abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64107711
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik net zo onzeker ben als de "gemiddelde" vent op dit gebied.

Wat er vandaag gebeurde:
Ik las een verhaal (van fok) van een meisje wiens vriend een enorme penis had, zo groot dat hij niet eens in haar vagina pastte.
Toen ik dit verhaal met een lach op mijn gezicht tegen mijn vriendin vertelde was haar reactie:

"mijn eerste vriendje had ook echt een gigantische, veel te groot!" (ze was toen 16 en heeft met hem nooit geneukt, alleen wat kleinere dingetjes gedaan)

Ik weet niet waarom, maar de hele avond ben ik hier gewoon mee bezig. Hoe triest van mezelf... En om het nog mooier te maken, ik heb een bovengemiddelde penis en hij is zelfs af en toe "te groot" voor mijn vriendin. (raakt de baarmoeder)

We hadden toen even een gesprekje over penismaten. Ze zei dat ik me niet druk hoef te maken en dat ze hartstikke tevreden is met mij (op dat gebied dus )

Maar nu heb ik gewoon een onzekere bui... Ik wil niet geconfronteerd worden met ex vriendjes en hun lullen / sex... Daarbij onzekerheid over of de mijne nou niet te groot is, of te klein...
Ze maakt wel eens ooit grapjes over dat ik een grote jongen heb, maar als ze die grap nu in het vervolg maakt ga ik alleen maar denken aan die knots van haar ex

Herkenbaar verhaal? Tips?
pi_64107747
ja penisverlenging.

Kom op zeg tis haar ex en hij deed haar hoogstwaarschijnlijk zeer. Dat wil je toch niet?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_64108021
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:50 schreef ondeugend het volgende:
ja penisverlenging.

Kom op zeg tis haar ex en hij deed haar hoogstwaarschijnlijk zeer. Dat wil je toch niet?
Mijn vriendin zou het ook zeer vinden als ik dr neusgat neuk

OT: ik ben de eerste voor mijn vriendin die groter is dan gemiddeld. Kan er dus niet over mee praten, kan wel het een en ander voorstellen. Om dr pijn te doen ipv genot geven vind ik ook te ver gaan zoals ondeugend zegt.
pi_64108101
Ik ben eigenlijk helemaal niet onzeker over mijn penis... Hij is mooi recht, geen rare dingen en een iets bovengemiddelde lengte. Ik heb me nooit geschaamd of iets dergelijks.

Misschien is het gewoon het feit dat ik nu van mijn lieve onschuldige vriendinnetje ineens te horen krijg dat mijn penis niet de grootste is die ze ooit heeft aangeraakt (wat uit haar grapjes over de grootte wel af te leiden was), maar dat ze doodleuk vermeld dat haar eerste vriendje een gigantische lul had...

Wat moet ik met die informatie... Ik zou er om moeten kunnen lachen maar helaas gebeurt dat niet. Mijn brave meisje moet maar van 1 lul onder de indruk zijn en dat is die van mij... Misschien dat het die gedachte is.

-topic iets verduidelijkt-
  donderdag 18 december 2008 @ 01:16:57 #5
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_64108144
Als ze zou vertellen dat haar ex grotere oren heeft, zou je dan nog speciale gedachten hebben?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_64108203
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:16 schreef MichielPH het volgende:
Als ze zou vertellen dat haar ex grotere oren heeft, zou je dan nog speciale gedachten hebben?
Goede vraag.
Het antwoord is nee.

Dat roept wel wat niewe vragen op natuurlijk.
Wat ik sowieso kan zeggen is dat ik sexuele ervaringen van mijn vriendin uit het verleden sowieso verschrikkelijk vind om over na te denken... En na deze niets onthullende uitspraak van mijn brave meisje die normaal nooit vrijwillig over "het verleden" praat, word ik er toch weer mee geconfronteerd.
Waarom me dat zo stoort weet ik eigenlijk niet precies.
pi_64108224
Ze neukt jou, jij neukt haar, ga nou niet janken om dingen die er niet aan toedoen.
Horikita Maki, O+.
pi_64108280
Nigga please.
Onzekere mannen, daar houdt niemand van. Je vriendin niet, en je vrienden ook niet.
pi_64108305
Wel raar dat je vriendin dat zo even aan je vertelt.. Ik zou dat eigenlijk ook niet willen weten
pi_64108380
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:30 schreef LoggedIn het volgende:
Wel raar dat je vriendin dat zo even aan je vertelt.. Ik zou dat eigenlijk ook niet willen weten
Ik schrok er ook nogal van ja... Maar goed, nu weet ik het dus toch
Ik wil niet de onzekere vent uithangen, niet alleen voor haar maar ook voor mezelf. Tis gewoon kansloos dat ik me hier gewoon onprettig bij voel.
Als mijn vriendin dus de woorden "grote pik" hoort, dan denkt ze aan haar eerste vriendje...
Godverdomme had ik nou toch maar een 13-jarige maagd aan de haak geslagen, dan hadden we al dit gezeik niet
pi_64108392
Tis gewoon een ego probleem.
Misschien deed haar ex ook wel meer humor hebben, of meer vet, of meer haar..
Je wilt gewoon de beste zijn en we kunnen aannemen dat ze je de beste vindt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_64108429
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:35 schreef neusgat het volgende:

[..]

Ik schrok er ook nogal van ja... Maar goed, nu weet ik het dus toch
Ik wil niet de onzekere vent uithangen, niet alleen voor haar maar ook voor mezelf. Tis gewoon kansloos dat ik me hier gewoon onprettig bij voel.
Als mijn vriendin dus de woorden "grote pik" hoort, dan denkt ze aan haar eerste vriendje...
Godverdomme had ik nou toch maar een 13-jarige maagd aan de haak geslagen, dan hadden we al dit gezeik niet
Ach, als het goed is heb jij ook wel een chick geneukt met geilere tieten/betere bedprestaties/een piemel (doorhalen wat niet van toepassing/fetish is).
pi_64108545
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:45 schreef Maki-maki. het volgende:

[..]

Ja. Weet je eigenlijk wel zeker dat zij niet vreemd gaat? Zo een sappige bloedlul is natuurlijk wel mooi meegenomen naast jouw 'bovengemiddelde' liefdesroede.
Ik denk dat mijn vriendin gewoon tevreden is en ze heeft ook niets te klagen

Ik denk dat het meer te maken heeft met openbaringen over ex vriendjes en visualisaties die ik helemaal niet wil hebben... Ze confronteert haarzelf en mij met die opmerking gewoon met haar ex en dat vind ik niet leuk.
Het topic neemt een kleine wending
Maar wat is daar dan de oorzaak van eigenlijk? Waarom kan ik niet gewoon lachen om het feit dat die knul een flinke knots had en hopen dat ze plezier hebben gehad samen haha. Waarom zijn ex-sex / liefde-verhalen voor mij zo verschrikkelijk?
Hebben meer mensen dat? En wat doe je er tegen?
pi_64108573
Omdat je een man bent en net hebt gehoord dat iemand anders een grotere piemel heeft dan jij hebt. Dat doet je ego niet goed en begin je van te denken. Te veel. Stop ermee en neuk je vriendin. Hard. Zonder spijt. En dan vooral niet meer denken.

En je bent vast niet de enige. Het zit in de mannelijke aard om jaloers te zijn op andersmans penislengte.
Horikita Maki, O+.
pi_64108576
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:52 schreef neusgat het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn vriendin gewoon tevreden is en ze heeft ook niets te klagen

Ik denk dat het meer te maken heeft met openbaringen over ex vriendjes en visualisaties die ik helemaal niet wil hebben... Ze confronteert haarzelf en mij met die opmerking gewoon met haar ex en dat vind ik niet leuk.
Het topic neemt een kleine wending
Maar wat is daar dan de oorzaak van eigenlijk? Waarom kan ik niet gewoon lachen om het feit dat die knul een flinke knots had en hopen dat ze plezier hebben gehad samen haha. Waarom zijn ex-sex / liefde-verhalen voor mij zo verschrikkelijk?
Hebben meer mensen dat? En wat doe je er tegen?
Tja het is een maatschappelijk aangeleerd probleem.
Vroeger was een kleine piemel het teken van mannelijkheid, nu een onwijs grote.

Wat dat betreft is het niets minder dan een trend. (Je bent een meeloper. )
pi_64108639
Je leest een topic over een meisje wat verschrikkelijk schrok van de omvang van de penis van haar vriendje, moet er een beetje om gniffelen, bespreekt het melig met je vriendin, en nou net jouw vriendin blijkt ervaringsdeskundige te zijn en dat had je niet verwacht...

Tsja, dat is het risico als je dat soort dingen bespreekt, wat is nou helemaal het probleem?

Je vriendin heeft het niet met hem gedaan, en al had ze het met hem gedaan, je wist toch al dat ze niet de heilige maagd Maria was, het meisje in het topic geeft ook aan dat ze het niet prettig vond en zoekt nota bene een oplossing voor haar probleem.
Dus ik snap niet waarom je ego zo'n moeite heeft met het feit dat je niet de grootste piemel hebt die je vriendin ooit is tegengekomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_64108651
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:06 schreef Leandra het volgende:
Je leest een topic over een meisje wat verschrikkelijk schrok van de omvang van de penis van haar vriendje, moet er een beetje om gniffelen, bespreekt het melig met je vriendin, en nou net jouw vriendin blijkt ervaringsdeskundige te zijn en dat had je niet verwacht...

Tsja, dat is het risico als je dat soort dingen bespreekt, wat is nou helemaal het probleem?

Je vriendin heeft het niet met hem gedaan, en al had ze het met hem gedaan, je wist toch al dat ze niet de heilige maagd Maria was, het meisje in het topic geeft ook aan dat ze het niet prettig vond en zoekt nota bene een oplossing voor haar probleem.
Dus ik snap niet waarom je ego zo'n moeite heeft met het feit dat je niet de grootste piemel hebt die je vriendin ooit is tegengekomen.
Ik kan me zo voorstellen dat als je zoiets niet verwacht en na een tijdje hoort, jezelf af gaat vragen wat er nog meer in de kast verstopt zit.
pi_64108725
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als je zoiets niet verwacht en na een tijdje hoort, jezelf af gaat vragen wat er nog meer in de kast verstopt zit.
Wat moet je dan?? Met iedere nieuwe verkering bespreken hoe je exen geschapen waren??
Ze heeft het er niet eens mee gedaan.

En wanneer bespreek je zoiets? Tijdens je 2de date? In de afterglow van de eerste vrijpartij? Of gewoon een keer onder het eten, zo tussen het hoofdgerecht en het toetje?
Hij: Nou, qua exen heb ik 2 x een B-cup gehad, 1 x een C, en 1 keer een F, maar met die laatste vond ik het helemaal nix, ze pasten niet meer in m'n hand enzo.
Zij: Ik heb 3 exen met een gemiddelde piemel, 1 met een heel kleintje, 1 die zo groot was dat het af en toe zeer deed, en 1 one-night-stand die geen one-night-stand werd omdat hij net zo breed was als m'n pols en ik toen gelijk riep "die komt er niet in" maar verder was het wel een gezellige nacht
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_64108734
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat moet je dan?? Met iedere nieuwe verkering bespreken hoe je exen geschapen waren??
Ze heeft het er niet eens mee gedaan.

En wanneer ga je zoiets bespreken? Tijdens je 2de date? In de afterglow van de eerste vrijpartij? Of gewoon een keer onder het eten, zo tussen het hoofdgerecht en het toetje?
Hij: Nou, qua exen heb ik 2 x een B-cup gehad, 1 x een C, en 1 keer een F, maar met die laatste vond ik het helemaal nix, ze pasten niet meer in m'n hand enzo.
Zij: Ik heb 3 exen met een gemiddelde piemel, 1 met een heel kleintje, 1 die zo groot was dat het af en toe zeer deed, en 1 one-night-stand die geen one-night-stand werd omdat hij net zo breed was als m'n pols en ik toen gelijk riep "die komt er niet in" maar verder was het wel een gezellige nacht
Is grappig dat je het zo stelt; bij mij is het precies zo gegaan.
pi_64108807
Het was haar eerste vriendje waarmee ze nooit seks heeft gehad. Waarschijnlijk omdat ze ook wat bangig was.
Dat ding is in haar hoofd gewoon een monstercock geworden terwijl dat irl vast reuze meevalt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_64108857
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:36 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Dat is dan weer lief maar ik snap nog steeds TS zijn probleem niet. Hij geeft aan dat ie redelijk boven het gemiddelde zit.Wat is dan ingodsnaam het probleem
Dat hij wil dat ze bij dit nummer aan hem denkt maar dat hij nu weet dat ze dan aan haar ex denkt.

Denk ik.
pi_64108861
Dat zijn grote swanz toch niet de grootste is, wat hij altijd gedacht had.
Nu kan hij zich niet meer op zijn borst kloppen als zijn kloppende lid in haar half droge grotje verdwijnt.

"OMG, hij is half droog. Vindt ze mijn pik wel groot genoeg? "
  donderdag 18 december 2008 @ 02:43:28 #23
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64108889
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat hij wil dat ze bij dit nummer aan hem denkt maar dat hij nu weet dat ze dan aan haar ex denkt.

Denk ik.

Ik wist al dat ik vrouwen niet begreep maar de illusie dat ik mannen begrijp begint ook wel steeds troebeler te worden.
pi_64108934
Je begint zelf over te grote piem0ls en bent dan verbaasd en op je pik getrapt dat zij dan vervolgens een anekdote uit haar eigen ervaring aanhaalt Hoe triest.

Of dacht je werkelijk dat jouw piemeltje de enige was die ze ooit had gezien?
En dacht je dat jouw genotsknotsje de allerallergrootste was?

Awwww...

Echt, gevoel van je afschudden, dit is te belachelijk voor woorden. Het is nu jouw vriendin, zij is tevreden met je en voor de rest is het stomme ijdelheid. En hou op met visualiseren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64108941
Trouwens: met jou durft ze seks te hebben en met haar ex niet. Nu ben ik geen jongetje maar ik weet geloof ik wel waar ik de voorkeur aan zou geven.
  donderdag 18 december 2008 @ 03:05:43 #26
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64109010
Een penis die tegen mijn baarmoeder aankomt klinkt al niet als een pretje (tenzij ik het verkeerd heb dames) dus ik snap nog steeds de klacht niet .
pi_64109139
quote:
Op donderdag 18 december 2008 03:05 schreef TheZapster het volgende:
Een penis die tegen mijn baarmoeder aankomt klinkt al niet als een pretje (tenzij ik het verkeerd heb dames) dus ik snap nog steeds de klacht niet .
Daar hoef je echt geen mega lul voor te hebben hoor.
pi_64109318
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Echt, gevoel van je afschudden, dit is te belachelijk voor woorden. Het is nu jouw vriendin, zij is tevreden met je en voor de rest is het stomme ijdelheid.
En typisch mannelijk competitiegedrag, hehe. Maar geen zorgen, dat is alleen maar goed hoor. Houd je scherp.
  donderdag 18 december 2008 @ 05:41:48 #29
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64109344
quote:
Je begint zelf over te grote piem0ls en bent dan verbaasd en op je pik getrapt dat zij dan vervolgens een anekdote uit haar eigen ervaring aanhaalt Hoe triest.

Awwww...

Echt, gevoel van je afschudden, dit is te belachelijk voor woorden. Het is nu jouw vriendin, zij is tevreden met je en voor de rest is het stomme ijdelheid. En hou op met visualiseren.
Tja, dit dus inderdaad
pi_64109961
quote:

Awwww...

Precies. Je kunt ook moeilijk doen om het moeilijk doen natuurlijk.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64110257
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:36 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Dat is dan weer lief maar ik snap nog steeds TS zijn probleem niet. Hij geeft aan dat ie redelijk boven het gemiddelde zit.Wat is dan ingodsnaam het probleem
Nou, dat moest-ie ff kwijt
  donderdag 18 december 2008 @ 08:55:26 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64110288
zo ff wat kleuterreacties verwijderd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64112313
Ik vind het sowieso niet een leuk idee als ik aan de exen van m'n vriendin denk

Best onzin eigenlijk, aangezien ik meer relaties heb gehad.. Ach ja..gedachten kunnen soms raar zijn
pi_64115401
Hmm een vriendin van mij zei een keer helemaal in het begin toen we elkaar net leerde kennen dat ze niet anaal wilde gaan, maar een vinger wel lekker vond. Reden was omdat een piemel veel te groot was.

Maar toen wij all the way gingen mocht ik wel anaal.... Tot op dit moment dacht ik dat ze mij zo speciaal vond en dat ze mij dat gunde.... maar na het lezen van dit topic weet ik niet of ik mij wel zo gevleid moet voelen
A little bit hateful
pi_64115515
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:36 schreef Plush. het volgende:
Ik vind het sowieso niet een leuk idee als ik aan de exen van m'n vriendin denk

Best onzin eigenlijk, aangezien ik meer relaties heb gehad.. Ach ja..gedachten kunnen soms raar zijn
Bedankt voor alle reacties!

Dit is denk ik ook het grootste probleem. De exen van mijn vriendin, inclusief ervaringen op liefde en sex gebied van mijn vriendin. Op de een of andere manier storen mij die te veel... En dat die ene kerel een grotere pik had, dat is eigenlijk niet het probleem. Het deed me alleen nadenken over mijn vriendin's verleden.
Ah en misschien ben ik toch onaangenaam verrast dat mijn leuter inderdaad niet de grootste is die ze ooit heeft "gehad", hoe kansloos dat ook is

Maar hoe gaan jullie om met het sex / liefde verleden van je partner? Stoort het jullie ook om bepaalde dingen te horen?
pi_64115764
Het interesseert me werkelijk niets Als hij maar soa-vrij is. Ik kan toch niet verwachten dat ik 'de eerste' ben, ik ben geen 16 meer en een maagd van rond de 30 vind ik een beetje triest
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64115789
Ik hoop eerder dat de dames voor mij hem goed onderwezen hebben in het vrouwen bevredigen, hoef ik dat niet te doen en kan gewoon genieten
pi_64115949
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef neusgat het volgende:

[..]

Maar hoe gaan jullie om met het sex / liefde verleden van je partner? Stoort het jullie ook om bepaalde dingen te horen?
Ik ben daar persoonlijk nogal een zeikerd in. Ik ken de ex van mijn huidige vriendin, en ik vind het een verschrikkelijke klootzak. Daardoor hoef ik sowieso niets te horen van wat ze met hem op seksueel gebied heeft gedaan. (Heb ik overigens wel gehoord: ten tijde dat hij een relatie met haar had liep hij iedereen verhalen te vertellen, vond ie stoer). Ik hoef er echt niet echt herinnerd aan te worden. Nogal krom, omdat ik zoals ik hierboven al heb verteld meer ervaring heb als haar. Je kunt echter bij jezelf een beeld schetsen van "ooh, bij dat meisje stelde het niks voor, en bij die (...)". Dat kun je voor haar niet
  donderdag 18 december 2008 @ 12:39:51 #39
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64116087
quote:

Het stoort me als ze nog gevoelens heeft voor hem, of ik op een andere manier concreet met hem geconfronteerd wordt. Seksueel zal het me echt een zorg zijn wat ze met wie heeft gedaan en hoe vaak. Ik heb het eigenlijk altijd als een natuurlijk feit gezien dat vriendinnetjes ook zo hun verleden hebben gehad.

Ik heb bijvoorbeeld ook nooit begrepen waarom sommige mannen zo halsstarrig vasthouden aan het principe dat hun (toekomstige) vriendin niet te veel vriendjes moet hebben gehad. Who cares
pi_64116140
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:39 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]
Ik heb bijvoorbeeld ook nooit begrepen waarom sommige mannen zo halsstarrig vasthouden aan het principe dat hun (toekomstige) vriendin niet te veel vriendjes moet hebben gehad. Who cares
Dus jij zou er serieus geen probleem mee hebben als je weet dat je scharrel (waar je wellicht een relatie mee wilt opbouwen) is doorgesmeerd door ~25 gasten? Ik zou dat echt niet trekken hoor.
pi_64116255
quote:
Over het algemeen stoor ik me nergens aan, maar ik heb me soms wel gestoort aan de manier waarop het gebracht wordt. Bijvoorbeeld aan iedere zin die begint met 'maar al mijn vorige vriendinnen vonden...'. Als je het gewoon als verhaal / ervaring vertelt is het prima, maar ga geen vergelijkend betoog houden... Dat is niet aardig, je mag alleen vergelijken als de huidige partner er als een verbetering uitkomt
  donderdag 18 december 2008 @ 12:47:40 #42
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64116341
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef Plush. het volgende:

[..]

Dus jij zou er serieus geen probleem mee hebben als je weet dat je scharrel (waar je wellicht een relatie mee wilt opbouwen) is doorgesmeerd door ~25 gasten? Ik zou dat echt niet trekken hoor.
Ik snap rationeel wel dat sommigen er problemen mee hebben om een relatie te hebben met iemand die zo'n losse seksuele moraal heeft gehad.

Maar in de zin van dat ik het smerig vind, of dat ik er emotionele problemen mee zou hebben? Nee, daarin kan ik me moeilijk inleven.
pi_64116542
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:50 schreef ondeugend het volgende:
ja penisverlenging.

...
Niet?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2008 12:53:48 ]
  donderdag 18 december 2008 @ 12:56:35 #44
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_64116616
Ik maak mijn vriendin altijd wijs dat hij ook "bovengemiddeld" is, zoals ze dat hier op FOK altijd uitdrukken. Ze heeft geen andere bedpartners gehad dus ik heb geluk
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 18 december 2008 @ 13:11:08 #45
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_64117084
TS, heb je niet je eer gered door tegen te werpen dat de tieten van je vriendin ook écht niet de grootste en mooiste zijn die jij ooit gezien hebt?
Dan staan jullie weer quitte.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_64117228
quote:

[..]

Wat zou het uitmaken? Afgezien van het feit dat daar maar heel weinig mensen eerlijk over zijn.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64117729
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Het interesseert me werkelijk niets Als hij maar soa-vrij is. Ik kan toch niet verwachten dat ik 'de eerste' ben, ik ben geen 16 meer en een maagd van rond de 30 vind ik een beetje triest
En een maagd van rond de 40 (evt nog thuiswonend)?
pi_64117763
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef Diederik_Duck het volgende:

En een maagd van rond de 40 (evt nog thuiswonend)?
pi_64117841
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64118017
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik maak mijn vriendin altijd wijs dat hij ook "bovengemiddeld" is, zoals ze dat hier op FOK altijd uitdrukken. Ze heeft geen andere bedpartners gehad dus ik heb geluk
Het is niet echt moeilijk om bovengemiddeld te zijn, aangezien het gemiddelde tussen de 12 en 15 cm ligt
pi_64118185
Babyarmpjes zijn niet handig om te hebben, past niet bij de meeste chicks en waar laat je t geval in je zwembroek.

Maargoed, daar zou ik ook jaloers zijn op TS...

Moraal van het verhaal: niet over babyarmpjes hebben met je vriendin, als je niet op je pik getrapt wil worden.
pi_64118487
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:39 schreef Plush. het volgende:

[..]

Het is niet echt moeilijk om bovengemiddeld te zijn, aangezien het gemiddelde tussen de 12 en 15 cm ligt
Het zou wel moeilijk zijn boven het gemiddelde te zitten als het gemiddelde tussen 25 en 30 cm ligt?
pi_64118568
Volgens mij heeft er iemand iig geen bovengemiddelde intelligentie.
pi_64118972
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het zou wel moeilijk zijn boven het gemiddelde te zitten als het gemiddelde tussen 25 en 30 cm ligt?
Als het gemiddelde tussen de 25 en 30 cm ligt dan wordt er gemiddeld ook een stuk minder geneukt

25-30??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_64119057
Alles boven de 9 cm geeft al genot, weinig mannen die daar onder zitten, dus over het formaat van je penis zou ik me niet druk maken. Een man zonder hersens vind ik veel erger.
pi_64119411
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Alles boven de 9 cm geeft al genot, weinig mannen die daar onder zitten, dus over het formaat van je penis zou ik me niet druk maken. Een man zonder hersens vind ik veel erger.
Juist. Nu kun je alleen nog qua breedte de mist in gaan TS
pi_64119554
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als het gemiddelde tussen de 25 en 30 cm ligt dan wordt er gemiddeld ook een stuk minder geneukt

25-30??
Lieverd, het was om de bespottelijkheid van genoemde redenering aan te tonen. Het maakt helemaal niet uit wat het gemiddelde is voor of het makkelijk is of moeilijk is om boven het gemiddelde te zitten.
pi_64119598
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:53 schreef Diederik_Duck het volgende:

Diederik_Duck, je bent een held.
pi_64119604
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Lieverd, het was om de bespottelijkheid van genoemde redenering aan te tonen. Het maakt helemaal niet uit wat het gemiddelde is voor of het makkelijk is of moeilijk is om boven het gemiddelde te zitten.
Schatje, het maakt sowieso niet uit hoe groot hij is, als het maar past
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 18 december 2008 @ 14:32:50 #60
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64119705
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Tenzij je weet dat ie bij jongeren vaak wat langer is, wat best zou kunnen natuurlijk.
pi_64119718
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
Schatje, het maakt sowieso niet uit hoe groot hij is, als het maar past
Je begrijpt het niet he..
pi_64119857
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet he..
Ik wel, maar jij begrijpt niet dat ik alleen maar op de zin van DD zelf reageerde, niet op wat hij ermee wilde aantonen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_64119940
Oh ok dan is het gewoon een beetje een mislukte opmerking.
pi_64120007
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:39 schreef Dipkip het volgende:
Oh ok dan is het gewoon een beetje een mislukte opmerking.
LOL, zo ongeveer de basis van dit hele topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_64120208
Ik bedoelde alleen maar dat in al die metingen over de gemiddelde penislengte ook de Aziaten zijn meegerekend. Die hebben over het algemeen een kleinere pielemus, waardoor je als Nederlander wellicht hoger in het gemiddelde staat. Maar een beetje een vergezochte opmerking verder, dus laat maar verder
pi_64120544
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:49 schreef Plush. het volgende:
Ik bedoelde alleen maar dat in al die metingen over de gemiddelde penislengte ook de Aziaten zijn meegerekend. Die hebben over het algemeen een kleinere pielemus, waardoor je als Nederlander wellicht hoger in het gemiddelde staat. Maar een beetje een vergezochte opmerking verder, dus laat maar verder
En negers gemiddeld een grotere pielemuis, terwijl blanke mannen in het midden zitten. Zeg maar, rond het gemiddelde van de gemiddelden.

pi_64120633
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En negers gemiddeld een grotere pielemuis, terwijl blanke mannen in het midden zitten. Zeg maar, rond het gemiddelde van de gemiddelden.

En dat schijnt dus weer niet waar te zijn... ze hebben alleen een beter zelfbeeld en vinden dus sneller dat ze goed bedeeld zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_64120881
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_64120978
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:03 schreef Leandra het volgende:
En dat schijnt dus weer niet waar te zijn... ze hebben alleen een beter zelfbeeld en vinden dus sneller dat ze goed bedeeld zijn.
Ik denk dat dat eerder komt doordat je nu statistieken van erecties pakt. Meestal als mannen zich vergelijken is dat toch onder de douche met sporten enzo misschien hebben negers gewoon meer een vleeslul dan een bloedlul.

he, eindelijk een gezellige wending in dit penistopic

Volgens mij varieren die uitkomsten ook nogal tussen onderzoeken.
pi_64121258
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder komt doordat je nu statistieken van erecties pakt. Meestal als mannen zich vergelijken is dat toch onder de douche met sporten enzo misschien hebben negers gewoon meer een vleeslul dan een bloedlul.

he, eindelijk een gezellige wending in dit penistopic

Volgens mij varieren die uitkomsten ook nogal tussen onderzoeken.
Dit zal een Amerikaans onderzoek zijn en wellicht zijn de uitkomsten onder de bevolkingsgroepen daar anders dan wanneer je wereldwijd op ras vergelijkt.

En mannen zullen idd vooral onder de douche niet-erecte penissen vergelijken, maar ik snap nog steeds niet waarom ze er zo'n drama van maken als een ander een grotere heeft, tenzij hij zo ieniemini is dat vrouwen er echt op afknappen, aan de andere kant blijken ze zelfs nog jaloers te zijn als een ander zo'n grote heeft dat vrouwen er op afknappen
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 18 december 2008 @ 15:25:33 #71
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64121362
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Leandra het volgende:

En mannen zullen idd vooral onder de douche niet-erecte penissen vergelijken, maar ik snap nog steeds niet waarom ze er zo'n drama van maken als een ander een grotere heeft, tenzij hij zo ieniemini is dat vrouwen er echt op afknappen, aan de andere kant blijken ze zelfs nog jaloers te zijn als een ander zo'n grote heeft dat vrouwen er op afknappen
Dat hele druk maken om de lengte is echt een van de meest trieste eigenschappen van de man ja. Als puber ok, maar volwassen gasten die halve avonden in de kroeg grappen maken over de grootte van hun lul is echt te sneu voor woorden eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:27:10 #72
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64121409
Oh, en vrouwen weten er vaak ook wel heerlijk op in te springen natuurlijk. Eindelijk een onzekerheid waarmee ze mannen kunnen terugpakken voor hun kleine tieten
pi_64122971
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh, en vrouwen weten er vaak ook wel heerlijk op in te springen natuurlijk. Eindelijk een onzekerheid waarmee ze mannen kunnen terugpakken voor hun kleine tieten
Met het risico nu verdedigend over te komen: mijn ervaring is dat mannen met een kleinere penis, veel eerder geneigd zijn kritiek op je te leveren. Meestal stroomt een man over van complimenten als ie je voor t eerst naakt ziet / seks met je heeft. De paar weirdo's die ik getroffen heb die rare opmerkingen gingen maken (of dat litteken van een keizersnede was, of die strepen op mn heupen een huidziekte zijn, die categorie) hadden stuk voor stuk een kleine lul. Of tenminste, als ik ze vergelijk met de andere mannen waar ik het mee gedaan heb, waren zij degenen met de kleinste lul.

[disclaimer] Nee, ik ben nooit bevallen en ja, een beetje striae op je heupen is vrij normaal [/disclaimer]

Edit: wat ik dus bedoel, ik heb het ook wel eens een man ingewreven dat het onder de maat was, maar dat kwam niet zozeer door de lul alswel door zijn gelul
  donderdag 18 december 2008 @ 16:11:32 #74
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64123133
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Met het risico nu verdedigend over te komen: mijn ervaring is dat mannen met een kleinere penis, veel eerder geneigd zijn kritiek op je te leveren. Meestal stroomt een man over van complimenten als ie je voor t eerst naakt ziet / seks met je heeft. De paar weirdo's die ik getroffen heb die rare opmerkingen gingen maken (of dat litteken van een keizersnede was, of die strepen op mn heupen een huidziekte zijn, die categorie) hadden stuk voor stuk een kleine lul. Of tenminste, als ik ze vergelijk met de andere mannen waar ik het mee gedaan heb, waren zij degenen met de kleinste lul.

[disclaimer] Nee, ik ben nooit bevallen en ja, een beetje striae op je heupen is vrij normaal [/disclaimer]

Edit: wat ik dus bedoel, ik heb het ook wel eens een man ingewreven dat het onder de maat was, maar dat kwam niet zozeer door de lul alswel door zijn gelul
Ja, het zal ongetwijfeld twee kanten op werken. Onzekere mensen vinden het fijn om de beschuldigingen eens de andere kant op te laten vloeien. Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan naar die mannen met al hun schoonheidsidealen, jongens met kleine piemels geldt hetzelfde voor.

Maar goed, dit is allemaal een beetje psychologie van de koude grond
pi_64123183
quote:
[..]

Klopt helemaal, net alsof ze hun eigen "tekortkoming" proberen te bagatelliseren (npi) door jou af te zeiken
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_64123238
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan
Dat was echt de meest handige uitdrukking waar je op kon komen? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_64123742
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja, het zal ongetwijfeld twee kanten op werken. Onzekere mensen vinden het fijn om de beschuldigingen eens de andere kant op te laten vloeien. Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan naar die mannen met al hun schoonheidsidealen, jongens met kleine piemels geldt hetzelfde voor.
Toch heb ik het idee dat mannen dit eerder uit compensatie doen, en vrouwen uit bijv. jaloezie. Vrouwen beginnen meestal over een man zn lul te roddelen als blijkt dat ie haar alleen voor seks wilde, of haar gedumpt heeft ofzo. Ik hoor eigenlijk nooit een vrouw de lul van dr nieuwe verovering afkraken als hij lief is voor haar maar zij gewoon onzeker is over dr dikke billen.

In het geval van die kerels die ik beschreef, had ik nog niets negatiefs gezegd of gedaan, maar begonnen ze alvast maar kritiek te spuien op mij. Dat zie ik andersom niet snel gebeuren. En dan nog hield ik het bij een opmerking naar die man toe. Ik moet echt wel een reden hebben om een kerel zn geslachtsdeel en plein publique af te gaan kraken, dan moet hij me echt wel iets geflikt hebben. Dr is er bij mij dus ook maar een waarbij ik dat doe (als je dit leest, nee, ik heb je die wurgpoging nog niet vergeven nee ), als het een onzekerheids iets was zou ik het bij veel meer doen
pi_64123785
quote:

[..]

Ik begrijp dus dat je als man moet overstromen van complimenten . Dat doe ik nou nooit, zou er iets met me mis zijn
  donderdag 18 december 2008 @ 16:30:44 #79
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64123820
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik begrijp dus dat je als man moet overstromen van complimenten . Dat doe ik nou nooit, zou er iets met me mis zijn
Die tong uit je mond zegt meer dan duizend woorden.
pi_64123875
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
Mja het staat er een beetje raar. Ik bedoel meer, als je nadat je je nieuwe vriendin voor het eerst naakt ziet iets gaat zeggen over haar lichaam, is het bij normale mannen een compliment (of meerdere). Als het niet bevalt of je bent gewoon niet zo'n prater, dan hou je je mond. Maar je gaat niet afkraken / aanvallen, dat slaat gewoon nergens op.
pi_64123901
quote:

[..]

Whut?
Die heb je toch wel uit je bed geschopt hè?
pi_64123997
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Whut?
Die heb je toch wel uit je bed geschopt hè?
Haha, tuurlijk. Nou ja, eentje heb ik eerst nog mn nieuwe wasmachine door het trappenhuis omhoog laten slepen voor ik m de blijde boodschap vertelde. Hij werd helemaal snotterig en boehoehoe

Ach iedereen vergist zich toch wel eens verschrikkelijk in iemand toch?
pi_64124116
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Die tong uit je mond zegt meer dan duizend woorden.
en 1980 is uietraard m'n geboortejaar
pi_64124163
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mja het staat er een beetje raar. Ik bedoel meer, als je nadat je je nieuwe vriendin voor het eerst naakt ziet iets gaat zeggen over haar lichaam, is het bij normale mannen een compliment (of meerdere). Als het niet bevalt of je bent gewoon niet zo'n prater, dan hou je je mond. Maar je gaat niet afkraken / aanvallen, dat slaat gewoon nergens op.
Helemaal met je eens hoor
pi_64125414
quote:

Ik hoop dat je je heel erg vergist en het toevallig jou bij een paar sukkels is overkomen waar jij een verband zag tussen penislengte en zich als een lul gedragen.

Mijn bedpartner met de allerkleinste penis was tevens de meest complimenteuze man ooit in mijn leven. Dus ik deel je ervaring niet. Godzijdank
pi_64125749
We hebben het niet over dusdanige aantallen dat toeval uit te sluiten valt en dat degenen die onaardig waren een kleine lul hadden, wil niet zeggen dat degenen met een kleine lul allemaal onaardig waren
pi_64127575
Het topic heeft een flinke wending genomen zie ik... Het gaat nu over de verhouding complimenten t.o.v. penislengte...

Ik zou het graag toch weer wat meer hebben over hoe de mannen zich voelen over de sex-liefde-penis geschiedenis van je vriendins exen
  donderdag 18 december 2008 @ 19:12:16 #88
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64127976
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:55 schreef neusgat het volgende:
Het topic heeft een flinke wending genomen zie ik... Het gaat nu over de verhouding complimenten t.o.v. penislengte...

Ik zou het graag toch weer wat meer hebben over hoe de mannen zich voelen over de sex-liefde-penis geschiedenis van je vriendins exen
het boeit me echt geen zak
  donderdag 18 december 2008 @ 19:42:48 #89
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_64128823
Ik zeg ook altijd tegen mijn vriend dat hij een grotere piemel dan gemiddeld heeft. Ja dat vinden ze fijn om te horen he, je moet ze toch een beetje zelfvertrouwen geven.

Maar in werkelijkheid...
My mama didn't raise no fool
pi_64129633
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:42 schreef La_Vita het volgende:
Ik zeg ook altijd tegen mijn vriend dat hij een grotere piemel dan gemiddeld heeft. Ja dat vinden ze fijn om te horen he, je moet ze toch een beetje zelfvertrouwen geven.

Maar in werkelijkheid...
Z'n ex zal ook wel beter kunnen pijpen maar omdat het toch wel schattig is om zo'n meisje aan je schwanz te hebben hangen zegt ie dat jij het ook wel prima doet
  donderdag 18 december 2008 @ 20:23:31 #91
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_64129819
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:16 schreef Plush. het volgende:

[..]

Z'n ex zal ook wel beter kunnen pijpen maar omdat het toch wel schattig is om zo'n meisje aan je schwanz te hebben hangen zegt ie dat jij het ook wel prima doet
Dr valt helaas niet zoveel te pijpen..
My mama didn't raise no fool
  donderdag 18 december 2008 @ 20:48:17 #92
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64130500
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:23 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ach kom, dan moet ie wel heel klein zijn voordat dat zo is lijkt me...
pi_64130551
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:23 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Volgens mij kun je gewoon goed overdrijven
pi_64130727
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:49 schreef neusgat het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik net zo onzeker ben als de "gemiddelde" vent op dit gebied.

Wat er vandaag gebeurde:
Ik las een verhaal (van fok) van een meisje wiens vriend een enorme penis had, zo groot dat hij niet eens in haar vagina pastte.
Toen ik dit verhaal met een lach op mijn gezicht tegen mijn vriendin vertelde was haar reactie:

"mijn eerste vriendje had ook echt een gigantische, veel te groot!" (ze was toen 16 en heeft met hem nooit geneukt, alleen wat kleinere dingetjes gedaan)

Ik weet niet waarom, maar de hele avond ben ik hier gewoon mee bezig. Hoe triest van mezelf... En om het nog mooier te maken, ik heb een bovengemiddelde penis en hij is zelfs af en toe "te groot" voor mijn vriendin. (raakt de baarmoeder)

We hadden toen even een gesprekje over penismaten. Ze zei dat ik me niet druk hoef te maken en dat ze hartstikke tevreden is met mij (op dat gebied dus )

Maar nu heb ik gewoon een onzekere bui... Ik wil niet geconfronteerd worden met ex vriendjes en hun lullen / sex... Daarbij onzekerheid over of de mijne nou niet te groot is, of te klein...
Ze maakt wel eens ooit grapjes over dat ik een grote jongen heb, maar als ze die grap nu in het vervolg maakt ga ik alleen maar denken aan die knots van haar ex

Herkenbaar verhaal? Tips?
Ik vind het persoonlijk ziek dat je hierom al onzeker kan geraken. Je zit voorde rest goed en er zijn mensen met handicaps etc. die niet hebben wat jij hebt. Dus ik zou me niet druk maken.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64146414
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat bestaat wel hoor
pi_64147727
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ze zou ook een heel kleine mond kunnen hebben natuurlijk .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:25:07 #97
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64152116
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:22 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat bestaat wel hoor
Welke lengte hebben we het dan over?
pi_64152161
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Een lolly is nou ook niet echt groot maar daar kunnen dames ook flink fanatiek op zuigen
pi_64152914
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Formaat pink (qua lengte). Dus wat zal dat zijn, 5-6 centimeter? Misschien nog wel minder, zn balzak was langer dan de lul zelf.

Tuurlijk kun je als ie geen dikke buik heeft nog wel je mond om het kopje krijgen, maar dan? Ik weet niet hoe jouw vriendin het doet, maar ik ben gewend op en neer te bewegen. Als dat niet kan wordt het meer een beetje laf gesabbel. Niks aan.
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:55:25 #100
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64153015
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:51 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Formaat pink (qua lengte). Dus wat zal dat zijn, 5-6 centimeter? Misschien nog wel minder, zn balzak was langer dan de lul zelf.

Tuurlijk kun je als ie geen dikke buik heeft nog wel je mond om het kopje krijgen, maar dan? Ik weet niet hoe jouw vriendin het doet, maar ik ben gewend op en neer te bewegen. Als dat niet kan wordt het meer een beetje laf gesabbel. Niks aan.
Mja ok, maar dat zijn dan ook echt wel de extremen natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een lul van 5 centimeter je gelooft als je zegt dat je bovengemiddeld bent
pi_64153959
Eh, nee. Dat denk ik ook van niet. Maar hij riep wel altijd heel hard dat het formaat totaal niet belangrijk is
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:41:56 #102
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64154318
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:27 schreef Dipkip het volgende:
Eh, nee. Dat denk ik ook van niet. Maar hij riep wel altijd heel hard dat het formaat totaal niet belangrijk is
Whehe maar dat zal ie zelf niet geloven toch? Met 5 cm mag je blij zijn als je uberhaupt kan neuken.
pi_64154422
quote:

[..]

Ik ben een vrouw, maar het maakt me dus echt niet uit wat het verleden van een man is wat dat betreft. Als ik het leuk heb met hem, wat maakt het dan uit? En waarom maakt het voor jou uit? Ben je bang dat je dan vergeleken wordt met anderen of zo?

Verder over de piemeldiscussie: zolang ie niet van het formaat pinkeltje is maakt het verder weinig uit denk ik persoonlijk. Ik vind het hilarisch dat hier altijd zoveel mannen roepen dat ze bovengemiddeld geschapen zijn - het maakt meer uit of je voor de rest nog wat kunt hoor
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_64154874
Aantal jaar geleden maakte ik mezelf ook nogal druk om me penislengte (13/14cm). Echter, nadat ik me eerste vaste relatie achter de rug had, kon het me echt niks meer schelen.

En al kun je de vrouw in kwestie echt niet plezieren met je penislengte, dan kan dat nog op genoeg andere manieren.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_64154888
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Whehe maar dat zal ie zelf niet geloven toch? Met 5 cm mag je blij zijn als je uberhaupt kan neuken.
Dat lukte hem ook niet echt. Of ie het geloofde... ik denk het niet, meer om zich een houding te geven denk ik. Hoewel het een klootzak is, vind ik het ook best sneu voor hem. Het lijkt me erg frustrerend. Alleen, als je het nodig vind die frustratie uit te leven op mijn luchtpijp, ben je gewoon een kansloze zak en kan je oprotten
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:06:21 #106
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_64154968
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:22 schreef Maki-maki. het volgende:
Ze neukt jou, jij neukt haar, ga nou niet janken om dingen die er niet aan toedoen.
pi_64155629
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:02 schreef Leatherneck het volgende:
Aantal jaar geleden maakte ik mezelf ook nogal druk om me penislengte (13/14cm). Echter, nadat ik me eerste vaste relatie achter de rug had, kon het me echt niks meer schelen.

En al kun je de vrouw in kwestie echt niet plezieren met je penislengte, dan kan dat nog op genoeg andere manieren.
Dat is gewoon netjes gemiddeld. Dat is net zoiets als je als vrouw druk maken omdat je een C cup hebt.
pi_64155942
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is gewoon netjes gemiddeld. Dat is net zoiets als je als vrouw druk maken omdat je een C cup hebt.
En dus heel menselijk! En normaal en zo! En het is dan wel gemiddeld, toch vind ik ze te klein!!!
pi_64156084
quote:

Maar als je op fok meeleest krijg je wel het idee dat 14 cm ver onder de maat is vergeleken met alle andere fokkers Net zoals een iq van 120 een beetje debiel is op fok
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:05:54 #110
229640 neusgat
en nu serieus
pi_64156486
Ik zat net nog te denken:

Als mijn vriendin had gezegd dat haar ex vriend een superkleine piemel had, dat ik me dan totaal nergens druk om zou maken. Sterker nog, ik zou stiekem gniffelen en me de koning voelen haha.
Hoe triest en kansloos. Ik weet het.

Ik ben dus op de een of andere manier bang dat ze wel eens terug verlangt naar die heerlijke grote pik en dat ze misschien "op achteruit" is gegaan door de jaren

Een andere angst kan ik niet bedenken... Want het boeit me niks dat er andere kerels zijn met een grote lul, of als we in de porno een kerel zien met een staafmixer waar je bang van wordt. Doet me niks.
Maar het feit dat haar ex vriend een kanon had, dat dan weer wel.

Zou het dan dus toch die angst zijn die ik beschreef?

Vraag aan de dames dan dus:
Wat vinden jullie nou van een super grote lul als je die aantreft? Ben je ondanks je "angst" toch wel geimponeerd door die vleesmassa of heb je toch liever een bescheiden staaf van een cm of 18?
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:10:19 #111
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64156588
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:05 schreef neusgat het volgende:

Als mijn vriendin had gezegd dat haar ex vriend een superkleine piemel had, dat ik me dan totaal nergens druk om zou maken. Sterker nog, ik zou stiekem gniffelen en me de koning voelen haha.

Ik ben dus op de een of andere manier bang dat ze wel eens terug verlangt naar die heerlijke grote pik en dat ze misschien "op achteruit" is gegaan door de jaren

Een andere angst kan ik niet bedenken... Want het boeit me niks dat er andere kerels zijn met een grote lul, of als we in de porno een kerel zien met een staafmixer waar je bang van wordt. Doet me niks.

Haha, tja je doet alsof het een groot psychologisch mysterie is allemaal. Dit terwijl op pagina 1 al piekfijn is uitgelegd hoe het in elkaar steekt.
pi_64156787
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar als je op fok meeleest krijg je wel het idee dat 14 cm ver onder de maat is vergeleken met alle andere fokkers Net zoals een iq van 120 een beetje debiel is op fok
Dat is waar. Vrouwelijke fokkers hebben allemaal ook minimaal DD.
pi_64156833
Je denkt wel veel over de lul van haar ex he neusgat. Weet je zeker dat je niet naar een mmv triootje verlangt?
A little bit hateful
pi_64156861
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooi hè?

Ik moet altijd lachen als ik in een penislengte-topic de helft weer zie pochen met 18 cm en meer. Er zijn echt veel onzekere mannen op FOK! die hun gebrek aan zekerheid moeten compenseren met piemellengte.
pi_64156883
quote:
Wat vinden jullie nou van een super grote lul als je die aantreft? Ben je ondanks je "angst" toch wel geimponeerd door die vleesmassa of heb je toch liever een bescheiden staaf van een cm of 18?
Het zal me eerlijk gezegd een worst (hihi ) wezen. Als hij de boel goed verzorgd en de seks is goed boeit het me echt niet of hij nu 12 of 20 cm is.
Zou jij op een vrouw afknappen omdat ze een B cup heeft in plaats van een DD?
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:25:06 #116
229640 neusgat
en nu serieus
pi_64156971
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het zal me eerlijk gezegd een worst (hihi ) wezen. Als hij de boel goed verzorgd en de seks is goed boeit het me echt niet of hij nu 12 of 20 cm is.
Ik heb het nergens over afknappen of iets in die richting.
Maar gewoon een kwestie van voorkeur?
pi_64157000
quote:
Waarom noem je 18 cm. bescheiden ga je nou sneu om complimentjes bedelen of wat moet dit voorstellen
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:29:37 #118
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64157078
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:02 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat lukte hem ook niet echt. Of ie het geloofde... ik denk het niet, meer om zich een houding te geven denk ik. Hoewel het een klootzak is, vind ik het ook best sneu voor hem. Het lijkt me erg frustrerend. Alleen, als je het nodig vind die frustratie uit te leven op mijn luchtpijp, ben je gewoon een kansloze zak en kan je oprotten
Hier heb ik even overheen gelezen. Ik vind 'kansloze zak' nogal netjes uitgedrukt
quote:

[..]

Cupmaat is esthetisch, penismaat is puur genot
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:03:45 #119
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_64157894
quote:

ik kan uit ervaring zeggen dat grootte echt niet alles is, vooral als de vrouw in kwestie niet al te 'diep' is dus wees dan maar blij met cm of 18
pi_64172254
quote:

[..]

Ik maak me er nu ook niet meer druk om, maar een aantal jaar geleden wel. Ook om te bedenken dat er mannen zijn met een micropenis, mag je met een gemiddelde lengte niet klagen imo.

@fs180: hoe lang meet ie..?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_64172397
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:25 schreef neusgat het volgende:

Nou, mijn vóórkeur gaat uit naar een lekkere grote pik, zo'n imponerende met een grote kloppende eikel en een mooie diameter èn lengte. Liefst een paar mooie aderen erover lopend. En kei en keihard hè, want een ietsiepietsie zacht in het midden, dat voel je als vrouw direct. Gewoon zo'n pik die je helemaal vult van binnen. En daarbij uiteraard alle skills van een voleerd pornoster. En dan valt het wel vies tegen als je volgende vriendje maar 18 cm heeft, daar moet je dan wel even van herstellen. Maar dat volgende vriendje is dan wel weer schattig in zijn onzekerheid.
SPOILER
pi_64181230
Ik sluit me aan bij Isabeau's kloppende penis-statement.
  zaterdag 20 december 2008 @ 18:33:44 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_64183418
quote:

Terugverlangen naar iets wat ze zoveel te groot vond dat ze het niet aandurfde??
Ik mis kennelijk iets in je "logica"

Enne... doe mij maar ongeveer 18 cm, meer dan 20 cm en/of zo dik als m'n pols komt er niet in
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_64183728
Dat wil ik echt niet weten,ze mag zulke informatie voor zichzelf houden,maarja gelukkig ben ik net zoals iedereen op fok groot geschapen
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_64188660
quote:

[..]

DD jeezus. Ik snap niet wat mannen moeten met zulke grote memmen. Ik vind een mooie Grote B of gemiddelde C esthethischer en aantrekkelijker. Kleine meisjes van 1.55 met C75 vind ik al iets teveel van het goede. Niet mooi dus.
  zondag 21 december 2008 @ 03:41:30 #126
226416 king_of_the_night
Whitney,watch out!
pi_64199308
Waarom noem je je meisje braaf? Omdat ze alleen vieze dingen met jou mag doen? Dan is het normaal, maar als ze met een andere jongen vieze dingen doet, dan weer niet?

HIer heb je iets om te visualiseren, jij ik-ben-de-man-en-het-lichaam-van-mijn-vriendin-is-mijn-bezit-en-ik-mag-haar-vullen-van-alle-kanten-maar-vind-het-niet-goed-als-ze-al-seks-heeft-gehad-maar-het-maakt-niet-uit-wat-ik-in-het-verleden-gedaan-heb loser:
Je vriendin heeft haar lippen om die pik gedaan, die groter is dan die van jou en ze heeft het zaad dat uit die pik , die wederom groter is dan die van jou, in haar brave mondje gehad.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
pi_64347788
quote:

Om eerlijk te zijn, andersom wel ja.
DD vind ik niet bepaald aantrekkelijk.

Edit:
Meestal hebben vrouwen met DD ook wel enig junk in the trunk...en dat kan dan weer een voordeel zijn
  donderdag 25 december 2008 @ 01:50:30 #128
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64348019
Weet je wat ik wel eens denk van al die onderzoeken? dat ze allemaal zeggen dat 12/13 gemiddeld is zodat 95% van de nederlandse mannen zichzelf op de brst kan kloppen omdat ze méér hebben!

En ja, size does matter. Ik heb drie relaties gehad met piemels van 17 cm of meer en toen ik een keer n**kte met een man met een gemiddelde 14 merkte ik verschil...
Prrrrr
pi_64348352
Ok..dan even voor de duidelijkheid
Was 14cm voor jou dan een reden om het bij één keer te laten?
En, kennelijk is 17cm een soort van streeflengte, is het dan ook wel eens voorgekomen dat het te veel van het goede was? Wat was toen precies de lengte?
pi_64349660
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef mspoez het volgende:
Weet je wat ik wel eens denk van al die onderzoeken? dat ze allemaal zeggen dat 12/13 gemiddeld is zodat 95% van de nederlandse mannen zichzelf op de brst kan kloppen omdat ze méér hebben!

En ja, size does matter. Ik heb drie relaties gehad met piemels van 17 cm of meer en toen ik een keer n**kte met een man met een gemiddelde 14 merkte ik verschil...
Kiezen vrouwen/meisjes mannen op lichaams-lengte, onderbewust, in de hoop op een grotere piemel. Of kun je daar nisk zinnigs over zeggen? Het is dan ook een rare vraag ik weet het.
pi_64349668
Topic vol onzekere mannen alert!
pi_64349684
SPAMMERT!
pi_64349718
eeuwige discussie..

het is niet de lengte het is hoe je ermee omgaat TOCH TOCH TOCH???? TOCH??
pi_64349768
Dat zeggen ze ja. Todat je sex-partner zegt dat ze het prettig vindt dat je hard bent en dr helemaal opvult. Tot op de bodem.
pi_64349781
quote:
Op donderdag 25 december 2008 03:55 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dat zeggen ze ja. Todat je sex-partner zegt dat ze het prettig vindt dat je hard bent en dr helemaal opvult. Tot op de bodem.
het was een grapje van mijn kant size matters man tuurlijk.
  donderdag 25 december 2008 @ 04:02:08 #136
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_64349799
dat mannen uberhaupt weten hoe lang hun sjakie is ....
zonnig Brasil
pi_64349813
quote:
Op donderdag 25 december 2008 04:02 schreef qwerty_x het volgende:
ie-de-reen meet het op, dat is iets mannelijks.
pi_64349865
Zelfs de vrouwen meten besprekn het, onderling. Ze kennen geen schaamte die vrouwen.
  donderdag 25 december 2008 @ 04:30:59 #139
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_64349916
quote:
Op donderdag 25 december 2008 04:04 schreef PeoplesFernandez het volgende:

[..]

ie-de-reen meet het op, dat is iets mannelijks.
nou, niet iedereen dus
zonnig Brasil
  donderdag 25 december 2008 @ 13:03:59 #140
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_64353547
quote:
Op donderdag 25 december 2008 04:30 schreef qwerty_x het volgende:

nou, niet iedereen dus
wedden dat je na het plaatsen van deze post op zoek ging naar een liniaaltje?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_64354054
quote:
Op donderdag 25 december 2008 04:02 schreef qwerty_x het volgende:
Dat is uiteraard de schuld van de vrouwen die vinden dat de grootte er toe doet.

Ik maak me er eerlijk gezegd niet zo druk om, je kunt wel een grote piemel hebben maar dan moet hij bhet wel doen, dan ben ik toch gezegend met mijn werkende huis-tuin- en keukenpiemel.
pi_64354601
quote:
Op donderdag 25 december 2008 04:30 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

nou, niet iedereen dus
Bang dat wat je meet te confronterend is?
A little bit hateful
  donderdag 25 december 2008 @ 14:02:59 #143
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64354781
het is iig goeie marketing

90% van de junkmail gaat over penisvergroten of viagra... figures...
pi_64354812
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:02 schreef Re het volgende:
het is iig goeie marketing

90% van de junkmail gaat over penisvergroten of viagra... figures...
Gelukkig krijg ik al die rotzooi dank zij een spamfilter niet binnen.

Zouden vrouwen dan junkmail krijgen over borstvergroting?
pi_64354980
Ik vind het storender als bedpartners over hun exen/vorige scharrels gaan praten; daar zit ik nou nooit op te wachten . Penis-onzekerheid heb ik nooit begrepen: als jij alleen bent met een meid en de juiste dingen met haar doet, is er geen enkele reden om onzeker te zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64365337
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:04 schreef RealZeus het volgende:

Zouden vrouwen dan junkmail krijgen over borstvergroting?
Nee, die krijgen ook junkmail over penisvergrotingen
pi_64365419
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, die krijgen ook junkmail over penisvergrotingen

Leuk om een eind te maken aan een beroerde one-nioght stand.

Vrouw gaat het bed uit, print mailtje uit, loopt naar het bed, geeft printje aan bedpartner:
"Kijk, dit is echt wat voor jou."
pi_64365497
dat is grof, RealZeus
pi_64365535
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:
dat is grof, RealZeus
Ja, maar het werkt wel.
pi_64365566
Vast
pi_64366785
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, maar het werkt wel.
Je bedoelt.... het spul wat ze in die mail aanbieden werkt wel?
pi_64377470
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:40 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Je bedoelt.... het spul wat ze in die mail aanbieden werkt wel?
Nee, mijn piemel is geen scheikundedoos, daar ga ik al die rariteiten niet op proberen.
  vrijdag 26 december 2008 @ 15:57:41 #153
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_64378799
TS is een beetje matig
pi_64387376
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:02 schreef RealZeus het volgende:

Leuk om een eind te maken aan een beroerde one-nioght stand.

Vrouw gaat het bed uit, print mailtje uit, loopt naar het bed, geeft printje aan bedpartner:
"Kijk, dit is echt wat voor jou."
Wat een verspilde moeite, je kan ook gewoon vragen of hij voorkeuren heeft voor babynamen en lekker in bed blijven liggen.
pi_64387512
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 23:05 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat een verspilde moeite, je kan ook gewoon vragen of hij voorkeuren heeft voor babynamen en lekker in bed blijven liggen.
En toen wilde hij kinderen......
  vrijdag 26 december 2008 @ 23:17:46 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_64387713
quote:

Hoe wil een vrouw daarop selecteren?

Lopen in jouw dorp de mannen met een sticker op hun hoofd rond waarop de lengte van hun plasser staat?
pi_64393502
Onbewust schatten vrouwen je maat in adhv. je lichaamslegte. Net zoals de mannen de grote van de schaamlippen bij vrouwen onbewust inschatten adhv. de slankheids factor. Niet?
  zaterdag 27 december 2008 @ 08:36:44 #158
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_64394300
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 04:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Onbewust schatten vrouwen je maat in adhv. je lichaamslegte. Net zoals de mannen de grote van de schaamlippen bij vrouwen onbewust inschatten adhv. de slankheids factor. Niet?
Ik denk eigenlijk nooit na over hoe groot de schaamlippen zijn van een meisje
  zaterdag 27 december 2008 @ 09:46:28 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_64394666
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 08:36 schreef Slarioux het volgende:

[..]

"Hee wat een leuk meisje!

Maar nu ik me bedenk, die schaamlippen!"

zaterdag 27 december 2008 @ 09:49:48 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_64394694
quote:
Nee, volgens mij vooral iets dat in het hoofd man bepaalde mannen zit
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:39:24 #161
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64395108
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 08:36 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ik was al bang dat ik de enige was
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:36:04 #162
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64395893
quote:
Nee niet echt nee
pi_64396309
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef Hexagon het volgende:
Hoe wil een vrouw daarop selecteren?
Als je met een nieuw persoon voor het eerst naar bed bent geweest, weet je wat voor vlees je in je kuip hebt gehad. Vervolgens word je nog verliefder, of is hij toch niet zo leuk.
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:05:43 #164
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_64396401
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:59 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als je met een nieuw persoon voor het eerst naar bed bent geweest, weet je wat voor vlees je in je kuip hebt gehad. Vervolgens word je nog verliefder, of is hij toch niet zo leuk.
Nou ik denk niet dat dat verliefder worden in die situatie veel te maken zal hebben met hoe groot zijn plasser is. Als het geen dwergpiemel is dan zal het absoluut marginaal zijn denk ik zo. In ieder geval als je het over een echte relatie op basis van verliefdheid hebt.

De enige die er wellicht wat mee zal bepalen zal een oppervlakkige sloerie zijn die iemand voor een nacht heeft opgepikt. Maar dan is wat ze dr achteraf van vond ook niet heel boeiend.
pi_64396405
quote:
Nee.
pi_64398165
quote:
Ik heb werkelijk nog nooit gedacht:"Wat voor schaamlippen zou ze hebben?"

Het is echter wel zo dat ik vrouwen met volle lippen (en ik bedoel nu niet de schaamlippen) mooi vind en ik heb ergens gelezen/gehoord dat dat er ook mee te maken heeft.
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:59:11 #167
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64399077
quote:
Op donderdag 25 december 2008 03:33 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Kiezen vrouwen/meisjes mannen op lichaams-lengte, onderbewust, in de hoop op een grotere piemel. Of kun je daar nisk zinnigs over zeggen? Het is dan ook een rare vraag ik weet het.
Eh, nee.
Prrrrr
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:01:41 #168
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64399132
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef Vitalogy het volgende:
Ok..dan even voor de duidelijkheid
Was 14cm voor jou dan een reden om het bij één keer te laten?
En, kennelijk is 17cm een soort van streeflengte, is het dan ook wel eens voorgekomen dat het te veel van het goede was? Wat was toen precies de lengte?
Is geen streeflengte, was toevallig zo en misschien ben ik daardoor wel verwend geraakt. Het bleef bij één keer met die gemiddelde meneer omdat hij in zijn geheel nogal gemiddeld was . En té groot heb ik nog niet meegemaakt, dat schijnt wel ook te kunnen ja. Lijkt me niet fijn, pijnlijk enzo.
Prrrrr
pi_64404058
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:05 schreef Hexagon het volgende:
Nou ik denk niet dat dat verliefder worden in die situatie veel te maken zal hebben met hoe groot zijn plasser is.
Dat denk jij, omdat jij een man bent.

Je kunt ook nog meer the hots voor iemand krijgen als onder zn shirt een onverwacht lekker buikje vandaan komt, dus dat kan zeker weten ook als hij een geweldige lul blijkt te hebben. En hoewel het geen dealbreaker hoeft te zijn, zullen veel vrouwen het echt wel jammer vinden als in plaats van de gefantaseerde lul er een miniscuul exemplaar met een lijkkleur en een knik er in onder die HEMA boxershort blijkt schuil te gaan.
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:48:28 #170
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_64405163
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je kunt ook nog meer the hots voor iemand krijgen als onder zn shirt een onverwacht lekker buikje vandaan komt, dus dat kan zeker weten ook als hij een geweldige lul blijkt te hebben. En hoewel het geen dealbreaker hoeft te zijn, zullen veel vrouwen het echt wel jammer vinden als in plaats van de gefantaseerde lul er een miniscuul exemplaar met een lijkkleur en een knik er in onder die HEMA boxershort blijkt schuil te gaan.
Als het echt een afzichtelijk micropiemeltje is dan heb je wellicht gelijk maar ik denk dat het in 99% van de gevallen wel los loopt.

En bij de vorming van een relatie is plassergrootte waarschijnlijk een marginaal effect. Maargped misschien moet een vrouw daar even op verdergaan.
pi_64405371
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:48 schreef Hexagon het volgende:
En bij de vorming van een relatie is plassergrootte waarschijnlijk een marginaal effect. Maargped misschien moet een vrouw daar even op verdergaan.
Ik ben een vrouw, en ik zeg dus dat het wel kan meespelen. Waarom is dat niet genoeg
pi_64405405
pi_64408078
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:01 schreef mspoez het volgende:

Het bleef bij één keer met die gemiddelde meneer omdat hij in zijn geheel nogal gemiddeld was .
Volgens mij vindt iedere vrouw wel dat ze een (sex) God verdient. Het staat je vrij om dat soort eisen te stellen natuurlijk. Maar je moet zelf dan ook wel wat brengen.
pi_64408596
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens mij vindt iedere vrouw wel dat ze een (sex) God verdient. Het staat je vrij om dat soort eisen te stellen natuurlijk. Maar je moet zelf dan ook wel wat brengen.
Minderwaardigheidscomplexje?

Misschien bedoelt ze met gemiddeld wel dat ze hem saai vond omdat ie qua alles nogal gemiddeld was, zonder opvallende eigenschappen dus... Kan ik me goed voorstellen. Ik heb liever iemand die een wat dynamischer karakter heeft, dus met er uit springende positieve en negatieve eigenschappen.

En wat wil je dan, dat ze bij iemand blijft die ze niet leuk vind omdat het arrogant zou zijn meer te willen in je leven?
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:54:07 #175
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64408775
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:55 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw, en ik zeg dus dat het wel kan meespelen. Waarom is dat niet genoeg
Omdat je niet het juiste antwoord gaf!
pi_64408887
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Omdat je niet het juiste antwoord gaf!
dit doet me denken aan toen mn vriend dacht dat als ik bij mn vriendinnen ga logeren we in ons slipje en een te klein en te doorschijnend topje elkaar met kussens gaan slaan ofzoiets
pi_64409518
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Minderwaardigheidscomplexje?
Oh enorm, valt het op?
quote:
Misschien bedoelt ze met gemiddeld wel dat ze hem saai vond omdat ie qua alles nogal gemiddeld was, zonder opvallende eigenschappen dus... Kan ik me goed voorstellen. Ik heb liever iemand die een wat dynamischer karakter heeft, dus met er uit springende positieve en negatieve eigenschappen.

En wat wil je dan, dat ze bij iemand blijft die ze niet leuk vind omdat het arrogant zou zijn meer te willen in je leven?
Je leest dus precies hetzelfde als ik Kip. Ik vraag dus alleen af wat haar dan zo speciaal maakt om daar niet tevreden mee te zijn.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:18:34 #178
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64409633
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef Vitalogy het volgende:

Je leest dus precies hetzelfde als ik Kip. Ik vraag dus alleen af wat haar dan zo speciaal maakt om daar niet tevreden mee te zijn.
Boeiend, ze hoeft zich toch niet te verantwoorden ofzo?
pi_64409672
quote:
Oh enorm, valt het op?
Ja, dat valt heel erg op ja.
quote:
Waarom moet je speciaal zijn om niet tevreden te zijn met een man die je niet interessant vindt?

Niemand zegt toch dat het een beter is dan het ander, blijkbaar pas je dan niet goed bij elkaar. Wat is daar arrogant aan? Hoezo vind je jezelf speciaal als het niet klikt met iemand? Mijn god, hoe bitter kun je zijn zeg.
pi_64409702
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Boeiend, ze hoeft zich toch niet te verantwoorden ofzo?

Alleen maar dom lachen om een gemiddelde pik van 14cm vind ik ook weer zo'n dooddoener.
pi_64409792
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef Dipkip het volgende:

Mijn god, hoe bitter kun je zijn zeg.

Nou goed, met jou valt niet normaal te praten. Je hebt sowieso je mening al klaar.
pi_64409797
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Vitalogy het volgende:
Alleen maar dom lachen om een gemiddelde pik van 14cm vind ik ook weer zo'n dooddoener.
waar heb je het over?
pi_64409911
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:22 schreef Vitalogy het volgende:
Nou goed, met jou valt niet normaal te praten. Je hebt sowieso je mening al klaar.
Volgens mij heb JIJ je mening al klaar jij begint zelf met de stelling dat vrouwen vinden dat ze een soort God verdienen, enkel omdat een vrouw zegt dat ze een man heeft afgewezen omdat ze hem in zn geheel nogal gemiddeld vond (= hem niet speciaal vond).

Het feit dat 1 vrouw 1 man niet speciaal vind vertalen in dat alle vrouwen arrogant zijn omdat ze voorkeuren hebben over met welke man ze een relatie willen hebben komt nogal bitter over. En dat is dan nog het aardigste woord wat ik er voor kan bedenken.
pi_64410004
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij heb JIJ je mening al klaar jij begint zelf met de stelling dat vrouwen vinden dat ze een soort God verdienen, enkel omdat een vrouw zegt dat ze een man heeft afgewezen omdat ze hem in zn geheel nogal gemiddeld vond (= hem niet speciaal vond).

Het feit dat 1 vrouw 1 man niet speciaal vind vertalen in dat alle vrouwen arrogant zijn omdat ze voorkeuren hebben over met welke man ze een relatie willen hebben komt nogal bitter over. En dat is de penis dan nog het aardigste woord wat ik er voor kan bedenken.
Wat ben jij een arrogant sletje zeg
A little bit hateful
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:29:36 #185
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64410074
ik heb niet alles teruggelezen maar de lengte is minder van belang dan de dikte
te lang is zelfs niet zo heel fijn dan gaat t pijn doen bij eens flink hard stoten....
pi_64410161
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
Wat ben jij een arrogant sletje zeg
You know you want it!
pi_64410241
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het feit dat 1 vrouw 1 man niet speciaal vind vertalen in dat alle vrouwen arrogant zijn omdat ze voorkeuren hebben over met welke man ze een relatie willen hebben komt nogal bitter over. En dat is dan nog het aardigste woord wat ik er voor kan bedenken.
Zo en dan ben ik bitter. Waarom is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven op een post en ipv net te doen alsof ik iets niet eens wat mag vragen of een mening mag geven. Volgens mij toont dat eerder aan dat jij ergens last van hebt. Ik vind iig dat je nu wel erg snel overschakelt op mensen belachelijk maken...je gevoel voor humor is iig ver te zoeken.
pi_64410422
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef Vitalogy het volgende:
Zo en dan ben ik bitter. Waarom is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven op een post en ipv net te doen alsof ik iets niet eens wat mag vragen of een mening mag geven. Volgens mij toont dat eerder aan dat jij ergens last van hebt. Ik vind iig dat je nu wel erg snel overschakelt op mensen belachelijk maken...je gevoel voor humor is iig ver te zoeken.
Leg eens uit waar ik je belachelijk maak?

Naar mijn idee geef ik gewoon antwoord. Ik vraag of het soms de bedoeling is dat zij bij een man blijft waar ze niet op valt, Of het arrogant is te zoeken naar iemand waar je op valt. Jij weigert daar schijnbaar op in te gaan - waarom geef je zelf niet gewoon antwoord? Waarom mag ik niet gewoon een mening geven? Nogal hypocriet wat je nu zegt....
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:38:05 #189
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64410441
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Dat ben ik dan wel weer met je eens. Als iemand gemiddeld is in zijn doen en laten, gemiddeld is in humor, gemiddeld in intelligentie en gemiddeld is in seks, dan zal een lul van 20 cm ook niet zoveel helpen.

Maar jouw reactie was wel erg verwijtend, terwijl het volgens mij niet meer dan normaal is dat je eisen stelt aan je (bed)partner.
pi_64410541
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef Dipkip het volgende:

Leg eens uit waar ik je belachelijk maak?
Nou mij gelijk bitter noemen in een topic dat over piemel lengte gaat vind ik wel wat weg hebben van belachelijk maken als je het mij vraagt. Maar goed, laat maar zitten verder, dit wordt een beetje nutteloos op deze manier.
pi_64410602
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Als iemand gemiddeld is in zijn doen en laten, gemiddeld is in humor, gemiddeld in intelligentie en gemiddeld is in seks, dan zal een lul van 20 cm ook niet zoveel helpen.
Volgens mij zijn er zat meisjes die dat juist zoeken

Tis toch een kwestie van voorkeuren... Wat ik veilig en betrouwbaar vind kan een ander wel saai en sloom vinden, wat ik een hysterische emo vind kan een ander een gevoelige jongen vinden, wat ik een glibberige patser vind is voor een andere vrouw een onwijs lekker ding.

Ik weet wel dat de twee jongens die ik aan de kant heb geschoven wegens te gemiddeld, het van al mijn exen het het best doen qua in de smaak vallen bij vrouwen. Het zijn ook echt wel leuke jongens, maar niks voor mij
pi_64410748
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef Vitalogy het volgende:
Nou mij gelijk bitter noemen in een topic dat over piemel lengte gaat vind ik wel wat weg hebben van belachelijk maken als je het mij vraagt. Maar goed, laat maar zitten verder, dit wordt een beetje nutteloos op deze manier.
Dat ik je bitter noemde heeft niets te maken met piemels ik noemde je bitter omdat je begon over vrouwen die een God eisen terwijl ze zelf niks voorstellen, toen een meisje zei iemand gedumpt te hebben wegens te gemiddeld zijn QUA ALLES. Dus niet vanwege een gemiddelde piemel, want dat was niet haar reden hem te dumpen.

Dat je zo overgevoelig reageert daarop, bevestigd alleen maar wat ik al dacht. Jij bent gedumpt door een meisje (of meerdere) omdat ze je niet bijzonder genoeg vond, je als een vriend zag, gewoon niet zo verliefd was. En jij bent kwaad en verbitterd daarover en dus eisen vrouwen teveel terwijl ze zelf geen kont voorstellen. En als een vrouw je ook maar één woordje van kritiek geeft maakt ze je meteen belachelijk en zit je op de allerhoogste kast. Het is echt extreem doorzichtig
pi_64410846
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Maar jouw reactie was wel erg verwijtend, terwijl het volgens mij niet meer dan normaal is dat je eisen stelt aan je (bed)partner.
Ja ok...dat laatste is ook zo. En natuurlijk zie je jezelf altijd wel beter als gemiddeld e.d. Daar heb ik geen probleem mee verder. Maar als iemand een gemiddelde lengte heeft, wat dat dan ook mag zijn en voor haar is het niet genoeg, dan kan zij toch ook initiatief nemen om het wat spannender te maken....of ben ik nu zo vreemd om dat te stellen?

Tenzij hij gewoon zo'n compleet saaie lul is dat ze er niet eens meer tijd aan wilde besteden.

Maar om dan te zeggen, hij was maar 14cm en dat was toch niets vergeleken met de 17cm die ik eerder heb gehad. Mijn God waar heb je het dan over?!? Goed, laat miss Poes daar dan maar zelf nog wat over zeggen.
pi_64410913
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:48 schreef Vitalogy het volgende:
Tenzij hij gewoon zo'n compleet saaie lul is dat ze er niet eens meer tijd aan wilde besteden.
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:01 schreef mspoez het volgende:
Het bleef bij één keer met die gemiddelde meneer omdat hij in zijn geheel nogal gemiddeld was
pi_64411128
Gemiddeld is synoniem aan saai? Nee ok ik vat hem nu, mijn eerdere uitspraken slaan helemaal nergens op.
Neem mij niet kwalijk dame.
pi_64411366
Ik vind gemiddeld saai, dus zij kan dat ook vinden.

Ze vind hem niet leuk omdat hij te gemiddeld is, dat kan toch? Nogmaals, waarom maakt dat haar arrogant? Waarom mag je iemand wel dumpen omdat ie saai is en niet omdat ie met alles erg gemiddeld is?
pi_64411525
Die van mij is nie tlang maar dik, niet iets om onzeker over te zijn......of toch wel
pi_64411582
Zolang ie niet dikker is dan ie lang is zal t allemaal wel goed zitten toch?
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:20:04 #199
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64411919
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Had het niets mee te maken. Deze meneer is erg leuk om naar te kijken en is heel leuk, als vriend, maar toen we een keer allebei vrijgezel waren en in bed belandden was het minder spectaculair dan gedacht en nu zijn we gewoon weer vriendjes. Denk dat hij hetzelfde over mij zegt, hoor, het is niet zo vreselijk heftig allemaal. En ja, ik denk inderdaad dat de gemiddelde lengte van zijn piemel daaraan bij heeft gedragen. Als je helemaal in liefde bent is het een ander verhaal, maar dat was ik dus niet. Snaps?
Prrrrr
pi_64412614
Maar denk je dat je dan wel een relatie was begonnen als ie 3 centimeter meer had? Want t klinkt alsof er gewoon geen magie was zeg maar
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:02:49 #201
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64413293
neuh, maar dan waren we misschien wel vaker samen in bed gekropen , gewoon lijfsgewijs zegmaar!
Prrrrr
pi_64413369
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef mspoez het volgende:
neuh, maar dan waren we misschien wel vaker samen in bed gekropen , gewoon lijfsgewijs zegmaar!
Maar waarom zou het aan z'n lengte liggen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:10:35 #203
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64413521
Dat lag niet aan de lengte alleen, dat lag er aan dat het in zijn geheel niet meer dan 'wel aardig' was. Maar het speelde wel mee.
Prrrrr
pi_64413540
quote:
Ja ok, dat kan ik wel begrijpen. Voor een neukertje zijn centimeters nog belangrijker. Vooral als ie verder niet zo veel talenten heeft.
pi_64413706
Mispoes maakt alle mannen met een pik onder 16 cm helemaal onzeker
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
pi_64414185
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:10 schreef mspoez het volgende:
Dat lag niet aan de lengte alleen, dat lag er aan dat het in zijn geheel niet meer dan 'wel aardig' was. Maar het speelde wel mee.
Dan moet ie wel uitzonderlijk klein geschapen zijn geweest, of jij moet pech hebben m.b.t. je eigen 'geschapenheid' .
pi_64414244
quote:
Wel grappig dat meerendeels van de vrouwen roept dat dikte belangrijker is dan lengte, terwijl jij "afknapte" op een lengteverschil van 3cm (om maar even 14cm/17cm aan te houden). Of zou het enigszins een compensatie geweest zijn, al was z'n penis wat dikker?
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:43:16 #208
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64414400
Jongens, dat die piemel niet zo groot was was één van de reden waarom we niet vaker samen het bed gedeeld hebben. Niet DE reden. Net als een megapiemel niet DE reden is dat je met een man naar bed gaat.
Prrrrr
pi_64414600
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:43 schreef mspoez het volgende:
Jongens, dat die piemel niet zo groot was was één van de reden waarom we niet vaker samen het bed gedeeld hebben. Niet DE reden. Net als een megapiemel niet DE reden is dat je met een man naar bed gaat.
Precies. Een megapiemel (nou ja, er zijn grenzen natuurlijk) is een pluspunt, maar zo zijn er nog 20 dingen waarin een man kan uitblinken.

Ik heb bijvoorbeeld liever een vent met een gemiddelde maat lul die heel goed is met zn handen, dan een kerel die als enige pluspunt een grote leuter heeft maar verder weinig klaarmaakt.

Alleen als je lul echt heel klein is, of als je geen skills hebt in bed, moet je je zorgen maken.
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:55:41 #210
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64414748
Dipkip ik denk niet dat we zet dat aan hun verstand krijgen gepeuterd. Ze denken met en vanuit hun krius, denk ik. Wat jij eerder al zei:
quote:

quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:05 schreef Hexagon het volgende:
Nou ik denk niet dat dat verliefder worden in die situatie veel te maken zal hebben met hoe groot zijn plasser is.

Prrrrr
pi_64414860
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:55 schreef mspoez het volgende:
Dipkip ik denk niet dat we zet dat aan hun verstand krijgen gepeuterd. Ze denken met en vanuit hun krius, denk ik. Wat jij eerder al zei:
Dat snap ik dus niet. Moet je voor de lol eens onder een kloon een topic openen dat je je zorgen maakt dat je kut te wijd is. Niet alleen rollen meteen de sterke verhalen over tafel dat kutjes allemaal babykaal, botoxstrak en zeikend nat moeten zijn, je wordt waarschijnlijk ook nog voor hoer uitgemaakt omdat als een man een kleine lul heeft vrouwen gewoon zitten te pesten, en als een vrouw een wijde doos heeft ze uitgewoond is door een kudde bosnegers.

Ik kan me prima voorstellen dat je als man liever strak hebt dan lubberig, en liever glad dan rimpelig, enzovoort. Waarom kunnen ze nou niet even over dat enorme ego heenstappen en ons een leuke lul gunnen
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:12:29 #212
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64415226
Ik kan me ook wel voorstellen dat het lastig is om te horen dat het wél bij vrouwen van belang is welke maat de piemel is waarmee ze spelen als het gaat om het spelen omdat mannen in dat opzicht een andere benadering hebben en altijd eerst uitgaan van het spelen en pas daarná van meer dan enkel lijfelijke lust. Vrouwen (tenminste ik) vinden andere aspecten belangrijker en zullen niet als eerste kijken naar de gulp van een eventuele speelkameraad. Heeft de meneer in kwestie een mooie grote rechte harde, mooi meegenomen, heeft ie dat niet, dan is er op zich nog geen man overboord maar goh, als we mogen kiezen... en dat is geen mannen pesten dat is geen onzekerheden aanpraten maar gewoon reëel.
Prrrrr
pi_64415279
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:12 schreef mspoez het volgende:
Ik kan me ook wel voorstellen dat het lastig is om te horen dat het wél bij vrouwen van belang is welke maat de piemel is waarmee ze spelen als het gaat om het spelen omdat mannen in dat opzicht een andere benadering hebben en altijd eerst uitgaan van het spelen en pas daarná van meer dan enkel lijfelijke lust. Vrouwen (tenminste ik) vinden andere aspecten belangrijker en zullen niet als eerste kijken naar de gulp van een eventuele speelkameraad. Heeft de meneer in kwestie een mooie grote rechte harde, mooi meegenomen, heeft ie dat niet, dan is er op zich nog geen man overboord maar goh, als we mogen kiezen... en dat is geen mannen pesten dat is geen onzekerheden aanpraten maar gewoon reëel.
Je bedoelt dat mannen het belangrijker vinden wat een vrouw van hun lul vindt, omdat zij eerst aan seks denken en daarna pas aan een relatie? Of lees ik je verkeerd?
pi_64415404
Wat een topic
pi_64415544
quote:
En je zocht dan compensatie bij een andere vent? Want ik neem aan dat je wel graag aan je trekken wilde komen op de momenten dat je niet met je partner naar bed ging omdat hij je niet voldoende kon bevredigen met zijn kleine pielemuis?
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:24:01 #216
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64415567
Nee dat, Dipkip. En dan bedoel ik niet eens 'relatie' als in verkering maar gewoon, een vrouw moet de man eerst leuk vinden voor ze dr mee gaat onenightstanden terwijl voor een man het genoeg is als ze vrouw is. En dan is het gereedschap dus belangrijker dan de monteur.
Prrrrr
pi_64415615
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:24 schreef mspoez het volgende:
Nee dat, Dipkip. En dan bedoel ik niet eens 'relatie' als in verkering maar gewoon, een vrouw moet de man eerst leuk vinden voor ze dr mee gaaqt onenightstanden terwijl voor een man het genoeg is als ze vrouw is. En dan is het gereedschap dus belangrijker dan de monteur.
Ik heb meer vrouwen afgewezen dan goedgekeurd.
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:26:12 #218
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64415629
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:23 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

En je zocht dan compensatie bij een andere vent? Want ik neem aan dat je wel graag aan je trekken wilde komen op de momenten dat je niet met je partner naar bed ging omdat hij je niet voldoende kon bevredigen met zijn kleine pielemuis?
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef mspoez het volgende:

[..]

[...] Deze meneer is erg leuk om naar te kijken en is heel leuk, als vriend, maar toen we een keer allebei vrijgezel waren en in bed belandden was het minder spectaculair dan gedacht en nu zijn we gewoon weer vriendjes. Denk dat hij hetzelfde over mij zegt, hoor, het is niet zo vreselijk heftig allemaal. En ja, ik denk inderdaad dat de gemiddelde lengte van zijn piemel daaraan bij heeft gedragen. Als je helemaal in liefde bent is het een ander verhaal, maar dat was ik dus niet. Snaps?
Prrrrr
pi_64415636
quote:
Nee dat, Dipkip. En dan bedoel ik niet eens 'relatie' als in verkering maar gewoon, een vrouw moet de man eerst leuk vinden voor ze dr mee gaaqt onenightstanden terwijl voor een man het genoeg is als ze vrouw is. En dan is het gereedschap dus belangrijker dan de monteur.
Alsof een man geen maatstaven kent als het gaat om een one-night-stand. Ook voor een man zijn er wat dat betreft echt wel grenzen hoor.
pi_64415729
quote:
Nee dat, Dipkip. En dan bedoel ik niet eens 'relatie' als in verkering maar gewoon, een vrouw moet de man eerst leuk vinden voor ze dr mee gaat onenightstanden terwijl voor een man het genoeg is als ze vrouw is. En dan is het gereedschap dus belangrijker dan de monteur.
Ja, daar heb je wel een punt. Hij hoeft niet leuk genoeg te zijn om verliefd op te kunnen worden, maar ik kan het echt niet met zomaar iemand doen. Ook niet als het echt heel hard nodig is zeg maar
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:23 schreef servus_universitas het volgende:
Wie zegt dat zij op dat moment een vriendje had?
pi_64415779
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:26 schreef servus_universitas het volgende:
Alsof een man geen maatstaven kent als het gaat om een one-night-stand. Ook voor een man zijn er wat dat betreft echt wel grenzen hoor.
Ook als het een lekker wijf is?

En dan bedoel ik niet voor jou specifiek, want jij bent geen one night stand type, maar ik denk dat meer mannen het op een lekker maar onaardig wijf kunnen doen dan vrouwen het op een lekkere maar onaardige kerel.

Heeft er wellicht mee te maken dat mannen meer drinken
pi_64415781
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:29 schreef Dipkip het volgende:

Wie zegt dat zij op dat moment een vriendje had?
Het was mijn fout. Ik interpreteerde het niet goed. Mijn excuses aan Mispoez hierbij.
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:32:38 #223
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64415815
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:31 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Het was mijn fout. Ik interpreteerde het niet goed. Mijn excuses aan Mispoez hierbij.
Prrrrr
pi_64415906
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ook als het een lekker wijf is?
Nou ja, dan is dat dus al een selectiecriterium, want niet iedere vrouw is een lekker wijf.
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:31 schreef Dipkip het volgende:
En dan bedoel ik niet voor jou specifiek, want jij bent geen one night stand type, maar ik denk dat meer mannen het op een lekker maar onaardig wijf kunnen doen dan vrouwen het op een lekkere maar onaardige kerel.

Heeft er wellicht mee te maken dat mannen meer drinken
Hmmm, daar zeg je zoiets. Dat weet ik niet om eerlijk te zijn. Maar ik ben misschien ook niet de aangewezen persoon om hier een uitspraak over te doen, aangezien (zoals jij al zegt) ik hier geen enkele ervaring mee heb.
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:39:43 #225
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64415993
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:59 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet. Moet je voor de lol eens onder een kloon een topic openen dat je je zorgen maakt dat je kut te wijd is. Niet alleen rollen meteen de sterke verhalen over tafel dat kutjes allemaal babykaal, botoxstrak en zeikend nat moeten zijn, je wordt waarschijnlijk ook nog voor hoer uitgemaakt omdat als een man een kleine lul heeft vrouwen gewoon zitten te pesten, en als een vrouw een wijde doos heeft ze uitgewoond is door een kudde bosnegers.

Ach welnee. Paar maanden geleden nog opende iemand een topic over dat ie de schaamlippen van z'n vriendin te groot vond, dat draaide ook gewoon uit op een heel topic vol opmerkingen dat ie zich niet zo aan moest stellen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:40:13 #226
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64416011
Er zijn nou eenmaal aardig wat mannen die hun 'waarde' in bed afmeten aan de grootte van hun lul. En aardig wat vrouwen die daar maar wat graag op inspringen. Wat dat betreft is er ook een hoop mythe om het hele onderwerp heen.

Als ik het aan mn vriendinnetjes vroeg vonden ze het nooit zo heel belangrijk. En dat zeiden ze niet om mij gerust te stellen (ik heb op dat gebied niet zoveel te klagen) maar gewoon omdat bedprestaties slechts zijdelings afhankelijk zijn van de grootte van je gereedschap.

Ik geloof meteen dat size kan matteren, maar opmerkingen als 'bij neukertjes telt het aantal centimeters nog wat zwaarder' vind ik vrij sneu
pi_64416202
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik geloof meteen dat size kan matteren, maar opmerkingen als 'bij neukertjes telt het aantal centimeters nog wat zwaarder' vind ik vrij sneu
Wat is daar precies sneu aan? Een relatie draait niet alleen om seks, seks met een neukertje draait puur en alleen om seks. Dus vind ik voor een neukertje 18 cm. ten opzichte van 14 cm. een groter voordeel dan voor iemand waarmee ik een relatie heb. Net zoals ik uiterlijk bij een neukertje belangrijk vind, en bij een relatie niet echt. Ik zeg niet dat ik een neukertje uitzoek op penisgrootte of uiterlijk, en dat persoonlijkheid geen rol speelt. Ik zeg alleen dat het er bij een neukertje meer toe doet dan bij iemand waarmee ik een relatie heb. Vind je het als je het zo hoort nog steeds sneu?
pi_64416266
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Er zijn nou eenmaal aardig wat mannen die hun 'waarde' in bed afmeten aan de grootte van hun lul. En aardig wat vrouwen die daar maar wat graag op inspringen. Wat dat betreft is er ook een hoop mythe om het hele onderwerp heen.
Het is vaak ook een heel zwart-wit-discussie. Het gaat om één afzonderlijk aspect en ja, daar heeft iedereen wel een mening over. Maar de dagelijkse praktijk is een enorme verzameling van allerlei aspecten waar iedereen weer een eigen waarde aan toekent. Het is allemaal zo relatief.
pi_64416334
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat is daar precies sneu aan? Een relatie draait niet alleen om seks, seks met een neukertje draait puur en alleen om seks. Dus vind ik voor een neukertje 18 cm. ten opzichte van 14 cm. een groter voordeel dan voor iemand waarmee ik een relatie heb. Net zoals ik uiterlijk bij een neukertje belangrijk vind, en bij een relatie niet echt. Ik zeg niet dat ik een neukertje uitzoek op penisgrootte of uiterlijk, en dat persoonlijkheid geen rol speelt. Ik zeg alleen dat het er bij een neukertje meer toe doet dan bij iemand waarmee ik een relatie heb. Vind je het als je het zo hoort nog steeds sneu?
Eigenlijk zeg je dus helemaal niks. Want het aantal centimers is geen garantie en alleen in het geval van twee verder gelijk opgaande 'neukertjes' zou de grootste lul automatisch winnen .
pi_64416410
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:48 schreef servus_universitas het volgende:
Het is vaak ook een heel zwart-wit-discussie. Het gaat om één afzonderlijk aspect en ja, daar heeft iedereen wel een mening over. Maar de dagelijkse praktijk is een enorme verzameling van allerlei aspecten waar iedereen weer een eigen waarde aan toekent. Het is allemaal zo relatief.
Zeker. Maar het is een van de weinige aspecten die objectief te meten zijn, misschien wordt het daarom zo belangrijk gemaakt. Als je het bijvoorbeeld over vingeren hebt, dat kan je bijna niet vergelijken, want wat ik geweldig vind vind een andere vrouw weer helemaal niks en andersom.

Wat mannen er overigens niet van weerhoudt het als iets objectiefs te zien en bijna van je te eisen dat je klaarkomt want hun vorige vriendinnen vonden die rondjes linksom het absolute einde
pi_64416523
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je dus helemaal niks. Want het aantal centimers is geen garantie en alleen in het geval van twee verder gelijk opgaande 'neukertjes' zou de grootste lul automatisch winnen .
Ze zegt ook niet dat het een garantie is, ze reageert vooral op het feit dat iemand zegt dat het sneu is om zo te redeneren. Dat is het niet. Als je puur gaat voor de lust (een neukertje), dan wegen bepaalde criteria nu eenmaal zwaarder dan wanneer het gaat om relatiemateriaal. Tenminste, dat gaat voor veel mensen op.
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:56:31 #232
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64416582
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee, ik vind het sneu om zoveel gewicht te hangen aan iets wat nou ook weer niet zo bepalend is voor de kwaliteit van seks.

En het woord 'neukertje' vind ik verschrikkelijk, maar dat is persoonlijk
pi_64416589
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef cultheld het volgende:
Ik bedoel het ook niet vergelijkend. Ik bedoel meer, dingen die ik bij een neukertje jammer vind kan ik bij een vriendje vanwege de roze bril nauwelijks opmerken. De dumpgrens ligt bij neukertjes ook veel hoger dan bij vriendjes (nou ja dumpgrens, bij een neukertje is dat dan meer een niet meer terugbelgrens). En dat geldt niet alleen voor piemelmaat natuurlijk, ook voor zn hele skillset. Bij een vriendje ben ik genoeg betrokken om er tijd in te willen investeren samen te werken aan verbetering, bij een neukertje moet het meteen goed zijn en anders voor hem zo 10 anderen niet dat ik er 10 wil hoor
pi_64416703
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ze zegt ook niet dat het een garantie is, ze reageert vooral op het feit dat iemand zegt dat het sneu is om zo te redeneren. Dat is het niet. Als je puur gaat voor de lust (een neukertje), dan wegen bepaalde criteria nu eenmaal zwaarder dan wanneer het gaat om relatiemateriaal. Tenminste, dat gaat voor veel mensen op.
Dat klopt, al geldt dat denk ik voor iedereen wel. Wat is een liaison waard als de seks niet goed is?
pi_64416713
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Nee, ik vind het sneu om zoveel gewicht te hangen aan iets wat nou ook weer niet zo bepalend is voor de kwaliteit van seks.
Ik heb dan ook nergens gezegd dat piemelmaat het doorslaggevende aspect was. Voor een one night stand weegt de piemelmaat zwaarder. Net zoals zn uiterlijk zwaarder weegt, zn vingerskills zwaarder wegen en de afstand van zijn naar mijn huis zwaarder weegt.

Immers, als het om een relatie gaat, zijn zulke dingen overkomelijker. Houden van is belangrijker dan 18 centimeters, innerlijk is belangrijker dan uiterlijk, vingeren kun je leren en een uur treinen is ook niet erg als je echt verliefd bent. Maar voor een seksrelatie heb ik dat allemaal niet over en liggen de prioriteiten anders.
pi_64416806
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:59 schreef cultheld het volgende:
Wat is een liaison waard als de seks niet goed is?
Precies. Ik kick nou eenmaal niet op sympathy sex en uitleggen hoe een clitoris werkt.

It's a buyer's market ik kan niet kiezen op wie ik verliefd word, maar wel met wie ik neuk om het neuken wat ik overigens maar zeer incidenteel heb gedaan, maar het is wel interessant als je aan jezelf merkt dat zoveel dingen anders zijn afhankelijk van het soort relatie
  zondag 28 december 2008 @ 00:19:21 #237
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_64417359
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Zeker. Maar het is een van de weinige aspecten die objectief te meten zijn, misschien wordt het daarom zo belangrijk gemaakt. Als je het bijvoorbeeld over vingeren hebt, dat kan je bijna niet vergelijken, want wat ik geweldig vind vind een andere vrouw weer helemaal niks en andersom.

Wat mannen er overigens niet van weerhoudt het als iets objectiefs te zien en bijna van je te eisen dat je klaarkomt want hun vorige vriendinnen vonden die rondjes linksom het absolute einde
Dat ben ik met zeker met je eens. Zo'n objectief te meten geval ligt sneller gevoelig, want je kunt de één met de ander vergelijken. Dat kan bijvoorbeeld ook met borsten. Maar wat de penismaat een bijzonder gevoelig onderwerp maakt is denk ik het feit dat het een definitieve maat is. Een vrouw kan, als het zo belangrijk voor haar is, haar borsten laten vergroten of verkleinen. Dat is niet zo eenvoudig, zo niet feitelijk onmogelijk, voor de piemel van een man.
pi_64417435
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:02 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Precies. Ik kick nou eenmaal niet op sympathy sex en uitleggen hoe een clitoris werkt.

It's a buyer's market pb]ik kan niet kiezen op wie ik verliefd word, maar wel met wie ik neuk[/b] om het neuken wat ik overigens maar zeer incidenteel heb gedaan, maar het is wel interessant als je aan jezelf merkt dat zoveel dingen anders zijn afhankelijk van het soort relatie
Tot op zekere hoogte natuurlijk .
pi_64417835
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:19 schreef servus_universitas het volgende:
Dat ben ik met zeker met je eens. Zo'n objectief te meten geval ligt sneller gevoelig, want je kunt de één met de ander vergelijken. Dat kan bijvoorbeeld ook met borsten. Maar wat de penismaat een bijzonder gevoelig onderwerp maakt is denk ik het feit dat het een definitieve maat is. Een vrouw kan, als het zo belangrijk voor haar is, haar borsten laten vergroten of verkleinen. Dat is niet zo eenvoudig, zo niet feitelijk onmogelijk, voor de piemel van een man.
Nmwah. Vervolgens zit je met neptieten, waar ook veel mannen niet op vallen. Plus dat er veel meer mis kan zijn met borsten dan alleen de maat. Je zal bijvoorbeeld maar pannenkoektepels hebben. Ik zou best een cupje er bij willen, maar lelijke borsten lijkt me toch een stuk erger dan een handjevol hebben.

Ik denk dat borsten niet zo belangrijk zijn voor seks als piemels. Ik weet het niet zeker hoor, want ik ben erg blij met mijne, maar ik kan me zo voorstellen dat als ze er wat minder florissant bij hingen dat ik dan zou denken ach, ik heb tenminste een goeie reet en je hebt ook mannen die zwaar op billen kicken.

Bij mannen is het toch wel het aandachtspunt. Goeie bovenarmen maken een man wel lekkerder, maar de seks niet echt. Vind ik dan - ik heb vaak mn ogen dicht, dus misschien ligt het aan mij. Ik verbind het uiterlijk van de man niet zo aan hoe goed de seks is.
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:21 schreef cultheld het volgende:
Tot op zekere hoogte natuurlijk .
Wat tot op zekere hoogte?
  zondag 28 december 2008 @ 00:39:08 #240
Profeta Pluriforma
pi_64417980
Tja, Dipkip, al die details... dat is allemaal iets te hoog gegrepen voor mij. Ik kan daar niet echt over meepraten, omdat het voor mij allemaal een veel kleinere rol speelt. Ik kan mij wel voorstellen wat je bedoelt, maar ik kan er feitelijk niet veel over zeggen. Het enige wat ik kan doen is datgene wat jij zegt aannemen als dingen die in ieder geval voor jou persoonlijk zo in elkaar zitten en dat weet jij het beste.
pi_64418034
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nmwah. Vervolgens zit je met neptieten, waar ook veel mannen niet op vallen. Plus dat er veel meer mis kan zijn met borsten dan alleen de maat. Je zal bijvoorbeeld maar pannenkoektepels hebben. Ik zou best een cupje er bij willen, maar lelijke borsten lijkt me toch een stuk erger dan een handjevol hebben.

Ik denk dat borsten niet zo belangrijk zijn voor seks als piemels. Ik weet het niet zeker hoor, want ik ben erg blij met mijne, maar ik kan me zo voorstellen dat als ze er wat minder florissant bij hingen dat ik dan zou denken ach, ik heb tenminste een goeie reet en je hebt ook mannen die zwaar op billen kicken.

Bij mannen is het toch wel het aandachtspunt. Goeie bovenarmen maken een man wel lekkerder, maar de seks niet echt. Vind ik dan - ik heb vaak mn ogen dicht, dus misschien ligt het aan mij. Ik verbind het uiterlijk van de man niet zo aan hoe goed de seks is.
[..]

Wat tot op zekere hoogte?
Tot op zekere hoogte kun je kiezen, omdat je niet uit de hele populatie kunt kiezen .
pi_64418052
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:39 schreef servus_universitas het volgende:
Tja, Dipkip, al die details... dat is allemaal iets te hoog gegrepen voor mij. Ik kan daar niet echt over meepraten, omdat het voor mij allemaal een veel kleinere rol speelt. Ik kan mij wel voorstellen wat je bedoelt, maar ik kan er feitelijk niet veel over zeggen. Het enige wat ik kan doen is datgene wat jij zegt aannemen als dingen die in ieder geval voor jou persoonlijk zo in elkaar zitten en dat weet jij het beste.
Wat ben je toch een schatje maak toch eens een leuke vrouw blij met jezelf! Eentje met leuke borsten en die niet zoveel zeurt als ik
pi_64418085
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef cultheld het volgende:
Tot op zekere hoogte kun je kiezen, omdat je niet uit de hele populatie kunt kiezen .
Nee er zijn ook homo's natuurlijk

Je hebt natuurlijk gelijk, alleen heb ik nog nooit niet mn zin gekregen als ik die zin op iemand had gezet. Maar dat ligt meer aan mijn smaak in mannen dan aan mijn persoonlijke kwaliteiten hoor
pi_64418208
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee er zijn ook homo's natuurlijk

Je hebt natuurlijk gelijk, alleen heb ik nog nooit niet mn zin gekregen als ik die zin op iemand had gezet. Maar dat ligt meer aan mijn smaak in mannen dan aan mijn persoonlijke kwaliteiten hoor
Ik ook niet; heeft vooral met een goed inschattingsvermogen te maken dat je voorkeur al min of meer beïnvloedt.
pi_64418279
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef mspoez het volgende:

[..]

Had het niets mee te maken. Deze meneer is erg leuk om naar te kijken en is heel leuk, als vriend, maar toen we een keer allebei vrijgezel waren en in bed belandden was het minder spectaculair dan gedacht en nu zijn we gewoon weer vriendjes. Denk dat hij hetzelfde over mij zegt, hoor, het is niet zo vreselijk heftig allemaal. En ja, ik denk inderdaad dat de gemiddelde lengte van zijn piemel daaraan bij heeft gedragen. Als je helemaal in liefde bent is het een ander verhaal, maar dat was ik dus niet. Snaps?
Ah...ok ik snaps. Achteraf is het dus een discussie om niets geweest.
  zondag 28 december 2008 @ 00:53:27 #246
Profeta Pluriforma
pi_64418347
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat ben je toch een schatje maak toch eens een leuke vrouw blij met jezelf! Eentje met leuke borsten en die niet zoveel zeurt als ik
Wat zeg je dat weer lief. Met die opmerking van mij over borsten wilde ik niet de indruk wekken dat ik daar veel waarde aan hecht. Om eerlijk te zijn hecht ik daar eigenlijk vrijwel geen waarde aan. Ik bracht het alleen naar voren om een vergelijking te maken.

En ik vind ook zeker niet dat je zeurt, maar ik denk wel dat jij een type bent met ideeën over dit onderwerp die geen aansluiting zullen vinden bij hoe ik ben. Dus ja, als wij een relatie zouden hebben, dan zou ik je waarschijnlijk wel al snel vinden zeuren en jij zou mij waarschijnlijk een erg saaie lul vinden in bed.
pi_64418689
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:53 schreef servus_universitas het volgende:
Wat zeg je dat weer lief. Met die opmerking van mij over borsten wilde ik niet de indruk wekken dat ik daar veel waarde aan hecht. Om eerlijk te zijn hecht ik daar eigenlijk vrijwel geen waarde aan. Ik bracht het alleen naar voren om een vergelijking te maken.

En ik vind ook zeker niet dat je zeurt, maar ik denk wel dat jij een type bent met ideeën over dit onderwerp die geen aansluiting zullen vinden bij hoe ik ben. Dus ja, als wij een relatie zouden hebben, dan zou ik je waarschijnlijk wel al snel vinden zeuren en jij zou mij waarschijnlijk een erg saaie lul vinden in bed.
Het zijn juist meestal de stille types die ineens een zwartrubberen kelder blijken te hebben maar je zal wel weer gelijk hebben
pi_64418773
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:47 schreef cultheld het volgende:
Ik ook niet; heeft vooral met een goed inschattingsvermogen te maken dat je voorkeur al min of meer beïnvloedt.
Denk je? Maar dat zou betekenen dat vrouwen die vallen op van die gladde sportschooljongens allemaal zichzelf er geweldig uit vinden zien, en vrouwen die vallen op dromerige brillemansjes zichzelf allemaal lelijk maar slim vinden ofzo?

Volgens mij kan je ook wel op bepaalde eigenschappen vallen zonder dat het betekent dat je jezelf ook zo iemand vindt...
pi_64418821
quote:
Op zondag 28 december 2008 01:11 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Denk je? Maar dat zou betekenen dat vrouwen die vallen op van die gladde sportschooljongens allemaal zichzelf er geweldig uit vinden zien, en vrouwen die vallen op dromerige brillemansjes zichzelf allemaal lelijk maar slim vinden ofzo?

Volgens mij kan je ook wel op bepaalde eigenschappen vallen zonder dat het betekent dat je jezelf ook zo iemand vindt...
Er is een verschil tussen enkel aantrekkelijk vinden en er ook daadwerkelijk op afstappen. Bovendien hebben we 't nu niet over relaties, maar over one night stands.
pi_64418873
quote:
Op zondag 28 december 2008 01:13 schreef cultheld het volgende:
Er is een verschil tussen enkel aantrekkelijk vinden en er ook daadwerkelijk op afstappen. Bovendien hebben we 't nu niet over relaties, maar over one night stands.
Maar als ik een one night stand wil stap ik toch gewoon af op degene die me het meest aantrekkelijk lijkt? Tenzij daar een vriendin aan vastgeplakt zit natuurlijk, maar dat is ethiek, geen onzekerheid mijnerzijds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')