Ben na het stoppen nu in ieder geval 1x ongesteld geworden (dat hadden we ook wel verwacht)quote:Op maandag 29 december 2008 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Het kan wat langer duren Ciscostar, bij sommige vrouwen moet de boel een beetje op gang komen, maar er zijn er ook zat die gelijk de eerste 1-2-3 maanden na het stoppen met de pil zwanger raken hoor. Er is geen peil op te trekken.
Wat dat bruinige slijm is weet ik niet. Het kan iets van een beetje een doorbraakbloeding zijn, of gewoon het op gang komen van je cyclus. Of mss een iets gevoelige vagina van binnen nu waardoor er haarvaatjes scheuren ofzo.
Hoe voel je wanneer je eisprong eraan komt?quote:Op maandag 29 december 2008 16:06 schreef happyme28 het volgende:
Daar zitten wij ook altijd mee Ciscostar. Nu proberen we in de week voor mijn vermoedelijke eisprong om de dag te klussen (voor het geval het eitje vroeg is) en als ik het echt voel dat mijn eisprong eraan komt (of temp dip) dan doen we het gewoon elke dag. Niet geschoten is altijd mis toch
En anders is het zaad van de dag ervoor nog wel aanwezig.
Het blijft lastig...... zucht.....
Dat is inderdaad ook iets wat ik mezelf afvraag. Uiteraard ga ik rond mijn (vermoedelijke) eisprong ineens allemaal dingen voelen van krampjes tot hoofdpijn, maar of dat het echte werk is durf ik ook niet te zeggen. Wishfull thinking doet ook wel wat gok ik zo.quote:Op maandag 29 december 2008 16:22 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Hoe voel je wanneer je eisprong eraan komt?
Enige wat ik vandaag voel is... mijn knallende koppijn (waar ik bijna misselijk van wordt)
Ha, dus toch ook mensen die het wél aandurven. (al was het bij mij voornamelijk vriendlief die het verstandiger achtte om te wachten tot ik daadwerkelijk zwanger ben voor ik onder m'n eigen account kan meespelen in OUD)quote:Op maandag 29 december 2008 17:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik doe niet aan klonen!
Hier ook geen voelbare eisprong hoor, soms voel ik wat steekjes rond die tijd, maar volgens mij zie ik ze vliegen. Nu in ieder geval geen symptomen.
Ha, dan heb ik mezelf toch nog goed genoeg verstoptquote:Op maandag 29 december 2008 17:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik wist niet eens dat jij een kloon bent Fiemeeltje!
Hier ook! Ik zit nu zo'n 5 a 6 jaar op fok en mijn man ook mede leren kennen via fok.quote:Op maandag 29 december 2008 17:19 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Ha, dan heb ik mezelf toch nog goed genoeg verstopt
Maar yup, ik zit al ruim 5 jaar op FOK! en een toekomstig broedsel zou een heuse FOK!baby worden. Het leek vriendlief (en mij eigenlijk ook wel) verstandiger om als kloon mee te posten hier. We hebben het in onze omgeving ook maar aan een zeer select gezelschap verteld om het vragen iedere maand te voorkomen. Maar zodra het gelukt is kom ik direct uit m'n schulpje gekropen. Het blijkt in de praktijk moeilijker te zijn dan gedacht om m'n mond te houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |