abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 29 december 2008 @ 19:49:39 #251
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64474834
Aldus sprak een zeer ervaren deskundige

Een kinderkamer vast kopen? Nou dat zou ik ook een godenverzoekertje vinden hoor, dat zou ik niet durven.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64474853
Ik vrees dat ik pas iets durf te kopen na 12 weken ofzo, als het ooit zo ver mocht komen.

Ik vind het heerlijk om rond te kijken naar alles op internet en ideetjes op te doen, maar ik zou nooit iets kopen. idd beetje goden verzoeken ofzo. ik heb dat ook gelezen op zw.pagina. Daar snap ik ook echt niets van hoor, maar goed, ieder zijn ding.
  maandag 29 december 2008 @ 19:51:50 #253
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64474921
Ik gebruik IE voor bumbaloe en googlechrome voor de rest van mijn activiteiten.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_64475222
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:50 schreef happyme28 het volgende:
Ik vrees dat ik pas iets durf te kopen na 12 weken ofzo, als het ooit zo ver mocht komen.

Ik vind het heerlijk om rond te kijken naar alles op internet en ideetjes op te doen, maar ik zou nooit iets kopen. idd beetje goden verzoeken ofzo. ik heb dat ook gelezen op zw.pagina. Daar snap ik ook echt niets van hoor, maar goed, ieder zijn ding.
Nou, ik denk dat ik zodra dat ik het zou weten al wel iets van slofjes ofzo zou kopen. Ik zou mezelf dan echt niet kunnen bedwingen. Maar de grote aankopen zou ik idd zeker voor later bewaren.
  maandag 29 december 2008 @ 20:02:06 #255
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64475301
quote:
Ik ben er achter gekomen dat ik mijn eisprong voel door het temperaturen dat ik gedaan hebt. Het is een soort van kramp, duurt een paar uur en dan is het over. De ene cyclus duurt het langer dan andere keren, maar meestal voel ik 'm vrij duidelijk (maar de laatste maanden icm de temperatuurcurve).
ideaal..... !!!!!!

welkom ciscostar
toen ik ben gestopt met de pil ( voor mijn vorige zwangerschap) heb ik 3 cyclussen gehad van meer dan 50 dagen... maar dit kwam waarschijnlijk omdat ik altijd hele zware pilsoorten heb gehad...
en volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit... toen ik weer net gestopt was met de pil, had ik een cyclus van 35 dagen en daarna was ik zwanger....helaas niet goed gegaan dan,
dus ik ga met nijna mee.....

ik moet 6 jan weer naar de gyneacoloog, hopen dat alles dan weer goed is en dat mijn menstruatie weer op gang komt... vloei nu nog steeds na de operatie... ben benieuwd hoelang dat aanhoudt???
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  maandag 29 december 2008 @ 20:05:09 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_64475382
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef Lois het volgende:
Aldus sprak een zeer ervaren deskundige

Een kinderkamer vast kopen? Nou dat zou ik ook een godenverzoekertje vinden hoor, dat zou ik niet durven.
Tja, zelfs profs maken af en toe fouten

Wij hebben bij Ruben toen vrij snel de boel gekocht, maar ik zou het nu ook niet meer durven. Alhoewel, een tweede zou hier gewoon bij Ruben op de kamer komen, dus dat is gewoon een extra Ikea ledikantje, dus dat is ook het grootste geld niet.
Maar ik denk dat als ik nog een keer zwanger mocht raken, hier pas echt na tig weken dingen gekocht gaan worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64477774
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:37 schreef bumbaloe het volgende:

OVer kinderkamer gesproken, ik las dus op zw.pagina dat sommige mensen de kamer al kopen voordat ze uberhaubt zwanger zijn (zo'n leuk koopje op MP bijvoorbeeld). Ik vind dat echt heel erg.... ik weet niet, triest, eng.... noem maar op.Vind het een beetje de goden verzoeken. Wat als het niet lukt? Zit je tegen je kinderkamer aan te kijken.
Ik heb het ook gelezen idd en vind het echt niet normaal,ik ken een stel die nu al 2 jaar bezig is zwanger ie worden en die hebben dus heel de kinder/babykamer klaar,moet er niet aan denken!

Ik zou als het goed is (rond) de 31e mijn eisprong hebben,ik heb de afgelopen 2dgn veel last van extra slijm gehad en hoofdpijn,ik denk dat dit wel met mijn eisprong te maken heeft.
01-08-2008
pi_64478473
PP, kun je er ook iets van zien bij je temperatuurcurve? Een dip bijvoorbeeld of een sterke stijging?
pi_64479144
Pff, wat gaan jullie hard. Even kijken: Welkom Ciscostar! Nee, ik ben geen kloon en ik hoop maar dat er geen bekenden op FOK zwerven, want ik vrees dat ik dan snel ontdekt wordt. Ach, dat overleef ik dan ook wel weer.
Ehm, Vlindur, ik duim nog. PZE, hopelijik zet het door. (ik heb echt alzheimerlight, weet nu al niet meer wie er nog meer een NOD doorgegeven heeft, sorry dus als ik je vergeet).

Over kleertjes en babykamers: ik heb welgeteld 1 knuffel en 1 pakje. Allebei gekregen toen ik de vorige keer 8 weken was. De knuffel zit als herinnering achter ons bed, het pakje weggestopt in een la bij de echofoto's. Daar kan ik eigenlijk nog steeds niet goed naar kijken . De volgende keer hoop ik toch wel rond de 8 weken 'koopkriebels' te krijgen. Voor mij zou dat een teken zijn dat ik het wat meer vertrouw. Dus nee, ik zou het niet aandurven om al een babaykamer te kopen. Al zit het al helemaal in mijn hoofd hoe ik em wil hebben.

Pfff en verder doet het verhaal van Maffemuts me nu zo enorm veel dat ik effe wegkruip in een hoekie. Beetje rotdag gehad en zo'n bericht maakt het echt niet beter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 29 december 2008 @ 21:51:22 #260
239293 missCMS
pi_64479515
hebben jullie enig idee hoelang het duurt na een curetage dat je menstruatie weer opgang komt??
moet ik dan uitgaan van een normale zwangerschap en dat hij daarna weer komt( want dat heeft bij mij een hele tijd geduurd)????

en met een babykamer kopen...... bij mijn 1e was ik er opzich wel vroeg bij. met 4 maanden had ik alles al..
maar dat kwam omdat ik zo blij was dat alles goed ging en ik voelde mij zooooooooooooooooooooo zwanger.
zal bij een 2e voorzichtiger zijn, denk dat het dan ook wel even duurt voordat ik alles in huis heb.
pi_64480051
missCMS: ik had na 6 weken weer een menstruatie en daarna weer een gewone cyclus. En dat was bij een curretage na 12 weken (vuchtje gegroeid tot 8 weken). Je moet het even aankijken, ik moest me na 12 weken melden als ik niet ongesteld zou zijn geworden.
pi_64480619
Ik ga voorlopig nog geen kleertjes of iets voor babykamer kopen, maar merk gewoon dat ik expres in de Hema over de baby afdeling loop, dat ik meer kijk naar dingen zoals bedjes en kinderwagens. Blijft voorlopig bij fantaseren (weten wel al hoe de babykamer eruit komt te zien, maar geloof dat we dat al 2 jaar weten haha)

Temperatuur meten doe je vanaf de eerste dag van je menstruatie toch? Dit keer niet gedaan, maar mocht ik de 13de ongesteld worden dan wil ik wel iedere ochtend mijn temperatuur gaan meten.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_64480808
klopt ciscostar, rectaal voor het opstaan op ong. dezelfde tijd. (hopen dat het niet nodig is )
pi_64481285
Een kinderkamer nu al kopen... Dat vind ik echt wel ver gaan. Zou ik nooit durven. Ik stond zaterdag een poosje voor een etalage met een geweldig rompertje (zoiets, maar dan romper en andere kleur ). Dat koop ik dus echt niet. Als ik eenmaal aan het kopen sla... Niet handig.
pi_64481518
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:32 schreef prinseszondererwt het volgende:
Een kinderkamer nu al kopen... Dat vind ik echt wel ver gaan. Zou ik nooit durven. Ik stond zaterdag een poosje voor een etalage met een geweldig rompertje (zoiets, maar dan romper en andere kleur ). Dat koop ik dus echt niet. Als ik eenmaal aan het kopen sla... Niet handig.
Dan blijf je kopen... nee is niet handig
pi_64483074
ik heb een doos met wat dingetjes erin. de twee testen die positief aangaven, een stel sokjes die manlief als cadeautje meenam, een speentje die ik voor manlief meenam, een draakje op wieltjes (van mijn moeder gekregen voor als het hummeltje ging wandelen... errug lange termijn cadeautje...) een spijkertuinbroekje (hadden we samen gekocht)... wat waren we blij... (en wat kun je al een hoop kopen in maar 3 dagen... :S) maar goed, daarna hadden we dus slecht nieuws, en kon alles in een doos worden weggestopt...

missCMS:na mijn currettage was ik netjes precies na 29 dagen ongesteld. daarna bleef het ook gewoon normaal 29 dagen... (duurt mijn cyclus)

ow, BE, kun je er bij mij bijzetten dat wij bezig zijn sinds 08-08-2007?

zucht, ik ga nu maar lekker naar bed. Ik was ook nogal aangedaan van het nieuws van maffemuts... de tranen liepen me over de wangen... ms morgen weer een betere dag
pi_64483614
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef happyme28 het volgende:
PP, kun je er ook iets van zien bij je temperatuurcurve? Een dip bijvoorbeeld of een sterke stijging?
Nee dat (nog) niet.
Ik meet trouwens wel in mijn mond (onder mijn tong),ik durf die termometer niet zo goed in mijn achterwerk te stoppen ( ja das echt een tik van mij).Ik had zoiets van,hopelijk lukt het zo anders doe ik het volgende maand wel rectaal.....ieieieieiieie

(ik ben het trouwens van zw.pag maar dat had je mischein al door)
01-08-2008
pi_64492572
Goedemorgen!
Nou had ik gisteravond weer iets,ik ging voor de fun ff mijn tempratuur opmeten,nou ja was gewoon benieuwd hoeveel het zou schelen met s'morgens 35.7 vond het wel erg laag dus uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken (ja ja) en rectaal gemeten,dat scheelt dus gewoon 2 graden ik had 37.7! Wat ik me nu dus afvraag heb ik wel wat aan die lijst van afgelopen maand(die trouwens constant tussen de 35.7-36 zit) of kan ik daar nu niks mee?

Mijn eisprong zou volgens de berekeningen morgen zijn maar ik vraag me af of dat ik em niet veel eerder heb,wat me opvalt is dat ik in de week na mijn menstruatie altijd zo'n minuut of 10 heel erg pijn/steken krijg in mijn buik en dat is dan meestal s'nachts/heel vroeg in de ochtend.

Ik gebruik trouwens een digitale termometer van kruidvat huismerk,welke gebruiken jullie?

Sorry ik kan er af en toe echt allemaal geen wijs meer uit,gelukkig bestaan er forums zoals dit
01-08-2008
pi_64493245
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef Pure-Poison het volgende:
Goedemorgen!
Nou had ik gisteravond weer iets,ik ging voor de fun ff mijn tempratuur opmeten,nou ja was gewoon benieuwd hoeveel het zou schelen met s'morgens 35.7 vond het wel erg laag dus uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken (ja ja) en rectaal gemeten,dat scheelt dus gewoon 2 graden ik had 37.7! Wat ik me nu dus afvraag heb ik wel wat aan die lijst van afgelopen maand(die trouwens constant tussen de 35.7-36 zit) of kan ik daar nu niks mee?

Mijn eisprong zou volgens de berekeningen morgen zijn maar ik vraag me af of dat ik em niet veel eerder heb,wat me opvalt is dat ik in de week na mijn menstruatie altijd zo'n minuut of 10 heel erg pijn/steken krijg in mijn buik en dat is dan meestal s'nachts/heel vroeg in de ochtend.

Ik gebruik trouwens een digitale termometer van kruidvat huismerk,welke gebruiken jullie?

Sorry ik kan er af en toe echt allemaal geen wijs meer uit,gelukkig bestaan er forums zoals dit
Als jij altijd onder je tong gemeten hebt, dan heb je denk ik wel wat aan die lijst. Maar dan moet je er nu wel mee door gaan tot je weer ongesteld bent, of juist niet(en dat hopen we maar) (met meten onder je tong)

Wij hebben ook de digitale termometer van de kruitvat, werkt volgens mij prima (nog niet gebruikt voor dit, maar ervoor voor ziekte etc) Maar hebben ook nog een oude termo liggen en denk dat ik beide ga gebruiken Maar pas vanaf de dag dat ik ongesteld moet worden, nu toch geen zin

Als goed is heb ik vandaag mijn eisprong, dus als mannetje uit werk is even 'klussen'
pi_64525979
Dames, even een berichtje om jullie een heel fijne jaarwisseling te wensen. En dat 2009 maar voor iedereen zal brengen wat we willen! Tot volgend jaar
pi_64527961
Hallo Dames,

Ook van mij kant allemaal een fijne jaarwisseling en een gezond en vooral vruchtbaar 2009 voor ons alle!

Volgend jaar op deze dag type we dit met ons kindje op onze arm
  woensdag 31 december 2008 @ 12:57:03 #272
239293 missCMS
pi_64529716
hoi hoi allemaal

ook van mij een super gezellig uiteinde en een gezond, goed maar natuurlijk vruchtbaar 2009!!!!

ik ga straks heerlijk aan het werk en helaas 1 januari ook,

tot volgend jaar!
pi_64529823
Ook ik wil iedereen een gezond/ vruchtbaar en leuk 2009 toewensen!

Hier gaan de wachtdagen weer in! SPANNEND.....Hopelijk kan ik er deze twee weken niet al te veel mee bezig zijn
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64529976
Ik ben vandaag ongesteld geworden.
Mijn nieuwe NOD mag op 30-01-2009..

Allemaal een gelukkig en gezond en vooral vruchtbaar nieuwjaar gewenst!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64530233
Vlindur, maar aan de andere kant.... het valt nog wel mee qua lengte van je cyclus als de Clomid niets gedaan zou hebben toch?

Hier voel ik weer krampjes en pijntjes maar daar trap ik niet meer in. Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden. Zit nu inmiddels op dag 27 dus als ik na het weekend nog geen heb gezien, ben ik al tevreden. Testen doe ik niet voor volgend weekend (heb ik me nu voorgenomen )

Iedereen een fanstastische Oud&Nieuw gewenst en dat er in 2009 maar een babyboom mag ontstaan in dit topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')