk dacht altijd dat die best ver zit....Ben uiteraard wel getoucheerd tijdens mn bevalling maar voor mn gevoel gingen er hele handen in haha...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen de tijd dat je ongesteld moet worden, dan ligt je baarmoedermond naar voren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger waren de mensen vast een stuk minder geïnteresseerd in je sexlevenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:30 schreef Asyniur het volgende:
Wij hebben het verder gewoon expres niemand verteld. Want iedereen blijft toch al steeds vragen (vooral mijn familie) en als ik nou ga zeggen dat we ervoor gaan dan krijg ik 100x per maand de vraag of het gelukt is.![]()
Dus gisteren weer een leugentje om bestwil en gezegd dat ze voorlopig niet hoeven te rekenen op een neefje/nichtje c.q. kleinkind
Wat laat van mij om dit bericht nu pas te zienquote:
Ik kwam ook heel zachtjes binnenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat laat van mij om dit bericht nu pas te zien
Meid, je bent er! Eindelijk kun je hier posten!
Ik wens je echt een heel vlugge zwangerschap toe
Heb je ook al eens geprobeerd om het gewoon een keer duidelijk uit te leggen? Ik kan me voorstellen dat je dat eigenlijk liever niet wil, maar je hints worden kennelijk niet opgepikt en duidelijk zeggen hoe en wat kan dan misschien net zorgen dat je die vragen allemaal niet meer krijgt.quote:Op zondag 28 december 2008 10:26 schreef mijsje het volgende:
Balen Takkembar! Ik hoopte zo op een dubbel streepje bij je...
hier wordt het gesprek door sommige mensen ook snel op de onderwerpen gebracht die ik juist niet wil bespreken, nl mijn niet-zwanger zijn en mijn zieke moeder die nu toch wel richting het einde gaat. en hoe kortaf ik er ook op reageer of er zelfs overheen praat, steeds weer wordt opnieuw gevraagd: hoe gaat het met...? ik word daar altijd zo naar/boos/chagrijnig van...
Tja, zo vervelend die mensen die niet willen luisteren. Misschien een keer echt heel erg boos worden?quote:Op zondag 28 december 2008 12:18 schreef mijsje het volgende:
als ik alle keren dat ik duidelijk had gezegd: sorry, maar daar wil ik het liever niet over hebben... ( of zelfs: daar wil ik niet over praten) kreeg uitbetaald........................
helaas wordt het niet begrepen als ik het in een hint zeg, maar ook niet als ik het duidelijk recht voor z'n raap zeg... ik denk dan maar zo: het ligt vast niet aan mij, en het wordt vast goed bedoeld...maar naar blijft het...![]()
(het is door vooral 1 persoon vooral waar dit bij gebeurt, en eigenlijk ook bij haar moeder...en uit de weg gaan, gaat niet zo makkelijk binnen de familie...)
Dat zijn meiden die wel meepost(t)en, maar geen duidelijke NOD hebben of willen doorgeven omdat het wisselt of om andere redenen. Vandaarquote:Op zondag 28 december 2008 11:14 schreef mijsje het volgende:
maar even een hele stomme vraag: waar is het onderste lijstje eigenlijk voor? (het bovenste is me helemaal duidelijk, maar het onderste eigenlijk niet zo...)
Ja idd en als ze dan nog door blijven gaan ben ik er echt klaar mee he,dan gaat het er niet eens meer om of ik het er nou of niet over wil hebben maar gewoon omat ze door blijven vragen en geen respect voor je gevoel hebben.Dan maar eens flink boos/ruzie.quote:Op zondag 28 december 2008 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, zo vervelend die mensen die niet willen luisteren. Misschien een keer echt heel erg boos worden?
Tuurlijk bedoelen ze het goed, maar daar heb jij dan weer helemaal niets aan, toch?
quote:Op zondag 28 december 2008 17:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Vlindur, ik had het je zo gegund.
Kom, wij maken de eerste clomidbaby's van 2009!
quote:Op zondag 28 december 2008 17:38 schreef happyme28 het volgende:
He bah Vlindur, ik hoopte zo voor je dat het juist een goed teken was dat alles zo anders voelde. Als het echt zo is dat de clomid niet gewerkt heeft, zou ik niet afwachten tot je terug mag komen maar eerder contact opnemen met de gyn.
Misschien woensdag toch nog een testje als dequote:Op zondag 28 december 2008 17:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wacht het even af met ongesteld worden. Plus het feit dat ze deze week toch nog gesloten zijn.
Mocht ik langer 4 januari nog niet ongesteld zijn ga ik zeker bellen. Maar nu is het nog maar dag 30. Dus het zou nog kunnen..
Nee, ik zou vandaag 4 wk 3 dagen zijn. En de test was echt negatief. Heb nog gezocht naar een eventueel streepje, maar hij zat er echt nietquote:Op zondag 28 december 2008 17:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Misschien woensdag toch nog een testje als de![]()
er nog niet zijn?? Voor je los gaat op de alcohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |