abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64118568
Volgens mij heeft er iemand iig geen bovengemiddelde intelligentie.
pi_64118972
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het zou wel moeilijk zijn boven het gemiddelde te zitten als het gemiddelde tussen 25 en 30 cm ligt?
Als het gemiddelde tussen de 25 en 30 cm ligt dan wordt er gemiddeld ook een stuk minder geneukt

25-30??
Wullie bin KOEL İ Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_64119057
Alles boven de 9 cm geeft al genot, weinig mannen die daar onder zitten, dus over het formaat van je penis zou ik me niet druk maken. Een man zonder hersens vind ik veel erger.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64119411
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Alles boven de 9 cm geeft al genot, weinig mannen die daar onder zitten, dus over het formaat van je penis zou ik me niet druk maken. Een man zonder hersens vind ik veel erger.
Juist. Nu kun je alleen nog qua breedte de mist in gaan TS
pi_64119554
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als het gemiddelde tussen de 25 en 30 cm ligt dan wordt er gemiddeld ook een stuk minder geneukt

25-30??
Lieverd, het was om de bespottelijkheid van genoemde redenering aan te tonen. Het maakt helemaal niet uit wat het gemiddelde is voor of het makkelijk is of moeilijk is om boven het gemiddelde te zitten.
pi_64119598
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het zou wel moeilijk zijn boven het gemiddelde te zitten als het gemiddelde tussen 25 en 30 cm ligt?

Diederik_Duck, je bent een held.
pi_64119604
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Lieverd, het was om de bespottelijkheid van genoemde redenering aan te tonen. Het maakt helemaal niet uit wat het gemiddelde is voor of het makkelijk is of moeilijk is om boven het gemiddelde te zitten.
Schatje, het maakt sowieso niet uit hoe groot hij is, als het maar past
Wullie bin KOEL İ Soneal
  donderdag 18 december 2008 @ 14:32:50 #60
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64119705
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Tenzij je weet dat ie bij jongeren vaak wat langer is, wat best zou kunnen natuurlijk.
pi_64119718
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
Schatje, het maakt sowieso niet uit hoe groot hij is, als het maar past
Je begrijpt het niet he..
pi_64119857
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet he..
Ik wel, maar jij begrijpt niet dat ik alleen maar op de zin van DD zelf reageerde, niet op wat hij ermee wilde aantonen
Wullie bin KOEL İ Soneal
pi_64119940
Oh ok dan is het gewoon een beetje een mislukte opmerking.
pi_64120007
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:39 schreef Dipkip het volgende:
Oh ok dan is het gewoon een beetje een mislukte opmerking.
LOL, zo ongeveer de basis van dit hele topic.
Wullie bin KOEL İ Soneal
pi_64120208
Ik bedoelde alleen maar dat in al die metingen over de gemiddelde penislengte ook de Aziaten zijn meegerekend. Die hebben over het algemeen een kleinere pielemus, waardoor je als Nederlander wellicht hoger in het gemiddelde staat. Maar een beetje een vergezochte opmerking verder, dus laat maar verder
pi_64120544
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:49 schreef Plush. het volgende:
Ik bedoelde alleen maar dat in al die metingen over de gemiddelde penislengte ook de Aziaten zijn meegerekend. Die hebben over het algemeen een kleinere pielemus, waardoor je als Nederlander wellicht hoger in het gemiddelde staat. Maar een beetje een vergezochte opmerking verder, dus laat maar verder
En negers gemiddeld een grotere pielemuis, terwijl blanke mannen in het midden zitten. Zeg maar, rond het gemiddelde van de gemiddelden.

pi_64120633
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En negers gemiddeld een grotere pielemuis, terwijl blanke mannen in het midden zitten. Zeg maar, rond het gemiddelde van de gemiddelden.

En dat schijnt dus weer niet waar te zijn... ze hebben alleen een beter zelfbeeld en vinden dus sneller dat ze goed bedeeld zijn.
Wullie bin KOEL İ Soneal
pi_64120881
Wullie bin KOEL İ Soneal
pi_64120978
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:03 schreef Leandra het volgende:
En dat schijnt dus weer niet waar te zijn... ze hebben alleen een beter zelfbeeld en vinden dus sneller dat ze goed bedeeld zijn.
Ik denk dat dat eerder komt doordat je nu statistieken van erecties pakt. Meestal als mannen zich vergelijken is dat toch onder de douche met sporten enzo misschien hebben negers gewoon meer een vleeslul dan een bloedlul.

he, eindelijk een gezellige wending in dit penistopic

Volgens mij varieren die uitkomsten ook nogal tussen onderzoeken.
pi_64121258
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder komt doordat je nu statistieken van erecties pakt. Meestal als mannen zich vergelijken is dat toch onder de douche met sporten enzo misschien hebben negers gewoon meer een vleeslul dan een bloedlul.

he, eindelijk een gezellige wending in dit penistopic

Volgens mij varieren die uitkomsten ook nogal tussen onderzoeken.
Dit zal een Amerikaans onderzoek zijn en wellicht zijn de uitkomsten onder de bevolkingsgroepen daar anders dan wanneer je wereldwijd op ras vergelijkt.

En mannen zullen idd vooral onder de douche niet-erecte penissen vergelijken, maar ik snap nog steeds niet waarom ze er zo'n drama van maken als een ander een grotere heeft, tenzij hij zo ieniemini is dat vrouwen er echt op afknappen, aan de andere kant blijken ze zelfs nog jaloers te zijn als een ander zo'n grote heeft dat vrouwen er op afknappen
Wullie bin KOEL İ Soneal
  donderdag 18 december 2008 @ 15:25:33 #71
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64121362
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Leandra het volgende:

En mannen zullen idd vooral onder de douche niet-erecte penissen vergelijken, maar ik snap nog steeds niet waarom ze er zo'n drama van maken als een ander een grotere heeft, tenzij hij zo ieniemini is dat vrouwen er echt op afknappen, aan de andere kant blijken ze zelfs nog jaloers te zijn als een ander zo'n grote heeft dat vrouwen er op afknappen
Dat hele druk maken om de lengte is echt een van de meest trieste eigenschappen van de man ja. Als puber ok, maar volwassen gasten die halve avonden in de kroeg grappen maken over de grootte van hun lul is echt te sneu voor woorden eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:27:10 #72
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64121409
Oh, en vrouwen weten er vaak ook wel heerlijk op in te springen natuurlijk. Eindelijk een onzekerheid waarmee ze mannen kunnen terugpakken voor hun kleine tieten
pi_64122971
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh, en vrouwen weten er vaak ook wel heerlijk op in te springen natuurlijk. Eindelijk een onzekerheid waarmee ze mannen kunnen terugpakken voor hun kleine tieten
Met het risico nu verdedigend over te komen: mijn ervaring is dat mannen met een kleinere penis, veel eerder geneigd zijn kritiek op je te leveren. Meestal stroomt een man over van complimenten als ie je voor t eerst naakt ziet / seks met je heeft. De paar weirdo's die ik getroffen heb die rare opmerkingen gingen maken (of dat litteken van een keizersnede was, of die strepen op mn heupen een huidziekte zijn, die categorie) hadden stuk voor stuk een kleine lul. Of tenminste, als ik ze vergelijk met de andere mannen waar ik het mee gedaan heb, waren zij degenen met de kleinste lul.

[disclaimer] Nee, ik ben nooit bevallen en ja, een beetje striae op je heupen is vrij normaal [/disclaimer]

Edit: wat ik dus bedoel, ik heb het ook wel eens een man ingewreven dat het onder de maat was, maar dat kwam niet zozeer door de lul alswel door zijn gelul
  donderdag 18 december 2008 @ 16:11:32 #74
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64123133
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Met het risico nu verdedigend over te komen: mijn ervaring is dat mannen met een kleinere penis, veel eerder geneigd zijn kritiek op je te leveren. Meestal stroomt een man over van complimenten als ie je voor t eerst naakt ziet / seks met je heeft. De paar weirdo's die ik getroffen heb die rare opmerkingen gingen maken (of dat litteken van een keizersnede was, of die strepen op mn heupen een huidziekte zijn, die categorie) hadden stuk voor stuk een kleine lul. Of tenminste, als ik ze vergelijk met de andere mannen waar ik het mee gedaan heb, waren zij degenen met de kleinste lul.

[disclaimer] Nee, ik ben nooit bevallen en ja, een beetje striae op je heupen is vrij normaal [/disclaimer]

Edit: wat ik dus bedoel, ik heb het ook wel eens een man ingewreven dat het onder de maat was, maar dat kwam niet zozeer door de lul alswel door zijn gelul
Ja, het zal ongetwijfeld twee kanten op werken. Onzekere mensen vinden het fijn om de beschuldigingen eens de andere kant op te laten vloeien. Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan naar die mannen met al hun schoonheidsidealen, jongens met kleine piemels geldt hetzelfde voor.

Maar goed, dit is allemaal een beetje psychologie van de koude grond
pi_64123183
quote:
[..]

Klopt helemaal, net alsof ze hun eigen "tekortkoming" proberen te bagatelliseren (npi) door jou af te zeiken
Wullie bin KOEL İ Soneal
pi_64123238
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan
Dat was echt de meest handige uitdrukking waar je op kon komen? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_64123742
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja, het zal ongetwijfeld twee kanten op werken. Onzekere mensen vinden het fijn om de beschuldigingen eens de andere kant op te laten vloeien. Meisjes vinden het fijn om ook eens een stok te hebben waarmee ze kunnen slaan naar die mannen met al hun schoonheidsidealen, jongens met kleine piemels geldt hetzelfde voor.
Toch heb ik het idee dat mannen dit eerder uit compensatie doen, en vrouwen uit bijv. jaloezie. Vrouwen beginnen meestal over een man zn lul te roddelen als blijkt dat ie haar alleen voor seks wilde, of haar gedumpt heeft ofzo. Ik hoor eigenlijk nooit een vrouw de lul van dr nieuwe verovering afkraken als hij lief is voor haar maar zij gewoon onzeker is over dr dikke billen.

In het geval van die kerels die ik beschreef, had ik nog niets negatiefs gezegd of gedaan, maar begonnen ze alvast maar kritiek te spuien op mij. Dat zie ik andersom niet snel gebeuren. En dan nog hield ik het bij een opmerking naar die man toe. Ik moet echt wel een reden hebben om een kerel zn geslachtsdeel en plein publique af te gaan kraken, dan moet hij me echt wel iets geflikt hebben. Dr is er bij mij dus ook maar een waarbij ik dat doe (als je dit leest, nee, ik heb je die wurgpoging nog niet vergeven nee ), als het een onzekerheids iets was zou ik het bij veel meer doen
pi_64123785
quote:

[..]

Ik begrijp dus dat je als man moet overstromen van complimenten . Dat doe ik nou nooit, zou er iets met me mis zijn
  donderdag 18 december 2008 @ 16:30:44 #79
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64123820
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik begrijp dus dat je als man moet overstromen van complimenten . Dat doe ik nou nooit, zou er iets met me mis zijn
Die tong uit je mond zegt meer dan duizend woorden.
pi_64123875
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
Mja het staat er een beetje raar. Ik bedoel meer, als je nadat je je nieuwe vriendin voor het eerst naakt ziet iets gaat zeggen over haar lichaam, is het bij normale mannen een compliment (of meerdere). Als het niet bevalt of je bent gewoon niet zo'n prater, dan hou je je mond. Maar je gaat niet afkraken / aanvallen, dat slaat gewoon nergens op.
pi_64123901
quote:

[..]

Whut?
Die heb je toch wel uit je bed geschopt hè?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_64123997
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Whut?
Die heb je toch wel uit je bed geschopt hè?
Haha, tuurlijk. Nou ja, eentje heb ik eerst nog mn nieuwe wasmachine door het trappenhuis omhoog laten slepen voor ik m de blijde boodschap vertelde. Hij werd helemaal snotterig en boehoehoe

Ach iedereen vergist zich toch wel eens verschrikkelijk in iemand toch?
pi_64124116
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Die tong uit je mond zegt meer dan duizend woorden.
en 1980 is uietraard m'n geboortejaar
pi_64124163
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mja het staat er een beetje raar. Ik bedoel meer, als je nadat je je nieuwe vriendin voor het eerst naakt ziet iets gaat zeggen over haar lichaam, is het bij normale mannen een compliment (of meerdere). Als het niet bevalt of je bent gewoon niet zo'n prater, dan hou je je mond. Maar je gaat niet afkraken / aanvallen, dat slaat gewoon nergens op.
Helemaal met je eens hoor
pi_64125414
quote:

Ik hoop dat je je heel erg vergist en het toevallig jou bij een paar sukkels is overkomen waar jij een verband zag tussen penislengte en zich als een lul gedragen.

Mijn bedpartner met de allerkleinste penis was tevens de meest complimenteuze man ooit in mijn leven. Dus ik deel je ervaring niet. Godzijdank
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64125749
We hebben het niet over dusdanige aantallen dat toeval uit te sluiten valt en dat degenen die onaardig waren een kleine lul hadden, wil niet zeggen dat degenen met een kleine lul allemaal onaardig waren
pi_64127575
Het topic heeft een flinke wending genomen zie ik... Het gaat nu over de verhouding complimenten t.o.v. penislengte...

Ik zou het graag toch weer wat meer hebben over hoe de mannen zich voelen over de sex-liefde-penis geschiedenis van je vriendins exen
  donderdag 18 december 2008 @ 19:12:16 #88
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64127976
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:55 schreef neusgat het volgende:
Het topic heeft een flinke wending genomen zie ik... Het gaat nu over de verhouding complimenten t.o.v. penislengte...

Ik zou het graag toch weer wat meer hebben over hoe de mannen zich voelen over de sex-liefde-penis geschiedenis van je vriendins exen
het boeit me echt geen zak
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 18 december 2008 @ 19:42:48 #89
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_64128823
Ik zeg ook altijd tegen mijn vriend dat hij een grotere piemel dan gemiddeld heeft. Ja dat vinden ze fijn om te horen he, je moet ze toch een beetje zelfvertrouwen geven.

Maar in werkelijkheid...
My mama didn't raise no fool
pi_64129633
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:42 schreef La_Vita het volgende:
Ik zeg ook altijd tegen mijn vriend dat hij een grotere piemel dan gemiddeld heeft. Ja dat vinden ze fijn om te horen he, je moet ze toch een beetje zelfvertrouwen geven.

Maar in werkelijkheid...
Z'n ex zal ook wel beter kunnen pijpen maar omdat het toch wel schattig is om zo'n meisje aan je schwanz te hebben hangen zegt ie dat jij het ook wel prima doet
  donderdag 18 december 2008 @ 20:23:31 #91
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_64129819
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:16 schreef Plush. het volgende:

[..]

Z'n ex zal ook wel beter kunnen pijpen maar omdat het toch wel schattig is om zo'n meisje aan je schwanz te hebben hangen zegt ie dat jij het ook wel prima doet
Dr valt helaas niet zoveel te pijpen..
My mama didn't raise no fool
  donderdag 18 december 2008 @ 20:48:17 #92
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64130500
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:23 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ach kom, dan moet ie wel heel klein zijn voordat dat zo is lijkt me...
pi_64130551
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:23 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Volgens mij kun je gewoon goed overdrijven
pi_64130727
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:49 schreef neusgat het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik net zo onzeker ben als de "gemiddelde" vent op dit gebied.

Wat er vandaag gebeurde:
Ik las een verhaal (van fok) van een meisje wiens vriend een enorme penis had, zo groot dat hij niet eens in haar vagina pastte.
Toen ik dit verhaal met een lach op mijn gezicht tegen mijn vriendin vertelde was haar reactie:

"mijn eerste vriendje had ook echt een gigantische, veel te groot!" (ze was toen 16 en heeft met hem nooit geneukt, alleen wat kleinere dingetjes gedaan)

Ik weet niet waarom, maar de hele avond ben ik hier gewoon mee bezig. Hoe triest van mezelf... En om het nog mooier te maken, ik heb een bovengemiddelde penis en hij is zelfs af en toe "te groot" voor mijn vriendin. (raakt de baarmoeder)

We hadden toen even een gesprekje over penismaten. Ze zei dat ik me niet druk hoef te maken en dat ze hartstikke tevreden is met mij (op dat gebied dus )

Maar nu heb ik gewoon een onzekere bui... Ik wil niet geconfronteerd worden met ex vriendjes en hun lullen / sex... Daarbij onzekerheid over of de mijne nou niet te groot is, of te klein...
Ze maakt wel eens ooit grapjes over dat ik een grote jongen heb, maar als ze die grap nu in het vervolg maakt ga ik alleen maar denken aan die knots van haar ex

Herkenbaar verhaal? Tips?
Ik vind het persoonlijk ziek dat je hierom al onzeker kan geraken. Je zit voorde rest goed en er zijn mensen met handicaps etc. die niet hebben wat jij hebt. Dus ik zou me niet druk maken.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64146414
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat bestaat wel hoor
pi_64147727
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ze zou ook een heel kleine mond kunnen hebben natuurlijk .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:25:07 #97
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64152116
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:22 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat bestaat wel hoor
Welke lengte hebben we het dan over?
pi_64152161
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Een lolly is nou ook niet echt groot maar daar kunnen dames ook flink fanatiek op zuigen
pi_64152914
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Formaat pink (qua lengte). Dus wat zal dat zijn, 5-6 centimeter? Misschien nog wel minder, zn balzak was langer dan de lul zelf.

Tuurlijk kun je als ie geen dikke buik heeft nog wel je mond om het kopje krijgen, maar dan? Ik weet niet hoe jouw vriendin het doet, maar ik ben gewend op en neer te bewegen. Als dat niet kan wordt het meer een beetje laf gesabbel. Niks aan.
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:55:25 #100
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64153015
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:51 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Formaat pink (qua lengte). Dus wat zal dat zijn, 5-6 centimeter? Misschien nog wel minder, zn balzak was langer dan de lul zelf.

Tuurlijk kun je als ie geen dikke buik heeft nog wel je mond om het kopje krijgen, maar dan? Ik weet niet hoe jouw vriendin het doet, maar ik ben gewend op en neer te bewegen. Als dat niet kan wordt het meer een beetje laf gesabbel. Niks aan.
Mja ok, maar dat zijn dan ook echt wel de extremen natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een lul van 5 centimeter je gelooft als je zegt dat je bovengemiddeld bent
pi_64153959
Eh, nee. Dat denk ik ook van niet. Maar hij riep wel altijd heel hard dat het formaat totaal niet belangrijk is
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:41:56 #102
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64154318
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:27 schreef Dipkip het volgende:
Eh, nee. Dat denk ik ook van niet. Maar hij riep wel altijd heel hard dat het formaat totaal niet belangrijk is
Whehe maar dat zal ie zelf niet geloven toch? Met 5 cm mag je blij zijn als je uberhaupt kan neuken.
pi_64154422
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef Plush. het volgende:

[..]

Dus jij zou er serieus geen probleem mee hebben als je weet dat je scharrel (waar je wellicht een relatie mee wilt opbouwen) is doorgesmeerd door ~25 gasten? Ik zou dat echt niet trekken hoor.
Ik ben een vrouw, maar het maakt me dus echt niet uit wat het verleden van een man is wat dat betreft. Als ik het leuk heb met hem, wat maakt het dan uit? En waarom maakt het voor jou uit? Ben je bang dat je dan vergeleken wordt met anderen of zo?

Verder over de piemeldiscussie: zolang ie niet van het formaat pinkeltje is maakt het verder weinig uit denk ik persoonlijk. Ik vind het hilarisch dat hier altijd zoveel mannen roepen dat ze bovengemiddeld geschapen zijn - het maakt meer uit of je voor de rest nog wat kunt hoor
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_64154874
Aantal jaar geleden maakte ik mezelf ook nogal druk om me penislengte (13/14cm). Echter, nadat ik me eerste vaste relatie achter de rug had, kon het me echt niks meer schelen.

En al kun je de vrouw in kwestie echt niet plezieren met je penislengte, dan kan dat nog op genoeg andere manieren.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')