abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:40:13 #226
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64416011
Er zijn nou eenmaal aardig wat mannen die hun 'waarde' in bed afmeten aan de grootte van hun lul. En aardig wat vrouwen die daar maar wat graag op inspringen. Wat dat betreft is er ook een hoop mythe om het hele onderwerp heen.

Als ik het aan mn vriendinnetjes vroeg vonden ze het nooit zo heel belangrijk. En dat zeiden ze niet om mij gerust te stellen (ik heb op dat gebied niet zoveel te klagen) maar gewoon omdat bedprestaties slechts zijdelings afhankelijk zijn van de grootte van je gereedschap.

Ik geloof meteen dat size kan matteren, maar opmerkingen als 'bij neukertjes telt het aantal centimeters nog wat zwaarder' vind ik vrij sneu
pi_64416202
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik geloof meteen dat size kan matteren, maar opmerkingen als 'bij neukertjes telt het aantal centimeters nog wat zwaarder' vind ik vrij sneu
Wat is daar precies sneu aan? Een relatie draait niet alleen om seks, seks met een neukertje draait puur en alleen om seks. Dus vind ik voor een neukertje 18 cm. ten opzichte van 14 cm. een groter voordeel dan voor iemand waarmee ik een relatie heb. Net zoals ik uiterlijk bij een neukertje belangrijk vind, en bij een relatie niet echt. Ik zeg niet dat ik een neukertje uitzoek op penisgrootte of uiterlijk, en dat persoonlijkheid geen rol speelt. Ik zeg alleen dat het er bij een neukertje meer toe doet dan bij iemand waarmee ik een relatie heb. Vind je het als je het zo hoort nog steeds sneu?
pi_64416266
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Er zijn nou eenmaal aardig wat mannen die hun 'waarde' in bed afmeten aan de grootte van hun lul. En aardig wat vrouwen die daar maar wat graag op inspringen. Wat dat betreft is er ook een hoop mythe om het hele onderwerp heen.
Het is vaak ook een heel zwart-wit-discussie. Het gaat om één afzonderlijk aspect en ja, daar heeft iedereen wel een mening over. Maar de dagelijkse praktijk is een enorme verzameling van allerlei aspecten waar iedereen weer een eigen waarde aan toekent. Het is allemaal zo relatief.
pi_64416334
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat is daar precies sneu aan? Een relatie draait niet alleen om seks, seks met een neukertje draait puur en alleen om seks. Dus vind ik voor een neukertje 18 cm. ten opzichte van 14 cm. een groter voordeel dan voor iemand waarmee ik een relatie heb. Net zoals ik uiterlijk bij een neukertje belangrijk vind, en bij een relatie niet echt. Ik zeg niet dat ik een neukertje uitzoek op penisgrootte of uiterlijk, en dat persoonlijkheid geen rol speelt. Ik zeg alleen dat het er bij een neukertje meer toe doet dan bij iemand waarmee ik een relatie heb. Vind je het als je het zo hoort nog steeds sneu?
Eigenlijk zeg je dus helemaal niks. Want het aantal centimers is geen garantie en alleen in het geval van twee verder gelijk opgaande 'neukertjes' zou de grootste lul automatisch winnen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64416410
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:48 schreef servus_universitas het volgende:
Het is vaak ook een heel zwart-wit-discussie. Het gaat om één afzonderlijk aspect en ja, daar heeft iedereen wel een mening over. Maar de dagelijkse praktijk is een enorme verzameling van allerlei aspecten waar iedereen weer een eigen waarde aan toekent. Het is allemaal zo relatief.
Zeker. Maar het is een van de weinige aspecten die objectief te meten zijn, misschien wordt het daarom zo belangrijk gemaakt. Als je het bijvoorbeeld over vingeren hebt, dat kan je bijna niet vergelijken, want wat ik geweldig vind vind een andere vrouw weer helemaal niks en andersom.

Wat mannen er overigens niet van weerhoudt het als iets objectiefs te zien en bijna van je te eisen dat je klaarkomt want hun vorige vriendinnen vonden die rondjes linksom het absolute einde
pi_64416523
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je dus helemaal niks. Want het aantal centimers is geen garantie en alleen in het geval van twee verder gelijk opgaande 'neukertjes' zou de grootste lul automatisch winnen .
Ze zegt ook niet dat het een garantie is, ze reageert vooral op het feit dat iemand zegt dat het sneu is om zo te redeneren. Dat is het niet. Als je puur gaat voor de lust (een neukertje), dan wegen bepaalde criteria nu eenmaal zwaarder dan wanneer het gaat om relatiemateriaal. Tenminste, dat gaat voor veel mensen op.
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:56:31 #232
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64416582
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee, ik vind het sneu om zoveel gewicht te hangen aan iets wat nou ook weer niet zo bepalend is voor de kwaliteit van seks.

En het woord 'neukertje' vind ik verschrikkelijk, maar dat is persoonlijk
pi_64416589
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef cultheld het volgende:
Ik bedoel het ook niet vergelijkend. Ik bedoel meer, dingen die ik bij een neukertje jammer vind kan ik bij een vriendje vanwege de roze bril nauwelijks opmerken. De dumpgrens ligt bij neukertjes ook veel hoger dan bij vriendjes (nou ja dumpgrens, bij een neukertje is dat dan meer een niet meer terugbelgrens). En dat geldt niet alleen voor piemelmaat natuurlijk, ook voor zn hele skillset. Bij een vriendje ben ik genoeg betrokken om er tijd in te willen investeren samen te werken aan verbetering, bij een neukertje moet het meteen goed zijn en anders voor hem zo 10 anderen niet dat ik er 10 wil hoor
pi_64416703
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ze zegt ook niet dat het een garantie is, ze reageert vooral op het feit dat iemand zegt dat het sneu is om zo te redeneren. Dat is het niet. Als je puur gaat voor de lust (een neukertje), dan wegen bepaalde criteria nu eenmaal zwaarder dan wanneer het gaat om relatiemateriaal. Tenminste, dat gaat voor veel mensen op.
Dat klopt, al geldt dat denk ik voor iedereen wel. Wat is een liaison waard als de seks niet goed is?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64416713
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Nee, ik vind het sneu om zoveel gewicht te hangen aan iets wat nou ook weer niet zo bepalend is voor de kwaliteit van seks.
Ik heb dan ook nergens gezegd dat piemelmaat het doorslaggevende aspect was. Voor een one night stand weegt de piemelmaat zwaarder. Net zoals zn uiterlijk zwaarder weegt, zn vingerskills zwaarder wegen en de afstand van zijn naar mijn huis zwaarder weegt.

Immers, als het om een relatie gaat, zijn zulke dingen overkomelijker. Houden van is belangrijker dan 18 centimeters, innerlijk is belangrijker dan uiterlijk, vingeren kun je leren en een uur treinen is ook niet erg als je echt verliefd bent. Maar voor een seksrelatie heb ik dat allemaal niet over en liggen de prioriteiten anders.
pi_64416806
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:59 schreef cultheld het volgende:
Wat is een liaison waard als de seks niet goed is?
Precies. Ik kick nou eenmaal niet op sympathy sex en uitleggen hoe een clitoris werkt.

It's a buyer's market ik kan niet kiezen op wie ik verliefd word, maar wel met wie ik neuk om het neuken wat ik overigens maar zeer incidenteel heb gedaan, maar het is wel interessant als je aan jezelf merkt dat zoveel dingen anders zijn afhankelijk van het soort relatie
  zondag 28 december 2008 @ 00:19:21 #237
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_64417359
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Zeker. Maar het is een van de weinige aspecten die objectief te meten zijn, misschien wordt het daarom zo belangrijk gemaakt. Als je het bijvoorbeeld over vingeren hebt, dat kan je bijna niet vergelijken, want wat ik geweldig vind vind een andere vrouw weer helemaal niks en andersom.

Wat mannen er overigens niet van weerhoudt het als iets objectiefs te zien en bijna van je te eisen dat je klaarkomt want hun vorige vriendinnen vonden die rondjes linksom het absolute einde
Dat ben ik met zeker met je eens. Zo'n objectief te meten geval ligt sneller gevoelig, want je kunt de één met de ander vergelijken. Dat kan bijvoorbeeld ook met borsten. Maar wat de penismaat een bijzonder gevoelig onderwerp maakt is denk ik het feit dat het een definitieve maat is. Een vrouw kan, als het zo belangrijk voor haar is, haar borsten laten vergroten of verkleinen. Dat is niet zo eenvoudig, zo niet feitelijk onmogelijk, voor de piemel van een man.
pi_64417435
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:02 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Precies. Ik kick nou eenmaal niet op sympathy sex en uitleggen hoe een clitoris werkt.

It's a buyer's market pb]ik kan niet kiezen op wie ik verliefd word, maar wel met wie ik neuk[/b] om het neuken wat ik overigens maar zeer incidenteel heb gedaan, maar het is wel interessant als je aan jezelf merkt dat zoveel dingen anders zijn afhankelijk van het soort relatie
Tot op zekere hoogte natuurlijk .
pi_64417835
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:19 schreef servus_universitas het volgende:
Dat ben ik met zeker met je eens. Zo'n objectief te meten geval ligt sneller gevoelig, want je kunt de één met de ander vergelijken. Dat kan bijvoorbeeld ook met borsten. Maar wat de penismaat een bijzonder gevoelig onderwerp maakt is denk ik het feit dat het een definitieve maat is. Een vrouw kan, als het zo belangrijk voor haar is, haar borsten laten vergroten of verkleinen. Dat is niet zo eenvoudig, zo niet feitelijk onmogelijk, voor de piemel van een man.
Nmwah. Vervolgens zit je met neptieten, waar ook veel mannen niet op vallen. Plus dat er veel meer mis kan zijn met borsten dan alleen de maat. Je zal bijvoorbeeld maar pannenkoektepels hebben. Ik zou best een cupje er bij willen, maar lelijke borsten lijkt me toch een stuk erger dan een handjevol hebben.

Ik denk dat borsten niet zo belangrijk zijn voor seks als piemels. Ik weet het niet zeker hoor, want ik ben erg blij met mijne, maar ik kan me zo voorstellen dat als ze er wat minder florissant bij hingen dat ik dan zou denken ach, ik heb tenminste een goeie reet en je hebt ook mannen die zwaar op billen kicken.

Bij mannen is het toch wel het aandachtspunt. Goeie bovenarmen maken een man wel lekkerder, maar de seks niet echt. Vind ik dan - ik heb vaak mn ogen dicht, dus misschien ligt het aan mij. Ik verbind het uiterlijk van de man niet zo aan hoe goed de seks is.
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:21 schreef cultheld het volgende:
Tot op zekere hoogte natuurlijk .
Wat tot op zekere hoogte?
  zondag 28 december 2008 @ 00:39:08 #240
Profeta Pluriforma
pi_64417980
Tja, Dipkip, al die details... dat is allemaal iets te hoog gegrepen voor mij. Ik kan daar niet echt over meepraten, omdat het voor mij allemaal een veel kleinere rol speelt. Ik kan mij wel voorstellen wat je bedoelt, maar ik kan er feitelijk niet veel over zeggen. Het enige wat ik kan doen is datgene wat jij zegt aannemen als dingen die in ieder geval voor jou persoonlijk zo in elkaar zitten en dat weet jij het beste.
pi_64418034
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nmwah. Vervolgens zit je met neptieten, waar ook veel mannen niet op vallen. Plus dat er veel meer mis kan zijn met borsten dan alleen de maat. Je zal bijvoorbeeld maar pannenkoektepels hebben. Ik zou best een cupje er bij willen, maar lelijke borsten lijkt me toch een stuk erger dan een handjevol hebben.

Ik denk dat borsten niet zo belangrijk zijn voor seks als piemels. Ik weet het niet zeker hoor, want ik ben erg blij met mijne, maar ik kan me zo voorstellen dat als ze er wat minder florissant bij hingen dat ik dan zou denken ach, ik heb tenminste een goeie reet en je hebt ook mannen die zwaar op billen kicken.

Bij mannen is het toch wel het aandachtspunt. Goeie bovenarmen maken een man wel lekkerder, maar de seks niet echt. Vind ik dan - ik heb vaak mn ogen dicht, dus misschien ligt het aan mij. Ik verbind het uiterlijk van de man niet zo aan hoe goed de seks is.
[..]

Wat tot op zekere hoogte?
Tot op zekere hoogte kun je kiezen, omdat je niet uit de hele populatie kunt kiezen .
pi_64418052
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:39 schreef servus_universitas het volgende:
Tja, Dipkip, al die details... dat is allemaal iets te hoog gegrepen voor mij. Ik kan daar niet echt over meepraten, omdat het voor mij allemaal een veel kleinere rol speelt. Ik kan mij wel voorstellen wat je bedoelt, maar ik kan er feitelijk niet veel over zeggen. Het enige wat ik kan doen is datgene wat jij zegt aannemen als dingen die in ieder geval voor jou persoonlijk zo in elkaar zitten en dat weet jij het beste.
Wat ben je toch een schatje maak toch eens een leuke vrouw blij met jezelf! Eentje met leuke borsten en die niet zoveel zeurt als ik
pi_64418085
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef cultheld het volgende:
Tot op zekere hoogte kun je kiezen, omdat je niet uit de hele populatie kunt kiezen .
Nee er zijn ook homo's natuurlijk

Je hebt natuurlijk gelijk, alleen heb ik nog nooit niet mn zin gekregen als ik die zin op iemand had gezet. Maar dat ligt meer aan mijn smaak in mannen dan aan mijn persoonlijke kwaliteiten hoor
pi_64418208
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee er zijn ook homo's natuurlijk

Je hebt natuurlijk gelijk, alleen heb ik nog nooit niet mn zin gekregen als ik die zin op iemand had gezet. Maar dat ligt meer aan mijn smaak in mannen dan aan mijn persoonlijke kwaliteiten hoor
Ik ook niet; heeft vooral met een goed inschattingsvermogen te maken dat je voorkeur al min of meer beïnvloedt.
pi_64418279
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef mspoez het volgende:

[..]

Had het niets mee te maken. Deze meneer is erg leuk om naar te kijken en is heel leuk, als vriend, maar toen we een keer allebei vrijgezel waren en in bed belandden was het minder spectaculair dan gedacht en nu zijn we gewoon weer vriendjes. Denk dat hij hetzelfde over mij zegt, hoor, het is niet zo vreselijk heftig allemaal. En ja, ik denk inderdaad dat de gemiddelde lengte van zijn piemel daaraan bij heeft gedragen. Als je helemaal in liefde bent is het een ander verhaal, maar dat was ik dus niet. Snaps?
Ah...ok ik snaps. Achteraf is het dus een discussie om niets geweest.
  zondag 28 december 2008 @ 00:53:27 #246
Profeta Pluriforma
pi_64418347
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat ben je toch een schatje maak toch eens een leuke vrouw blij met jezelf! Eentje met leuke borsten en die niet zoveel zeurt als ik
Wat zeg je dat weer lief. Met die opmerking van mij over borsten wilde ik niet de indruk wekken dat ik daar veel waarde aan hecht. Om eerlijk te zijn hecht ik daar eigenlijk vrijwel geen waarde aan. Ik bracht het alleen naar voren om een vergelijking te maken.

En ik vind ook zeker niet dat je zeurt, maar ik denk wel dat jij een type bent met ideeën over dit onderwerp die geen aansluiting zullen vinden bij hoe ik ben. Dus ja, als wij een relatie zouden hebben, dan zou ik je waarschijnlijk wel al snel vinden zeuren en jij zou mij waarschijnlijk een erg saaie lul vinden in bed.
pi_64418689
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:53 schreef servus_universitas het volgende:
Wat zeg je dat weer lief. Met die opmerking van mij over borsten wilde ik niet de indruk wekken dat ik daar veel waarde aan hecht. Om eerlijk te zijn hecht ik daar eigenlijk vrijwel geen waarde aan. Ik bracht het alleen naar voren om een vergelijking te maken.

En ik vind ook zeker niet dat je zeurt, maar ik denk wel dat jij een type bent met ideeën over dit onderwerp die geen aansluiting zullen vinden bij hoe ik ben. Dus ja, als wij een relatie zouden hebben, dan zou ik je waarschijnlijk wel al snel vinden zeuren en jij zou mij waarschijnlijk een erg saaie lul vinden in bed.
Het zijn juist meestal de stille types die ineens een zwartrubberen kelder blijken te hebben maar je zal wel weer gelijk hebben
pi_64418773
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:47 schreef cultheld het volgende:
Ik ook niet; heeft vooral met een goed inschattingsvermogen te maken dat je voorkeur al min of meer beïnvloedt.
Denk je? Maar dat zou betekenen dat vrouwen die vallen op van die gladde sportschooljongens allemaal zichzelf er geweldig uit vinden zien, en vrouwen die vallen op dromerige brillemansjes zichzelf allemaal lelijk maar slim vinden ofzo?

Volgens mij kan je ook wel op bepaalde eigenschappen vallen zonder dat het betekent dat je jezelf ook zo iemand vindt...
pi_64418821
quote:
Op zondag 28 december 2008 01:11 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Denk je? Maar dat zou betekenen dat vrouwen die vallen op van die gladde sportschooljongens allemaal zichzelf er geweldig uit vinden zien, en vrouwen die vallen op dromerige brillemansjes zichzelf allemaal lelijk maar slim vinden ofzo?

Volgens mij kan je ook wel op bepaalde eigenschappen vallen zonder dat het betekent dat je jezelf ook zo iemand vindt...
Er is een verschil tussen enkel aantrekkelijk vinden en er ook daadwerkelijk op afstappen. Bovendien hebben we 't nu niet over relaties, maar over one night stands.
pi_64418873
quote:
Op zondag 28 december 2008 01:13 schreef cultheld het volgende:
Er is een verschil tussen enkel aantrekkelijk vinden en er ook daadwerkelijk op afstappen. Bovendien hebben we 't nu niet over relaties, maar over one night stands.
Maar als ik een one night stand wil stap ik toch gewoon af op degene die me het meest aantrekkelijk lijkt? Tenzij daar een vriendin aan vastgeplakt zit natuurlijk, maar dat is ethiek, geen onzekerheid mijnerzijds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')