abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64408887
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Omdat je niet het juiste antwoord gaf!
dit doet me denken aan toen mn vriend dacht dat als ik bij mn vriendinnen ga logeren we in ons slipje en een te klein en te doorschijnend topje elkaar met kussens gaan slaan ofzoiets
pi_64409518
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Minderwaardigheidscomplexje?
Oh enorm, valt het op?
quote:
Misschien bedoelt ze met gemiddeld wel dat ze hem saai vond omdat ie qua alles nogal gemiddeld was, zonder opvallende eigenschappen dus... Kan ik me goed voorstellen. Ik heb liever iemand die een wat dynamischer karakter heeft, dus met er uit springende positieve en negatieve eigenschappen.

En wat wil je dan, dat ze bij iemand blijft die ze niet leuk vind omdat het arrogant zou zijn meer te willen in je leven?
Je leest dus precies hetzelfde als ik Kip. Ik vraag dus alleen af wat haar dan zo speciaal maakt om daar niet tevreden mee te zijn.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:18:34 #178
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64409633
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef Vitalogy het volgende:

Je leest dus precies hetzelfde als ik Kip. Ik vraag dus alleen af wat haar dan zo speciaal maakt om daar niet tevreden mee te zijn.
Boeiend, ze hoeft zich toch niet te verantwoorden ofzo?
pi_64409672
quote:
Oh enorm, valt het op?
Ja, dat valt heel erg op ja.
quote:
Waarom moet je speciaal zijn om niet tevreden te zijn met een man die je niet interessant vindt?

Niemand zegt toch dat het een beter is dan het ander, blijkbaar pas je dan niet goed bij elkaar. Wat is daar arrogant aan? Hoezo vind je jezelf speciaal als het niet klikt met iemand? Mijn god, hoe bitter kun je zijn zeg.
pi_64409702
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Boeiend, ze hoeft zich toch niet te verantwoorden ofzo?

Alleen maar dom lachen om een gemiddelde pik van 14cm vind ik ook weer zo'n dooddoener.
pi_64409792
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef Dipkip het volgende:

Mijn god, hoe bitter kun je zijn zeg.

Nou goed, met jou valt niet normaal te praten. Je hebt sowieso je mening al klaar.
pi_64409797
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Vitalogy het volgende:
Alleen maar dom lachen om een gemiddelde pik van 14cm vind ik ook weer zo'n dooddoener.
waar heb je het over?
pi_64409911
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:22 schreef Vitalogy het volgende:
Nou goed, met jou valt niet normaal te praten. Je hebt sowieso je mening al klaar.
Volgens mij heb JIJ je mening al klaar jij begint zelf met de stelling dat vrouwen vinden dat ze een soort God verdienen, enkel omdat een vrouw zegt dat ze een man heeft afgewezen omdat ze hem in zn geheel nogal gemiddeld vond (= hem niet speciaal vond).

Het feit dat 1 vrouw 1 man niet speciaal vind vertalen in dat alle vrouwen arrogant zijn omdat ze voorkeuren hebben over met welke man ze een relatie willen hebben komt nogal bitter over. En dat is dan nog het aardigste woord wat ik er voor kan bedenken.
pi_64410004
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij heb JIJ je mening al klaar jij begint zelf met de stelling dat vrouwen vinden dat ze een soort God verdienen, enkel omdat een vrouw zegt dat ze een man heeft afgewezen omdat ze hem in zn geheel nogal gemiddeld vond (= hem niet speciaal vond).

Het feit dat 1 vrouw 1 man niet speciaal vind vertalen in dat alle vrouwen arrogant zijn omdat ze voorkeuren hebben over met welke man ze een relatie willen hebben komt nogal bitter over. En dat is de penis dan nog het aardigste woord wat ik er voor kan bedenken.
Wat ben jij een arrogant sletje zeg
A little bit hateful
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:29:36 #185
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64410074
ik heb niet alles teruggelezen maar de lengte is minder van belang dan de dikte
te lang is zelfs niet zo heel fijn dan gaat t pijn doen bij eens flink hard stoten....
pi_64410161
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
Wat ben jij een arrogant sletje zeg
You know you want it!
pi_64410241
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het feit dat 1 vrouw 1 man niet speciaal vind vertalen in dat alle vrouwen arrogant zijn omdat ze voorkeuren hebben over met welke man ze een relatie willen hebben komt nogal bitter over. En dat is dan nog het aardigste woord wat ik er voor kan bedenken.
Zo en dan ben ik bitter. Waarom is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven op een post en ipv net te doen alsof ik iets niet eens wat mag vragen of een mening mag geven. Volgens mij toont dat eerder aan dat jij ergens last van hebt. Ik vind iig dat je nu wel erg snel overschakelt op mensen belachelijk maken...je gevoel voor humor is iig ver te zoeken.
pi_64410422
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef Vitalogy het volgende:
Zo en dan ben ik bitter. Waarom is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven op een post en ipv net te doen alsof ik iets niet eens wat mag vragen of een mening mag geven. Volgens mij toont dat eerder aan dat jij ergens last van hebt. Ik vind iig dat je nu wel erg snel overschakelt op mensen belachelijk maken...je gevoel voor humor is iig ver te zoeken.
Leg eens uit waar ik je belachelijk maak?

Naar mijn idee geef ik gewoon antwoord. Ik vraag of het soms de bedoeling is dat zij bij een man blijft waar ze niet op valt, Of het arrogant is te zoeken naar iemand waar je op valt. Jij weigert daar schijnbaar op in te gaan - waarom geef je zelf niet gewoon antwoord? Waarom mag ik niet gewoon een mening geven? Nogal hypocriet wat je nu zegt....
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:38:05 #189
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64410441
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Dat ben ik dan wel weer met je eens. Als iemand gemiddeld is in zijn doen en laten, gemiddeld is in humor, gemiddeld in intelligentie en gemiddeld is in seks, dan zal een lul van 20 cm ook niet zoveel helpen.

Maar jouw reactie was wel erg verwijtend, terwijl het volgens mij niet meer dan normaal is dat je eisen stelt aan je (bed)partner.
pi_64410541
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef Dipkip het volgende:

Leg eens uit waar ik je belachelijk maak?
Nou mij gelijk bitter noemen in een topic dat over piemel lengte gaat vind ik wel wat weg hebben van belachelijk maken als je het mij vraagt. Maar goed, laat maar zitten verder, dit wordt een beetje nutteloos op deze manier.
pi_64410602
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Als iemand gemiddeld is in zijn doen en laten, gemiddeld is in humor, gemiddeld in intelligentie en gemiddeld is in seks, dan zal een lul van 20 cm ook niet zoveel helpen.
Volgens mij zijn er zat meisjes die dat juist zoeken

Tis toch een kwestie van voorkeuren... Wat ik veilig en betrouwbaar vind kan een ander wel saai en sloom vinden, wat ik een hysterische emo vind kan een ander een gevoelige jongen vinden, wat ik een glibberige patser vind is voor een andere vrouw een onwijs lekker ding.

Ik weet wel dat de twee jongens die ik aan de kant heb geschoven wegens te gemiddeld, het van al mijn exen het het best doen qua in de smaak vallen bij vrouwen. Het zijn ook echt wel leuke jongens, maar niks voor mij
pi_64410748
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef Vitalogy het volgende:
Nou mij gelijk bitter noemen in een topic dat over piemel lengte gaat vind ik wel wat weg hebben van belachelijk maken als je het mij vraagt. Maar goed, laat maar zitten verder, dit wordt een beetje nutteloos op deze manier.
Dat ik je bitter noemde heeft niets te maken met piemels ik noemde je bitter omdat je begon over vrouwen die een God eisen terwijl ze zelf niks voorstellen, toen een meisje zei iemand gedumpt te hebben wegens te gemiddeld zijn QUA ALLES. Dus niet vanwege een gemiddelde piemel, want dat was niet haar reden hem te dumpen.

Dat je zo overgevoelig reageert daarop, bevestigd alleen maar wat ik al dacht. Jij bent gedumpt door een meisje (of meerdere) omdat ze je niet bijzonder genoeg vond, je als een vriend zag, gewoon niet zo verliefd was. En jij bent kwaad en verbitterd daarover en dus eisen vrouwen teveel terwijl ze zelf geen kont voorstellen. En als een vrouw je ook maar één woordje van kritiek geeft maakt ze je meteen belachelijk en zit je op de allerhoogste kast. Het is echt extreem doorzichtig
pi_64410846
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Maar jouw reactie was wel erg verwijtend, terwijl het volgens mij niet meer dan normaal is dat je eisen stelt aan je (bed)partner.
Ja ok...dat laatste is ook zo. En natuurlijk zie je jezelf altijd wel beter als gemiddeld e.d. Daar heb ik geen probleem mee verder. Maar als iemand een gemiddelde lengte heeft, wat dat dan ook mag zijn en voor haar is het niet genoeg, dan kan zij toch ook initiatief nemen om het wat spannender te maken....of ben ik nu zo vreemd om dat te stellen?

Tenzij hij gewoon zo'n compleet saaie lul is dat ze er niet eens meer tijd aan wilde besteden.

Maar om dan te zeggen, hij was maar 14cm en dat was toch niets vergeleken met de 17cm die ik eerder heb gehad. Mijn God waar heb je het dan over?!? Goed, laat miss Poes daar dan maar zelf nog wat over zeggen.
pi_64410913
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:48 schreef Vitalogy het volgende:
Tenzij hij gewoon zo'n compleet saaie lul is dat ze er niet eens meer tijd aan wilde besteden.
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:01 schreef mspoez het volgende:
Het bleef bij één keer met die gemiddelde meneer omdat hij in zijn geheel nogal gemiddeld was
pi_64411128
Gemiddeld is synoniem aan saai? Nee ok ik vat hem nu, mijn eerdere uitspraken slaan helemaal nergens op.
Neem mij niet kwalijk dame.
pi_64411366
Ik vind gemiddeld saai, dus zij kan dat ook vinden.

Ze vind hem niet leuk omdat hij te gemiddeld is, dat kan toch? Nogmaals, waarom maakt dat haar arrogant? Waarom mag je iemand wel dumpen omdat ie saai is en niet omdat ie met alles erg gemiddeld is?
pi_64411525
Die van mij is nie tlang maar dik, niet iets om onzeker over te zijn......of toch wel
pi_64411582
Zolang ie niet dikker is dan ie lang is zal t allemaal wel goed zitten toch?
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:20:04 #199
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64411919
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Volgens mij vindt iedere vrouw wel dat ze een (sex) God verdient. Het staat je vrij om dat soort eisen te stellen natuurlijk. Maar je moet zelf dan ook wel wat brengen.
Had het niets mee te maken. Deze meneer is erg leuk om naar te kijken en is heel leuk, als vriend, maar toen we een keer allebei vrijgezel waren en in bed belandden was het minder spectaculair dan gedacht en nu zijn we gewoon weer vriendjes. Denk dat hij hetzelfde over mij zegt, hoor, het is niet zo vreselijk heftig allemaal. En ja, ik denk inderdaad dat de gemiddelde lengte van zijn piemel daaraan bij heeft gedragen. Als je helemaal in liefde bent is het een ander verhaal, maar dat was ik dus niet. Snaps?
Prrrrr
pi_64412614
Maar denk je dat je dan wel een relatie was begonnen als ie 3 centimeter meer had? Want t klinkt alsof er gewoon geen magie was zeg maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')