Het zou wel moeilijk zijn boven het gemiddelde te zitten als het gemiddelde tussen 25 en 30 cm ligt?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:39 schreef Plush. het volgende:
[..]
Het is niet echt moeilijk om bovengemiddeld te zijn, aangezien het gemiddelde tussen de 12 en 15 cm ligt
Als het gemiddelde tussen de 25 en 30 cm ligt dan wordt er gemiddeld ook een stuk minder geneuktquote:Op donderdag 18 december 2008 13:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het zou wel moeilijk zijn boven het gemiddelde te zitten als het gemiddelde tussen 25 en 30 cm ligt?
Juist. Nu kun je alleen nog qua breedte de mist in gaan TSquote:Op donderdag 18 december 2008 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Alles boven de 9 cm geeft al genot, weinig mannen die daar onder zitten, dus over het formaat van je penis zou ik me niet druk maken. Een man zonder hersens vind ik veel erger.
Lieverd, het was om de bespottelijkheid van genoemde redenering aan te tonen. Het maakt helemaal niet uit wat het gemiddelde is voor of het makkelijk is of moeilijk is om boven het gemiddelde te zitten.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het gemiddelde tussen de 25 en 30 cm ligt dan wordt er gemiddeld ook een stuk minder geneukt
25-30??![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het zou wel moeilijk zijn boven het gemiddelde te zitten als het gemiddelde tussen 25 en 30 cm ligt?
Schatje, het maakt sowieso niet uit hoe groot hij is, als het maar pastquote:Op donderdag 18 december 2008 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Lieverd, het was om de bespottelijkheid van genoemde redenering aan te tonen. Het maakt helemaal niet uit wat het gemiddelde is voor of het makkelijk is of moeilijk is om boven het gemiddelde te zitten.
Tenzij je weet dat ie bij jongeren vaak wat langer is, wat best zou kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Lieverd, het was om de bespottelijkheid van genoemde redenering aan te tonen. Het maakt helemaal niet uit wat het gemiddelde is voor of het makkelijk is of moeilijk is om boven het gemiddelde te zitten.
Je begrijpt het niet he..quote:Op donderdag 18 december 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
Schatje, het maakt sowieso niet uit hoe groot hij is, als het maar past
Ik wel, maar jij begrijpt niet dat ik alleen maar op de zin van DD zelf reageerde, niet op wat hij ermee wilde aantonenquote:
LOL, zo ongeveer de basis van dit hele topic.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:39 schreef Dipkip het volgende:
Oh ok dan is het gewoon een beetje een mislukte opmerking.
En negers gemiddeld een grotere pielemuis, terwijl blanke mannen in het midden zitten. Zeg maar, rond het gemiddelde van de gemiddelden.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:49 schreef Plush. het volgende:
Ik bedoelde alleen maar dat in al die metingen over de gemiddelde penislengte ook de Aziaten zijn meegerekend. Die hebben over het algemeen een kleinere pielemus, waardoor je als Nederlander wellicht hoger in het gemiddelde staat. Maar een beetje een vergezochte opmerking verder, dus laat maar verder
En dat schijnt dus weer niet waar te zijn... ze hebben alleen een beter zelfbeeld en vinden dus sneller dat ze goed bedeeld zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En negers gemiddeld een grotere pielemuis, terwijl blanke mannen in het midden zitten. Zeg maar, rond het gemiddelde van de gemiddelden.
Ik denk dat dat eerder komt doordat je nu statistieken van erecties pakt. Meestal als mannen zich vergelijken is dat toch onder de douche met sporten enzoquote:Op donderdag 18 december 2008 15:03 schreef Leandra het volgende:
En dat schijnt dus weer niet waar te zijn... ze hebben alleen een beter zelfbeeld en vinden dus sneller dat ze goed bedeeld zijn.
Dit zal een Amerikaans onderzoek zijn en wellicht zijn de uitkomsten onder de bevolkingsgroepen daar anders dan wanneer je wereldwijd op ras vergelijkt.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder komt doordat je nu statistieken van erecties pakt. Meestal als mannen zich vergelijken is dat toch onder de douche met sporten enzomisschien hebben negers gewoon meer een vleeslul dan een bloedlul.
he, eindelijk een gezellige wending in dit penistopic
Volgens mij varieren die uitkomsten ook nogal tussen onderzoeken.
Dat hele druk maken om de lengte is echt een van de meest trieste eigenschappen van de man ja. Als puber ok, maar volwassen gasten die halve avonden in de kroeg grappen maken over de grootte van hun lul is echt te sneu voor woorden eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Leandra het volgende:
En mannen zullen idd vooral onder de douche niet-erecte penissen vergelijken, maar ik snap nog steeds niet waarom ze er zo'n drama van maken als een ander een grotere heeft, tenzij hij zo ieniemini is dat vrouwen er echt op afknappen, aan de andere kant blijken ze zelfs nog jaloers te zijn als een ander zo'n grote heeft dat vrouwen er op afknappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het risico nu verdedigend over te komen: mijn ervaring is dat mannen met een kleinere penis, veel eerder geneigd zijn kritiek op je te leveren. Meestal stroomt een man over van complimenten als ie je voor t eerst naakt ziet / seks met je heeft. De paar weirdo's die ik getroffen heb die rare opmerkingen gingen maken (of dat litteken van een keizersnede was, of die strepen op mn heupen een huidziekte zijn, die categorie) hadden stuk voor stuk een kleine lul. Of tenminste, als ik ze vergelijk met de andere mannen waar ik het mee gedaan heb, waren zij degenen met de kleinste lul.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh, en vrouwen weten er vaak ook wel heerlijk op in te springen natuurlijk. Eindelijk een onzekerheid waarmee ze mannen kunnen terugpakken voor hun kleine tieten
Ja, het zal ongetwijfeld twee kanten op werken. Onzekere mensen vinden het fijn om de beschuldigingen eens de andere kant op te laten vloeien. Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan naar die mannen met al hun schoonheidsidealen, jongens met kleine piemels geldt hetzelfde voor.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Met het risico nu verdedigend over te komen: mijn ervaring is dat mannen met een kleinere penis, veel eerder geneigd zijn kritiek op je te leveren. Meestal stroomt een man over van complimenten als ie je voor t eerst naakt ziet / seks met je heeft. De paar weirdo's die ik getroffen heb die rare opmerkingen gingen maken (of dat litteken van een keizersnede was, of die strepen op mn heupen een huidziekte zijn, die categorie) hadden stuk voor stuk een kleine lul. Of tenminste, als ik ze vergelijk met de andere mannen waar ik het mee gedaan heb, waren zij degenen met de kleinste lul.
[disclaimer] Nee, ik ben nooit bevallen en ja, een beetje striae op je heupen is vrij normaal [/disclaimer]
Edit: wat ik dus bedoel, ik heb het ook wel eens een man ingewreven dat het onder de maat was, maar dat kwam niet zozeer door de lul alswel door zijn gelul![]()
Klopt helemaal, net alsof ze hun eigen "tekortkoming" proberen te bagatelliseren (npi) door jou af te zeikenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Met het risico nu verdedigend over te komen: mijn ervaring is dat mannen met een kleinere penis, veel eerder geneigd zijn kritiek op je te leveren. Meestal stroomt een man over van complimenten als ie je voor t eerst naakt ziet / seks met je heeft. De paar weirdo's die ik getroffen heb die rare opmerkingen gingen maken (of dat litteken van een keizersnede was, of die strepen op mn heupen een huidziekte zijn, die categorie) hadden stuk voor stuk een kleine lul. Of tenminste, als ik ze vergelijk met de andere mannen waar ik het mee gedaan heb, waren zij degenen met de kleinste lul.
[disclaimer] Nee, ik ben nooit bevallen en ja, een beetje striae op je heupen is vrij normaal [/disclaimer]
Edit: wat ik dus bedoel, ik heb het ook wel eens een man ingewreven dat het onder de maat was, maar dat kwam niet zozeer door de lul alswel door zijn gelul![]()
Dat was echt de meest handige uitdrukking waar je op kon komen?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan
Toch heb ik het idee dat mannen dit eerder uit compensatie doen, en vrouwen uit bijv. jaloezie. Vrouwen beginnen meestal over een man zn lul te roddelen als blijkt dat ie haar alleen voor seks wilde, of haar gedumpt heeft ofzo. Ik hoor eigenlijk nooit een vrouw de lul van dr nieuwe verovering afkraken als hij lief is voor haar maar zij gewoon onzeker is over dr dikke billen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja, het zal ongetwijfeld twee kanten op werken. Onzekere mensen vinden het fijn om de beschuldigingen eens de andere kant op te laten vloeien. Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan naar die mannen met al hun schoonheidsidealen, jongens met kleine piemels geldt hetzelfde voor.
Ik begrijp dus dat je als man moet overstromen van complimentenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die tong uit je mond zegt meer dan duizend woorden.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik begrijp dus dat je als man moet overstromen van complimenten. Dat doe ik nou nooit, zou er iets met me mis zijn
Mja het staat er een beetje raar. Ik bedoel meer, als je nadat je je nieuwe vriendin voor het eerst naakt ziet iets gaat zeggen over haar lichaam, is het bij normale mannen een compliment (of meerdere). Als het niet bevalt of je bent gewoon niet zo'n prater, dan hou je je mond. Maar je gaat niet afkraken / aanvallen, dat slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik begrijp dus dat je als man moet overstromen van complimenten. Dat doe ik nou nooit, zou er iets met me mis zijn
Whut?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk. Nou ja, eentje heb ik eerst nog mn nieuwe wasmachine door het trappenhuis omhoog laten slepen voor ik m de blijde boodschap vertelde. Hij werd helemaal snotterig en boehoehoequote:Op donderdag 18 december 2008 16:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Whut?![]()
Die heb je toch wel uit je bed geschopt hè?
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die tong uit je mond zegt meer dan duizend woorden.
Helemaal met je eens hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 16:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mja het staat er een beetje raar. Ik bedoel meer, als je nadat je je nieuwe vriendin voor het eerst naakt ziet iets gaat zeggen over haar lichaam, is het bij normale mannen een compliment (of meerdere). Als het niet bevalt of je bent gewoon niet zo'n prater, dan hou je je mond. Maar je gaat niet afkraken / aanvallen, dat slaat gewoon nergens op.
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
het boeit me echt geen zakquote:Op donderdag 18 december 2008 18:55 schreef neusgat het volgende:
Het topic heeft een flinke wending genomen zie ik... Het gaat nu over de verhouding complimenten t.o.v. penislengte...
Ik zou het graag toch weer wat meer hebben over hoe de mannen zich voelen over de sex-liefde-penis geschiedenis van je vriendins exen
Z'n ex zal ook wel beter kunnen pijpen maar omdat het toch wel schattig is om zo'n meisje aan je schwanz te hebben hangen zegt ie dat jij het ook wel prima doetquote:Op donderdag 18 december 2008 19:42 schreef La_Vita het volgende:
Ik zeg ook altijd tegen mijn vriend dat hij een grotere piemel dan gemiddeld heeft. Ja dat vinden ze fijn om te horen he, je moet ze toch een beetje zelfvertrouwen geven.
Maar in werkelijkheid...
Dr valt helaas niet zoveel te pijpen..quote:Op donderdag 18 december 2008 20:16 schreef Plush. het volgende:
[..]
Z'n ex zal ook wel beter kunnen pijpen maar omdat het toch wel schattig is om zo'n meisje aan je schwanz te hebben hangen zegt ie dat jij het ook wel prima doet
Ach kom, dan moet ie wel heel klein zijn voordat dat zo is lijkt me...quote:Op donderdag 18 december 2008 20:23 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dr valt helaas niet zoveel te pijpen..
Volgens mij kun je gewoon goed overdrijvenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:23 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dr valt helaas niet zoveel te pijpen..
Ik vind het persoonlijk ziek dat je hierom al onzeker kan geraken. Je zit voorde rest goed en er zijn mensen met handicaps etc. die niet hebben wat jij hebt. Dus ik zou me niet druk maken.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:49 schreef neusgat het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik net zo onzeker ben als de "gemiddelde" vent op dit gebied.
Wat er vandaag gebeurde:
Ik las een verhaal (van fok) van een meisje wiens vriend een enorme penis had, zo groot dat hij niet eens in haar vagina pastte.
Toen ik dit verhaal met een lach op mijn gezicht tegen mijn vriendin vertelde was haar reactie:
"mijn eerste vriendje had ook echt een gigantische, veel te groot!" (ze was toen 16 en heeft met hem nooit geneukt, alleen wat kleinere dingetjes gedaan)
Ik weet niet waarom, maar de hele avond ben ik hier gewoon mee bezig. Hoe triest van mezelf... En om het nog mooier te maken, ik heb een bovengemiddelde penis en hij is zelfs af en toe "te groot" voor mijn vriendin. (raakt de baarmoeder)
We hadden toen even een gesprekje over penismaten. Ze zei dat ik me niet druk hoef te maken en dat ze hartstikke tevreden is met mij (op dat gebied dus)
Maar nu heb ik gewoon een onzekere bui... Ik wil niet geconfronteerd worden met ex vriendjes en hun lullen / sex... Daarbij onzekerheid over of de mijne nou niet te groot is, of te klein...
Ze maakt wel eens ooit grapjes over dat ik een grote jongen heb, maar als ze die grap nu in het vervolg maakt ga ik alleen maar denken aan die knots van haar ex
Herkenbaar verhaal? Tips?
Dat bestaat wel hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ach kom, dan moet ie wel heel klein zijn voordat dat zo is lijkt me...
Ze zou ook een heel kleine mond kunnen hebben natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach kom, dan moet ie wel heel klein zijn voordat dat zo is lijkt me...
Een lolly is nou ook niet echt groot maar daar kunnen dames ook flink fanatiek op zuigenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Welke lengte hebben we het dan over?
Formaat pink (qua lengte). Dus wat zal dat zijn, 5-6 centimeter? Misschien nog wel minder, zn balzak was langer dan de lul zelf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Welke lengte hebben we het dan over?
Mja ok, maar dat zijn dan ook echt wel de extremen natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een lul van 5 centimeter je gelooft als je zegt dat je bovengemiddeld bentquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Formaat pink (qua lengte). Dus wat zal dat zijn, 5-6 centimeter? Misschien nog wel minder, zn balzak was langer dan de lul zelf.
Tuurlijk kun je als ie geen dikke buik heeft nog wel je mond om het kopje krijgen, maar dan? Ik weet niet hoe jouw vriendin het doet, maar ik ben gewend op en neer te bewegen. Als dat niet kan wordt het meer een beetje laf gesabbel. Niks aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |