Je doet hier aan alsof het erg is dat iemand in de 'homofiele hoek' terecht komt, dat slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:39 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
En ik denk zelf dat het kind ook sneller in een "homofiele hoek" terecht komt als het thuis niets anders ziet.
ik ben met bronnen gekomen, nu jouw beurt om je stellingen te onderbouwen met wetenschappelijke gegevens, of is het gewoon natte vingerwerk?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:59 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Precies. De onderzochte leeftijd is dus 12-16. Niet echt representatief lijkt me zo. De meeste psychische problemen openbaren zich pas na de puberteit.
Ik denk persoonlijk dat een kind een sterk karakter ontwikkeld als het is opgevoed door een man en een vrouw. Puur omdat deze wezenlijk verschillen, het kind krijgt dus een mooi gemiddelde voorgeschoteld.
Als je de moeite had genomen mijn eerdere posts door te lezen dan had je gelezen dan ik betwijfel of er op dit moment al "genoeg informatie" is om iets met zekerheid te kunnen zeggen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:15 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Je kunt beter over meer informatie beschikken om uberhaupt een mening te vormen dan 'zelf nadenken'.
tot nu toe denk jij iets, terwijl er heel wat onderzoek naar gedaan is wat jij afwimpelt als vaag en onvolledig.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:19 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Als je de moeite had genomen mijn eerdere posts door te lezen dan had je gelezen dan ik betwijfel of er op dit moment al "genoeg informatie" is om iets met zekerheid te kunnen zeggen.
Serieus doordenkend over jouw stelling, dat kinderen van homoseksuele ouders psychische problemen zouden krijgen: Vind je dan ook dat een lesbisch stel niet op natuurlijke manier een kind mogen krijgen?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:19 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Als je de moeite had genomen mijn eerdere posts door te lezen dan had je gelezen dan ik betwijfel of er op dit moment al "genoeg informatie" is om iets met zekerheid te kunnen zeggen.
"Zelf nadenken" is tegenwoordig het eufemisme voor ongefundeerd uit je nek blaten lijkt het.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:12 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Zelf nadenken is inderdaad erg dom. Je kan je mening immers beter baseren op wat schimmige onderzoeken.
Nogmaals, ik zeg nergens dat het "erg" zou zijn. Ik zeg ook nergens dat het van mij niet zou mogen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Serieus doordenkend over jouw stelling, dat kinderen van homoseksuele ouders psychische problemen zouden krijgen: Vind je dan ook dat een lesbisch stel niet op natuurlijke manier een kind mogen krijgen?
En waar precies in dit topic staat jouw mening ? Je komt hier alleen maar om te bashen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Zelf nadenken" is tegenwoordig het eufemisme voor ongefundeerd uit je nek blaten lijkt het.
Je schrijft dat ze psychische problemen kunnen verwachten en dat ze geen sterk karakter zullen hebben.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg nergens dat het "erg" zou zijn. Ik zeg ook nergens dat het van mij niet zou mogen.
Ik zeg alleen dat ik me wat meer zorgen maak over hoe desbetreffende kinderen later in de maatschappij komen te staan.
Ik heb al meerdere malen in dit soort topics het soort onderzoeken dat Re aanhaalt naar voren gehaald. Keer op keer is de tendens uit al die onderzoeken dat het feit dat ouders hetero- of homoseksueel zijn geen relevante variabele is m.b.t. het welzijn van kinderen. In deze topic heb ik echter niet de behoefte om het huiswerk van TS te gaan doen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:26 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
En waar precies in dit topic staat jouw mening ? Je komt hier alleen maar om te bashen.
je vraagt om bronnen, ik verschaf ze je, ik kan nog wel met 40- studies aankomen die al jouw subjectieve gedachtengoed omverwerpen, maar nee, dat wordt door je afgewimpeld... je lijkt lambiekje welquote:Op donderdag 18 december 2008 12:19 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
dit geldt ook voor Re dus.
Je legt me woorden in de mond. Ik zeg nergens dat ze geen sterk karakter kunnen hebben of wat ze kunnen verwachten, want dat weet ik niet. Ik zeg alleen dat niemand dat (nog) zeker kan weten.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Je schrijft dat ze psychische problemen kunnen verwachten en dat ze geen sterk karakter zullen hebben.
Dat zijn kenmerken van hoe we in principe onze kinderen NIET op willen voeden.
Dus ergens zeg je wel dat je het erg vindt...
Zou je willen dat het verboden werd?
Die bronnen van je gaan toch over onderzochte pubers ? Of heb ik er overheen gelezen ?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
je vraagt om bronnen, ik verschaf ze je, ik kan nog wel met 40- studies aankomen die al jouw subjectieve gedachtengoed omverwerpen, maar nee, dat wordt door je afgewimpeld... je lijkt lambiekje wel
Alsjeblieft, meneer de nadenker.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Die bronnen van je gaan toch over onderzochte pubers ? Of heb ik er overheen gelezen ?
kinderen i alle leeftijdsklasses...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Die bronnen van je gaan toch over onderzochte pubers ? Of heb ik er overheen gelezen ?
Ik heb al een aantal keren getracht uit te leggen dat ik vooral geïnteresseerd ben in hoe deze kinderen later in de maatschappij komen te staan. Hoe ze zelf een gezin gaan stichten etc.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:34 schreef Re het volgende:
[..]
kinderen i alle leeftijdsklasses...
toon mij eens wat onderzoek die aantoont dat jij gelijk hebt. als het zo'n sociaal probleem zou zijn moet er genoeg over te vinden zijn
Ik zal je woorden even quoten:quote:Op donderdag 18 december 2008 12:31 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Je legt me woorden in de mond. Ik zeg nergens dat ze geen sterk karakter kunnen hebben of wat ze kunnen verwachten, want dat weet ik niet. Ik zeg alleen dat niemand dat (nog) zeker kan weten.
Het hoeft van mij zeker niet verboden te worden.
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:59 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
De meeste psychische problemen openbaren zich pas na de puberteit.
Ik denk persoonlijk dat een kind een sterk karakter ontwikkeld als het is opgevoed door een man en een vrouw. Puur omdat deze wezenlijk verschillen, het kind krijgt dus een mooi gemiddelde voorgeschoteld.
Ja en ?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zal je woorden even quoten:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Je schrijft dat ze psychische problemen kunnen verwachten en dat ze geen sterk karakter zullen hebben.
Dat zijn kenmerken van hoe we in principe onze kinderen NIET op willen voeden.
Dus ergens zeg je wel dat je het erg vindt...
toon mij dan onderzoek aan dat kinderen die in een stabiele omgeving zonder psychische problemen opgroeien op latere leeftijd in de problemen komen...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:37 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal keren getracht uit te leggen dat ik vooral geïnteresseerd ben in hoe deze kinderen later in de maatschappij komen te staan. Hoe ze zelf een gezin gaan stichten etc.
Dat onderzoek is er (nog) niet, en dat is dus precies wat ik bedoel.
Je schrijft letterlijk dat je verwacht dat ze psychische problemen kunnen verwachten en dat ze geen sterk karakter zullen hebben.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ja en ?
Waar zeg ik dit dan ?
[..]
Ik snap niet helemaal wat je nu probeert duidelijk te maken.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Re het volgende:
[..]
toon mij dan onderzoek aan dat kinderen die in een stabiele omgeving zonder psychische problemen opgroeien op latere leeftijd in de problemen komen...
immers daar gaat het hier om
Ik zou zeggen, (voor de 3e keer) lees het nog eens rustig terug. Ik schrijf nergens letterlijk wat ze kunnen verwachten omdat ik dat niet weet. Quote anders het stukje waar ik dat letterlijk zeg ?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Je schrijft letterlijk dat je verwacht dat ze psychische problemen kunnen verwachten en dat ze geen sterk karakter zullen hebben.
Ik begrijp niet waarom je dat nu ineens in wilt trekken.
En de vraag is natuurlijk waar die zorgen vandaan komen? Kun je die toelichten?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg nergens dat het "erg" zou zijn. Ik zeg ook nergens dat het van mij niet zou mogen.
Ik zeg alleen dat ik me wat meer zorgen maak over hoe desbetreffende kinderen later in de maatschappij komen te staan.
Hierboven heb ik je stukje letterlijk gequote, ik blijf niet bezig.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:48 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, (voor de 3e keer) lees het nog eens rustig terug. Ik schrijf nergens letterlijk wat ze kunnen verwachten omdat ik dat niet weet. Quote anders het stukje waar ik dat letterlijk zeg ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |