quote:
Kees Prinsquote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Breach het volgende:
Johnny en Willy mogen ook niet ontbreken
Deze zijn echt geweldig inderdaad.quote:
ik heb die single nog gekochtquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:32 schreef JJH het volgende:
Kerstens, Kamphuys en van Binsbergen zijn helden, tijdenlang iedereen aangesproken met Hé Lullo! Nog geneukt?![]()
Die is echt briljantquote:
Of je bent bevoorrecht als je nog alles moet gaan bekijken van Jiskefetquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef Roi het volgende:
Helden topic! Wat dat betreft ben ik te laat geboren..
Edgar (Kees Prins) is de beheerder van dat openluchttheater waar de voordracht plaats moet gaan hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef The_Verve het volgende:
Ik weet welke je bedoelt. Edgar komt daar ook nog in voor...
Dat is de aflevering LPF staat op de dvd Vijf Pakquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zoek die aflevering waarin Michiel Romeyn een totaal onverstaanbare vent speelt die een speech gaat houden (tussendoor wel verstaanbare woorden als Joop Doderer, Turken, Antillianen, Piet en Cor).
Verder gaat die aflevering ook over een vent (Herman Koch) die z'n lul per ongeluk in het spelershome heeft laten liggen na het voetballen.
Ooooh geweldigquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zoek die aflevering waarin Michiel Romeyn een totaal onverstaanbare vent speelt die een speech gaat houden (tussendoor wel verstaanbare woorden als Joop Doderer, Turken, Antillianen, Piet en Cor).
Verder gaat die aflevering ook over een vent (Herman Koch) die z'n lul per ongeluk in het spelershome heeft laten liggen na het voetballen.
Bedankt!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is de aflevering LPF staat op de dvd Vijf Pak
Die ja! Ik ga eens rondneuzen op uitzendinggemist.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:31 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ooooh geweldigGoeie accoustic, bah bah
Die is geweldig
Je kan hem op uitzending gemist terugkijken, heb alleen geen link voor je, je zal de laatste 10 even moeten bekijken. Is geloof ik in de uitzending van: "Heeeej Petor, uuuhm ik heb mn lul in het spelershome laten liggen"
Deze?quote:Op maandag 29 december 2008 18:00 schreef CGNMJ het volgende:
Ook zoek ik een sketch waar een oude man op de bank zit en storm lomp tegen hem praat, deze is zo geweldig, kan 'm nergens terugvinden
quote:Op maandag 29 december 2008 19:10 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Deze?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:24 schreef B.Honderd het volgende:
Kan iemand die Engelse nog vinden? Lugage carrier en die andere?
Kijk eens in het topic:quote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef honda1990 het volgende:
Wie kan mij het filmpje geven dat Michiel Romeyn bij zo;n ouwe vent op de bank zit en eerst zegt hmmmm lekker bakje koffie, en 2 seconden daarna zegt GATVERDAMME WAT EEN SMERIGE KOFFIE!
Die vind ik echt hilarisch, maar kan ik nergens vinden
Dank u danku, ik heb er volledig over heen gekekenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kijk eens in het topic:
Haal hier je herinneringen op aan Jiskefet.....
Welk filmpje is het nou? De helft is weggehaald.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:29 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dank u danku, ik heb er volledig over heen gekeken
Dat had ik niet gezien. Nieuwe:quote:Op woensdag 30 september 2009 22:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Welk filmpje is het nou? De helft is weggehaald.
quote:De lullo's op herhaling
Jiskefet was hét succestrio van de jaren negentig. Dankzij series als de Heeren van de Bruyne Ster, De dierenwinkel, Oboema en José, Debiteuren crediteuren en Peters hadden zij een groot aantal vaste kijkers. Toch waren het vooral De lullo’s die in een recordtempo populair werden. Overal werden de typetjes Kerstens, Kamphuijs en Van Binsbergen geciteerd en geïmiteerd. Genoeg reden om de serie weer van de plank te halen. Vanaf deze week worden de De lullo’s door de VPRO herhaald.
Ook de beroemde typetjes Jos, Edgar en Storm laten weer even hun gezicht zien. Vanaf 17 maart zijn er herhalingen te zien van Debiteuren crediteuren. “Goede morgen, Jos, deze morgen Edgar!” Dikke kans dat het niet lang meer duurt voor deze gevleugelde openingszin weer door diverse kantoorruimtes schalt.
QFT. Geen tong-smiley!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik schakel nu in.
Zeg ajb dat het tegenviel
Heb met een half oog gekeken, zegt misschien genoeg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef tong80 het volgende:
Dat is altijd nog meer dan Vincent Bijlo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heb met een half oog gekeken, zegt misschien genoeg.
Heb je de binnenkomst van Tampert bij van Binsbergen nog meegekregen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik schakel nu in.
un boek, met un opah eindah!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Breach het volgende:
Johnny en Willy mogen ook niet ontbreken
Bekijk deze YouTube-video
Nee ik viel binnen bij de aftitelingquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je de binnenkomst van Tampert bij van Binsbergen nog meegekregen?
Die binnenkomst was wat ik de mooiste momenten van Jiskefet vind. Zowel Michiel Romeyn als Herman Koch kunnen elkaar dan gewoon niet aankijken omdat ze met heel veel moeite net hun lachen kunnen inhouden. Het spel ligt dan ook bijna een minuut stil voordat ze verder kunnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik viel binnen bij de aftiteling
quote:DWDD. De gasten van maandag 15 maart zijn: Michiel Romeyn, Herman Koch en Kees Prins (als de Lullo's)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef dubidub het volgende:
Is het lang geleden,
sinds je bent besneden,
aan je ding-dingadong.
Die kwam ik net tegen. Had 'm nog nooit gezien. Leuk om nog eens een onbekende uitzending van 25 minuten te zien.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:52 schreef Urquhart het volgende:
Die aflevering dat ze inbouwmonteurs zijn, en ze een stereo-installatie inbouwen. En eigenlijk de hele aflevering niks uitvoeren
quote:
geweldige serie was datquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Alle vier Debiteuren Crediteuren acteurs(actrice) komen ook voorbij in de geweldige jaren '90 tv-serie In voor- en tegenspoed.
Michiel Romeyn heeft dan een vaste rol als buurman Ton in de eerste twee seizoenen.
Heerlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Alle vier Debiteuren Crediteuren acteurs(actrice) komen ook voorbij in de geweldige jaren '90 tv-serie In voor- en tegenspoed.
Michiel Romeyn heeft dan een vaste rol als buurman Ton in de eerste twee seizoenen.
Ha ha klassiekerquote:
quote:
Was dat niet de B-kant van er zit een haar in mijn glas?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:22 schreef WethouderHekking het volgende:
Petor, kinnepindakaas.
Toen de Heinekenkratjes nog geel waren![]()
Ik zou het niet weten, kan er niets over vinden .quote:Op maandag 11 januari 2016 11:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Was dat niet de B-kant van er zit een haar in mijn glas?
singeltje opgezicht, 4 liedjes:quote:Op maandag 11 januari 2016 13:08 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, kan er niets over vinden .
Misschien dat een Jiskefet expert van hier er meer over weer.
Peeeeeeeterquote:Op maandag 11 januari 2016 11:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Was dat niet de B-kant van er zit een haar in mijn glas?
multilulquote:
Mag jij Hidden Sound System posten.quote:
Daar ben ik mee gestopt. Qua beste ooit. Ooit terecht op m'n vingers getikt.quote:
deze kende ik nog niet :dquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze kende ik nog niet :d
briljant
Gerard Thoolen en Kees Prins.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt. Qua beste ooit. Ooit terecht op m'n vingers getikt.
Ga wel weer even genieten.
Weet je trouwens wie er onthoofd werd in 'De Lift' en wie er kotsend bij stond. Het was niet aan de waal.
Zou graaf door Monique van der Ven op het juiste spoor zijn gespoten. Nu niet meer met de botoks en gezichts verminkingen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gerard Thoolen en Kees Prins.
dat hoofd dat de schacht inviel, zo realistisch
Wist je trouwens dat Peter Jan Rens in Brandende liefde nagesynchroniseerd werd door Kees Prins?
Toen was het al een pispaal
Dit is zo gruwelijk goed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dicky Curtis
Vooral het eind is erg goed.
Dat is in deze:quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is zo gruwelijk goed.
Ga zo kijken. Maar wat ik me herinner:'Waar was je in de jaren 90?'
'Ja dat vraag ik me ook wel eens af.':D
Ha ha ha Ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is in deze:
Ook fijn maar in die eerdere is hij nog veel verder heen en weet-ie niet eens meer waar hij op dat moment is.
Hij spoot in de wasbak.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gerard Thoolen en Kees Prins.
dat hoofd dat de schacht inviel, zo realistisch
Wist je trouwens dat Peter Jan Rens in Brandende liefde nagesynchroniseerd werd door Kees Prins?
Toen was het al een pispaal
makkelijk op te ruimenquote:
Klopt. Zo'n slangetje aan de Kraan gehanteerd door Monique van de Ven.quote:
'Heb jij m'n lul gezien ?'quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:24 schreef The_Verve het volgende:
Heb jij gezegd dat ik een lul was?
quote:
Is gepostquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Sjonnie en Willie die de buurvrouw en -man terroriseren op de stoep voor hun eigen huis?
Sorry, overheen gekeken danquote:
Is ok. Blijft een klassieker.quote:
Legendarisch. Boven de kraan in het caféquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |