Edgar (Kees Prins) is de beheerder van dat openluchttheater waar de voordracht plaats moet gaan hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef The_Verve het volgende:
Ik weet welke je bedoelt. Edgar komt daar ook nog in voor...
Dat is de aflevering LPF staat op de dvd Vijf Pakquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zoek die aflevering waarin Michiel Romeyn een totaal onverstaanbare vent speelt die een speech gaat houden (tussendoor wel verstaanbare woorden als Joop Doderer, Turken, Antillianen, Piet en Cor).
Verder gaat die aflevering ook over een vent (Herman Koch) die z'n lul per ongeluk in het spelershome heeft laten liggen na het voetballen.
Ooooh geweldigquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zoek die aflevering waarin Michiel Romeyn een totaal onverstaanbare vent speelt die een speech gaat houden (tussendoor wel verstaanbare woorden als Joop Doderer, Turken, Antillianen, Piet en Cor).
Verder gaat die aflevering ook over een vent (Herman Koch) die z'n lul per ongeluk in het spelershome heeft laten liggen na het voetballen.
Bedankt!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is de aflevering LPF staat op de dvd Vijf Pak
Die ja! Ik ga eens rondneuzen op uitzendinggemist.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:31 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ooooh geweldigGoeie accoustic, bah bah
Die is geweldig
Je kan hem op uitzending gemist terugkijken, heb alleen geen link voor je, je zal de laatste 10 even moeten bekijken. Is geloof ik in de uitzending van: "Heeeej Petor, uuuhm ik heb mn lul in het spelershome laten liggen"
Deze?quote:Op maandag 29 december 2008 18:00 schreef CGNMJ het volgende:
Ook zoek ik een sketch waar een oude man op de bank zit en storm lomp tegen hem praat, deze is zo geweldig, kan 'm nergens terugvinden
quote:Op maandag 29 december 2008 19:10 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Deze?
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |