Mijn vriendin zou het ook zeer vinden als ik dr neusgat neukquote:Op donderdag 18 december 2008 00:50 schreef ondeugend het volgende:
ja penisverlenging.
Kom op zeg tis haar ex en hij deed haar hoogstwaarschijnlijk zeer. Dat wil je toch niet?
Goede vraag.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:16 schreef MichielPH het volgende:
Als ze zou vertellen dat haar ex grotere oren heeft, zou je dan nog speciale gedachten hebben?
Ik schrok er ook nogal van ja... Maar goed, nu weet ik het dus tochquote:Op donderdag 18 december 2008 01:30 schreef LoggedIn het volgende:
Wel raar dat je vriendin dat zo even aan je vertelt.. Ik zou dat eigenlijk ook niet willen weten
Ach, als het goed is heb jij ook wel een chick geneukt met geilere tieten/betere bedprestaties/een piemel (doorhalen wat niet van toepassing/fetish is).quote:Op donderdag 18 december 2008 01:35 schreef neusgat het volgende:
[..]
Ik schrok er ook nogal van ja... Maar goed, nu weet ik het dus toch
Ik wil niet de onzekere vent uithangen, niet alleen voor haar maar ook voor mezelf. Tis gewoon kansloos dat ik me hier gewoon onprettig bij voel.
Als mijn vriendin dus de woorden "grote pik" hoort, dan denkt ze aan haar eerste vriendje...
Godverdomme had ik nou toch maar een 13-jarige maagd aan de haak geslagen, dan hadden we al dit gezeik niet
Ik denk dat mijn vriendin gewoon tevreden is en ze heeft ook niets te klagenquote:Op donderdag 18 december 2008 01:45 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ja. Weet je eigenlijk wel zeker dat zij niet vreemd gaat? Zo een sappige bloedlul is natuurlijk wel mooi meegenomen naast jouw 'bovengemiddelde' liefdesroede.
Tja het is een maatschappelijk aangeleerd probleem.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:52 schreef neusgat het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vriendin gewoon tevreden is en ze heeft ook niets te klagen
Ik denk dat het meer te maken heeft met openbaringen over ex vriendjes en visualisaties die ik helemaal niet wil hebben... Ze confronteert haarzelf en mij met die opmerking gewoon met haar ex en dat vind ik niet leuk.
Het topic neemt een kleine wending![]()
Maar wat is daar dan de oorzaak van eigenlijk? Waarom kan ik niet gewoon lachen om het feit dat die knul een flinke knots had en hopen dat ze plezier hebben gehad samen haha. Waarom zijn ex-sex / liefde-verhalen voor mij zo verschrikkelijk?
Hebben meer mensen dat? En wat doe je er tegen?
Ik kan me zo voorstellen dat als je zoiets niet verwacht en na een tijdje hoort, jezelf af gaat vragen wat er nog meer in de kast verstopt zit.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:06 schreef Leandra het volgende:
Je leest een topic over een meisje wat verschrikkelijk schrok van de omvang van de penis van haar vriendje, moet er een beetje om gniffelen, bespreekt het melig met je vriendin, en nou net jouw vriendin blijkt ervaringsdeskundige te zijn en dat had je niet verwacht...
Tsja, dat is het risico als je dat soort dingen bespreekt, wat is nou helemaal het probleem?
Je vriendin heeft het niet met hem gedaan, en al had ze het met hem gedaan, je wist toch al dat ze niet de heilige maagd Maria was, het meisje in het topic geeft ook aan dat ze het niet prettig vond en zoekt nota bene een oplossing voor haar probleem.
Dus ik snap niet waarom je ego zo'n moeite heeft met het feit dat je niet de grootste piemel hebt die je vriendin ooit is tegengekomen.
Wat moet je dan?? Met iedere nieuwe verkering bespreken hoe je exen geschapen waren??quote:Op donderdag 18 december 2008 02:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als je zoiets niet verwacht en na een tijdje hoort, jezelf af gaat vragen wat er nog meer in de kast verstopt zit.
Is grappig dat je het zo stelt; bij mij is het precies zo gegaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat moet je dan?? Met iedere nieuwe verkering bespreken hoe je exen geschapen waren??
Ze heeft het er niet eens mee gedaan.
En wanneer ga je zoiets bespreken? Tijdens je 2de date? In de afterglow van de eerste vrijpartij? Of gewoon een keer onder het eten, zo tussen het hoofdgerecht en het toetje?
Hij: Nou, qua exen heb ik 2 x een B-cup gehad, 1 x een C, en 1 keer een F, maar met die laatste vond ik het helemaal nix, ze pasten niet meer in m'n hand enzo.
Zij: Ik heb 3 exen met een gemiddelde piemel, 1 met een heel kleintje, 1 die zo groot was dat het af en toe zeer deed, en 1 one-night-stand die geen one-night-stand werd omdat hij net zo breed was als m'n pols en ik toen gelijk riep "die komt er niet in" maar verder was het wel een gezellige nacht
Dat hij wil dat ze bij dit nummer aan hem denkt maar dat hij nu weet dat ze dan aan haar ex denkt.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is dan weer lief maar ik snap nog steeds TS zijn probleem niet. Hij geeft aan dat ie redelijk boven het gemiddelde zit.Wat is dan ingodsnaam het probleem
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat hij wil dat ze bij dit nummer aan hem denkt maar dat hij nu weet dat ze dan aan haar ex denkt.
Denk ik.
Daar hoef je echt geen mega lul voor te hebben hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 03:05 schreef TheZapster het volgende:
Een penis die tegen mijn baarmoeder aankomt klinkt al niet als een pretje (tenzij ik het verkeerd heb dames) dus ik snap nog steeds de klacht niet .
En typisch mannelijk competitiegedrag, hehe. Maar geen zorgen, dat is alleen maar goed hoor. Houd je scherp.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Echt, gevoel van je afschudden, dit is te belachelijk voor woorden. Het is nu jouw vriendin, zij is tevreden met je en voor de rest is het stomme ijdelheid.
Tja, dit dus inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Je begint zelf over te grote piem0ls en bent dan verbaasd en op je pik getrapt dat zij dan vervolgens een anekdote uit haar eigen ervaring aanhaaltHoe triest.
Of dacht je werkelijk dat jouw piemeltje de enige was die ze ooit had gezien?
En dacht je dat jouw genotsknotsje de allerallergrootste was?
Awwww...
Echt, gevoel van je afschudden, dit is te belachelijk voor woorden. Het is nu jouw vriendin, zij is tevreden met je en voor de rest is het stomme ijdelheid. En hou op met visualiseren.
Precies. Je kunt ook moeilijk doen om het moeilijk doen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Je begint zelf over te grote piem0ls en bent dan verbaasd en op je pik getrapt dat zij dan vervolgens een anekdote uit haar eigen ervaring aanhaaltHoe triest.
Of dacht je werkelijk dat jouw piemeltje de enige was die ze ooit had gezien?
En dacht je dat jouw genotsknotsje de allerallergrootste was?
Awwww...
Echt, gevoel van je afschudden, dit is te belachelijk voor woorden. Het is nu jouw vriendin, zij is tevreden met je en voor de rest is het stomme ijdelheid. En hou op met visualiseren.
Nou, dat moest-ie ff kwijtquote:Op donderdag 18 december 2008 02:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is dan weer lief maar ik snap nog steeds TS zijn probleem niet. Hij geeft aan dat ie redelijk boven het gemiddelde zit.Wat is dan ingodsnaam het probleem
Bedankt voor alle reacties!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:36 schreef Plush. het volgende:
Ik vind het sowieso niet een leuk idee als ik aan de exen van m'n vriendin denk
Best onzin eigenlijk, aangezien ik meer relaties heb gehad.. Ach ja..gedachten kunnen soms raar zijn
Ik ben daar persoonlijk nogal een zeikerd in. Ik ken de ex van mijn huidige vriendin, en ik vind het een verschrikkelijke klootzak. Daardoor hoef ik sowieso niets te horen van wat ze met hem op seksueel gebied heeft gedaan. (Heb ik overigens wel gehoord: ten tijde dat hij een relatie met haar had liep hij iedereen verhalen te vertellen, vond ie stoer). Ik hoef er echt niet echt herinnerd aan te worden. Nogal krom, omdat ik zoals ik hierboven al heb verteld meer ervaring heb als haar. Je kunt echter bij jezelf een beeld schetsen van "ooh, bij dat meisje stelde het niks voor, en bij die (...)". Dat kun je voor haar nietquote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef neusgat het volgende:
[..]
