ik hoop het welquote:Op zondag 3 januari 2010 23:01 schreef fratsman het volgende:
TVP!Stiekum ook Debiteuren/Crediteuren?
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:36 schreef Palomar het volgende:
Is dit een nieuwe aflevering? Of gewoon herhaling? Want die heb ik allemaal al 10x gezien
quote:Geen van de Jiskefet-figuren werd binnen zo korte tijd zo populair als het driemanschap Kerstens, Kamphuijs en Van Binsbergen, oftewel de Lullo’s.
Oorspronkelijk begonnen als persiflage op het corpsballenleven, groeiden de Lullo’s binnen enkele weken uit tot een waar fenomeen: overal werden zij geciteerd en geïmiteerd, nog het meest door degenen die zij bespotten: de ballen. De werkelijkheid bleek weer eens absurder dan Herman Koch, Kees Prins en Michiel Romeyn hadden kunnen bedenken. De VPRO herhaalt deze 8-delige serie vanaf 6 januari 2010.
En vanaf 17 maart zendt de VPRO 8 delen uit van de serie Crediteuren/Debiteuren. Deze legendarische serie die de heren van Jiskefet maakte om de ‘mensen ook op een hele klassieke ouderwetse manier ontzettend te laten lachen’ hebben hun effect niet gemist. Jaren na de eerste uitzending klinkt het ‘goeiesmorgens’ nog steeds door menig bedrijfskantine…
Uitzending: Lullo’s: vanaf 6 januari 2010, ca. 21.55 uur, Ned.3
Crediteuren/Debiteuren: vanaf 17 maart 2010, ca. 21.55 uur
http://weblogs.vpro.nl/nieuws/2010/01/04/jiskefet/
Nieuwe aflevering met Kort Kelder als 4de bal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:36 schreef Palomar het volgende:
Is dit een nieuwe aflevering? Of gewoon herhaling? Want die heb ik allemaal al 10x gezien
Die kennen het niet wilde je zeggen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:49 schreef Adelante het volgende:
Ah, zo eens even kijken. Ben benieuwd of het weer een rage wordt onder een nieuwe generatie studenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |