quote:
Kees Prinsquote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Breach het volgende:
Johnny en Willy mogen ook niet ontbreken
Deze zijn echt geweldig inderdaad.quote:
ik heb die single nog gekochtquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:32 schreef JJH het volgende:
Kerstens, Kamphuys en van Binsbergen zijn helden, tijdenlang iedereen aangesproken met Hé Lullo! Nog geneukt?![]()
Die is echt briljantquote:
Of je bent bevoorrecht als je nog alles moet gaan bekijken van Jiskefetquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef Roi het volgende:
Helden topic! Wat dat betreft ben ik te laat geboren..
Edgar (Kees Prins) is de beheerder van dat openluchttheater waar de voordracht plaats moet gaan hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef The_Verve het volgende:
Ik weet welke je bedoelt. Edgar komt daar ook nog in voor...
Dat is de aflevering LPF staat op de dvd Vijf Pakquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zoek die aflevering waarin Michiel Romeyn een totaal onverstaanbare vent speelt die een speech gaat houden (tussendoor wel verstaanbare woorden als Joop Doderer, Turken, Antillianen, Piet en Cor).
Verder gaat die aflevering ook over een vent (Herman Koch) die z'n lul per ongeluk in het spelershome heeft laten liggen na het voetballen.
Ooooh geweldigquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zoek die aflevering waarin Michiel Romeyn een totaal onverstaanbare vent speelt die een speech gaat houden (tussendoor wel verstaanbare woorden als Joop Doderer, Turken, Antillianen, Piet en Cor).
Verder gaat die aflevering ook over een vent (Herman Koch) die z'n lul per ongeluk in het spelershome heeft laten liggen na het voetballen.
Bedankt!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is de aflevering LPF staat op de dvd Vijf Pak
Die ja! Ik ga eens rondneuzen op uitzendinggemist.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:31 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ooooh geweldigGoeie accoustic, bah bah
Die is geweldig
Je kan hem op uitzending gemist terugkijken, heb alleen geen link voor je, je zal de laatste 10 even moeten bekijken. Is geloof ik in de uitzending van: "Heeeej Petor, uuuhm ik heb mn lul in het spelershome laten liggen"
Deze?quote:Op maandag 29 december 2008 18:00 schreef CGNMJ het volgende:
Ook zoek ik een sketch waar een oude man op de bank zit en storm lomp tegen hem praat, deze is zo geweldig, kan 'm nergens terugvinden
quote:Op maandag 29 december 2008 19:10 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Deze?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:24 schreef B.Honderd het volgende:
Kan iemand die Engelse nog vinden? Lugage carrier en die andere?
Kijk eens in het topic:quote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef honda1990 het volgende:
Wie kan mij het filmpje geven dat Michiel Romeyn bij zo;n ouwe vent op de bank zit en eerst zegt hmmmm lekker bakje koffie, en 2 seconden daarna zegt GATVERDAMME WAT EEN SMERIGE KOFFIE!
Die vind ik echt hilarisch, maar kan ik nergens vinden
Dank u danku, ik heb er volledig over heen gekekenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kijk eens in het topic:
Haal hier je herinneringen op aan Jiskefet.....
Welk filmpje is het nou? De helft is weggehaald.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:29 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dank u danku, ik heb er volledig over heen gekeken
Dat had ik niet gezien. Nieuwe:quote:Op woensdag 30 september 2009 22:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Welk filmpje is het nou? De helft is weggehaald.
quote:De lullo's op herhaling
Jiskefet was hét succestrio van de jaren negentig. Dankzij series als de Heeren van de Bruyne Ster, De dierenwinkel, Oboema en José, Debiteuren crediteuren en Peters hadden zij een groot aantal vaste kijkers. Toch waren het vooral De lullo’s die in een recordtempo populair werden. Overal werden de typetjes Kerstens, Kamphuijs en Van Binsbergen geciteerd en geïmiteerd. Genoeg reden om de serie weer van de plank te halen. Vanaf deze week worden de De lullo’s door de VPRO herhaald.
Ook de beroemde typetjes Jos, Edgar en Storm laten weer even hun gezicht zien. Vanaf 17 maart zijn er herhalingen te zien van Debiteuren crediteuren. “Goede morgen, Jos, deze morgen Edgar!” Dikke kans dat het niet lang meer duurt voor deze gevleugelde openingszin weer door diverse kantoorruimtes schalt.
QFT. Geen tong-smiley!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik schakel nu in.
Zeg ajb dat het tegenviel
Heb met een half oog gekeken, zegt misschien genoeg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef tong80 het volgende:
Dat is altijd nog meer dan Vincent Bijlo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heb met een half oog gekeken, zegt misschien genoeg.
Heb je de binnenkomst van Tampert bij van Binsbergen nog meegekregen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik schakel nu in.
un boek, met un opah eindah!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Breach het volgende:
Johnny en Willy mogen ook niet ontbreken
Bekijk deze YouTube-video
Nee ik viel binnen bij de aftitelingquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je de binnenkomst van Tampert bij van Binsbergen nog meegekregen?
Die binnenkomst was wat ik de mooiste momenten van Jiskefet vind. Zowel Michiel Romeyn als Herman Koch kunnen elkaar dan gewoon niet aankijken omdat ze met heel veel moeite net hun lachen kunnen inhouden. Het spel ligt dan ook bijna een minuut stil voordat ze verder kunnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik viel binnen bij de aftiteling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |