Nee, mijn piemel is geen scheikundedoos, daar ga ik al die rariteiten niet op proberen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:40 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Je bedoelt.... het spul wat ze in die mail aanbieden werkt wel?
Wat een verspilde moeite, je kan ook gewoon vragen of hij voorkeuren heeft voor babynamen en lekker in bed blijven liggen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:02 schreef RealZeus het volgende:
Leuk om een eind te maken aan een beroerde one-nioght stand.
Vrouw gaat het bed uit, print mailtje uit, loopt naar het bed, geeft printje aan bedpartner:
"Kijk, dit is echt wat voor jou."
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat een verspilde moeite, je kan ook gewoon vragen of hij voorkeuren heeft voor babynamen en lekker in bed blijven liggen.
Hoe wil een vrouw daarop selecteren?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:25 schreef neusgat het volgende:
Maar gewoon een kwestie van voorkeur?
Ik denk eigenlijk nooit na over hoe groot de schaamlippen zijn van een meisjequote:Op zaterdag 27 december 2008 04:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Onbewust schatten vrouwen je maat in adhv. je lichaamslegte. Net zoals de mannen de grote van de schaamlippen bij vrouwen onbewust inschatten adhv. de slankheids factor. Niet?
"Hee wat een leuk meisje!quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk nooit na over hoe groot de schaamlippen zijn van een meisje
Nee, volgens mij vooral iets dat in het hoofd man bepaalde mannen zitquote:Op zaterdag 27 december 2008 04:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Onbewust schatten vrouwen je maat in adhv. je lichaamslegte. Net zoals de mannen de grote van de schaamlippen bij vrouwen onbewust inschatten adhv. de slankheids factor. Niet?
Ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk nooit na over hoe groot de schaamlippen zijn van een meisje
Nee niet echt neequote:Op zaterdag 27 december 2008 04:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Als je met een nieuw persoon voor het eerst naar bed bent geweest, weet je wat voor vlees je in je kuip hebt gehad. Vervolgens word je nog verliefder, of is hij toch niet zo leuk.quote:
Nou ik denk niet dat dat verliefder worden in die situatie veel te maken zal hebben met hoe groot zijn plasser is. Als het geen dwergpiemel is dan zal het absoluut marginaal zijn denk ik zo. In ieder geval als je het over een echte relatie op basis van verliefdheid hebt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je met een nieuw persoon voor het eerst naar bed bent geweest, weet je wat voor vlees je in je kuip hebt gehad. Vervolgens word je nog verliefder, of is hij toch niet zo leuk.
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit gedacht:"Wat voor schaamlippen zou ze hebben?"quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Eh, nee.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:33 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Kiezen vrouwen/meisjes mannen op lichaams-lengte, onderbewust, in de hoop op een grotere piemel. Of kun je daar nisk zinnigs over zeggen? Het is dan ook een rare vraag ik weet het.
Is geen streeflengte, was toevallig zo en misschien ben ik daardoor wel verwend geraakt. Het bleef bij één keer met die gemiddelde meneer omdat hij in zijn geheel nogal gemiddeld wasquote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef Vitalogy het volgende:
Ok..dan even voor de duidelijkheid
Was 14cm voor jou dan een reden om het bij één keer te laten?
En, kennelijk is 17cm een soort van streeflengte, is het dan ook wel eens voorgekomen dat het te veel van het goede was? Wat was toen precies de lengte?
Dat denk jij, omdat jij een man bent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:05 schreef Hexagon het volgende:
Nou ik denk niet dat dat verliefder worden in die situatie veel te maken zal hebben met hoe groot zijn plasser is.
Als het echt een afzichtelijk micropiemeltje is dan heb je wellicht gelijk maar ik denk dat het in 99% van de gevallen wel los loopt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat denk jij, omdat jij een man bent.
Je kunt ook nog meer the hots voor iemand krijgen als onder zn shirt een onverwacht lekker buikje vandaan komt, dus dat kan zeker weten ook als hij een geweldige lul blijkt te hebben. En hoewel het geen dealbreaker hoeft te zijn, zullen veel vrouwen het echt wel jammer vinden als in plaats van de gefantaseerde lul er een miniscuul exemplaar met een lijkkleur en een knik er in onder die HEMA boxershort blijkt schuil te gaan.
Ik ben een vrouw, en ik zeg dus dat het wel kan meespelen. Waarom is dat niet genoegquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:48 schreef Hexagon het volgende:
En bij de vorming van een relatie is plassergrootte waarschijnlijk een marginaal effect. Maargped misschien moet een vrouw daar even op verdergaan.
Volgens mij vindt iedere vrouw wel dat ze een (sex) God verdient. Het staat je vrij om dat soort eisen te stellen natuurlijk. Maar je moet zelf dan ook wel wat brengen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:01 schreef mspoez het volgende:
Het bleef bij één keer met die gemiddelde meneer omdat hij in zijn geheel nogal gemiddeld was.
Minderwaardigheidscomplexje?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens mij vindt iedere vrouw wel dat ze een (sex) God verdient. Het staat je vrij om dat soort eisen te stellen natuurlijk. Maar je moet zelf dan ook wel wat brengen.
Omdat je niet het juiste antwoord gaf!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, en ik zeg dus dat het wel kan meespelen. Waarom is dat niet genoeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |