Was dat niet de B-kant van er zit een haar in mijn glas?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:22 schreef WethouderHekking het volgende:
Petor, kinnepindakaas.
Toen de Heinekenkratjes nog geel waren![]()
Ik zou het niet weten, kan er niets over vinden .quote:Op maandag 11 januari 2016 11:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Was dat niet de B-kant van er zit een haar in mijn glas?
singeltje opgezicht, 4 liedjes:quote:Op maandag 11 januari 2016 13:08 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, kan er niets over vinden .
Misschien dat een Jiskefet expert van hier er meer over weer.
Peeeeeeeterquote:Op maandag 11 januari 2016 11:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Was dat niet de B-kant van er zit een haar in mijn glas?
multilulquote:
Mag jij Hidden Sound System posten.quote:
Daar ben ik mee gestopt. Qua beste ooit. Ooit terecht op m'n vingers getikt.quote:
deze kende ik nog niet :dquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze kende ik nog niet :d
briljant
Gerard Thoolen en Kees Prins.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt. Qua beste ooit. Ooit terecht op m'n vingers getikt.
Ga wel weer even genieten.
Weet je trouwens wie er onthoofd werd in 'De Lift' en wie er kotsend bij stond. Het was niet aan de waal.
Zou graaf door Monique van der Ven op het juiste spoor zijn gespoten. Nu niet meer met de botoks en gezichts verminkingen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gerard Thoolen en Kees Prins.
dat hoofd dat de schacht inviel, zo realistisch
Wist je trouwens dat Peter Jan Rens in Brandende liefde nagesynchroniseerd werd door Kees Prins?
Toen was het al een pispaal
Dit is zo gruwelijk goed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dicky Curtis
Vooral het eind is erg goed.
Dat is in deze:quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is zo gruwelijk goed.
Ga zo kijken. Maar wat ik me herinner:'Waar was je in de jaren 90?'
'Ja dat vraag ik me ook wel eens af.':D
Ha ha ha Ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is in deze:
Ook fijn maar in die eerdere is hij nog veel verder heen en weet-ie niet eens meer waar hij op dat moment is.
Hij spoot in de wasbak.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gerard Thoolen en Kees Prins.
dat hoofd dat de schacht inviel, zo realistisch
Wist je trouwens dat Peter Jan Rens in Brandende liefde nagesynchroniseerd werd door Kees Prins?
Toen was het al een pispaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |