Maar waarom zou het aan z'n lengte liggen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef mspoez het volgende:
neuh, maar dan waren we misschien wel vaker samen in bed gekropen, gewoon lijfsgewijs zegmaar!
Ja ok, dat kan ik wel begrijpen. Voor een neukertje zijn centimeters nog belangrijker. Vooral als ie verder niet zo veel talenten heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef mspoez het volgende:
neuh, maar dan waren we misschien wel vaker samen in bed gekropen, gewoon lijfsgewijs zegmaar!
Dan moet ie wel uitzonderlijk klein geschapen zijn geweest, of jij moet pech hebben m.b.t. je eigen 'geschapenheid'quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:10 schreef mspoez het volgende:
Dat lag niet aan de lengte alleen, dat lag er aan dat het in zijn geheel niet meer dan 'wel aardig' was. Maar het speelde wel mee.
Wel grappig dat meerendeels van de vrouwen roept dat dikte belangrijker is dan lengte, terwijl jij "afknapte" op een lengteverschil van 3cm (om maar even 14cm/17cm aan te houden). Of zou het enigszins een compensatie geweest zijn, al was z'n penis wat dikker?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef mspoez het volgende:
Precies. Een megapiemel (nou ja, er zijn grenzen natuurlijk) is een pluspunt, maar zo zijn er nog 20 dingen waarin een man kan uitblinken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:43 schreef mspoez het volgende:
Jongens, dat die piemel niet zo groot was was één van de reden waarom we niet vaker samen het bed gedeeld hebben. Niet DE reden. Net als een megapiemel niet DE reden is dat je met een man naar bed gaat.
quote:
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:05 schreef Hexagon het volgende:
Nou ik denk niet dat dat verliefder worden in die situatie veel te maken zal hebben met hoe groot zijn plasser is.
Dat denk jij, omdat jij een man bent.
Dat snap ik dus niet. Moet je voor de lol eens onder een kloon een topic openen dat je je zorgen maakt dat je kut te wijd is. Niet alleen rollen meteen de sterke verhalen over tafel dat kutjes allemaal babykaal, botoxstrak en zeikend nat moeten zijn, je wordt waarschijnlijk ook nog voor hoer uitgemaakt omdat als een man een kleine lul heeft vrouwen gewoon zitten te pesten, en als een vrouw een wijde doos heeft ze uitgewoond is door een kudde bosnegers.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:55 schreef mspoez het volgende:
Dipkip ik denk niet dat we zet dat aan hun verstand krijgen gepeuterd. Ze denken met en vanuit hun krius, denk ik. Wat jij eerder al zei:
Je bedoelt dat mannen het belangrijker vinden wat een vrouw van hun lul vindt, omdat zij eerst aan seks denken en daarna pas aan een relatie? Of lees ik je verkeerd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:12 schreef mspoez het volgende:
Ik kan me ook wel voorstellen dat het lastig is om te horen dat het wél bij vrouwen van belang is welke maat de piemel is waarmee ze spelen als het gaat om het spelen omdat mannen in dat opzicht een andere benadering hebben en altijd eerst uitgaan van het spelen en pas daarná van meer dan enkel lijfelijke lust. Vrouwen (tenminste ik) vinden andere aspecten belangrijker en zullen niet als eerste kijken naar de gulp van een eventuele speelkameraad. Heeft de meneer in kwestie een mooie grote rechte harde, mooi meegenomen, heeft ie dat niet, dan is er op zich nog geen man overboord maar goh, als we mogen kiezen... en dat is geen mannen pesten dat is geen onzekerheden aanpraten maar gewoon reëel.
En je zocht dan compensatie bij een andere vent? Want ik neem aan dat je wel graag aan je trekken wilde komen op de momenten dat je niet met je partner naar bed ging omdat hij je niet voldoende kon bevredigen met zijn kleine pielemuis?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef mspoez het volgende:
Ik heb meer vrouwen afgewezen dan goedgekeurd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:24 schreef mspoez het volgende:
Nee dat, Dipkip. En dan bedoel ik niet eens 'relatie' als in verkering maar gewoon, een vrouw moet de man eerst leuk vinden voor ze dr mee gaaqt onenightstanden terwijl voor een man het genoeg is als ze vrouw is. En dan is het gereedschap dus belangrijker dan de monteur.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:23 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En je zocht dan compensatie bij een andere vent? Want ik neem aan dat je wel graag aan je trekken wilde komen op de momenten dat je niet met je partner naar bed ging omdat hij je niet voldoende kon bevredigen met zijn kleine pielemuis?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef mspoez het volgende:
[..]
[...] Deze meneer is erg leuk om naar te kijken en is heel leuk, als vriend, maar toen we een keer allebei vrijgezel waren en in bed belandden was het minder spectaculair dan gedacht en nu zijn we gewoon weer vriendjes. Denk dat hij hetzelfde over mij zegt, hoor, het is niet zo vreselijk heftig allemaal. En ja, ik denk inderdaad dat de gemiddelde lengte van zijn piemel daaraan bij heeft gedragen. Als je helemaal in liefde bent is het een ander verhaal, maar dat was ik dus niet. Snaps?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:24 schreef mspoez het volgende:
Nee dat, Dipkip. En dan bedoel ik niet eens 'relatie' als in verkering maar gewoon, een vrouw moet de man eerst leuk vinden voor ze dr mee gaaqt onenightstanden terwijl voor een man het genoeg is als ze vrouw is. En dan is het gereedschap dus belangrijker dan de monteur.
Ja, daar heb je wel een punt. Hij hoeft niet leuk genoeg te zijn om verliefd op te kunnen worden, maar ik kan het echt niet met zomaar iemand doen. Ook niet als het echt heel hard nodig is zeg maarquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:24 schreef mspoez het volgende:
Nee dat, Dipkip. En dan bedoel ik niet eens 'relatie' als in verkering maar gewoon, een vrouw moet de man eerst leuk vinden voor ze dr mee gaat onenightstanden terwijl voor een man het genoeg is als ze vrouw is. En dan is het gereedschap dus belangrijker dan de monteur.
Wie zegt dat zij op dat moment een vriendje had?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:23 schreef servus_universitas het volgende:
En je zocht dan compensatie bij een andere vent? Want ik neem aan dat je wel graag aan je trekken wilde komen op de momenten dat je niet met je partner naar bed ging omdat hij je niet voldoende kon bevredigen met zijn kleine pielemuis?
Ook als het een lekker wijf is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:26 schreef servus_universitas het volgende:Alsof een man geen maatstaven kent als het gaat om een one-night-stand. Ook voor een man zijn er wat dat betreft echt wel grenzen hoor.
Het was mijn fout. Ik interpreteerde het niet goed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:29 schreef Dipkip het volgende:
Wie zegt dat zij op dat moment een vriendje had?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:31 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het was mijn fout. Ik interpreteerde het niet goed.Mijn excuses aan Mispoez hierbij.
Nou ja, dan is dat dus al een selectiecriterium, want niet iedere vrouw is een lekker wijf.quote:
Hmmm, daar zeg je zoiets. Dat weet ik niet om eerlijk te zijn. Maar ik ben misschien ook niet de aangewezen persoon om hier een uitspraak over te doen, aangezien (zoals jij al zegt) ik hier geen enkele ervaring mee heb.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:31 schreef Dipkip het volgende:
En dan bedoel ik niet voor jou specifiek, want jij bent geen one night stand type, maar ik denk dat meer mannen het op een lekker maar onaardig wijf kunnen doen dan vrouwen het op een lekkere maar onaardige kerel.
Heeft er wellicht mee te maken dat mannen meer drinken
Ach welnee. Paar maanden geleden nog opende iemand een topic over dat ie de schaamlippen van z'n vriendin te groot vond, dat draaide ook gewoon uit op een heel topic vol opmerkingen dat ie zich niet zo aan moest stellen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Moet je voor de lol eens onder een kloon een topic openen dat je je zorgen maakt dat je kut te wijd is. Niet alleen rollen meteen de sterke verhalen over tafel dat kutjes allemaal babykaal, botoxstrak en zeikend nat moeten zijn, je wordt waarschijnlijk ook nog voor hoer uitgemaakt omdat als een man een kleine lul heeft vrouwen gewoon zitten te pesten, en als een vrouw een wijde doos heeft ze uitgewoond is door een kudde bosnegers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |