Wie is 'ie'? En wie is 'jij'?quote:Op zondag 21 december 2008 18:39 schreef Aoristus het volgende:
Gaat ie weer. Jij hebt altijd gelijk, is het niet?
Elfletterig weet hoe de wereld het beste werkt, tolerantie moet je niet delen, dat moet je veroordelen, vindt hij. Want zijn regels zijn de enige juiste, daar moet je niet aan twijfelen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:43 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wie is 'ie'? En wie is 'jij'?
Dat staat nergens. Maar ik ageer tegen het ongefundeerde gebash van Fastmatti, zonder enige poging tot argumentatie.quote:Op zondag 21 december 2008 18:39 schreef Aoristus het volgende:
En niet geheel ontoevallig slaat met jouw conclusie de discussie ook stil hè?quote:Op zondag 21 december 2008 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat staat nergens. Maar ik ageer tegen het ongefundeerde gebash van Fastmatti, zonder enige poging tot argumentatie.
Wel als bepaalde mensen menen dat een discussie om mij moet gaan draaien wanneer ik een mening geef. Ga maar inhoudelijk in op wat ik (of een ander) schrijf, in plaats van je zo te fixeren op mij. Dit is POL, ik ben hier gewoon user. En ik ageer tegen de stuitende bekrompenheid van types als Fastmatti, die zonder enige poging tot argumentatie de gekste dingen roepen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:48 schreef Aoristus het volgende:
En niet geheel ontoevallig slaat met jouw conclusie de discussie ook stil hè?
Ik hoop dat ze nog in NWS durven te komenquote:Op zondag 21 december 2008 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel als bepaalde mensen menen dat een discussie om mij moet gaan draaien wanneer ik een mening geef. Ga maar inhoudelijk in op wat ik (of een ander) schrijf, in plaats van je zo te fixeren op mij. Dit is POL, ik ben hier gewoon user. En ik ageer tegen de stuitende bekrompenheid van types als Fastmatti, die zonder enige poging tot argumentatie de gekste dingen roepen.
in dit geval heeft Elfletterig inderdaad gelijk en dat Fastmatti een achterlijke mening heeft behoeft geen uitleg. Afwijkend standpunt oké, maar dit soort opvattingen komen regelrecht in het terrein van de discriminatie terecht.quote:Op zondag 21 december 2008 18:39 schreef Aoristus het volgende:
Waarom mag je dat soort dingen niet zeggen?quote:Op zondag 21 december 2008 19:18 schreef Aoristus het volgende:
Dat zal hij fijn vinden om te horen, ethiraseth
quote:Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Hier:quote:Op zondag 21 december 2008 19:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waar discrimineer ik dan? Het is objectief gezien gewoon een afwijking en ik zeg nergens dat homo's maatschappelijk uitgesloten moeten worden of anders behandeld moeten worden.
Als je dat in het openbaar doet wordt je door justitie aangepakt. En gelukkig maar.quote:Op zondag 21 december 2008 16:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Homo's hebben simpelweg een geestelijke afwijking. Op afwijkingen hoeft de samenleving niet ingericht te worden.
Nou, dan zeggen ze "ik heb twee pappa's" en dan zegt het andere kindje "okee" en dan "mag ik vanmiddag bij jou spelen" en dan is het geen issue meer.quote:Op zondag 21 december 2008 19:24 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik vind het maar niks, op de basisschool zal het al beginnen met "Waar is je mama?" om over de middelbare maar te zwijgen.
Dat mag hij toch vinden? Nergens roept hij op tot haat of discriminatie tegen homo's, hij zegt alleen dat het niet goed is dat er voor deze groep speciale rechten worden gemaakt. En ik ben het eigenlijk best wel met hem eens.quote:Op zondag 21 december 2008 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier:
[..]
Als je dat in het openbaar doet wordt je door justitie aangepakt. En gelukkig maar.
Je noemt homoseksualiteit een 'geestelijke afwijking waar de samenleving niet op ingericht moet worden' en je stelt dat we in Nederland moeten ophouden om te denken dat homoseksualiteit normaal is. 'Het is abnormaal, ik ben dan ook 100% tegenstander van de stelling', is jouw statement.quote:Op zondag 21 december 2008 19:22 schreef Fastmatti het volgende:
Ik zeg nergens dat homo's gediscrimineerd moeten worden, maar om nu speciaal wetgeving voor hen in te stellen gaat me echt veel te ver. Sommige dingen zijn nu eenmaal voorbehouden aan man en vrouw.
Ik heb zelf alles weggehaald. Geen zin een ban op te lopen door zo iets onzinnigs. Al de topics over homo's lopen op FOK op dezelfde manier uit de hand.quote:Op zondag 21 december 2008 19:31 schreef Aoristus het volgende:
Wacht even hoor, wat mag Fastmatti nu nog wel en wat niet posten?
Vreemd, maar waar.quote:Op zondag 21 december 2008 19:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik heb zelf alles weggehaald. Geen zin een ban op te lopen door zo iets onzinnigs. Al de topics over homo's lopen op FOK op dezelfde manier uit de hand.
En weerlegd.quote:
Nope. Dezelfde rechten als iedereen, dus ook adoptie.quote:Op zondag 21 december 2008 19:28 schreef StarmanFR het volgende:
..voor deze groep speciale rechten worden gemaakt
Het is algemeen bekend dat homoseksuelen de door hen geadopteerde kinderen totaal verwaarlozen. Door mijn baan in een weeshuis ben ik bekend met vele schrijnende situaties. Degene die kinderen aan een homoseksueel geeft is voor mij een misdadiger. Ik heb niks tegen homo's, ze zijn alleen ziek in hun hoofd.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:32 schreef Compass het volgende:
Zet hier goede argumenten neer die VOOR deze stelling zijn:
Homosexuelen mogen kinderen adopteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |