abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64465190
Bedankt BE dat je me in het lijstje zet Trouwens gefeliciteerd met het zwanger zijn

@ xxxkarinxxx: leuk dat we de zelfde NOD dag hebben, hopelijk worden we dan beide niet ongesteld
@ Happy: ik hoop ook dat ik snel onder mijn eigen naam kan posten, moet wel uitkijken dat ik uitlog van mijn kloon als ik in andere topic's ga reageren
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_64465381
hoi Ciscostar! welkom erbij! (hoop ook dat je volgende NOD een echte NOD is, en dat je in dit topic niet zo heel lang hoeft te blijven...
pi_64465489
Klopt het dat het langer kan duren voor je zwanger bent als je lang de pil hebt geslikt?

Na de gemeenschap (paar uurtjes erna) heb ik steeds beetje bruinig slijm.. wat is dit?
1x was het beetje rood en leek het net een hele lichte ongesteldheid, dit was vorige week maandag.

@ Mijsje: Dankjewel! Wij hopen het ook, maar zei gisteren al tegen mijn man, dat ik denk dat ik voorlopig nog niet zwanger ben. Denk dat ik dat ook zei zodat de teleurstelling niet zo groot is als ik ongesteld wordt....
pi_64465587
Ciscostar, misschien een gesprongen adertje ofzo? Maar dan zou het niet bruin moeten zijn, bruin is oud bloed. En een innestelingsbloeding kan het ook nog niet zijn, omdat je eisprong nog niet was geweest toen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 29 december 2008 @ 15:03:01 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64465618
Het kan wat langer duren Ciscostar, bij sommige vrouwen moet de boel een beetje op gang komen, maar er zijn er ook zat die gelijk de eerste 1-2-3 maanden na het stoppen met de pil zwanger raken hoor. Er is geen peil op te trekken.

Wat dat bruinige slijm is weet ik niet. Het kan iets van een beetje een doorbraakbloeding zijn, of gewoon het op gang komen van je cyclus. Of mss een iets gevoelige vagina van binnen nu waardoor er haarvaatjes scheuren ofzo.
pi_64465807
quote:
Op maandag 29 december 2008 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Het kan wat langer duren Ciscostar, bij sommige vrouwen moet de boel een beetje op gang komen, maar er zijn er ook zat die gelijk de eerste 1-2-3 maanden na het stoppen met de pil zwanger raken hoor. Er is geen peil op te trekken.

Wat dat bruinige slijm is weet ik niet. Het kan iets van een beetje een doorbraakbloeding zijn, of gewoon het op gang komen van je cyclus. Of mss een iets gevoelige vagina van binnen nu waardoor er haarvaatjes scheuren ofzo.
Ben na het stoppen nu in ieder geval 1x ongesteld geworden (dat hadden we ook wel verwacht)

Bruinige slijm, kan best zijn dat haarvaatjes is of iets dergelijks is geweest... ging gister niet zo heel makkelijk zeg maar

Las op een site dat het beter is om niet iedere dag gemeenschap te hebben vanwege afnemen kracht van zaad van de man, om de dag is beter... Nu dus gisteravond gedaan, maar morgen dus mijn ovulatie (dan zit er niet echt 1 dag tussen.. maar willen het toch ook wel die dag doen) Weet niet in hoever het afnemen van het zaad klopt wanneer je het iedere dag doet klopt...
pi_64467524
Cisco, volgens mij is het na het stoppen met de pil bij iedereen anders... weet niet of daar echt wat zinnigs over te zeggen is. Hopelijk kan je snel door naar Z&G.
Fake it till you make it...
pi_64467587
Daar zitten wij ook altijd mee Ciscostar. Nu proberen we in de week voor mijn vermoedelijke eisprong om de dag te klussen (voor het geval het eitje vroeg is ) en als ik het echt voel dat mijn eisprong eraan komt (of temp dip) dan doen we het gewoon elke dag. Niet geschoten is altijd mis toch En anders is het zaad van de dag ervoor nog wel aanwezig.

Het blijft lastig...... zucht.....
pi_64468069
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:06 schreef happyme28 het volgende:
Daar zitten wij ook altijd mee Ciscostar. Nu proberen we in de week voor mijn vermoedelijke eisprong om de dag te klussen (voor het geval het eitje vroeg is ) en als ik het echt voel dat mijn eisprong eraan komt (of temp dip) dan doen we het gewoon elke dag. Niet geschoten is altijd mis toch En anders is het zaad van de dag ervoor nog wel aanwezig.

Het blijft lastig...... zucht.....
Hoe voel je wanneer je eisprong eraan komt?
Enige wat ik vandaag voel is... mijn knallende koppijn (waar ik bijna misselijk van wordt)
pi_64468310
Trouwens, Vlindur en Zigeunermeisje, wat vreselijk balen voor jullie!
Hoe is het met jou dan, Bumbaloe?
pi_64469433
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:22 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Hoe voel je wanneer je eisprong eraan komt?
Enige wat ik vandaag voel is... mijn knallende koppijn (waar ik bijna misselijk van wordt)
Dat is inderdaad ook iets wat ik mezelf afvraag. Uiteraard ga ik rond mijn (vermoedelijke) eisprong ineens allemaal dingen voelen van krampjes tot hoofdpijn, maar of dat het echte werk is durf ik ook niet te zeggen. Wishfull thinking doet ook wel wat gok ik zo.

Dat klonen hier in het tweede streepje topic is trouwens wel grappig, zijn er uberhaubt mensen die wél onder hun oorspronkelijke account hier zitten?
pi_64469494
ik doe niet aan klonen!

Hier ook geen voelbare eisprong hoor, soms voel ik wat steekjes rond die tijd, maar volgens mij zie ik ze vliegen. Nu in ieder geval geen symptomen.
pi_64469665
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik doe niet aan klonen!

Hier ook geen voelbare eisprong hoor, soms voel ik wat steekjes rond die tijd, maar volgens mij zie ik ze vliegen. Nu in ieder geval geen symptomen.
Ha, dus toch ook mensen die het wél aandurven. (al was het bij mij voornamelijk vriendlief die het verstandiger achtte om te wachten tot ik daadwerkelijk zwanger ben voor ik onder m'n eigen account kan meespelen in OUD)

En ik snap wat je bedoelt met die eisprong. Als je maar hard genoeg iets wílt voelen krijg je vanzelf krampjes en steekjes, voel me net een hypochonder af en toe.
pi_64469795
Ik wist niet eens dat jij een kloon bent Fiemeeltje!
pi_64469954
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik wist niet eens dat jij een kloon bent Fiemeeltje!
Ha, dan heb ik mezelf toch nog goed genoeg verstopt

Maar yup, ik zit al ruim 5 jaar op FOK! en een toekomstig broedsel zou een heuse FOK!baby worden. Het leek vriendlief (en mij eigenlijk ook wel) verstandiger om als kloon mee te posten hier. We hebben het in onze omgeving ook maar aan een zeer select gezelschap verteld om het vragen iedere maand te voorkomen. Maar zodra het gelukt is kom ik direct uit m'n schulpje gekropen. Het blijkt in de praktijk moeilijker te zijn dan gedacht om m'n mond te houden...
pi_64470127
Ik voel niks anders of raars dan normaal.. maar die koppijn...die is echt
Maar heb vaker koppijn, dus niet zo raar dat ik vandaag ook heb

Maar vroeg me gewoon af wat je dan voelt etc
Las ook ergens op andere site: ik voelde meteen dat ik zwanger was... volgens mij is dat ook iets wat tussen je oren zit.. je wil zwanger zijn en bent er mee bezig dus dan...
pi_64470224
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:19 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

Ha, dan heb ik mezelf toch nog goed genoeg verstopt

Maar yup, ik zit al ruim 5 jaar op FOK! en een toekomstig broedsel zou een heuse FOK!baby worden. Het leek vriendlief (en mij eigenlijk ook wel) verstandiger om als kloon mee te posten hier. We hebben het in onze omgeving ook maar aan een zeer select gezelschap verteld om het vragen iedere maand te voorkomen. Maar zodra het gelukt is kom ik direct uit m'n schulpje gekropen. Het blijkt in de praktijk moeilijker te zijn dan gedacht om m'n mond te houden...
Hier ook! Ik zit nu zo'n 5 a 6 jaar op fok en mijn man ook mede leren kennen via fok.
Dus leek ons daarom ook verstandig het nog even stil te houden + alle vrienden die ook op fok zitten en het nog niet hoeven te weten

Overigens weet nog maar 1 persoon het na ons dat we bezig zijn en dat is mijn beste vriendinnetje
Vind het wel moeilijk om mond te houden, wil mijn ouders etc zo graag vertellen en andere en kleertjes kopen etc... maar hou mijn mond! Hoe lastig het soms ook is
pi_64470282
Hmm, een kloon ben ik niet. Maar ik heb wel mijn oude username voorgoed gedag gezegd toen ik in OUD mee ging posten. Die username was namelijk een bijnaam waaronder ik nogal algemeen bekend ben en die weinig voorkomt.
pi_64470370
Precies de neiging die ik momenteel al heb. Kleertjes kopen Kinderwagens kijken, namen verzinnen (we weten ze gewoon al )

Ik ben zo enorm enthousiast dat je soms even vergeet dat het niet bij iedereen even makkelijk gaat, moet mezelf wat dat betreft af en toe echt met beide beentjes op de grond planten.
pi_64472363
Ik ben ook geen kloon hoor, en een evt. baby zou ook een fok-baby worden, maar wij kennen verder niemand persoonlijk (oh ja, 1 iemand, hoi Day maar die weet het en dat vind ik verder prima)

Collega's en familie weten mijn nick volgens mij niet eens en volgens mij zitten die ook niet op fok. Maar als iemand er naar vraagt, zal ik er niet moeilijk over doen (tenzij er vaak naar geinformeerd gaat worden, want daar heb ik geen zin in aangezien het al een tijdje duurt bij ons).

Ik ben er achter gekomen dat ik mijn eisprong voel door het temperaturen dat ik gedaan hebt. Het is een soort van kramp, duurt een paar uur en dan is het over. De ene cyclus duurt het langer dan andere keren, maar meestal voel ik 'm vrij duidelijk (maar de laatste maanden icm de temperatuurcurve).
  maandag 29 december 2008 @ 19:37:48 #246
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64474446
Wat fijn dat je nu je eisprong in kaart hebt Happyme.

Hallo Ciscostar. leuk dat je voor een beebje gaat. En weer een kloon gezellig.
Ik heb nog helemaal geen neiging om babyspullen te kopen. Nu heb ik het meeste al in huis natuurlijk, maar dat had ik bij mijn ook niet.
We waren zelfs rijkelijk laat met het kopen van de babykamer. "oh, zit daar 3 maanden levertijd op, hmm ik ben over 2 maanden al uitgerekend )
En babykleren heb ik bijna nooit gekocht. Ik heb na de geboorte bizar veel gekregen in alle maten, en in de loop der maanden ook nog best veel. Dus ik kan nog even vooruit.

OVer kinderkamer gesproken, ik las dus op zw.pagina dat sommige mensen de kamer al kopen voordat ze uberhaubt zwanger zijn (zo'n leuk koopje op MP bijvoorbeeld). Ik vind dat echt heel erg.... ik weet niet, triest, eng.... noem maar op.Vind het een beetje de goden verzoeken. Wat als het niet lukt? Zit je tegen je kinderkamer aan te kijken.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  maandag 29 december 2008 @ 19:39:58 #247
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64474521
Ik denk trouwens dat ik mn eisprong wel heb gevoeld. Vroeger was ik daar niet zo mee bezig en lette ik daar niet op. Maar nu weet ik ong op welke dag hij moet komen, en dan let ik er meer op. Rare pijntjes enzo.
Nu had ik gisteren en eergisteren ook enorme buikpijn. Nu kan het a) 'naweeen' van al het kersteten zijn of b) een innesteling of c) iets anders.
Maargoed, zit inderdaad tussen je oren denk ik.
pi_64474644
Ik ken zo'n stel ja, die hadden de babykamer en alles al compleet voor ze met de pil stopten. (onder het mom: 'eerst alles geregeld hebben en daarna pas een kind') Het gaat mij allemaal ook wat ver, maar ieder z'n ding wat dat betreft.

Ik ben al wel zo'n beetje op marktplaats aan het snuffelen om te kijken wat alles kost. Weet ik ook waar ik rekening mee moet houden. Ik heb trouwens al wel een wieg, maar das de familiewieg, dus die telt eigenlijk niet als aankoop
  maandag 29 december 2008 @ 19:46:45 #249
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64474735
Nee, zo;n wiegje telt natuurlijk niet mee. Maar in 9 maanden tijd heb je meer dan genoeg tijd om een kinderkamer te kopen lijkt me. (weet ik)
Daarnaast, het argument, dan heb je die kosten al gemaakt....mja... je kan ook gewoon sparen tot je zwanger bent.
Maargoed. Das weer een andere discussie.
  maandag 29 december 2008 @ 19:48:07 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_64474786
Overigens, de perfecte manier van klonen is om gewoon een andere browser te gebruiken en ervoor te zorgen dat je niet beide browsers tegelijkertijd open hebt staan

Neem van mij aan dat het anders toch verkeerd gaat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')