Maar hoe gaan jullie om met het sex / liefde verleden van je partner? Stoort het jullie ook om bepaalde dingen te horen?
Het stoort me als ze nog gevoelens heeft voor hem, of ik op een andere manier concreet met hem geconfronteerd wordt. Seksueel zal het me echt een zorg zijn wat ze met wie heeft gedaan en hoe vaak. Ik heb het eigenlijk altijd als een natuurlijk feit gezien dat vriendinnetjes ook zo hun verleden hebben gehad.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef neusgat het volgende:
Maar hoe gaan jullie om met het sex / liefde verleden van je partner? Stoort het jullie ook om bepaalde dingen te horen?
Dus jij zou er serieus geen probleem mee hebben als je weet dat je scharrel (waar je wellicht een relatie mee wilt opbouwen) is doorgesmeerd door ~25 gasten? Ik zou dat echt niet trekken hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld ook nooit begrepen waarom sommige mannen zo halsstarrig vasthouden aan het principe dat hun (toekomstige) vriendin niet te veel vriendjes moet hebben gehad. Who cares
Over het algemeen stoor ik me nergens aan, maar ik heb me soms wel gestoort aan de manier waarop het gebracht wordt. Bijvoorbeeld aan iedere zin die begint met 'maar al mijn vorige vriendinnen vonden...'. Als je het gewoon als verhaal / ervaring vertelt is het prima, maar ga geen vergelijkend betoog houden... Dat is niet aardig, je mag alleen vergelijken als de huidige partner er als een verbetering uitkomtquote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef neusgat het volgende:
Ik snap rationeel wel dat sommigen er problemen mee hebben om een relatie te hebben met iemand die zo'n losse seksuele moraal heeft gehad.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef Plush. het volgende:
[..]
Dus jij zou er serieus geen probleem mee hebben als je weet dat je scharrel (waar je wellicht een relatie mee wilt opbouwen) is doorgesmeerd door ~25 gasten? Ik zou dat echt niet trekken hoor.
...quote:Op donderdag 18 december 2008 00:50 schreef ondeugend het volgende:
ja penisverlenging.
Kom op zeg tis haar ex en hij deed haar hoogstwaarschijnlijk zeer. Dat wil je toch niet?
Wat zou het uitmaken? Afgezien van het feit dat daar maar heel weinig mensen eerlijk over zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef Plush. het volgende:
[..]
Dus jij zou er serieus geen probleem mee hebben als je weet dat je scharrel (waar je wellicht een relatie mee wilt opbouwen) is doorgesmeerd door ~25 gasten? Ik zou dat echt niet trekken hoor.
En een maagd van rond de 40 (evt nog thuiswonend)?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Het interesseert me werkelijk nietsAls hij maar soa-vrij is. Ik kan toch niet verwachten dat ik 'de eerste' ben, ik ben geen 16 meer en een maagd van rond de 30 vind ik een beetje triest
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
En een maagd van rond de 40 (evt nog thuiswonend)?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet echt moeilijk om bovengemiddeld te zijn, aangezien het gemiddelde tussen de 12 en 15 cm ligtquote:Op donderdag 18 december 2008 12:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik maak mijn vriendin altijd wijs dat hij ook "bovengemiddeld" is, zoals ze dat hier op FOK altijd uitdrukken. Ze heeft geen andere bedpartners gehad dus ik heb geluk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |