Wat bedoel je precies met 'vervormd beeld'? Dat is natuurlijk ook geen objectief gegeven dat je kunt meten, maar iets dat je zult moeten definiėren alvorens je kunt onderzoeken of er sprake van is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is niet aangetoond dat kinderen een vervormt beeld krijgen over seksualiteit, maar het tegendeel is ook niet aangetoond. Volgens mij komt dat omdat onderzoekers ook meestal geen stelling nemen in het debat over wat 'normaal' is, op gangbare psychologische problemen zoals depressies na.
Mensen kunnen geen 'recht hebben op' een niet-eigen kind.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:24 schreef DennisMoore het volgende:
Het type geslachtsorganen waarover iemand toevallig beschikt, mag niet bepalen of iemand ergens al dan niet recht op heeft.
Dan kunnen hetero's dat net zo min als homo's.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:26 schreef Picchia het volgende:
Mensen kunnen geen 'recht hebben' op een niet-eigen kind.
Geadopteerde kinderen hebben sowieso al vaker gedragsproblemen en dit lijkt mij alleen maar aan de risico's bijdragen. Het vertonen van gedrag dat niet bij het geslacht past is onwenselijk. Als iemand het doet is dat zijn goed recht, als het in de hand wordt gewerkt is het slecht.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'vervormd beeld'? Dat is natuurlijk ook geen objectief gegeven dat je kunt meten, maar iets dat je zult moeten definiėren alvorens je kunt onderzoeken of er sprake van is.
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan kunnen hetero's dat net zo min als homo's.
Een bejaarde van 80 heeft ook gelijke rechten. Discriminatie op grond van leeftijd verboden is, maar toch afgekeurd kan worden vanwege haar ongeschiktheid gezien haar leeftijd. Homo's denken onder het mom van 'gelijke rechten' te ontkomen aan de selectie voor geschikte adoptieouders, maar dat is in mijn ogen uit den boze.quote:Met andere woorden: je snapt best wat ik bedoel zonder op die 'recht hebben op'-slak zout te leggen.
Waarom is dat onwenselijk? Over wat voor gedrag heb je het dan? Gedrag dat kan worden aangeleerd hoort dus blijkbaar slechts maatschappelijk gezien bij een bepaald geslacht en gedrag dat vanuit de gender zelf komt, kan niet worden afgeleerd of aangeleerd dus daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:01 schreef Picchia het volgende:
[..] Het vertonen van gedrag dat niet bij het geslacht past is onwenselijk.
Ik ben tegen.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:32 schreef Compass het volgende:
Zet hier goede argumenten neer die VOOR deze stelling zijn:
Homosexuelen mogen kinderen adopteren.
Onderzoeken hebben dus uitgewezen dat dat niet het geval is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:19 schreef Aoristus het volgende:
lijkt me niet de bedoeling, een kind heeft een vader en een moeder nodig. Hoe moet dat als dat kind schoolvriendjes mee wil nemen? Kinderen zijn keihard naar elkaar toe.
Ik denk dat zo'n adoptieplan een recept is voor jeugdtrauma's en letsel dat zich tot in de verre volwassenheid manifesteert
Dat geadopteerde kinderen vaker gedragsproblemen hebben is een correlatie tussen adoptie en gedragsproblemen en heeft verder weinig van doen met de geaardheid van de ouders. Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat kinderen die niet geadopteerd worden ook niet bepaald in een 'normale omgeving' opgroeien en dus nog juist wel eens meer gedragsproblemen kunnen vertonen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Geadopteerde kinderen hebben sowieso al vaker gedragsproblemen en dit lijkt mij alleen maar aan de risico's bijdragen.
Wat is gedrag vertonen dat 'niet bij je geslacht past'? Als man modebewust zijn of je schaamhaar scheren ofzo?quote:Het vertonen van gedrag dat niet bij het geslacht past is onwenselijk. Als iemand het doet is dat zijn goed recht, als het in de hand wordt gewerkt is het slecht.
De seksuele voorkeur wijkt in ieder geval niet af volgens de literatuur.quote:Eigenlijk wil je dan weten of het kind zich aanhankelijk of kwetsbaar opstelt tegenover een bepaald geslacht (net als wanneer ouders van jonge kinderen scheiden) en of de seksuele voorkeur afwijkt.
Hoe meet je dat dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Onderzoeken hebben dus uitgewezen dat dat niet het geval is.
Welke onderzoeken dan precies?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Onderzoeken hebben dus uitgewezen dat dat niet het geval is.
Die onderzoeken pakken inderdaad steeds één enkel geval eruit en baseren daar een conclusie. Het is absoluut geen statistische analyse met een controlegroep.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoe meet je dat dan?
Ik heb zelf een vriendin gehad wiens moeder voor haar pubertijd ineens homoļstisch werd, dat arme meisje was helemaal in de war. Telt dat als ervaringsdeskundig?
Iemand had een paar quotes op de eerste pagina van dit topic gepost, lees maar even terug.quote:
Dit is natuurlijk een heel andere situatie dan een adoptie waarbij het kind "niet beter weet". Jouw vriendin kwam plotseling in een volledig andere situatie terecht dan ze gewend was. Ik kan me voorstellen dat niet ieder kind dat kan accepteren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoe meet je dat dan?
Ik heb zelf een vriendin gehad wiens moeder voor haar pubertijd ineens homoļstisch werd, dat arme meisje was helemaal in de war. Telt dat als ervaringsdeskundig?
Ik zie ook dat er al het nodige is opgemerkt over die onderzoeken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand had een paar quotes op de eerste pagina van dit topic gepost, lees maar even terug.
Ik weet niet of het '' compleet '' anders is, maar een adoptie door sexegenoten geeft wel een groter risico dan een adoptie door een heterostel. Daarom zou ik het afraden. Je speelt met levensquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een heel andere situatie dan een adoptie waarbij het kind "niet beter weet". Jouw vriendin kwam plotseling in een volledig andere situatie terecht dan ze gewend was. Ik kan me voorstellen dat niet ieder kind dat kan accepteren.
Net zoals niet elk kind de nieuwe vriend van zijn moeder accepteert.
Oh ja? Hoe weet je dat zo zeker, dat het risico (welk risico eigenlijk?) groter is?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik weet niet of het '' compleet '' anders is, maar een adoptie door sexegenoten geeft wel een groter risico dan een adoptie door een heterostel. Daarom zou ik het afraden. Je speelt met levens
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:45 schreef Dagonet het volgende:
Zolang het adopterende stel in staat is het kind tot in z'n volwassenheid bij te staan en op te voeden en zolang het stel in een gezonde stabiele relatie zit zal het mij een worst wezen of het twee mannen, twee vrouwen of man en vrouw betreft.
Hebben mensen wel "recht" op een "wel eigen" kind?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mensen kunnen geen 'recht hebben op' een niet-eigen kind.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:19 schreef Aoristus het volgende:
Hoe moet dat als dat kind schoolvriendjes mee wil nemen? Kinderen zijn keihard naar elkaar toe.
Ik denk dat zo'n adoptieplan een recept is voor jeugdtrauma's en letsel dat zich tot in de verre volwassenheid manifesteert
Misschien heeft het niets van doen met de geaardheid van de ouders. Maar de ouder van één geslacht is niet beschikbaar is. Dat is dezelfde situatie als met twee ouders van hetzelfde geslacht.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat geadopteerde kinderen vaker gedragsproblemen hebben is een correlatie tussen adoptie en gedragsproblemen en heeft verder weinig van doen met de geaardheid van de ouders.
Gelukkig zijn er flinke adoptie wachtlijsten waar mensen jaren op kunnen staat. Er zijn voldoende adoptieouders beschikbaar.quote:Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat kinderen die niet geadopteerd worden ook niet bepaald in een 'normale omgeving' opgroeien en dus nog juist wel eens meer gedragsproblemen kunnen vertonen.
[..]
Ja, maar dat hoeft van mij niet getoetst te worden, aangezien dat teveel aan mijn persoonlijke voorkeur verbonden is.quote:Wat is gedrag vertonen dat 'niet bij je geslacht past'? Als man modebewust zijn of je schaamhaar scheren ofzo?
[..]
Welke literatuur? Tijdens de discussie over lesbische ouders vorig jaar was er volgens mij nog geen betrouwbare informatie daarover beschikbaar in Nederland. Enkel over kinderen tot vier jaar.quote:De seksuele voorkeur wijkt in ieder geval niet af volgens de literatuur.
dus het feit dat later de maatschappij tegen de gedachte kan keren is een reden om het niet te doen? de reden dat kinderen het kind kunnen gaan pesten is daar een voorbeeld van? of hoe zie je dat? want dan lijkt het me dat dikke mensen ook maar geen kinderen zouden kunnen krijgen: de kans op maatschappelijke afkeer van een dik persoon (vooral in de periode tot na de pubertijd) is immers ook groot. of twee marokkaanse ouders, want ja... de maatschappij zit er niet om te springen...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg nergens dat het "erg" zou zijn. Ik zeg ook nergens dat het van mij niet zou mogen.
Ik zeg alleen dat ik me wat meer zorgen maak over hoe desbetreffende kinderen later in de maatschappij komen te staan.
Het kan nog veel erger, wat dacht je van rokende ouders!!! Ze bestaan echt !!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:00 schreef Jerruh het volgende:
want dan lijkt het me dat dikke mensen ook maar geen kinderen zouden kunnen krijgen
En dus moeten we maar knielen voor de pestkoppen of zo?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:19 schreef Aoristus het volgende:
lijkt me niet de bedoeling, een kind heeft een vader en een moeder nodig. Hoe moet dat als dat kind schoolvriendjes mee wil nemen? Kinderen zijn keihard naar elkaar toe.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Wat in deze discussie altijd vergeten wordt is het feit dat er al duizenden kinderen, in ons land alleen al, opgevoed worden door homoseksuelen, meestal vrouwen. Als er in die gevallen iets met de biologische ouder gebeurt heeft de overblijvende ouder geen enkele rechten en gaat het kind naar een pleeggezin of weeshuis. Alleen al voor die kinderen zou het adoptierecht niet alleen voor heteroseksuelen moeten gelden.
ik had jou wel iets intelligenter ingeschat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Misschien heeft het niets van doen met de geaardheid van de ouders. Maar de ouder van één geslacht is niet beschikbaar is. Dat is dezelfde situatie als met twee ouders van hetzelfde geslacht.
[..]
Gelukkig zijn er flinke adoptie wachtlijsten waar mensen jaren op kunnen staat. Er zijn voldoende adoptieouders beschikbaar.
[..]
Ja, maar dat hoeft van mij niet getoetst te worden, aangezien dat teveel aan mijn persoonlijke voorkeur verbonden is.
[..]
Welke literatuur? Tijdens de discussie over lesbische ouders vorig jaar was er volgens mij nog geen betrouwbare informatie daarover beschikbaar in Nederland. Enkel over kinderen tot vier jaar.
Als je een bron hebt dan lees ik het graag.
Dan nog: de bewijslast ligt bij diegenen die homo-stellen anders wil behandelen dan hetero-stellen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zie ook dat er al het nodige is opgemerkt over die onderzoeken.
Oh, schokkend dat jij je vorige inschattingen hebt moeten bijstellen:quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had jou wel iets intelligenter ingeschat.
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent gewoon bang dat de uitkering van je allochtonenfamilie stop gezet wordt om überhaupt nederland te redden. daar ben je een parasiet voor. als je dat niet begrijpt het volgende: je bent slechts een parasiet, die verlaat ook de pels waar het op geleefd heeft, als het dood is.
En nu?quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:57 schreef SeventhWave het volgende:
Ik ken toevallig iemand die als pleegkind door twee homoseksuele mannen is opgevoed, en de keer dat het onderwerp besproken werd was hij tegen homo adoptie omdat hij zelf een sterk gemis van een moederfiguur had ervaren.
Nee, veel heterostellen zijn stabiel tegenwoordig wil je zeggen?quote:Volgens mij zijn de relaties tussen homoseksuele mannen ook niet al te stabiel. Er zijn waarschijnlijk uitzondering, maar over het algemeen denk ik dat het een slechte zaak is en dat het kind er niet bij gebaad is.
Je weet ook dat bij het eerste kind mannen vaak graag een jongetje willen en vrouwen een meisje?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb er geen problemen mee, vind alleen dat het eens afgelopen moet zijn dat bij het adopteren de ouders het geslacht van het kind kunnen kiezen. Want opvallend vaak kiezen homo's wel een jongentje.
Als je 'gewoon' zwanger bent is het ook maar afwachten wat je krijgt.
Jezus, weer zo'n malloot die homosexualiteit als een "afwijking" en "niet gezond" omschrijft.quote:Op zondag 21 december 2008 00:47 schreef StarmanFR het volgende:
Ik ben tegen deze stelling, want een kind dient in principe gewoon opgevoed te worden door eem man en vrouw. Alleen als er helemaal geen hetero koppels kandidaat zijn om een kind te adopteren kunnen homo's in dat geval een kind adopteren, want dat is nog altijd beter dan als een kind anders in een weeshuis beland. Maar behalve dat geval zeg ik er anders gewoon NEE tegen, want dit geeft anders gewoon een verkeerd beeld voor het kind en lijkt mij niet de gezonde manier voor een kind om daarin op te groeien. Met alle respect naar homo's toe verder, maar homoseksualiteit kan niet gelijk worden gesteld aan heteroseksualiteit. Het is een afwijking die getolereerd en tot een zekere hoogte geaccepteerd kan worden, maar ook niet meer dan dat.
Waarom is het een "verkeerd beeld"?quote:Op zondag 21 december 2008 00:47 schreef StarmanFR het volgende:
Ik ben tegen deze stelling, want een kind dient in principe gewoon opgevoed te worden door eem man en vrouw. Alleen als er helemaal geen hetero koppels kandidaat zijn om een kind te adopteren kunnen homo's in dat geval een kind adopteren, want dat is nog altijd beter dan als een kind anders in een weeshuis beland. Maar behalve dat geval zeg ik er anders gewoon NEE tegen, want dit geeft anders gewoon een verkeerd beeld voor het kind en lijkt mij niet de gezonde manier voor een kind om daarin op te groeien. Met alle respect naar homo's toe verder, maar homoseksualiteit kan niet gelijk worden gesteld aan heteroseksualiteit. Het is een afwijking die getolereerd en tot een zekere hoogte geaccepteerd kan worden, maar ook niet meer dan dat.
Nee, jij bent normaal.quote:Op zondag 21 december 2008 12:50 schreef Fastmatti het volgende:
We moeten in Nederland eens ophouden te denken dat homoseksualiteit normaal is. Het is abnormaal, ik ben dan ook 100% tegenstander van de stelling.
Dus neger zijn in Nederland is abnormaal en rood haar hebben is abnormaal?quote:Op zondag 21 december 2008 12:50 schreef Fastmatti het volgende:
We moeten in Nederland eens ophouden te denken dat homoseksualiteit normaal is. Het is abnormaal, ik ben dan ook 100% tegenstander van de stelling.
Conservatieven ook. Dus waarom zouden er mensen naar lui zoals jij moeten luisteren?quote:Op zondag 21 december 2008 16:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Homo's hebben simpelweg een geestelijke afwijking. Op afwijkingen hoeft de samenleving niet ingericht te worden.
Je denkwijze doet een beetje denken aan hoe de KKK over negers denkt.quote:Op zondag 21 december 2008 16:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Homo's hebben simpelweg een geestelijke afwijking. Op afwijkingen hoeft de samenleving niet ingericht te worden.
Dit meen je niet.quote:Op zondag 21 december 2008 16:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat een fantastische argumentatie zeg.quote:Op zondag 21 december 2008 12:50 schreef Fastmatti het volgende:
De bekrompenheid en stompzinnigheid die jij tentoonspreidt, baart me grotere zorgen dan de 'geestelijke afwijking' van homo's. En het woord samenleving impliceert dat je zo veel mogelijk rekening houdt met iedereen, dus niet met één dominante groep.quote:Op zondag 21 december 2008 16:50 schreef Fastmatti het volgende:
Wie is 'ie'? En wie is 'jij'?quote:Op zondag 21 december 2008 18:39 schreef Aoristus het volgende:
Gaat ie weer. Jij hebt altijd gelijk, is het niet?
Elfletterig weet hoe de wereld het beste werkt, tolerantie moet je niet delen, dat moet je veroordelen, vindt hij. Want zijn regels zijn de enige juiste, daar moet je niet aan twijfelen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:43 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wie is 'ie'? En wie is 'jij'?
Dat staat nergens. Maar ik ageer tegen het ongefundeerde gebash van Fastmatti, zonder enige poging tot argumentatie.quote:Op zondag 21 december 2008 18:39 schreef Aoristus het volgende:
En niet geheel ontoevallig slaat met jouw conclusie de discussie ook stil hč?quote:Op zondag 21 december 2008 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat staat nergens. Maar ik ageer tegen het ongefundeerde gebash van Fastmatti, zonder enige poging tot argumentatie.
Wel als bepaalde mensen menen dat een discussie om mij moet gaan draaien wanneer ik een mening geef. Ga maar inhoudelijk in op wat ik (of een ander) schrijf, in plaats van je zo te fixeren op mij. Dit is POL, ik ben hier gewoon user. En ik ageer tegen de stuitende bekrompenheid van types als Fastmatti, die zonder enige poging tot argumentatie de gekste dingen roepen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:48 schreef Aoristus het volgende:
En niet geheel ontoevallig slaat met jouw conclusie de discussie ook stil hč?
Ik hoop dat ze nog in NWS durven te komenquote:Op zondag 21 december 2008 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel als bepaalde mensen menen dat een discussie om mij moet gaan draaien wanneer ik een mening geef. Ga maar inhoudelijk in op wat ik (of een ander) schrijf, in plaats van je zo te fixeren op mij. Dit is POL, ik ben hier gewoon user. En ik ageer tegen de stuitende bekrompenheid van types als Fastmatti, die zonder enige poging tot argumentatie de gekste dingen roepen.
in dit geval heeft Elfletterig inderdaad gelijk en dat Fastmatti een achterlijke mening heeft behoeft geen uitleg. Afwijkend standpunt oké, maar dit soort opvattingen komen regelrecht in het terrein van de discriminatie terecht.quote:Op zondag 21 december 2008 18:39 schreef Aoristus het volgende:
Waarom mag je dat soort dingen niet zeggen?quote:Op zondag 21 december 2008 19:18 schreef Aoristus het volgende:
Dat zal hij fijn vinden om te horen, ethiraseth
quote:Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Hier:quote:Op zondag 21 december 2008 19:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waar discrimineer ik dan? Het is objectief gezien gewoon een afwijking en ik zeg nergens dat homo's maatschappelijk uitgesloten moeten worden of anders behandeld moeten worden.
Als je dat in het openbaar doet wordt je door justitie aangepakt. En gelukkig maar.quote:Op zondag 21 december 2008 16:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nou, dan zeggen ze "ik heb twee pappa's" en dan zegt het andere kindje "okee" en dan "mag ik vanmiddag bij jou spelen" en dan is het geen issue meer.quote:Op zondag 21 december 2008 19:24 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik vind het maar niks, op de basisschool zal het al beginnen met "Waar is je mama?" om over de middelbare maar te zwijgen.
Dat mag hij toch vinden? Nergens roept hij op tot haat of discriminatie tegen homo's, hij zegt alleen dat het niet goed is dat er voor deze groep speciale rechten worden gemaakt. En ik ben het eigenlijk best wel met hem eens.quote:Op zondag 21 december 2008 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier:
[..]
Als je dat in het openbaar doet wordt je door justitie aangepakt. En gelukkig maar.
Je noemt homoseksualiteit een 'geestelijke afwijking waar de samenleving niet op ingericht moet worden' en je stelt dat we in Nederland moeten ophouden om te denken dat homoseksualiteit normaal is. 'Het is abnormaal, ik ben dan ook 100% tegenstander van de stelling', is jouw statement.quote:Op zondag 21 december 2008 19:22 schreef Fastmatti het volgende:
Ik zeg nergens dat homo's gediscrimineerd moeten worden, maar om nu speciaal wetgeving voor hen in te stellen gaat me echt veel te ver. Sommige dingen zijn nu eenmaal voorbehouden aan man en vrouw.
Ik heb zelf alles weggehaald. Geen zin een ban op te lopen door zo iets onzinnigs. Al de topics over homo's lopen op FOK op dezelfde manier uit de hand.quote:Op zondag 21 december 2008 19:31 schreef Aoristus het volgende:
Wacht even hoor, wat mag Fastmatti nu nog wel en wat niet posten?
Vreemd, maar waar.quote:Op zondag 21 december 2008 19:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik heb zelf alles weggehaald. Geen zin een ban op te lopen door zo iets onzinnigs. Al de topics over homo's lopen op FOK op dezelfde manier uit de hand.
En weerlegd.quote:
Nope. Dezelfde rechten als iedereen, dus ook adoptie.quote:Op zondag 21 december 2008 19:28 schreef StarmanFR het volgende:
..voor deze groep speciale rechten worden gemaakt
Het is algemeen bekend dat homoseksuelen de door hen geadopteerde kinderen totaal verwaarlozen. Door mijn baan in een weeshuis ben ik bekend met vele schrijnende situaties. Degene die kinderen aan een homoseksueel geeft is voor mij een misdadiger. Ik heb niks tegen homo's, ze zijn alleen ziek in hun hoofd.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:32 schreef Compass het volgende:
Zet hier goede argumenten neer die VOOR deze stelling zijn:
Homosexuelen mogen kinderen adopteren.
Dus als het aan jou ligt mogen 2 mensen met het downsyndroom en een gemiddeld IQ van 70 die getrouwd zijn een kind adopteren? Dat niet toestaan is discriminazi, je moet tenslotte wel consequent blijven, want discriminatie op wat voor grond dan ook is niet toegestaan. Dus een veroordeelde kinderverkrachter moet ook gewoon kunnen adopteren.quote:Op zondag 21 december 2008 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Je noemt homoseksualiteit een 'geestelijke afwijking waar de samenleving niet op ingericht moet worden' en je stelt dat we in Nederland moeten ophouden om te denken dat homoseksualiteit normaal is. 'Het is abnormaal, ik ben dan ook 100% tegenstander van de stelling', is jouw statement.
Je discrimineert dus wel degelijk, want je wilt homo's van bepaalde wetgeving (die er gewoon is en dus niet speciaal gemaakt hoeft te worden) uitsluiten, met de flinterdunne argumentatie dat het 'niet normaal' is en dat het een 'geestelijke afwijking' is.
En van wie ben jij een kloon? Aoristusquote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef LibbekeWoldema het volgende:
Het is algemeen bekend dat homoseksuelen de door hen geadopteerde kinderen totaal verwaarlozen. Door mijn baan in een weeshuis ben ik bekend met vele schrijnende situaties. Degene die kinderen aan een homoseksueel geeft is voor mij een misdadiger. Ik heb niks tegen homo's, ze zijn alleen ziek in hun hoofd.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 21 december 2008 21:11 schreef SeventhWave het volgende:
..discriminatie op wat voor grond dan ook is niet toegestaan.
Daar krijg je echt geen veroordeling voor.quote:Op zondag 21 december 2008 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier:
[..]
Als je dat in het openbaar doet wordt je door justitie aangepakt. En gelukkig maar.
In de Van Dale staat; 1ho·mo de; m homines mens: ~ sapiens, mv homines sapientes wetenschappelijke naam voor de mensquote:Op zondag 21 december 2008 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar krijg je echt geen veroordeling voor.
Sterker nog: als je de dikke van Dale er bij pakt dan heeft hij gewoon gelijk. Een beetje triest dat er wordt gedreigd met een ban.
Kijk eens in de dikke van Dale onder "ziekte" en "afwijking".quote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
In de Van Dale staat; 1ho·mo de; m homines mens: ~ sapiens, mv homines sapientes wetenschappelijke naam voor de mens
2ho·mo de; m,v -’s (verk van) 2homoseksueel een geestelijke afwijking waar de samenleving niet naar ingericht hoeft te worden?
Ik vind het echt stuitend wat hier weer allemaal beweerd wordt en het lijkt elk topic alleen maar erger te worden
Nou tik het eens uit.quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kijk eens in de dikke van Dale onder "ziekte" en "afwijking".
Nou na tig topics en zo'n 200 posts per topic dat ik simpelweg een geestelijke afwijking heb, smerig ben, een zondaar ben een foutje van de natuurlijk ben, dat ik niet in deze samenleving pas , en te lezen dat er mensen met zoveel haat praten over iets wat er in de dagelijke omgang niet eens zoveel toe doet vind ik het toch niet zo heerlijk meer om eerlijk de waarheid te zeggen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
whehehe, heerlijk topic dit.
Jij beweert iets, ik neem aan dat je 't ook kunt onderbouwen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
www.vandale.nl
Ik neem aan dat je geen RSI hebt ofzo....
Ik geef je er zelfs een link bij van een website waar je keurig de definities van de dikke van Dale kunt opzoeken.quote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij beweert iets, ik neem aan dat je 't ook kunt onderbouwen.
Ik kan me niet voorstellen dat het iets meer is dan gepest van gefrustreerde internethelden.quote:Op zondag 21 december 2008 21:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou na tig topics en zo'n 200 posts per topic dat ik simpelweg een geestelijke afwijking heb, smerig ben, een zondaar ben een foutje van de natuurlijk ben, dat ik niet in deze samenleving pas , en te lezen dat er mensen met zoveel haat praten over iets wat er in de dagelijke omgang niet eens zoveel toe doet vind ik het toch niet zo heerlijk meer om eerlijk de waarheid te zeggen..
Dan nog kunnen zulke dingen heel soms in 't verkeerde keelgat schieten of druppelt de emmer een keer over om er maar een paar cliche's door heen te gooien.quote:Op zondag 21 december 2008 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het iets meer is dan gepest van gefrustreerde internethelden.
Tja op de basisschool nogwel, maar op de middelbare word het BWEHE TFOE, ik denk dat het een kind veel emotionele schade kan opleveren aangezien de kans op pesten talloze keren groter is.quote:Op zondag 21 december 2008 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, dan zeggen ze "ik heb twee pappa's" en dan zegt het andere kindje "okee" en dan "mag ik vanmiddag bij jou spelen" en dan is het geen issue meer.
Tenzij ze bekrompen ouders hebben die denken dat de twee pappa's van Timmie hun zoontje gaan aanranden en dat hun zoontje dus niet bij Timmie mag spelen want dat is raar en eng.
Het is gewoon het standpunt van mensen, zoals jij wellicht een ander standpunt hebt.quote:Op zondag 21 december 2008 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het iets meer is dan gepest van gefrustreerde internethelden.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:51 schreef NanKing het volgende:
Dan nog kunnen zulke dingen heel soms in 't verkeerde keelgat schieten
Zo hey goed van je zeg! En nu?quote:Op zondag 21 december 2008 21:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef je er zelfs een link bij van een website waar je keurig de definities van de dikke van Dale kunt opzoeken.
En dan?quote:Op zondag 21 december 2008 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Even klikken en dan de definities invoeren die je wilt opzoeken.
Ik word altijd een beetje moe van die kneuzen die hele groepen over een kam scheren.quote:Op zondag 21 december 2008 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is gewoon het standpunt van mensen, zoals jij wellicht een ander standpunt hebt.
Ik word altijd een beetje moe van Brazilianen die het topic half lezen en dan wat dingen beginnen te roepen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van die kneuzen die hele groepen over een kam scheren.
De inhoud van het topic onderbouwt het alleen maar.quote:Op zondag 21 december 2008 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van Brazilianen die het topic half lezen en dan wat dingen beginnen te roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |