abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64251911
Vlindur, positief blijven!! Zolang er geen bloed is En straks met de kerstdagen is het zo weekend joh! Ik zal voor je duimen.
pi_64252163
en voor Vlindur!!! Ik hoop ook weer mee dat er toch nog een tweede streepje komt voor het 2009 is...
pi_64252712
Joh, tis al bijna weekend hoor Vlindur! Wat Happy al zegt, met kerst vliegen de dagen om. Ik duim voor je!

Effe iets anders. Zo'n spermatest krijg ik dus via het ziekenhuis nog effe niet voor elkaar, kan zoiets ook via de huisarts?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64252806
Ja, de kerstdagen gaan wel schelen hoop ik.

Geen idee hoe het zit met de huisarts. J's test was binnen met de volgende controle van de gyn. Maar wij zaten niet in spanning, (hadden toch wel het idee dat het aan mij lag) en vonden het niet erg dat we er 2 weken op moesten wachten. Ik weet dus ook niet hoe snel zoiets binnen is.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64253266
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef mefke79 het volgende:
Joh, tis al bijna weekend hoor Vlindur! Wat Happy al zegt, met kerst vliegen de dagen om. Ik duim voor je!

Effe iets anders. Zo'n spermatest krijg ik dus via het ziekenhuis nog effe niet voor elkaar, kan zoiets ook via de huisarts?
Ja hoor, bij onze ha wel. Na ong. 3 dagen uitslag ofzo.
  maandag 22 december 2008 @ 18:51:21 #96
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64253374
Een week in het zh hier voor de uitslag er is. Goed dat je erachteraan gaat Mefke!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64260258
Balen Mijsje.....

Mefke, fijne uitslag gehad, mooi zo!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:21:37 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64294637
sluipt zachtjes dit topic binnen
pi_64295150
Jammer mijsje! Hopelijk lukt het de volgende ronde! Vlindur....SPANNEND! Hoop voor jullie dat het gelukt is.....
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_64295310
dank je wel Hurminatore, XXXKarinXXX en iedereen die meedenkt/voelt...

kiekeboe, ik heb je gezien Asyniur... welkom hier, al hoop ik dat je ook gauw weer weg bent (naar Z&G bijvoorbeeld)
pi_64295330
Wat jammer Mijsje!

Oeh, misschien nog wel zwanger dit jaar uit Vlindur, ik hoop het van harte, ik zou het je zo ontzettend gunnen, duim duim duim!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64296164
We hebben hier de spermatest er doorheen! Via de huisarts kon het ook. Zij zag ook geen noodzaak, maar als het ons geruststelt, mag het. Juh. Nou nog even een datum prikken, liefst zo dat manlief gewoon kan werken.

Vlindur ik duim voor je!
pi_64299699
Asyniur! Wat ontzettend leuk, echt en spannend dat de knoop door is en je je eindelijk kan en mag melden hier! Ik hoop dat je even heerlijk geniet van dat idee en vervolgens heel snel door mag stromen naar t volgende topic!

Mijsje...jammer!! Bah!!

Vlindur, ik duim enorm voor je!
En Mefke, ik hoop dat t jullie net nog even dat beetje extra gerustheid geeft wat jullie nodig hebben!! Fijn dat de HA gewoon naar jullie wensen luistert!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:26:38 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64299903
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef Asyniur het volgende:
Stiekemerd! Ik had niet ver genoeg teruggelezen.
Wat leuk! Succes!
pi_64301577
Asyniur, welkom! Hopelijk snel weer wegwezen hier.
pi_64302812
Asyniur, welkom. En hopelijk mogen we je snel

De letterlijke tekst van de huisarts: naar mijn bescheiden mening is niet nodig, maar als jullie het willen, mag het. En ja, wij willen dat, dus we doen het (mefke mompelt iets over eigen risico dat er toch al aan is) al is het maar voor de geruststelling.
pi_64302996
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef Asyniur het volgende:
En ik lees gewoon ook nog over je heen, wat LEEEEEUUUUUK, heerlijk zeg, en spannend he??
Ooh jij hebt ook echt een eeuwigheid meegepost in het Rammelaarstopic, dus echt extrasuperveelfijn voor je

Fijn dat dat ook getest kan worden Mefke, is toch wel prettiger gevoel als je daar ook een positieve uitslag uit zou krijgen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 23 december 2008 @ 22:32:23 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64304057
Wat lief! Die reacties van jullie!

Ik ben ook zelf heel erg happy, maar ik vind het dus echt reuzespannend not to mention my

Ik duim me suf voor jullie! En nu dus ook voor mezelf
pi_64304551
Asyniur Welkom!

Hier nog steeds in spanning... Iedereen bedankt voor het duimen! En blijf het vooral nog even doen!!
pi_64305449
Hoi Asyniur, leuk dat je ook mee komt posten. Welkom!

Vlindur, ik duim mee Heb je misschien ook al zwangerschapsverschijnselen?

Ik ben ook de spannende wachtdagen ingegaan. Het is afwachten, nog 1 weekje. Ik voel behalve een beetje steken in de buik en lage rugpijn eigenlijk niets. Misschien durf ik wel een testje te doen met de kerst. Dat is wel een beetje vroeg als je eigenlijke NOD op de 30e is, of niet?
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_64306594
Zigeunermeisje, Ik zou het niet weten. Ik heb wat buikpijntjes sinds 3 dagen en mijn borsten zijn niet zo gevoelig als dat ze de eerdere maanden rond deze tijd zouden zijn geweest. Verder merk ik niks. De sigaretten smaken nog prima.. Dus ik weet het echt niet.

Ik weet alleen gewoon zeker dat ik vrijdag, zaterdag of zondag ongesteld word...

Ik ga echt niet eerder testen.. Het is al te vaak negatief geweest. En die paar dagen doen het em ook niet right?
pi_64306991

Nee, maar ik hoop wel op een kerstwondertje voor jou.
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_64307031
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:26 schreef Zigeunermeisje het volgende:

Nee, maar ik hoop wel op een kerstwondertje voor jou.
Wij ook

Thnx
  woensdag 24 december 2008 @ 09:04:34 #114
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64315635
hallo allemaal,
wil mij graag bij jullie toevoegen..
ik wcht nu tot mijn volgende NOD, heb net van
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  woensdag 24 december 2008 @ 09:07:14 #115
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64315684
ging iets niet goed, zal mijn verhaal even goed afmaken
heb net van t weekend een curetage gehad en een operatie..
helaas................gelukkig hebben ze wel mijn eileider kunnen besparen..
nu is het afwachten wanneer mijn menstruatie komt en kunnen we weer verder..
voor iedereen heel veel succes!
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_64316427
Asyniur en missCMS welkom,leuk dat jullie gezellig mee komen kletsen
missCMS,mag ik vragen waarom je geopereerd ben?

Volgens de berekeningen is mijn eisprong op de 31e dus ga ik echt knallend het nieuwe jaar in Een potje sexen zit er alleen niet in denk,heel de dag werken en s'avonds huis vol visite Ik moet er af en toe toch wel stiekum om lachen....Nee schat morgen weer,je weet wat de dokter heeft gezegt (soms overdrijf ik wel een beetje geloof ik)
01-08-2008
pi_64317395
Hey MissCMS! wees welkom, en veel succes!

Asyniur, twijfels aan de kant geschoven? Heel veel succes, en hopelijk mag je snel doorschuiven!

Mijn cyclus is toch een beetje vaag hoor, nog niet eens het aantal dagen dat het heeft geduurd voordat ik ongesteld werd, maar de vorige keer duurde de ongesteldheid 5 dagen en nu al 8?!
Stom vind ik het....!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 24 december 2008 @ 10:47:08 #118
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64317718
PP, wij mogen proberen een kerstknutseltje in elkaar te zetten...
Afgelopen weekend in Londen geweest en volgens eerdere berekeningen hadden we een Londenfrutseltje kunnen maken. Echter verschoof op het laatst mijn cyclus een paar dagen. Achteraf is dat een geluk geweest want ik heb dus een voedselvergiftiging opgelopen in Londen en alleen maar dus er is in Londen ueberhaupt niet geknutseld.

@Karin: spannend vind ik het nog steeds (maar blijkbaar hebben de meesten dat)

Leuk detail is dat gisteren al zijn favoriete liedjes op de gitaar aan het spelen was voor mijn buik toen ik had gezegd dat baby's in de buik op een bepaalde leeftijd geluid horen van buitenaf en ik heb mijn eisprong nog niet eens gehad
pi_64320243
Asyniur en missCMS leuk dat jullie ook mee gaan posten, veel succes!

Hier zijn de wachtweken weer begonnen, NOD is 5 januari (BE wil je hem aanpassen?)
Het zou wel het mooiste begin van het nieuwe jaar zijn...

Als het niet gelukt is deze ronde moeten we weer terug naar de gyn om te kijken hoe het met de endometriose staat en dat is best spannend...
pi_64322037
*meldt

Na lang dubben eindelijk de beslissing genomen om er voor te gaan. Mijn eerstvolgende NOD is 1 januari. Mooi moment om te beginnen dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')