abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64221403
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Je noemt homoseksualiteit een 'geestelijke afwijking waar de samenleving niet op ingericht moet worden' en je stelt dat we in Nederland moeten ophouden om te denken dat homoseksualiteit normaal is. 'Het is abnormaal, ik ben dan ook 100% tegenstander van de stelling', is jouw statement.

Je discrimineert dus wel degelijk, want je wilt homo's van bepaalde wetgeving (die er gewoon is en dus niet speciaal gemaakt hoeft te worden) uitsluiten, met de flinterdunne argumentatie dat het 'niet normaal' is en dat het een 'geestelijke afwijking' is.
Dus als het aan jou ligt mogen 2 mensen met het downsyndroom en een gemiddeld IQ van 70 die getrouwd zijn een kind adopteren? Dat niet toestaan is discriminazi, je moet tenslotte wel consequent blijven, want discriminatie op wat voor grond dan ook is niet toegestaan. Dus een veroordeelde kinderverkrachter moet ook gewoon kunnen adopteren.

Behalve het quoten van de grondwet, hoog van de toren blazen, en politiek correct gebazel heb je weinig te bieden in deze discussie. Niet zo lang geleden was homoseksualiteit een psychische stoornis en werden mensen die anders beweerden monddood gemaakt. Grappig dat de rollen nu omgekeerd zijn.

Als jouw gelijkheidsideaal niet in de weg zat zou je misschien inzien dat een kind laten opvoeden door twee mannen alles behalve een ideale situatie is. In Nederland wordt het redelijk in de doofpot gestopt, maar d'r zijn zat onderzoeken die hebben aangetoond dat het homo wereldje alles behalve rooskleurig is.
pi_64221881
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef LibbekeWoldema het volgende:

Het is algemeen bekend dat homoseksuelen de door hen geadopteerde kinderen totaal verwaarlozen. Door mijn baan in een weeshuis ben ik bekend met vele schrijnende situaties. Degene die kinderen aan een homoseksueel geeft is voor mij een misdadiger. Ik heb niks tegen homo's, ze zijn alleen ziek in hun hoofd.
En van wie ben jij een kloon? Aoristus ?
pi_64222085
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:11 schreef SeventhWave het volgende:

..discriminatie op wat voor grond dan ook is niet toegestaan.
Wie zegt dat?

Enig idee aan welke criteria potentiële adoptieouders moeten voldoen? Tover jij eerst maar eens een onderzoek uit je hoge hoed waaruit blijkt dat homo's slechte ouders zijn, en dan mag je terugkomen. Tot die tijd maken we geen onderscheid op 't feit of mensen toevallig verliefd worden op mannetjes of op vrouwtjes.

Geez. 'k Zou bijna je leeftijd nog gaan checken in je profiel. De domheid.
-edit- never mind, another anonymous kut-kloon
pi_64222195
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Hier:
[..]

Als je dat in het openbaar doet wordt je door justitie aangepakt. En gelukkig maar.
Daar krijg je echt geen veroordeling voor.

Sterker nog: als je de dikke van Dale er bij pakt dan heeft hij gewoon gelijk. Een beetje triest dat er wordt gedreigd met een ban.
pi_64222422
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar krijg je echt geen veroordeling voor.

Sterker nog: als je de dikke van Dale er bij pakt dan heeft hij gewoon gelijk. Een beetje triest dat er wordt gedreigd met een ban.
In de Van Dale staat; 1ho·mo de; m homines mens: ~ sapiens, mv homines sapientes wetenschappelijke naam voor de mens
2ho·mo de; m,v -’s (verk van) 2homoseksueel een geestelijke afwijking waar de samenleving niet naar ingericht hoeft te worden?

Ik vind het echt stuitend wat hier weer allemaal beweerd wordt en het lijkt elk topic alleen maar erger te worden
ijs_beer fan!
pi_64222585
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef NanKing het volgende:

[..]

In de Van Dale staat; 1ho·mo de; m homines mens: ~ sapiens, mv homines sapientes wetenschappelijke naam voor de mens
2ho·mo de; m,v -’s (verk van) 2homoseksueel een geestelijke afwijking waar de samenleving niet naar ingericht hoeft te worden?

Ik vind het echt stuitend wat hier weer allemaal beweerd wordt en het lijkt elk topic alleen maar erger te worden
Kijk eens in de dikke van Dale onder "ziekte" en "afwijking".
pi_64222624
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kijk eens in de dikke van Dale onder "ziekte" en "afwijking".
Nou tik het eens uit.
ijs_beer fan!
  zondag 21 december 2008 @ 21:40:32 #183
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_64222626
whehehe, heerlijk topic dit.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_64222782
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:40 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nou tik het eens uit.
www.vandale.nl

Ik neem aan dat je geen RSI hebt ofzo....
pi_64222930
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
whehehe, heerlijk topic dit.
Nou na tig topics en zo'n 200 posts per topic dat ik simpelweg een geestelijke afwijking heb, smerig ben, een zondaar ben een foutje van de natuurlijk ben, dat ik niet in deze samenleving pas , en te lezen dat er mensen met zoveel haat praten over iets wat er in de dagelijke omgang niet eens zoveel toe doet vind ik het toch niet zo heerlijk meer om eerlijk de waarheid te zeggen. .
ijs_beer fan!
pi_64222959
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

www.vandale.nl

Ik neem aan dat je geen RSI hebt ofzo....
Jij beweert iets, ik neem aan dat je 't ook kunt onderbouwen.
ijs_beer fan!
pi_64223023
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef NanKing het volgende:

[..]

Jij beweert iets, ik neem aan dat je 't ook kunt onderbouwen.
Ik geef je er zelfs een link bij van een website waar je keurig de definities van de dikke van Dale kunt opzoeken.
  zondag 21 december 2008 @ 21:50:04 #188
Stranger than fiction
pi_64223053
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:47 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nou na tig topics en zo'n 200 posts per topic dat ik simpelweg een geestelijke afwijking heb, smerig ben, een zondaar ben een foutje van de natuurlijk ben, dat ik niet in deze samenleving pas , en te lezen dat er mensen met zoveel haat praten over iets wat er in de dagelijke omgang niet eens zoveel toe doet vind ik het toch niet zo heerlijk meer om eerlijk de waarheid te zeggen. .
Ik kan me niet voorstellen dat het iets meer is dan gepest van gefrustreerde internethelden.
pi_64223115
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat het iets meer is dan gepest van gefrustreerde internethelden.
Dan nog kunnen zulke dingen heel soms in 't verkeerde keelgat schieten of druppelt de emmer een keer over om er maar een paar cliche's door heen te gooien.
Ook al zijn het maar woorden van 'gefrustreerde internethelden' zijn het nog steeds woorden die betekenis hebben, al schijnen sommige dat hier niet te realiseren.
ijs_beer fan!
pi_64223154
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou, dan zeggen ze "ik heb twee pappa's" en dan zegt het andere kindje "okee" en dan "mag ik vanmiddag bij jou spelen" en dan is het geen issue meer.

Tenzij ze bekrompen ouders hebben die denken dat de twee pappa's van Timmie hun zoontje gaan aanranden en dat hun zoontje dus niet bij Timmie mag spelen want dat is raar en eng.
Tja op de basisschool nogwel, maar op de middelbare word het BWEHE TFOE, ik denk dat het een kind veel emotionele schade kan opleveren aangezien de kans op pesten talloze keren groter is.
pi_64223162
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het is gewoon het standpunt van mensen, zoals jij wellicht een ander standpunt hebt.
  zondag 21 december 2008 @ 21:52:32 #192
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64223163
pak er een zakdoekje bij zou ik zeggen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  † In Memoriam † zondag 21 december 2008 @ 21:52:51 #193
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_64223176
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:51 schreef NanKing het volgende:
Dan nog kunnen zulke dingen heel soms in 't verkeerde keelgat schieten
sorry
Carpe Libertatem
pi_64223198
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik geef je er zelfs een link bij van een website waar je keurig de definities van de dikke van Dale kunt opzoeken.
Zo hey goed van je zeg! En nu?
ijs_beer fan!
pi_64223301
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:53 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zo hey goed van je zeg! En nu?
Even klikken en dan de definities invoeren die je wilt opzoeken.
pi_64223317
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Even klikken en dan de definities invoeren die je wilt opzoeken.
En dan?
ijs_beer fan!
  zondag 21 december 2008 @ 21:56:16 #197
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64223330
Nee, absoluut niet.
  zondag 21 december 2008 @ 21:56:33 #198
Stranger than fiction
pi_64223341
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is gewoon het standpunt van mensen, zoals jij wellicht een ander standpunt hebt.
Ik word altijd een beetje moe van die kneuzen die hele groepen over een kam scheren.
pi_64223400
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik word altijd een beetje moe van die kneuzen die hele groepen over een kam scheren.
Ik word altijd een beetje moe van Brazilianen die het topic half lezen en dan wat dingen beginnen te roepen.
  zondag 21 december 2008 @ 22:07:45 #200
Stranger than fiction
pi_64223818
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik word altijd een beetje moe van Brazilianen die het topic half lezen en dan wat dingen beginnen te roepen.
De inhoud van het topic onderbouwt het alleen maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')