quote:
Wij ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:26 schreef Zigeunermeisje het volgende:![]()
Nee, maar ik hoop wel op een kerstwondertje voor jou.
het was vervelend, maar nu heb ik daar helemaal geen last meer van gelukkig... en ik hoorde het begrip waterecho pas op het moment dat de gyn tegen me zei: ik zie iets zitten, we gaan een waterecho maken om te zien of het ook beweegt... (ik dacht: wat ga je maken?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:46 schreef Fiemeeltje het volgende:
Jeetje wat een vervelende operaties/ingrepen allemaal. Hoop in ieder geval dat het bij mij allemaal met minder pijn en moeite zal gaan. Het is bij mij de eerste keer dat ik er serieus voor ga, dus wie weet wat me allemaal nog te wachten staat. Het is wat dat betreft allemaal nog relatief nieuw voor me, de term 'waterecho' had ik iig nog nooit gehoord...
Volgens mij is dat slijm bedoelt om eventuele zaadcellen wat makkelijker naar binnen te leiden. Of het dan voor of tijdens is weet ik eigenlijk ook niet zeker. Volgens mij is het tijdens.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:10 schreef Asyniur het volgende:
Even een vraagje over het 'vruchtbare' slijm sorry voor de mensen die aan het ontbijten zijn:
Heb je je eisprong als je vruchtbaar slijm hebt/ziet of komt ie (kort) daarna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |