Good. Toestaan dus!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:34 schreef Re het volgende:
er zijn genoeg wetenschappelijke studies die hebben aantegoond dat kinderen uit same sex relaties het even goed doen als kinderen uit gemengde relaties!
TS begintquote:Op donderdag 18 december 2008 11:32 schreef Compass het volgende:
Zet hier goede argumenten neer die VOOR deze stelling zijn:
Homosexuelen mogen kinderen adopteren.
Leuke stelling, maar de veel belangrijkere vraag is; "Willen ze dat wel?!"quote:Op donderdag 18 december 2008 11:32 schreef Compass het volgende:
Helaas........Ik gun ieder kind een moeder en vader.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:32 schreef Compass het volgende:
Maar als blijkt dat kinderen even gelukkig worden met twee mannen als 'vader en moeder' (aldus Re), wat maakt het dan uit?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Helaas........Ik gun ieder kind een moeder en vader.
Alsof dat garant staat voor een goede opvoeding....quote:Op donderdag 18 december 2008 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:39 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik kan me toch echt voorstellen dat een kind het op school moeilijk krijgt als het "twee vaders of moeders" heeft.
En dus?quote:En ik denk zelf dat het kind ook sneller in een "homofiele hoek" terecht komt als het thuis niets anders ziet.
Ja, want jij doet ook alles na wat je ouders doen?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:39 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik kan me toch echt voorstellen dat een kind het op school moeilijk krijgt als het "twee vaders of moeders" heeft.
En ik denk zelf dat het kind ook sneller in een "homofiele hoek" terecht komt als het thuis niets anders ziet.
Ik denk dat er nu nog weinig zinnigs over te zeggen is, tenslotte gebeurd het nog niet zo heel erg lang.quote:
ah, daar hebben we meneer 'maakbare samenleving'. Heil...quote:Op donderdag 18 december 2008 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ook al onderzoek naar gedaan... het percentage homofilie onder kinderen van same sex ouders is net zo hoog/laag als van gemengde huwelijken.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:39 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
En ik denk zelf dat het kind ook sneller in een "homofiele hoek" terecht komt als het thuis niets anders ziet.
ja, stel je voor dat daar homo's bij zouden zitten,quote:Op donderdag 18 december 2008 11:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu nog weinig zinnigs over te zeggen is, tenslotte gebeurd het nog niet zo heel erg lang.
Eerst maar eens kijken hoe kinderen uit desbetreffende gezinnen in de maatschappij terecht komen.
Ik zou hier graag een bron van zien.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:42 schreef Re het volgende:
[..]
ook al onderzoek naar gedaan... het percentage homofilie onder kinderen van same sex ouders is net zo hoog/laag als van gemengde huwelijken.
En pesten op school... het zal een van de 250 redenen zijn dat een kind gepest zou kunnen worden...
Rationele bezwaren zie ik niet als kinderen even gelukkig zijn, ook niet als de kans dat ze zelf homo worden groter is, hoewel dat niet zo blijkt te zijn. Principe-argumenten als religie zijn natuurlijk altijd mogelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:42 schreef Re het volgende:
[..]
ook al onderzoek naar gedaan... het percentage homofilie onder kinderen van same sex ouders is net zo hoog/laag als van gemengde huwelijken.
En pesten op school... het zal een van de 250 redenen zijn dat een kind gepest zou kunnen worden...
Dat zeg ik toch helemaal nietquote:Op donderdag 18 december 2008 11:44 schreef placebeau het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat daar homo's bij zouden zitten,
dan heeft de maatschappij volledig gefaald
Hoe kom je daar nou bij? Denk je dat het iets van de afgelopen 10 jaar is ofzo? Re heeft grotendeels gelijk er is echt heel veel onderzoek naar gedaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:44 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik zou hier graag een bron van zien.
Verder blijf ik bij mijn bovenstaande post. Een onderzoek zegt nog niet nu niet veel. Over een aantal jaar wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |