Dat was echt de meest handige uitdrukking waar je op kon komen?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan
Toch heb ik het idee dat mannen dit eerder uit compensatie doen, en vrouwen uit bijv. jaloezie. Vrouwen beginnen meestal over een man zn lul te roddelen als blijkt dat ie haar alleen voor seks wilde, of haar gedumpt heeft ofzo. Ik hoor eigenlijk nooit een vrouw de lul van dr nieuwe verovering afkraken als hij lief is voor haar maar zij gewoon onzeker is over dr dikke billen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja, het zal ongetwijfeld twee kanten op werken. Onzekere mensen vinden het fijn om de beschuldigingen eens de andere kant op te laten vloeien. Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan naar die mannen met al hun schoonheidsidealen, jongens met kleine piemels geldt hetzelfde voor.
Ik begrijp dus dat je als man moet overstromen van complimentenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Met het risico nu verdedigend over te komen: mijn ervaring is dat mannen met een kleinere penis, veel eerder geneigd zijn kritiek op je te leveren. Meestal stroomt een man over van complimenten als ie je voor t eerst naakt ziet / seks met je heeft. De paar weirdo's die ik getroffen heb die rare opmerkingen gingen maken (of dat litteken van een keizersnede was, of die strepen op mn heupen een huidziekte zijn, die categorie) hadden stuk voor stuk een kleine lul. Of tenminste, als ik ze vergelijk met de andere mannen waar ik het mee gedaan heb, waren zij degenen met de kleinste lul.
[disclaimer] Nee, ik ben nooit bevallen en ja, een beetje striae op je heupen is vrij normaal [/disclaimer]
Edit: wat ik dus bedoel, ik heb het ook wel eens een man ingewreven dat het onder de maat was, maar dat kwam niet zozeer door de lul alswel door zijn gelul![]()
Die tong uit je mond zegt meer dan duizend woorden.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik begrijp dus dat je als man moet overstromen van complimenten. Dat doe ik nou nooit, zou er iets met me mis zijn
Mja het staat er een beetje raar. Ik bedoel meer, als je nadat je je nieuwe vriendin voor het eerst naakt ziet iets gaat zeggen over haar lichaam, is het bij normale mannen een compliment (of meerdere). Als het niet bevalt of je bent gewoon niet zo'n prater, dan hou je je mond. Maar je gaat niet afkraken / aanvallen, dat slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik begrijp dus dat je als man moet overstromen van complimenten. Dat doe ik nou nooit, zou er iets met me mis zijn
Whut?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Met het risico nu verdedigend over te komen: mijn ervaring is dat mannen met een kleinere penis, veel eerder geneigd zijn kritiek op je te leveren. Meestal stroomt een man over van complimenten als ie je voor t eerst naakt ziet / seks met je heeft. De paar weirdo's die ik getroffen heb die rare opmerkingen gingen maken (of dat litteken van een keizersnede was, of die strepen op mn heupen een huidziekte zijn, die categorie) hadden stuk voor stuk een kleine lul. Of tenminste, als ik ze vergelijk met de andere mannen waar ik het mee gedaan heb, waren zij degenen met de kleinste lul.
[disclaimer] Nee, ik ben nooit bevallen en ja, een beetje striae op je heupen is vrij normaal [/disclaimer]
Edit: wat ik dus bedoel, ik heb het ook wel eens een man ingewreven dat het onder de maat was, maar dat kwam niet zozeer door de lul alswel door zijn gelul![]()
Haha, tuurlijk. Nou ja, eentje heb ik eerst nog mn nieuwe wasmachine door het trappenhuis omhoog laten slepen voor ik m de blijde boodschap vertelde. Hij werd helemaal snotterig en boehoehoequote:Op donderdag 18 december 2008 16:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Whut?![]()
Die heb je toch wel uit je bed geschopt hè?
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die tong uit je mond zegt meer dan duizend woorden.
Helemaal met je eens hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 16:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mja het staat er een beetje raar. Ik bedoel meer, als je nadat je je nieuwe vriendin voor het eerst naakt ziet iets gaat zeggen over haar lichaam, is het bij normale mannen een compliment (of meerdere). Als het niet bevalt of je bent gewoon niet zo'n prater, dan hou je je mond. Maar je gaat niet afkraken / aanvallen, dat slaat gewoon nergens op.
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
het boeit me echt geen zakquote:Op donderdag 18 december 2008 18:55 schreef neusgat het volgende:
Het topic heeft een flinke wending genomen zie ik... Het gaat nu over de verhouding complimenten t.o.v. penislengte...
Ik zou het graag toch weer wat meer hebben over hoe de mannen zich voelen over de sex-liefde-penis geschiedenis van je vriendins exen
Z'n ex zal ook wel beter kunnen pijpen maar omdat het toch wel schattig is om zo'n meisje aan je schwanz te hebben hangen zegt ie dat jij het ook wel prima doetquote:Op donderdag 18 december 2008 19:42 schreef La_Vita het volgende:
Ik zeg ook altijd tegen mijn vriend dat hij een grotere piemel dan gemiddeld heeft. Ja dat vinden ze fijn om te horen he, je moet ze toch een beetje zelfvertrouwen geven.
Maar in werkelijkheid...
Dr valt helaas niet zoveel te pijpen..quote:Op donderdag 18 december 2008 20:16 schreef Plush. het volgende:
[..]
Z'n ex zal ook wel beter kunnen pijpen maar omdat het toch wel schattig is om zo'n meisje aan je schwanz te hebben hangen zegt ie dat jij het ook wel prima doet
Ach kom, dan moet ie wel heel klein zijn voordat dat zo is lijkt me...quote:Op donderdag 18 december 2008 20:23 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dr valt helaas niet zoveel te pijpen..
Volgens mij kun je gewoon goed overdrijvenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:23 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dr valt helaas niet zoveel te pijpen..
Ik vind het persoonlijk ziek dat je hierom al onzeker kan geraken. Je zit voorde rest goed en er zijn mensen met handicaps etc. die niet hebben wat jij hebt. Dus ik zou me niet druk maken.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:49 schreef neusgat het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik net zo onzeker ben als de "gemiddelde" vent op dit gebied.
Wat er vandaag gebeurde:
Ik las een verhaal (van fok) van een meisje wiens vriend een enorme penis had, zo groot dat hij niet eens in haar vagina pastte.
Toen ik dit verhaal met een lach op mijn gezicht tegen mijn vriendin vertelde was haar reactie:
"mijn eerste vriendje had ook echt een gigantische, veel te groot!" (ze was toen 16 en heeft met hem nooit geneukt, alleen wat kleinere dingetjes gedaan)
Ik weet niet waarom, maar de hele avond ben ik hier gewoon mee bezig. Hoe triest van mezelf... En om het nog mooier te maken, ik heb een bovengemiddelde penis en hij is zelfs af en toe "te groot" voor mijn vriendin. (raakt de baarmoeder)
We hadden toen even een gesprekje over penismaten. Ze zei dat ik me niet druk hoef te maken en dat ze hartstikke tevreden is met mij (op dat gebied dus)
Maar nu heb ik gewoon een onzekere bui... Ik wil niet geconfronteerd worden met ex vriendjes en hun lullen / sex... Daarbij onzekerheid over of de mijne nou niet te groot is, of te klein...
Ze maakt wel eens ooit grapjes over dat ik een grote jongen heb, maar als ze die grap nu in het vervolg maakt ga ik alleen maar denken aan die knots van haar ex
Herkenbaar verhaal? Tips?
Dat bestaat wel hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ach kom, dan moet ie wel heel klein zijn voordat dat zo is lijkt me...
Ze zou ook een heel kleine mond kunnen hebben natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach kom, dan moet ie wel heel klein zijn voordat dat zo is lijkt me...
Een lolly is nou ook niet echt groot maar daar kunnen dames ook flink fanatiek op zuigenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Welke lengte hebben we het dan over?
Formaat pink (qua lengte). Dus wat zal dat zijn, 5-6 centimeter? Misschien nog wel minder, zn balzak was langer dan de lul zelf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Welke lengte hebben we het dan over?
Mja ok, maar dat zijn dan ook echt wel de extremen natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een lul van 5 centimeter je gelooft als je zegt dat je bovengemiddeld bentquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Formaat pink (qua lengte). Dus wat zal dat zijn, 5-6 centimeter? Misschien nog wel minder, zn balzak was langer dan de lul zelf.
Tuurlijk kun je als ie geen dikke buik heeft nog wel je mond om het kopje krijgen, maar dan? Ik weet niet hoe jouw vriendin het doet, maar ik ben gewend op en neer te bewegen. Als dat niet kan wordt het meer een beetje laf gesabbel. Niks aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |