Nou, ik denk dat ik zodra dat ik het zou weten al wel iets van slofjes ofzo zou kopen. Ik zou mezelf dan echt niet kunnen bedwingen. Maar de grote aankopen zou ik idd zeker voor later bewaren.quote:Op maandag 29 december 2008 19:50 schreef happyme28 het volgende:
Ik vrees dat ik pas iets durf te kopen na 12 weken ofzo, als het ooit zo ver mocht komen.
Ik vind het heerlijk om rond te kijken naar alles op internet en ideetjes op te doen, maar ik zou nooit iets kopen. idd beetje goden verzoeken ofzo. ik heb dat ook gelezen op zw.pagina. Daar snap ik ook echt niets van hoor, maar goed, ieder zijn ding.
ideaal..... !!!!!!quote:Ik ben er achter gekomen dat ik mijn eisprong voel door het temperaturen dat ik gedaan hebt. Het is een soort van kramp, duurt een paar uur en dan is het over. De ene cyclus duurt het langer dan andere keren, maar meestal voel ik 'm vrij duidelijk (maar de laatste maanden icm de temperatuurcurve).
Tja, zelfs profs maken af en toe foutenquote:Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef Lois het volgende:
Aldus sprak een zeer ervaren deskundige![]()
Een kinderkamer vast kopen? Nou dat zou ik ook een godenverzoekertje vinden hoor, dat zou ik niet durven.
Ik heb het ook gelezen idd en vind het echt niet normaal,ik ken een stel die nu al 2 jaar bezig is zwanger ie worden en die hebben dus heel de kinder/babykamer klaar,moet er niet aan denken!quote:Op maandag 29 december 2008 19:37 schreef bumbaloe het volgende:
OVer kinderkamer gesproken, ik las dus op zw.pagina dat sommige mensen de kamer al kopen voordat ze uberhaubt zwanger zijn (zo'n leuk koopje op MP bijvoorbeeld). Ik vind dat echt heel erg.... ik weet niet, triest, eng.... noem maar op.Vind het een beetje de goden verzoeken. Wat als het niet lukt? Zit je tegen je kinderkamer aan te kijken.
Dan blijf je kopen... nee is niet handigquote:Op maandag 29 december 2008 22:32 schreef prinseszondererwt het volgende:
Een kinderkamer nu al kopen... Dat vind ik echt wel ver gaan. Zou ik nooit durven. Ik stond zaterdag een poosje voor een etalage met een geweldig rompertje (zoiets, maar dan romper en andere kleur). Dat koop ik dus echt niet. Als ik eenmaal aan het kopen sla... Niet handig.
Nee dat (nog) niet.quote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef happyme28 het volgende:
PP, kun je er ook iets van zien bij je temperatuurcurve? Een dip bijvoorbeeld of een sterke stijging?
Als jij altijd onder je tong gemeten hebt, dan heb je denk ik wel wat aan die lijst. Maar dan moet je er nu wel mee door gaan tot je weer ongesteld bent, of juist niet(en dat hopen we maar) (met meten onder je tong)quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef Pure-Poison het volgende:
Goedemorgen!
Nou had ik gisteravond weer iets,ik ging voor de fun ff mijn tempratuur opmeten,nou ja was gewoon benieuwd hoeveel het zou schelen met s'morgens 35.7 vond het wel erg laag dus uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken (ja ja) en rectaal gemeten,dat scheelt dus gewoon 2 gradenik had 37.7! Wat ik me nu dus afvraag heb ik wel wat aan die lijst van afgelopen maand(die trouwens constant tussen de 35.7-36 zit) of kan ik daar nu niks mee?
Mijn eisprong zou volgens de berekeningen morgen zijn maar ik vraag me af of dat ik em niet veel eerder heb,wat me opvalt is dat ik in de week na mijn menstruatie altijd zo'n minuut of 10 heel erg pijn/steken krijg in mijn buik en dat is dan meestal s'nachts/heel vroeg in de ochtend.
Ik gebruik trouwens een digitale termometer van kruidvat huismerk,welke gebruiken jullie?
Sorry ik kan er af en toe echt allemaal geen wijs meer uit,gelukkig bestaan er forums zoals dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |