Mijn vriendin zou het ook zeer vinden als ik dr neusgat neukquote:Op donderdag 18 december 2008 00:50 schreef ondeugend het volgende:
ja penisverlenging.
Kom op zeg tis haar ex en hij deed haar hoogstwaarschijnlijk zeer. Dat wil je toch niet?
Goede vraag.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:16 schreef MichielPH het volgende:
Als ze zou vertellen dat haar ex grotere oren heeft, zou je dan nog speciale gedachten hebben?
Ik schrok er ook nogal van ja... Maar goed, nu weet ik het dus tochquote:Op donderdag 18 december 2008 01:30 schreef LoggedIn het volgende:
Wel raar dat je vriendin dat zo even aan je vertelt.. Ik zou dat eigenlijk ook niet willen weten
Ach, als het goed is heb jij ook wel een chick geneukt met geilere tieten/betere bedprestaties/een piemel (doorhalen wat niet van toepassing/fetish is).quote:Op donderdag 18 december 2008 01:35 schreef neusgat het volgende:
[..]
Ik schrok er ook nogal van ja... Maar goed, nu weet ik het dus toch
Ik wil niet de onzekere vent uithangen, niet alleen voor haar maar ook voor mezelf. Tis gewoon kansloos dat ik me hier gewoon onprettig bij voel.
Als mijn vriendin dus de woorden "grote pik" hoort, dan denkt ze aan haar eerste vriendje...
Godverdomme had ik nou toch maar een 13-jarige maagd aan de haak geslagen, dan hadden we al dit gezeik niet
Ik denk dat mijn vriendin gewoon tevreden is en ze heeft ook niets te klagenquote:Op donderdag 18 december 2008 01:45 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ja. Weet je eigenlijk wel zeker dat zij niet vreemd gaat? Zo een sappige bloedlul is natuurlijk wel mooi meegenomen naast jouw 'bovengemiddelde' liefdesroede.
Tja het is een maatschappelijk aangeleerd probleem.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:52 schreef neusgat het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vriendin gewoon tevreden is en ze heeft ook niets te klagen
Ik denk dat het meer te maken heeft met openbaringen over ex vriendjes en visualisaties die ik helemaal niet wil hebben... Ze confronteert haarzelf en mij met die opmerking gewoon met haar ex en dat vind ik niet leuk.
Het topic neemt een kleine wending![]()
Maar wat is daar dan de oorzaak van eigenlijk? Waarom kan ik niet gewoon lachen om het feit dat die knul een flinke knots had en hopen dat ze plezier hebben gehad samen haha. Waarom zijn ex-sex / liefde-verhalen voor mij zo verschrikkelijk?
Hebben meer mensen dat? En wat doe je er tegen?
Ik kan me zo voorstellen dat als je zoiets niet verwacht en na een tijdje hoort, jezelf af gaat vragen wat er nog meer in de kast verstopt zit.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:06 schreef Leandra het volgende:
Je leest een topic over een meisje wat verschrikkelijk schrok van de omvang van de penis van haar vriendje, moet er een beetje om gniffelen, bespreekt het melig met je vriendin, en nou net jouw vriendin blijkt ervaringsdeskundige te zijn en dat had je niet verwacht...
Tsja, dat is het risico als je dat soort dingen bespreekt, wat is nou helemaal het probleem?
Je vriendin heeft het niet met hem gedaan, en al had ze het met hem gedaan, je wist toch al dat ze niet de heilige maagd Maria was, het meisje in het topic geeft ook aan dat ze het niet prettig vond en zoekt nota bene een oplossing voor haar probleem.
Dus ik snap niet waarom je ego zo'n moeite heeft met het feit dat je niet de grootste piemel hebt die je vriendin ooit is tegengekomen.
Wat moet je dan?? Met iedere nieuwe verkering bespreken hoe je exen geschapen waren??quote:Op donderdag 18 december 2008 02:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als je zoiets niet verwacht en na een tijdje hoort, jezelf af gaat vragen wat er nog meer in de kast verstopt zit.
Is grappig dat je het zo stelt; bij mij is het precies zo gegaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat moet je dan?? Met iedere nieuwe verkering bespreken hoe je exen geschapen waren??
Ze heeft het er niet eens mee gedaan.
En wanneer ga je zoiets bespreken? Tijdens je 2de date? In de afterglow van de eerste vrijpartij? Of gewoon een keer onder het eten, zo tussen het hoofdgerecht en het toetje?
Hij: Nou, qua exen heb ik 2 x een B-cup gehad, 1 x een C, en 1 keer een F, maar met die laatste vond ik het helemaal nix, ze pasten niet meer in m'n hand enzo.
Zij: Ik heb 3 exen met een gemiddelde piemel, 1 met een heel kleintje, 1 die zo groot was dat het af en toe zeer deed, en 1 one-night-stand die geen one-night-stand werd omdat hij net zo breed was als m'n pols en ik toen gelijk riep "die komt er niet in" maar verder was het wel een gezellige nacht
Dat hij wil dat ze bij dit nummer aan hem denkt maar dat hij nu weet dat ze dan aan haar ex denkt.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is dan weer lief maar ik snap nog steeds TS zijn probleem niet. Hij geeft aan dat ie redelijk boven het gemiddelde zit.Wat is dan ingodsnaam het probleem
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat hij wil dat ze bij dit nummer aan hem denkt maar dat hij nu weet dat ze dan aan haar ex denkt.
Denk ik.
Daar hoef je echt geen mega lul voor te hebben hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 03:05 schreef TheZapster het volgende:
Een penis die tegen mijn baarmoeder aankomt klinkt al niet als een pretje (tenzij ik het verkeerd heb dames) dus ik snap nog steeds de klacht niet .
En typisch mannelijk competitiegedrag, hehe. Maar geen zorgen, dat is alleen maar goed hoor. Houd je scherp.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Echt, gevoel van je afschudden, dit is te belachelijk voor woorden. Het is nu jouw vriendin, zij is tevreden met je en voor de rest is het stomme ijdelheid.
Tja, dit dus inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Je begint zelf over te grote piem0ls en bent dan verbaasd en op je pik getrapt dat zij dan vervolgens een anekdote uit haar eigen ervaring aanhaaltHoe triest.
Of dacht je werkelijk dat jouw piemeltje de enige was die ze ooit had gezien?
En dacht je dat jouw genotsknotsje de allerallergrootste was?
Awwww...
Echt, gevoel van je afschudden, dit is te belachelijk voor woorden. Het is nu jouw vriendin, zij is tevreden met je en voor de rest is het stomme ijdelheid. En hou op met visualiseren.
Precies. Je kunt ook moeilijk doen om het moeilijk doen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Je begint zelf over te grote piem0ls en bent dan verbaasd en op je pik getrapt dat zij dan vervolgens een anekdote uit haar eigen ervaring aanhaaltHoe triest.
Of dacht je werkelijk dat jouw piemeltje de enige was die ze ooit had gezien?
En dacht je dat jouw genotsknotsje de allerallergrootste was?
Awwww...
Echt, gevoel van je afschudden, dit is te belachelijk voor woorden. Het is nu jouw vriendin, zij is tevreden met je en voor de rest is het stomme ijdelheid. En hou op met visualiseren.
Nou, dat moest-ie ff kwijtquote:Op donderdag 18 december 2008 02:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is dan weer lief maar ik snap nog steeds TS zijn probleem niet. Hij geeft aan dat ie redelijk boven het gemiddelde zit.Wat is dan ingodsnaam het probleem
Bedankt voor alle reacties!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:36 schreef Plush. het volgende:
Ik vind het sowieso niet een leuk idee als ik aan de exen van m'n vriendin denk
Best onzin eigenlijk, aangezien ik meer relaties heb gehad.. Ach ja..gedachten kunnen soms raar zijn
Ik ben daar persoonlijk nogal een zeikerd in. Ik ken de ex van mijn huidige vriendin, en ik vind het een verschrikkelijke klootzak. Daardoor hoef ik sowieso niets te horen van wat ze met hem op seksueel gebied heeft gedaan. (Heb ik overigens wel gehoord: ten tijde dat hij een relatie met haar had liep hij iedereen verhalen te vertellen, vond ie stoer). Ik hoef er echt niet echt herinnerd aan te worden. Nogal krom, omdat ik zoals ik hierboven al heb verteld meer ervaring heb als haar. Je kunt echter bij jezelf een beeld schetsen van "ooh, bij dat meisje stelde het niks voor, en bij die (...)". Dat kun je voor haar nietquote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef neusgat het volgende:
[..]
Maar hoe gaan jullie om met het sex / liefde verleden van je partner? Stoort het jullie ook om bepaalde dingen te horen?
Het stoort me als ze nog gevoelens heeft voor hem, of ik op een andere manier concreet met hem geconfronteerd wordt. Seksueel zal het me echt een zorg zijn wat ze met wie heeft gedaan en hoe vaak. Ik heb het eigenlijk altijd als een natuurlijk feit gezien dat vriendinnetjes ook zo hun verleden hebben gehad.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef neusgat het volgende:
Maar hoe gaan jullie om met het sex / liefde verleden van je partner? Stoort het jullie ook om bepaalde dingen te horen?
Dus jij zou er serieus geen probleem mee hebben als je weet dat je scharrel (waar je wellicht een relatie mee wilt opbouwen) is doorgesmeerd door ~25 gasten? Ik zou dat echt niet trekken hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld ook nooit begrepen waarom sommige mannen zo halsstarrig vasthouden aan het principe dat hun (toekomstige) vriendin niet te veel vriendjes moet hebben gehad. Who cares
Over het algemeen stoor ik me nergens aan, maar ik heb me soms wel gestoort aan de manier waarop het gebracht wordt. Bijvoorbeeld aan iedere zin die begint met 'maar al mijn vorige vriendinnen vonden...'. Als je het gewoon als verhaal / ervaring vertelt is het prima, maar ga geen vergelijkend betoog houden... Dat is niet aardig, je mag alleen vergelijken als de huidige partner er als een verbetering uitkomtquote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef neusgat het volgende:
Ik snap rationeel wel dat sommigen er problemen mee hebben om een relatie te hebben met iemand die zo'n losse seksuele moraal heeft gehad.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef Plush. het volgende:
[..]
Dus jij zou er serieus geen probleem mee hebben als je weet dat je scharrel (waar je wellicht een relatie mee wilt opbouwen) is doorgesmeerd door ~25 gasten? Ik zou dat echt niet trekken hoor.
...quote:Op donderdag 18 december 2008 00:50 schreef ondeugend het volgende:
ja penisverlenging.
Kom op zeg tis haar ex en hij deed haar hoogstwaarschijnlijk zeer. Dat wil je toch niet?
Wat zou het uitmaken? Afgezien van het feit dat daar maar heel weinig mensen eerlijk over zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef Plush. het volgende:
[..]
Dus jij zou er serieus geen probleem mee hebben als je weet dat je scharrel (waar je wellicht een relatie mee wilt opbouwen) is doorgesmeerd door ~25 gasten? Ik zou dat echt niet trekken hoor.
En een maagd van rond de 40 (evt nog thuiswonend)?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Het interesseert me werkelijk nietsAls hij maar soa-vrij is. Ik kan toch niet verwachten dat ik 'de eerste' ben, ik ben geen 16 meer en een maagd van rond de 30 vind ik een beetje triest
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
En een maagd van rond de 40 (evt nog thuiswonend)?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet echt moeilijk om bovengemiddeld te zijn, aangezien het gemiddelde tussen de 12 en 15 cm ligtquote:Op donderdag 18 december 2008 12:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik maak mijn vriendin altijd wijs dat hij ook "bovengemiddeld" is, zoals ze dat hier op FOK altijd uitdrukken. Ze heeft geen andere bedpartners gehad dus ik heb geluk
Het zou wel moeilijk zijn boven het gemiddelde te zitten als het gemiddelde tussen 25 en 30 cm ligt?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:39 schreef Plush. het volgende:
[..]
Het is niet echt moeilijk om bovengemiddeld te zijn, aangezien het gemiddelde tussen de 12 en 15 cm ligt
Als het gemiddelde tussen de 25 en 30 cm ligt dan wordt er gemiddeld ook een stuk minder geneuktquote:Op donderdag 18 december 2008 13:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het zou wel moeilijk zijn boven het gemiddelde te zitten als het gemiddelde tussen 25 en 30 cm ligt?
Juist. Nu kun je alleen nog qua breedte de mist in gaan TSquote:Op donderdag 18 december 2008 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Alles boven de 9 cm geeft al genot, weinig mannen die daar onder zitten, dus over het formaat van je penis zou ik me niet druk maken. Een man zonder hersens vind ik veel erger.
Lieverd, het was om de bespottelijkheid van genoemde redenering aan te tonen. Het maakt helemaal niet uit wat het gemiddelde is voor of het makkelijk is of moeilijk is om boven het gemiddelde te zitten.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het gemiddelde tussen de 25 en 30 cm ligt dan wordt er gemiddeld ook een stuk minder geneukt
25-30??![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het zou wel moeilijk zijn boven het gemiddelde te zitten als het gemiddelde tussen 25 en 30 cm ligt?
Schatje, het maakt sowieso niet uit hoe groot hij is, als het maar pastquote:Op donderdag 18 december 2008 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Lieverd, het was om de bespottelijkheid van genoemde redenering aan te tonen. Het maakt helemaal niet uit wat het gemiddelde is voor of het makkelijk is of moeilijk is om boven het gemiddelde te zitten.
Tenzij je weet dat ie bij jongeren vaak wat langer is, wat best zou kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Lieverd, het was om de bespottelijkheid van genoemde redenering aan te tonen. Het maakt helemaal niet uit wat het gemiddelde is voor of het makkelijk is of moeilijk is om boven het gemiddelde te zitten.
Je begrijpt het niet he..quote:Op donderdag 18 december 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
Schatje, het maakt sowieso niet uit hoe groot hij is, als het maar past
Ik wel, maar jij begrijpt niet dat ik alleen maar op de zin van DD zelf reageerde, niet op wat hij ermee wilde aantonenquote:
LOL, zo ongeveer de basis van dit hele topic.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:39 schreef Dipkip het volgende:
Oh ok dan is het gewoon een beetje een mislukte opmerking.
En negers gemiddeld een grotere pielemuis, terwijl blanke mannen in het midden zitten. Zeg maar, rond het gemiddelde van de gemiddelden.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:49 schreef Plush. het volgende:
Ik bedoelde alleen maar dat in al die metingen over de gemiddelde penislengte ook de Aziaten zijn meegerekend. Die hebben over het algemeen een kleinere pielemus, waardoor je als Nederlander wellicht hoger in het gemiddelde staat. Maar een beetje een vergezochte opmerking verder, dus laat maar verder
En dat schijnt dus weer niet waar te zijn... ze hebben alleen een beter zelfbeeld en vinden dus sneller dat ze goed bedeeld zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En negers gemiddeld een grotere pielemuis, terwijl blanke mannen in het midden zitten. Zeg maar, rond het gemiddelde van de gemiddelden.
Ik denk dat dat eerder komt doordat je nu statistieken van erecties pakt. Meestal als mannen zich vergelijken is dat toch onder de douche met sporten enzoquote:Op donderdag 18 december 2008 15:03 schreef Leandra het volgende:
En dat schijnt dus weer niet waar te zijn... ze hebben alleen een beter zelfbeeld en vinden dus sneller dat ze goed bedeeld zijn.
Dit zal een Amerikaans onderzoek zijn en wellicht zijn de uitkomsten onder de bevolkingsgroepen daar anders dan wanneer je wereldwijd op ras vergelijkt.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder komt doordat je nu statistieken van erecties pakt. Meestal als mannen zich vergelijken is dat toch onder de douche met sporten enzomisschien hebben negers gewoon meer een vleeslul dan een bloedlul.
he, eindelijk een gezellige wending in dit penistopic
Volgens mij varieren die uitkomsten ook nogal tussen onderzoeken.
Dat hele druk maken om de lengte is echt een van de meest trieste eigenschappen van de man ja. Als puber ok, maar volwassen gasten die halve avonden in de kroeg grappen maken over de grootte van hun lul is echt te sneu voor woorden eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Leandra het volgende:
En mannen zullen idd vooral onder de douche niet-erecte penissen vergelijken, maar ik snap nog steeds niet waarom ze er zo'n drama van maken als een ander een grotere heeft, tenzij hij zo ieniemini is dat vrouwen er echt op afknappen, aan de andere kant blijken ze zelfs nog jaloers te zijn als een ander zo'n grote heeft dat vrouwen er op afknappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het risico nu verdedigend over te komen: mijn ervaring is dat mannen met een kleinere penis, veel eerder geneigd zijn kritiek op je te leveren. Meestal stroomt een man over van complimenten als ie je voor t eerst naakt ziet / seks met je heeft. De paar weirdo's die ik getroffen heb die rare opmerkingen gingen maken (of dat litteken van een keizersnede was, of die strepen op mn heupen een huidziekte zijn, die categorie) hadden stuk voor stuk een kleine lul. Of tenminste, als ik ze vergelijk met de andere mannen waar ik het mee gedaan heb, waren zij degenen met de kleinste lul.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh, en vrouwen weten er vaak ook wel heerlijk op in te springen natuurlijk. Eindelijk een onzekerheid waarmee ze mannen kunnen terugpakken voor hun kleine tieten
Ja, het zal ongetwijfeld twee kanten op werken. Onzekere mensen vinden het fijn om de beschuldigingen eens de andere kant op te laten vloeien. Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan naar die mannen met al hun schoonheidsidealen, jongens met kleine piemels geldt hetzelfde voor.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Met het risico nu verdedigend over te komen: mijn ervaring is dat mannen met een kleinere penis, veel eerder geneigd zijn kritiek op je te leveren. Meestal stroomt een man over van complimenten als ie je voor t eerst naakt ziet / seks met je heeft. De paar weirdo's die ik getroffen heb die rare opmerkingen gingen maken (of dat litteken van een keizersnede was, of die strepen op mn heupen een huidziekte zijn, die categorie) hadden stuk voor stuk een kleine lul. Of tenminste, als ik ze vergelijk met de andere mannen waar ik het mee gedaan heb, waren zij degenen met de kleinste lul.
[disclaimer] Nee, ik ben nooit bevallen en ja, een beetje striae op je heupen is vrij normaal [/disclaimer]
Edit: wat ik dus bedoel, ik heb het ook wel eens een man ingewreven dat het onder de maat was, maar dat kwam niet zozeer door de lul alswel door zijn gelul![]()
Klopt helemaal, net alsof ze hun eigen "tekortkoming" proberen te bagatelliseren (npi) door jou af te zeikenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Met het risico nu verdedigend over te komen: mijn ervaring is dat mannen met een kleinere penis, veel eerder geneigd zijn kritiek op je te leveren. Meestal stroomt een man over van complimenten als ie je voor t eerst naakt ziet / seks met je heeft. De paar weirdo's die ik getroffen heb die rare opmerkingen gingen maken (of dat litteken van een keizersnede was, of die strepen op mn heupen een huidziekte zijn, die categorie) hadden stuk voor stuk een kleine lul. Of tenminste, als ik ze vergelijk met de andere mannen waar ik het mee gedaan heb, waren zij degenen met de kleinste lul.
[disclaimer] Nee, ik ben nooit bevallen en ja, een beetje striae op je heupen is vrij normaal [/disclaimer]
Edit: wat ik dus bedoel, ik heb het ook wel eens een man ingewreven dat het onder de maat was, maar dat kwam niet zozeer door de lul alswel door zijn gelul![]()
Dat was echt de meest handige uitdrukking waar je op kon komen?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan
Toch heb ik het idee dat mannen dit eerder uit compensatie doen, en vrouwen uit bijv. jaloezie. Vrouwen beginnen meestal over een man zn lul te roddelen als blijkt dat ie haar alleen voor seks wilde, of haar gedumpt heeft ofzo. Ik hoor eigenlijk nooit een vrouw de lul van dr nieuwe verovering afkraken als hij lief is voor haar maar zij gewoon onzeker is over dr dikke billen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja, het zal ongetwijfeld twee kanten op werken. Onzekere mensen vinden het fijn om de beschuldigingen eens de andere kant op te laten vloeien. Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan naar die mannen met al hun schoonheidsidealen, jongens met kleine piemels geldt hetzelfde voor.
Ik begrijp dus dat je als man moet overstromen van complimentenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die tong uit je mond zegt meer dan duizend woorden.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik begrijp dus dat je als man moet overstromen van complimenten. Dat doe ik nou nooit, zou er iets met me mis zijn
Mja het staat er een beetje raar. Ik bedoel meer, als je nadat je je nieuwe vriendin voor het eerst naakt ziet iets gaat zeggen over haar lichaam, is het bij normale mannen een compliment (of meerdere). Als het niet bevalt of je bent gewoon niet zo'n prater, dan hou je je mond. Maar je gaat niet afkraken / aanvallen, dat slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik begrijp dus dat je als man moet overstromen van complimenten. Dat doe ik nou nooit, zou er iets met me mis zijn
Whut?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk. Nou ja, eentje heb ik eerst nog mn nieuwe wasmachine door het trappenhuis omhoog laten slepen voor ik m de blijde boodschap vertelde. Hij werd helemaal snotterig en boehoehoequote:Op donderdag 18 december 2008 16:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Whut?![]()
Die heb je toch wel uit je bed geschopt hè?
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die tong uit je mond zegt meer dan duizend woorden.
Helemaal met je eens hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 16:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mja het staat er een beetje raar. Ik bedoel meer, als je nadat je je nieuwe vriendin voor het eerst naakt ziet iets gaat zeggen over haar lichaam, is het bij normale mannen een compliment (of meerdere). Als het niet bevalt of je bent gewoon niet zo'n prater, dan hou je je mond. Maar je gaat niet afkraken / aanvallen, dat slaat gewoon nergens op.
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
het boeit me echt geen zakquote:Op donderdag 18 december 2008 18:55 schreef neusgat het volgende:
Het topic heeft een flinke wending genomen zie ik... Het gaat nu over de verhouding complimenten t.o.v. penislengte...
Ik zou het graag toch weer wat meer hebben over hoe de mannen zich voelen over de sex-liefde-penis geschiedenis van je vriendins exen
Z'n ex zal ook wel beter kunnen pijpen maar omdat het toch wel schattig is om zo'n meisje aan je schwanz te hebben hangen zegt ie dat jij het ook wel prima doetquote:Op donderdag 18 december 2008 19:42 schreef La_Vita het volgende:
Ik zeg ook altijd tegen mijn vriend dat hij een grotere piemel dan gemiddeld heeft. Ja dat vinden ze fijn om te horen he, je moet ze toch een beetje zelfvertrouwen geven.
Maar in werkelijkheid...
Dr valt helaas niet zoveel te pijpen..quote:Op donderdag 18 december 2008 20:16 schreef Plush. het volgende:
[..]
Z'n ex zal ook wel beter kunnen pijpen maar omdat het toch wel schattig is om zo'n meisje aan je schwanz te hebben hangen zegt ie dat jij het ook wel prima doet
Ach kom, dan moet ie wel heel klein zijn voordat dat zo is lijkt me...quote:Op donderdag 18 december 2008 20:23 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dr valt helaas niet zoveel te pijpen..
Volgens mij kun je gewoon goed overdrijvenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:23 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dr valt helaas niet zoveel te pijpen..
Ik vind het persoonlijk ziek dat je hierom al onzeker kan geraken. Je zit voorde rest goed en er zijn mensen met handicaps etc. die niet hebben wat jij hebt. Dus ik zou me niet druk maken.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:49 schreef neusgat het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik net zo onzeker ben als de "gemiddelde" vent op dit gebied.
Wat er vandaag gebeurde:
Ik las een verhaal (van fok) van een meisje wiens vriend een enorme penis had, zo groot dat hij niet eens in haar vagina pastte.
Toen ik dit verhaal met een lach op mijn gezicht tegen mijn vriendin vertelde was haar reactie:
"mijn eerste vriendje had ook echt een gigantische, veel te groot!" (ze was toen 16 en heeft met hem nooit geneukt, alleen wat kleinere dingetjes gedaan)
Ik weet niet waarom, maar de hele avond ben ik hier gewoon mee bezig. Hoe triest van mezelf... En om het nog mooier te maken, ik heb een bovengemiddelde penis en hij is zelfs af en toe "te groot" voor mijn vriendin. (raakt de baarmoeder)
We hadden toen even een gesprekje over penismaten. Ze zei dat ik me niet druk hoef te maken en dat ze hartstikke tevreden is met mij (op dat gebied dus)
Maar nu heb ik gewoon een onzekere bui... Ik wil niet geconfronteerd worden met ex vriendjes en hun lullen / sex... Daarbij onzekerheid over of de mijne nou niet te groot is, of te klein...
Ze maakt wel eens ooit grapjes over dat ik een grote jongen heb, maar als ze die grap nu in het vervolg maakt ga ik alleen maar denken aan die knots van haar ex
Herkenbaar verhaal? Tips?
Dat bestaat wel hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ach kom, dan moet ie wel heel klein zijn voordat dat zo is lijkt me...
Ze zou ook een heel kleine mond kunnen hebben natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach kom, dan moet ie wel heel klein zijn voordat dat zo is lijkt me...
Een lolly is nou ook niet echt groot maar daar kunnen dames ook flink fanatiek op zuigenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Welke lengte hebben we het dan over?
Formaat pink (qua lengte). Dus wat zal dat zijn, 5-6 centimeter? Misschien nog wel minder, zn balzak was langer dan de lul zelf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Welke lengte hebben we het dan over?
Mja ok, maar dat zijn dan ook echt wel de extremen natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een lul van 5 centimeter je gelooft als je zegt dat je bovengemiddeld bentquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Formaat pink (qua lengte). Dus wat zal dat zijn, 5-6 centimeter? Misschien nog wel minder, zn balzak was langer dan de lul zelf.
Tuurlijk kun je als ie geen dikke buik heeft nog wel je mond om het kopje krijgen, maar dan? Ik weet niet hoe jouw vriendin het doet, maar ik ben gewend op en neer te bewegen. Als dat niet kan wordt het meer een beetje laf gesabbel. Niks aan.
Whehe maar dat zal ie zelf niet geloven toch? Met 5 cm mag je blij zijn als je uberhaupt kan neuken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:27 schreef Dipkip het volgende:
Eh, nee. Dat denk ik ook van niet. Maar hij riep wel altijd heel hard dat het formaat totaal niet belangrijk is
Ik ben een vrouw, maar het maakt me dus echt niet uit wat het verleden van een man is wat dat betreft. Als ik het leuk heb met hem, wat maakt het dan uit? En waarom maakt het voor jou uit? Ben je bang dat je dan vergeleken wordt met anderen of zo?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef Plush. het volgende:
[..]
Dat lukte hem ook niet echt. Of ie het geloofde... ik denk het niet, meer om zich een houding te geven denk ik. Hoewel het een klootzak is, vind ik het ook best sneu voor hem. Het lijkt me erg frustrerend. Alleen, als je het nodig vind die frustratie uit te leven op mijn luchtpijp, ben je gewoon een kansloze zak en kan je oprottenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Whehe maar dat zal ie zelf niet geloven toch? Met 5 cm mag je blij zijn als je uberhaupt kan neuken.
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:22 schreef Maki-maki. het volgende:
Ze neukt jou, jij neukt haar, ga nou niet janken om dingen die er niet aan toedoen.
Dat is gewoon netjes gemiddeld.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:02 schreef Leatherneck het volgende:
Aantal jaar geleden maakte ik mezelf ook nogal druk om me penislengte (13/14cm). Echter, nadat ik me eerste vaste relatie achter de rug had, kon het me echt niks meer schelen.
En al kun je de vrouw in kwestie echt niet plezieren met je penislengte, dan kan dat nog op genoeg andere manieren.
En dus heel menselijk! En normaal en zo! En het is dan wel gemiddeld, toch vind ik ze te klein!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is gewoon netjes gemiddeld.Dat is net zoiets als je als vrouw druk maken omdat je een C cup hebt.
Maar als je op fok meeleest krijg je wel het idee dat 14 cm ver onder de maat is vergeleken met alle andere fokkersquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is gewoon netjes gemiddeld.Dat is net zoiets als je als vrouw druk maken omdat je een C cup hebt.
Haha, tja je doet alsof het een groot psychologisch mysterie is allemaal. Dit terwijl op pagina 1 al piekfijn is uitgelegd hoe het in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:05 schreef neusgat het volgende:
Ik zat net nog te denken:
Als mijn vriendin had gezegd dat haar ex vriend een superkleine piemel had, dat ik me dan totaal nergens druk om zou maken. Sterker nog, ik zou stiekem gniffelen en me de koning voelen haha.
Hoe triest en kansloos. Ik weet het.
Ik ben dus op de een of andere manier bang dat ze wel eens terug verlangt naar die heerlijke grote pik en dat ze misschien "op achteruit" is gegaan door de jaren
Een andere angst kan ik niet bedenken... Want het boeit me niks dat er andere kerels zijn met een grote lul, of als we in de porno een kerel zien met een staafmixer waar je bang van wordt. Doet me niks.
Maar het feit dat haar ex vriend een kanon had, dat dan weer wel.
Zou het dan dus toch die angst zijn die ik beschreef?
Dat is waar. Vrouwelijke fokkers hebben allemaal ook minimaal DD.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je op fok meeleest krijg je wel het idee dat 14 cm ver onder de maat is vergeleken met alle andere fokkersNet zoals een iq van 120 een beetje debiel is op fok
Mooi hè?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je op fok meeleest krijg je wel het idee dat 14 cm ver onder de maat is vergeleken met alle andere fokkersNet zoals een iq van 120 een beetje debiel is op fok
Het zal me eerlijk gezegd een worst (hihiquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:05 schreef neusgat het volgende:
Vraag aan de dames dan dus:
Wat vinden jullie nou van een super grote lul als je die aantreft? Ben je ondanks je "angst" toch wel geimponeerd door die vleesmassa of heb je toch liever een bescheiden staaf van een cm of 18?
Ik heb het nergens over afknappen of iets in die richting.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het zal me eerlijk gezegd een worst (hihi) wezen. Als hij de boel goed verzorgd en de seks is goed boeit het me echt niet of hij nu 12 of 20 cm is.
Zou jij op een vrouw afknappen omdat ze een B cup heeft in plaats van een DD?
Waarom noem je 18 cm. bescheidenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:05 schreef neusgat het volgende:
Wat vinden jullie nou van een super grote lul als je die aantreft? Ben je ondanks je "angst" toch wel geimponeerd door die vleesmassa of heb je toch liever een bescheiden staaf van een cm of 18?
Hier heb ik even overheen gelezen. Ik vind 'kansloze zak' nogal netjes uitgedruktquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat lukte hem ook niet echt. Of ie het geloofde... ik denk het niet, meer om zich een houding te geven denk ik. Hoewel het een klootzak is, vind ik het ook best sneu voor hem. Het lijkt me erg frustrerend. Alleen, als je het nodig vind die frustratie uit te leven op mijn luchtpijp, ben je gewoon een kansloze zak en kan je oprotten
Cupmaat is esthetisch, penismaat is puur genotquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het zal me eerlijk gezegd een worst (hihi) wezen. Als hij de boel goed verzorgd en de seks is goed boeit het me echt niet of hij nu 12 of 20 cm is.
ik kan uit ervaring zeggen dat grootte echt niet alles is, vooral als de vrouw in kwestie niet al te 'diep' is dus wees dan maar blij met cm of 18quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:05 schreef neusgat het volgende:
Als mijn vriendin had gezegd dat haar ex vriend een superkleine piemel had, dat ik me dan totaal nergens druk om zou maken. Sterker nog, ik zou stiekem gniffelen en me de koning voelen haha.
Ik ben dus op de een of andere manier bang dat ze wel eens terug verlangt naar die heerlijke grote pik en dat ze misschien "op achteruit" is gegaan door de jaren
Een andere angst kan ik niet bedenken... Want het boeit me niks dat er andere kerels zijn met een grote lul, of als we in de porno een kerel zien met een staafmixer waar je bang van wordt. Doet me niks.
Ik maak me er nu ook niet meer druk om, maar een aantal jaar geleden wel. Ook om te bedenken dat er mannen zijn met een micropenis, mag je met een gemiddelde lengte niet klagen imo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou, mijn vóórkeur gaat uit naar een lekkere grote pik, zo'n imponerende met een grote kloppende eikel en een mooie diameter èn lengte. Liefst een paar mooie aderen erover lopend. En kei en keihard hè, want een ietsiepietsie zacht in het midden, dat voel je als vrouw direct. Gewoon zo'n pik die je helemaal vult van binnen. En daarbij uiteraard alle skills van een voleerd pornoster. En dan valt het wel vies tegen als je volgende vriendje maar 18 cm heeft, daar moet je dan wel even van herstellen. Maar dat volgende vriendje is dan wel weer schattig in zijn onzekerheid.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:25 schreef neusgat het volgende:
Ik heb het nergens over afknappen of iets in die richting.
Maar gewoon een kwestie van voorkeur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Terugverlangen naar iets wat ze zoveel te groot vond dat ze het niet aandurfde??quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:05 schreef neusgat het volgende:
DD jeezus. Ik snap niet wat mannen moeten met zulke grote memmen. Ik vind een mooie Grote B of gemiddelde C esthethischer en aantrekkelijker. Kleine meisjes van 1.55 met C75 vind ik al iets teveel van het goede. Niet mooi dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:25 schreef neusgat het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over afknappen of iets in die richting.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Kiezen vrouwen/meisjes mannen op lichaams-lengte, onderbewust, in de hoop op een grotere piemel. Of kun je daar nisk zinnigs over zeggen? Het is dan ook een rare vraag ik weet het.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef mspoez het volgende:
Weet je wat ik wel eens denk van al die onderzoeken? dat ze allemaal zeggen dat 12/13 gemiddeld is zodat 95% van de nederlandse mannen zichzelf op de brst kan kloppen omdat ze méér hebben!
En ja, size does matter. Ik heb drie relaties gehad met piemels van 17 cm of meer en toen ik een keer n**kte met een man met een gemiddelde 14 merkte ik verschil...
het was een grapje van mijn kant size matters man tuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:55 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dat zeggen ze ja. Todat je sex-partner zegt dat ze het prettig vindt dat je hard bent en dr helemaal opvult. Tot op de bodem.
ie-de-reen meet het op, dat is iets mannelijks.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:02 schreef qwerty_x het volgende:
dat mannen uberhaupt weten hoe lang hun sjakie is ....
nou, niet iedereen dusquote:Op donderdag 25 december 2008 04:04 schreef PeoplesFernandez het volgende:
[..]
ie-de-reen meet het op, dat is iets mannelijks.
wedden dat je na het plaatsen van deze post op zoek ging naar een liniaaltje?quote:
Dat is uiteraard de schuld van de vrouwen die vinden dat de grootte er toe doet.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:02 schreef qwerty_x het volgende:
dat mannen uberhaupt weten hoe lang hun sjakie is ....
Gelukkig krijg ik al die rotzooi dank zij een spamfilter niet binnen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:02 schreef Re het volgende:
het is iig goeie marketing
90% van de junkmail gaat over penisvergroten of viagra... figures...
Nee, die krijgen ook junkmail over penisvergrotingenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:04 schreef RealZeus het volgende:
Zouden vrouwen dan junkmail krijgen over borstvergroting?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, die krijgen ook junkmail over penisvergrotingen
Nee, mijn piemel is geen scheikundedoos, daar ga ik al die rariteiten niet op proberen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:40 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Je bedoelt.... het spul wat ze in die mail aanbieden werkt wel?
Wat een verspilde moeite, je kan ook gewoon vragen of hij voorkeuren heeft voor babynamen en lekker in bed blijven liggen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:02 schreef RealZeus het volgende:
Leuk om een eind te maken aan een beroerde one-nioght stand.
Vrouw gaat het bed uit, print mailtje uit, loopt naar het bed, geeft printje aan bedpartner:
"Kijk, dit is echt wat voor jou."
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat een verspilde moeite, je kan ook gewoon vragen of hij voorkeuren heeft voor babynamen en lekker in bed blijven liggen.
Hoe wil een vrouw daarop selecteren?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:25 schreef neusgat het volgende:
Ik denk eigenlijk nooit na over hoe groot de schaamlippen zijn van een meisjequote:Op zaterdag 27 december 2008 04:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Onbewust schatten vrouwen je maat in adhv. je lichaamslegte. Net zoals de mannen de grote van de schaamlippen bij vrouwen onbewust inschatten adhv. de slankheids factor. Niet?
"Hee wat een leuk meisje!quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk nooit na over hoe groot de schaamlippen zijn van een meisje
Nee, volgens mij vooral iets dat in het hoofd man bepaalde mannen zitquote:Op zaterdag 27 december 2008 04:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Onbewust schatten vrouwen je maat in adhv. je lichaamslegte. Net zoals de mannen de grote van de schaamlippen bij vrouwen onbewust inschatten adhv. de slankheids factor. Niet?
Ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk nooit na over hoe groot de schaamlippen zijn van een meisje
Nee niet echt neequote:Op zaterdag 27 december 2008 04:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Als je met een nieuw persoon voor het eerst naar bed bent geweest, weet je wat voor vlees je in je kuip hebt gehad. Vervolgens word je nog verliefder, of is hij toch niet zo leuk.quote:
Nou ik denk niet dat dat verliefder worden in die situatie veel te maken zal hebben met hoe groot zijn plasser is. Als het geen dwergpiemel is dan zal het absoluut marginaal zijn denk ik zo. In ieder geval als je het over een echte relatie op basis van verliefdheid hebt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je met een nieuw persoon voor het eerst naar bed bent geweest, weet je wat voor vlees je in je kuip hebt gehad. Vervolgens word je nog verliefder, of is hij toch niet zo leuk.
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit gedacht:"Wat voor schaamlippen zou ze hebben?"quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Eh, nee.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:33 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Kiezen vrouwen/meisjes mannen op lichaams-lengte, onderbewust, in de hoop op een grotere piemel. Of kun je daar nisk zinnigs over zeggen? Het is dan ook een rare vraag ik weet het.
Is geen streeflengte, was toevallig zo en misschien ben ik daardoor wel verwend geraakt. Het bleef bij één keer met die gemiddelde meneer omdat hij in zijn geheel nogal gemiddeld wasquote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef Vitalogy het volgende:
Ok..dan even voor de duidelijkheid
Was 14cm voor jou dan een reden om het bij één keer te laten?
En, kennelijk is 17cm een soort van streeflengte, is het dan ook wel eens voorgekomen dat het te veel van het goede was? Wat was toen precies de lengte?
Dat denk jij, omdat jij een man bent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:05 schreef Hexagon het volgende:
Nou ik denk niet dat dat verliefder worden in die situatie veel te maken zal hebben met hoe groot zijn plasser is.
Als het echt een afzichtelijk micropiemeltje is dan heb je wellicht gelijk maar ik denk dat het in 99% van de gevallen wel los loopt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat denk jij, omdat jij een man bent.
Je kunt ook nog meer the hots voor iemand krijgen als onder zn shirt een onverwacht lekker buikje vandaan komt, dus dat kan zeker weten ook als hij een geweldige lul blijkt te hebben. En hoewel het geen dealbreaker hoeft te zijn, zullen veel vrouwen het echt wel jammer vinden als in plaats van de gefantaseerde lul er een miniscuul exemplaar met een lijkkleur en een knik er in onder die HEMA boxershort blijkt schuil te gaan.
Ik ben een vrouw, en ik zeg dus dat het wel kan meespelen. Waarom is dat niet genoegquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:48 schreef Hexagon het volgende:
En bij de vorming van een relatie is plassergrootte waarschijnlijk een marginaal effect. Maargped misschien moet een vrouw daar even op verdergaan.
Volgens mij vindt iedere vrouw wel dat ze een (sex) God verdient. Het staat je vrij om dat soort eisen te stellen natuurlijk. Maar je moet zelf dan ook wel wat brengen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:01 schreef mspoez het volgende:
Het bleef bij één keer met die gemiddelde meneer omdat hij in zijn geheel nogal gemiddeld was.
Minderwaardigheidscomplexje?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens mij vindt iedere vrouw wel dat ze een (sex) God verdient. Het staat je vrij om dat soort eisen te stellen natuurlijk. Maar je moet zelf dan ook wel wat brengen.
Omdat je niet het juiste antwoord gaf!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, en ik zeg dus dat het wel kan meespelen. Waarom is dat niet genoeg
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Omdat je niet het juiste antwoord gaf!
Oh enorm, valt het op?quote:
Je leest dus precies hetzelfde als ik Kip. Ik vraag dus alleen af wat haar dan zo speciaal maakt om daar niet tevreden mee te zijn.quote:Misschien bedoelt ze met gemiddeld wel dat ze hem saai vond omdat ie qua alles nogal gemiddeld was, zonder opvallende eigenschappen dus... Kan ik me goed voorstellen. Ik heb liever iemand die een wat dynamischer karakter heeft, dus met er uit springende positieve en negatieve eigenschappen.
En wat wil je dan, dat ze bij iemand blijft die ze niet leuk vind omdat het arrogant zou zijn meer te willen in je leven?
Boeiend, ze hoeft zich toch niet te verantwoorden ofzo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef Vitalogy het volgende:
Je leest dus precies hetzelfde als ik Kip. Ik vraag dus alleen af wat haar dan zo speciaal maakt om daar niet tevreden mee te zijn.
Ja, dat valt heel erg op ja.quote:
Waarom moet je speciaal zijn om niet tevreden te zijn met een man die je niet interessant vindt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef Vitalogy het volgende:
Je leest dus precies hetzelfde als ik Kip. Ik vraag dus alleen af wat haar dan zo speciaal maakt om daar niet tevreden mee te zijn.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Boeiend, ze hoeft zich toch niet te verantwoorden ofzo?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef Dipkip het volgende:
Mijn god, hoe bitter kun je zijn zeg.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Vitalogy het volgende:
Alleen maar dom lachen om een gemiddelde pik van 14cm vind ik ook weer zo'n dooddoener.
Volgens mij heb JIJ je mening al klaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:22 schreef Vitalogy het volgende:
Nou goed, met jou valt niet normaal te praten. Je hebt sowieso je mening al klaar.
Wat ben jij een arrogant sletje zegquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij heb JIJ je mening al klaarjij begint zelf met de stelling dat vrouwen vinden dat ze een soort God verdienen, enkel omdat een vrouw zegt dat ze een man heeft afgewezen omdat ze hem in zn geheel nogal gemiddeld vond (= hem niet speciaal vond).
Het feit dat 1 vrouw 1 man niet speciaal vind vertalen in dat alle vrouwen arrogant zijn omdat ze voorkeuren hebben over met welke man ze een relatie willen hebben komt nogal bitter over. En dat is de penis dan nog het aardigste woord wat ik er voor kan bedenken.
You know you want it!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
Wat ben jij een arrogant sletje zeg![]()
![]()
Zo en dan ben ik bitter. Waarom is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven op een post en ipv net te doen alsof ik iets niet eens wat mag vragen of een mening mag geven. Volgens mij toont dat eerder aan dat jij ergens last van hebt. Ik vind iig dat je nu wel erg snel overschakelt op mensen belachelijk maken...je gevoel voor humor is iig ver te zoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij heb JIJ je mening al klaarjij begint zelf met de stelling dat vrouwen vinden dat ze een soort God verdienen, enkel omdat een vrouw zegt dat ze een man heeft afgewezen omdat ze hem in zn geheel nogal gemiddeld vond (= hem niet speciaal vond).
Het feit dat 1 vrouw 1 man niet speciaal vind vertalen in dat alle vrouwen arrogant zijn omdat ze voorkeuren hebben over met welke man ze een relatie willen hebben komt nogal bitter over. En dat is dan nog het aardigste woord wat ik er voor kan bedenken.
Leg eens uit waar ik je belachelijk maak?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef Vitalogy het volgende:
Zo en dan ben ik bitter. Waarom is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven op een post en ipv net te doen alsof ik iets niet eens wat mag vragen of een mening mag geven. Volgens mij toont dat eerder aan dat jij ergens last van hebt. Ik vind iig dat je nu wel erg snel overschakelt op mensen belachelijk maken...je gevoel voor humor is iig ver te zoeken.
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Als iemand gemiddeld is in zijn doen en laten, gemiddeld is in humor, gemiddeld in intelligentie en gemiddeld is in seks, dan zal een lul van 20 cm ook niet zoveel helpen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Alleen maar dom lachen om een gemiddelde pik van 14cm vind ik ook weer zo'n dooddoener.
Nou mij gelijk bitter noemen in een topic dat over piemel lengte gaat vind ik wel wat weg hebben van belachelijk maken als je het mij vraagt. Maar goed, laat maar zitten verder, dit wordt een beetje nutteloos op deze manier.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef Dipkip het volgende:
Leg eens uit waar ik je belachelijk maak?
Volgens mij zijn er zat meisjes die dat juist zoekenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Als iemand gemiddeld is in zijn doen en laten, gemiddeld is in humor, gemiddeld in intelligentie en gemiddeld is in seks, dan zal een lul van 20 cm ook niet zoveel helpen.
Dat ik je bitter noemde heeft niets te maken met piemelsquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef Vitalogy het volgende:
Nou mij gelijk bitter noemen in een topic dat over piemel lengte gaat vind ik wel wat weg hebben van belachelijk maken als je het mij vraagt. Maar goed, laat maar zitten verder, dit wordt een beetje nutteloos op deze manier.
Ja ok...dat laatste is ook zo. En natuurlijk zie je jezelf altijd wel beter als gemiddeld e.d. Daar heb ik geen probleem mee verder. Maar als iemand een gemiddelde lengte heeft, wat dat dan ook mag zijn en voor haar is het niet genoeg, dan kan zij toch ook initiatief nemen om het wat spannender te maken....of ben ik nu zo vreemd om dat te stellen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Als iemand gemiddeld is in zijn doen en laten, gemiddeld is in humor, gemiddeld in intelligentie en gemiddeld is in seks, dan zal een lul van 20 cm ook niet zoveel helpen.
Maar jouw reactie was wel erg verwijtend, terwijl het volgens mij niet meer dan normaal is dat je eisen stelt aan je (bed)partner.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:48 schreef Vitalogy het volgende:
Tenzij hij gewoon zo'n compleet saaie lul is dat ze er niet eens meer tijd aan wilde besteden.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:01 schreef mspoez het volgende:
Het bleef bij één keer met die gemiddelde meneer omdat hij in zijn geheel nogal gemiddeld was
Had het niets mee te maken. Deze meneer is erg leuk om naar te kijken en is heel leuk, als vriend, maar toen we een keer allebei vrijgezel waren en in bed belandden was het minder spectaculair dan gedacht en nu zijn we gewoon weer vriendjes. Denk dat hij hetzelfde over mij zegt, hoor, het is niet zo vreselijk heftig allemaal. En ja, ik denk inderdaad dat de gemiddelde lengte van zijn piemel daaraan bij heeft gedragen. Als je helemaal in liefde bent is het een ander verhaal, maar dat was ik dus niet. Snaps?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedere vrouw wel dat ze een (sex) God verdient. Het staat je vrij om dat soort eisen te stellen natuurlijk. Maar je moet zelf dan ook wel wat brengen.
Maar waarom zou het aan z'n lengte liggen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef mspoez het volgende:
neuh, maar dan waren we misschien wel vaker samen in bed gekropen, gewoon lijfsgewijs zegmaar!
Ja ok, dat kan ik wel begrijpen. Voor een neukertje zijn centimeters nog belangrijker. Vooral als ie verder niet zo veel talenten heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef mspoez het volgende:
neuh, maar dan waren we misschien wel vaker samen in bed gekropen, gewoon lijfsgewijs zegmaar!
Dan moet ie wel uitzonderlijk klein geschapen zijn geweest, of jij moet pech hebben m.b.t. je eigen 'geschapenheid'quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:10 schreef mspoez het volgende:
Dat lag niet aan de lengte alleen, dat lag er aan dat het in zijn geheel niet meer dan 'wel aardig' was. Maar het speelde wel mee.
Wel grappig dat meerendeels van de vrouwen roept dat dikte belangrijker is dan lengte, terwijl jij "afknapte" op een lengteverschil van 3cm (om maar even 14cm/17cm aan te houden). Of zou het enigszins een compensatie geweest zijn, al was z'n penis wat dikker?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef mspoez het volgende:
Precies. Een megapiemel (nou ja, er zijn grenzen natuurlijk) is een pluspunt, maar zo zijn er nog 20 dingen waarin een man kan uitblinken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:43 schreef mspoez het volgende:
Jongens, dat die piemel niet zo groot was was één van de reden waarom we niet vaker samen het bed gedeeld hebben. Niet DE reden. Net als een megapiemel niet DE reden is dat je met een man naar bed gaat.
quote:
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:05 schreef Hexagon het volgende:
Nou ik denk niet dat dat verliefder worden in die situatie veel te maken zal hebben met hoe groot zijn plasser is.
Dat denk jij, omdat jij een man bent.
Dat snap ik dus niet. Moet je voor de lol eens onder een kloon een topic openen dat je je zorgen maakt dat je kut te wijd is. Niet alleen rollen meteen de sterke verhalen over tafel dat kutjes allemaal babykaal, botoxstrak en zeikend nat moeten zijn, je wordt waarschijnlijk ook nog voor hoer uitgemaakt omdat als een man een kleine lul heeft vrouwen gewoon zitten te pesten, en als een vrouw een wijde doos heeft ze uitgewoond is door een kudde bosnegers.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:55 schreef mspoez het volgende:
Dipkip ik denk niet dat we zet dat aan hun verstand krijgen gepeuterd. Ze denken met en vanuit hun krius, denk ik. Wat jij eerder al zei:
Je bedoelt dat mannen het belangrijker vinden wat een vrouw van hun lul vindt, omdat zij eerst aan seks denken en daarna pas aan een relatie? Of lees ik je verkeerd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:12 schreef mspoez het volgende:
Ik kan me ook wel voorstellen dat het lastig is om te horen dat het wél bij vrouwen van belang is welke maat de piemel is waarmee ze spelen als het gaat om het spelen omdat mannen in dat opzicht een andere benadering hebben en altijd eerst uitgaan van het spelen en pas daarná van meer dan enkel lijfelijke lust. Vrouwen (tenminste ik) vinden andere aspecten belangrijker en zullen niet als eerste kijken naar de gulp van een eventuele speelkameraad. Heeft de meneer in kwestie een mooie grote rechte harde, mooi meegenomen, heeft ie dat niet, dan is er op zich nog geen man overboord maar goh, als we mogen kiezen... en dat is geen mannen pesten dat is geen onzekerheden aanpraten maar gewoon reëel.
En je zocht dan compensatie bij een andere vent? Want ik neem aan dat je wel graag aan je trekken wilde komen op de momenten dat je niet met je partner naar bed ging omdat hij je niet voldoende kon bevredigen met zijn kleine pielemuis?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef mspoez het volgende:
Ik heb meer vrouwen afgewezen dan goedgekeurd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:24 schreef mspoez het volgende:
Nee dat, Dipkip. En dan bedoel ik niet eens 'relatie' als in verkering maar gewoon, een vrouw moet de man eerst leuk vinden voor ze dr mee gaaqt onenightstanden terwijl voor een man het genoeg is als ze vrouw is. En dan is het gereedschap dus belangrijker dan de monteur.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:23 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En je zocht dan compensatie bij een andere vent? Want ik neem aan dat je wel graag aan je trekken wilde komen op de momenten dat je niet met je partner naar bed ging omdat hij je niet voldoende kon bevredigen met zijn kleine pielemuis?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef mspoez het volgende:
[..]
[...] Deze meneer is erg leuk om naar te kijken en is heel leuk, als vriend, maar toen we een keer allebei vrijgezel waren en in bed belandden was het minder spectaculair dan gedacht en nu zijn we gewoon weer vriendjes. Denk dat hij hetzelfde over mij zegt, hoor, het is niet zo vreselijk heftig allemaal. En ja, ik denk inderdaad dat de gemiddelde lengte van zijn piemel daaraan bij heeft gedragen. Als je helemaal in liefde bent is het een ander verhaal, maar dat was ik dus niet. Snaps?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:24 schreef mspoez het volgende:
Nee dat, Dipkip. En dan bedoel ik niet eens 'relatie' als in verkering maar gewoon, een vrouw moet de man eerst leuk vinden voor ze dr mee gaaqt onenightstanden terwijl voor een man het genoeg is als ze vrouw is. En dan is het gereedschap dus belangrijker dan de monteur.
Ja, daar heb je wel een punt. Hij hoeft niet leuk genoeg te zijn om verliefd op te kunnen worden, maar ik kan het echt niet met zomaar iemand doen. Ook niet als het echt heel hard nodig is zeg maarquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:24 schreef mspoez het volgende:
Nee dat, Dipkip. En dan bedoel ik niet eens 'relatie' als in verkering maar gewoon, een vrouw moet de man eerst leuk vinden voor ze dr mee gaat onenightstanden terwijl voor een man het genoeg is als ze vrouw is. En dan is het gereedschap dus belangrijker dan de monteur.
Wie zegt dat zij op dat moment een vriendje had?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:23 schreef servus_universitas het volgende:
En je zocht dan compensatie bij een andere vent? Want ik neem aan dat je wel graag aan je trekken wilde komen op de momenten dat je niet met je partner naar bed ging omdat hij je niet voldoende kon bevredigen met zijn kleine pielemuis?
Ook als het een lekker wijf is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:26 schreef servus_universitas het volgende:Alsof een man geen maatstaven kent als het gaat om een one-night-stand. Ook voor een man zijn er wat dat betreft echt wel grenzen hoor.
Het was mijn fout. Ik interpreteerde het niet goed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:29 schreef Dipkip het volgende:
Wie zegt dat zij op dat moment een vriendje had?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:31 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het was mijn fout. Ik interpreteerde het niet goed.Mijn excuses aan Mispoez hierbij.
Nou ja, dan is dat dus al een selectiecriterium, want niet iedere vrouw is een lekker wijf.quote:
Hmmm, daar zeg je zoiets. Dat weet ik niet om eerlijk te zijn. Maar ik ben misschien ook niet de aangewezen persoon om hier een uitspraak over te doen, aangezien (zoals jij al zegt) ik hier geen enkele ervaring mee heb.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:31 schreef Dipkip het volgende:
En dan bedoel ik niet voor jou specifiek, want jij bent geen one night stand type, maar ik denk dat meer mannen het op een lekker maar onaardig wijf kunnen doen dan vrouwen het op een lekkere maar onaardige kerel.
Heeft er wellicht mee te maken dat mannen meer drinken
Ach welnee. Paar maanden geleden nog opende iemand een topic over dat ie de schaamlippen van z'n vriendin te groot vond, dat draaide ook gewoon uit op een heel topic vol opmerkingen dat ie zich niet zo aan moest stellen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Moet je voor de lol eens onder een kloon een topic openen dat je je zorgen maakt dat je kut te wijd is. Niet alleen rollen meteen de sterke verhalen over tafel dat kutjes allemaal babykaal, botoxstrak en zeikend nat moeten zijn, je wordt waarschijnlijk ook nog voor hoer uitgemaakt omdat als een man een kleine lul heeft vrouwen gewoon zitten te pesten, en als een vrouw een wijde doos heeft ze uitgewoond is door een kudde bosnegers.
Wat is daar precies sneu aan? Een relatie draait niet alleen om seks, seks met een neukertje draait puur en alleen om seks. Dus vind ik voor een neukertje 18 cm. ten opzichte van 14 cm. een groter voordeel dan voor iemand waarmee ik een relatie heb. Net zoals ik uiterlijk bij een neukertje belangrijk vind, en bij een relatie niet echt. Ik zeg niet dat ik een neukertje uitzoek op penisgrootte of uiterlijk, en dat persoonlijkheid geen rol speelt. Ik zeg alleen dat het er bij een neukertje meer toe doet dan bij iemand waarmee ik een relatie heb. Vind je het als je het zo hoort nog steeds sneu?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik geloof meteen dat size kan matteren, maar opmerkingen als 'bij neukertjes telt het aantal centimeters nog wat zwaarder' vind ik vrij sneu
Het is vaak ook een heel zwart-wit-discussie. Het gaat om één afzonderlijk aspect en ja, daar heeft iedereen wel een mening over. Maar de dagelijkse praktijk is een enorme verzameling van allerlei aspecten waar iedereen weer een eigen waarde aan toekent. Het is allemaal zo relatief.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Er zijn nou eenmaal aardig wat mannen die hun 'waarde' in bed afmeten aan de grootte van hun lul. En aardig wat vrouwen die daar maar wat graag op inspringen. Wat dat betreft is er ook een hoop mythe om het hele onderwerp heen.
Eigenlijk zeg je dus helemaal niks. Want het aantal centimers is geen garantie en alleen in het geval van twee verder gelijk opgaande 'neukertjes' zou de grootste lul automatisch winnenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat is daar precies sneu aan? Een relatie draait niet alleen om seks, seks met een neukertje draait puur en alleen om seks. Dus vind ik voor een neukertje 18 cm. ten opzichte van 14 cm. een groter voordeel dan voor iemand waarmee ik een relatie heb. Net zoals ik uiterlijk bij een neukertje belangrijk vind, en bij een relatie niet echt. Ik zeg niet dat ik een neukertje uitzoek op penisgrootte of uiterlijk, en dat persoonlijkheid geen rol speelt. Ik zeg alleen dat het er bij een neukertje meer toe doet dan bij iemand waarmee ik een relatie heb. Vind je het als je het zo hoort nog steeds sneu?
Zeker. Maar het is een van de weinige aspecten die objectief te meten zijn, misschien wordt het daarom zo belangrijk gemaakt. Als je het bijvoorbeeld over vingeren hebt, dat kan je bijna niet vergelijken, want wat ik geweldig vind vind een andere vrouw weer helemaal niks en andersom.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:48 schreef servus_universitas het volgende:
Het is vaak ook een heel zwart-wit-discussie. Het gaat om één afzonderlijk aspect en ja, daar heeft iedereen wel een mening over. Maar de dagelijkse praktijk is een enorme verzameling van allerlei aspecten waar iedereen weer een eigen waarde aan toekent. Het is allemaal zo relatief.
Ze zegt ook niet dat het een garantie is, ze reageert vooral op het feit dat iemand zegt dat het sneu is om zo te redeneren. Dat is het niet. Als je puur gaat voor de lust (een neukertje), dan wegen bepaalde criteria nu eenmaal zwaarder dan wanneer het gaat om relatiemateriaal. Tenminste, dat gaat voor veel mensen op.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus helemaal niks. Want het aantal centimers is geen garantie en alleen in het geval van twee verder gelijk opgaande 'neukertjes' zou de grootste lul automatisch winnen.
Nee, ik vind het sneu om zoveel gewicht te hangen aan iets wat nou ook weer niet zo bepalend is voor de kwaliteit van seks.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat is daar precies sneu aan? Een relatie draait niet alleen om seks, seks met een neukertje draait puur en alleen om seks. Dus vind ik voor een neukertje 18 cm. ten opzichte van 14 cm. een groter voordeel dan voor iemand waarmee ik een relatie heb. Net zoals ik uiterlijk bij een neukertje belangrijk vind, en bij een relatie niet echt. Ik zeg niet dat ik een neukertje uitzoek op penisgrootte of uiterlijk, en dat persoonlijkheid geen rol speelt. Ik zeg alleen dat het er bij een neukertje meer toe doet dan bij iemand waarmee ik een relatie heb. Vind je het als je het zo hoort nog steeds sneu?
Ik bedoel het ook niet vergelijkend. Ik bedoel meer, dingen die ik bij een neukertje jammer vind kan ik bij een vriendje vanwege de roze bril nauwelijks opmerken. De dumpgrens ligt bij neukertjes ook veel hoger dan bij vriendjes (nou ja dumpgrens, bij een neukertje is dat dan meer een niet meer terugbelgrens). En dat geldt niet alleen voor piemelmaat natuurlijk, ook voor zn hele skillset. Bij een vriendje ben ik genoeg betrokken om er tijd in te willen investeren samen te werken aan verbetering, bij een neukertje moet het meteen goed zijn en anders voor hem zo 10 anderen niet dat ik er 10 wil hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef cultheld het volgende:
Eigenlijk zeg je dus helemaal niks. Want het aantal centimers is geen garantie en alleen in het geval van twee verder gelijk opgaande 'neukertjes' zou de grootste lul automatisch winnen.
Dat klopt, al geldt dat denk ik voor iedereen wel. Wat is een liaison waard als de seks niet goed is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ze zegt ook niet dat het een garantie is, ze reageert vooral op het feit dat iemand zegt dat het sneu is om zo te redeneren. Dat is het niet. Als je puur gaat voor de lust (een neukertje), dan wegen bepaalde criteria nu eenmaal zwaarder dan wanneer het gaat om relatiemateriaal. Tenminste, dat gaat voor veel mensen op.
Ik heb dan ook nergens gezegd dat piemelmaat het doorslaggevende aspect was. Voor een one night stand weegt de piemelmaat zwaarder. Net zoals zn uiterlijk zwaarder weegt, zn vingerskills zwaarder wegen en de afstand van zijn naar mijn huis zwaarder weegt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Nee, ik vind het sneu om zoveel gewicht te hangen aan iets wat nou ook weer niet zo bepalend is voor de kwaliteit van seks.
Precies. Ik kick nou eenmaal niet op sympathy sex en uitleggen hoe een clitoris werkt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:59 schreef cultheld het volgende:
Wat is een liaison waard als de seks niet goed is?
Dat ben ik met zeker met je eens. Zo'n objectief te meten geval ligt sneller gevoelig, want je kunt de één met de ander vergelijken. Dat kan bijvoorbeeld ook met borsten. Maar wat de penismaat een bijzonder gevoelig onderwerp maakt is denk ik het feit dat het een definitieve maat is. Een vrouw kan, als het zo belangrijk voor haar is, haar borsten laten vergroten of verkleinen. Dat is niet zo eenvoudig, zo niet feitelijk onmogelijk, voor de piemel van een man.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zeker. Maar het is een van de weinige aspecten die objectief te meten zijn, misschien wordt het daarom zo belangrijk gemaakt. Als je het bijvoorbeeld over vingeren hebt, dat kan je bijna niet vergelijken, want wat ik geweldig vind vind een andere vrouw weer helemaal niks en andersom.
Wat mannen er overigens niet van weerhoudt het als iets objectiefs te zien en bijna van je te eisen dat je klaarkomt want hun vorige vriendinnen vonden die rondjes linksom het absolute einde
Tot op zekere hoogte natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2008 00:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Precies. Ik kick nou eenmaal niet op sympathy sex en uitleggen hoe een clitoris werkt.
It's a buyer's marketpb]ik kan niet kiezen op wie ik verliefd word, maar wel met wie ik neuk[/b] om het neuken wat ik overigens maar zeer incidenteel heb gedaan, maar het is wel interessant als je aan jezelf merkt dat zoveel dingen anders zijn afhankelijk van het soort relatie
Nmwah. Vervolgens zit je met neptieten, waar ook veel mannen niet op vallen. Plus dat er veel meer mis kan zijn met borsten dan alleen de maat. Je zal bijvoorbeeld maar pannenkoektepels hebben. Ik zou best een cupje er bij willen, maar lelijke borsten lijkt me toch een stuk erger dan een handjevol hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 00:19 schreef servus_universitas het volgende:
Dat ben ik met zeker met je eens. Zo'n objectief te meten geval ligt sneller gevoelig, want je kunt de één met de ander vergelijken. Dat kan bijvoorbeeld ook met borsten. Maar wat de penismaat een bijzonder gevoelig onderwerp maakt is denk ik het feit dat het een definitieve maat is. Een vrouw kan, als het zo belangrijk voor haar is, haar borsten laten vergroten of verkleinen. Dat is niet zo eenvoudig, zo niet feitelijk onmogelijk, voor de piemel van een man.
Wat tot op zekere hoogte?quote:
Tot op zekere hoogte kun je kiezen, omdat je niet uit de hele populatie kunt kiezenquote:Op zondag 28 december 2008 00:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nmwah. Vervolgens zit je met neptieten, waar ook veel mannen niet op vallen. Plus dat er veel meer mis kan zijn met borsten dan alleen de maat. Je zal bijvoorbeeld maar pannenkoektepels hebben. Ik zou best een cupje er bij willen, maar lelijke borsten lijkt me toch een stuk erger dan een handjevol hebben.
Ik denk dat borsten niet zo belangrijk zijn voor seks als piemels. Ik weet het niet zeker hoor, want ik ben erg blij met mijne, maar ik kan me zo voorstellen dat als ze er wat minder florissant bij hingen dat ik dan zou denken ach, ik heb tenminste een goeie reet en je hebt ook mannen die zwaar op billen kicken.
Bij mannen is het toch wel het aandachtspunt. Goeie bovenarmen maken een man wel lekkerder, maar de seks niet echt. Vind ik dan - ik heb vaak mn ogen dicht, dus misschien ligt het aan mij. Ik verbind het uiterlijk van de man niet zo aan hoe goed de seks is.
[..]
Wat tot op zekere hoogte?
Wat ben je toch een schatjequote:Op zondag 28 december 2008 00:39 schreef servus_universitas het volgende:
Tja, Dipkip, al die details... dat is allemaal iets te hoog gegrepen voor mij.Ik kan daar niet echt over meepraten, omdat het voor mij allemaal een veel kleinere rol speelt. Ik kan mij wel voorstellen wat je bedoelt, maar ik kan er feitelijk niet veel over zeggen. Het enige wat ik kan doen is datgene wat jij zegt aannemen als dingen die in ieder geval voor jou persoonlijk zo in elkaar zitten en dat weet jij het beste.
Nee er zijn ook homo's natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef cultheld het volgende:
Tot op zekere hoogte kun je kiezen, omdat je niet uit de hele populatie kunt kiezen.
Ik ook niet; heeft vooral met een goed inschattingsvermogen te maken dat je voorkeur al min of meer beïnvloedt.quote:Op zondag 28 december 2008 00:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee er zijn ook homo's natuurlijk![]()
Je hebt natuurlijk gelijk, alleen heb ik nog nooit niet mn zin gekregen als ik die zin op iemand had gezet. Maar dat ligt meer aan mijn smaak in mannen dan aan mijn persoonlijke kwaliteiten hoor
Ah...ok ik snaps. Achteraf is het dus een discussie om niets geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef mspoez het volgende:
[..]
Had het niets mee te maken. Deze meneer is erg leuk om naar te kijken en is heel leuk, als vriend, maar toen we een keer allebei vrijgezel waren en in bed belandden was het minder spectaculair dan gedacht en nu zijn we gewoon weer vriendjes. Denk dat hij hetzelfde over mij zegt, hoor, het is niet zo vreselijk heftig allemaal. En ja, ik denk inderdaad dat de gemiddelde lengte van zijn piemel daaraan bij heeft gedragen. Als je helemaal in liefde bent is het een ander verhaal, maar dat was ik dus niet. Snaps?
quote:Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatjemaak toch eens een leuke vrouw blij met jezelf! Eentje met leuke borsten en die niet zoveel zeurt als ik
Het zijn juist meestal de stille types die ineens een zwartrubberen kelder blijken te hebbenquote:Op zondag 28 december 2008 00:53 schreef servus_universitas het volgende:
Wat zeg je dat weer lief. Met die opmerking van mij over borsten wilde ik niet de indruk wekken dat ik daar veel waarde aan hecht. Om eerlijk te zijn hecht ik daar eigenlijk vrijwel geen waarde aan. Ik bracht het alleen naar voren om een vergelijking te maken.
En ik vind ook zeker niet dat je zeurt, maar ik denk wel dat jij een type bent met ideeën over dit onderwerp die geen aansluiting zullen vinden bij hoe ik ben. Dus ja, als wij een relatie zouden hebben, dan zou ik je waarschijnlijk wel al snel vinden zeuren en jij zou mij waarschijnlijk een erg saaie lul vinden in bed.
Denk je? Maar dat zou betekenen dat vrouwen die vallen op van die gladde sportschooljongens allemaal zichzelf er geweldig uit vinden zien, en vrouwen die vallen op dromerige brillemansjes zichzelf allemaal lelijk maar slim vinden ofzo?quote:Op zondag 28 december 2008 00:47 schreef cultheld het volgende:
Ik ook niet; heeft vooral met een goed inschattingsvermogen te maken dat je voorkeur al min of meer beïnvloedt.
Er is een verschil tussen enkel aantrekkelijk vinden en er ook daadwerkelijk op afstappen. Bovendien hebben we 't nu niet over relaties, maar over one night stands.quote:Op zondag 28 december 2008 01:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Denk je? Maar dat zou betekenen dat vrouwen die vallen op van die gladde sportschooljongens allemaal zichzelf er geweldig uit vinden zien, en vrouwen die vallen op dromerige brillemansjes zichzelf allemaal lelijk maar slim vinden ofzo?
Volgens mij kan je ook wel op bepaalde eigenschappen vallen zonder dat het betekent dat je jezelf ook zo iemand vindt...
Maar als ik een one night stand wil stap ik toch gewoon af op degene die me het meest aantrekkelijk lijkt? Tenzij daar een vriendin aan vastgeplakt zit natuurlijk, maar dat is ethiek, geen onzekerheid mijnerzijds.quote:Op zondag 28 december 2008 01:13 schreef cultheld het volgende:
Er is een verschil tussen enkel aantrekkelijk vinden en er ook daadwerkelijk op afstappen. Bovendien hebben we 't nu niet over relaties, maar over one night stands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |