nog maar 4x per nachtquote:Op woensdag 17 december 2008 09:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik was ook zoveel wakker op het eind. Je bed ligt niet lekker meer, die buik zit in de weg. Je moet zo vreselijk vaak plassen... ga maar door.
Jennifer maakt mij nog maar 4x per nacht wakker voor een slok.
Kan ik je geen antwoord op geven, ik gaf geen BV en ga het nu ook niet geven......quote:Op woensdag 17 december 2008 10:09 schreef Dakota het volgende:
vraagje he.. gaven jullie bv in t openbaar (of bij je schoonouders op de bank) of gingen jullie dan ergens anders zitten?
Vantevoren dacht ik dat ik nooit bij mijn schoonouders op de bank ging voeden. 3x raden wie na de geboorte van d'r kind haar principes overboord gooide.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:09 schreef Dakota het volgende:
vraagje he.. gaven jullie bv in t openbaar (of bij je schoonouders op de bank) of gingen jullie dan ergens anders zitten?
de 20 weken echoquote:Op woensdag 17 december 2008 10:28 schreef Noli. het volgende:
Ik heb Hanne eigenlijk ook zo'n beetje bijna overal gevoed.
Ik ben trouwens over de helft! Maandag was ik 20 weken precies!
En morgen dus de twintigweken-echo.
Lekker druk dagje morgen.. Eerst morgenvroeg even lekker naar de kapper (alleen knippen, hard nodig), 's middags mee draaien op de PSZ van Hanne (als er geen stagaire is) dan aan het eind van de middag kerstviering op Wilyan's school en daarna dan om 19.00 uur de echo..
![]()
Mja ik weet ook niet precies hoe ik ermee om zal gaan. ben best een preutse troelaquote:Op woensdag 17 december 2008 10:29 schreef marlieske het volgende:
Sorry Koot gaf geen bv en ga dat nu wederom niet doen.
Maar je moet straks gewoon doen waar jij je goed bij voelt, de ene zet zich handiger over het openbaar voeden issue heen als de ander. Ik zie namelijk het probleem niet zo als anderen dat doen, maar zelf zou ik het weer niet doen/kunnen. (ja is krom maar zal wel tussen de oren zitten)
Straks naar de gyn voor de check up, ff vragen of ik voor na de bevalling een vk nodig heb is wel handig om te weten, en ws ff kijken of de kleine het goed doet en dat vind ik wel spannend zeker na de punctie.
mmm toch maar hier verder...quote:Op woensdag 17 december 2008 10:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
Mja ik weet ook niet precies hoe ik ermee om zal gaan. ben best een preutse troelaMaar t kan ook zo zijn dat ik idd mijn principes aan de kant gooi.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik wat raar opkeek toen een gast op de bruiloft van vrienden van me haar tiet ontblootte en haar 2 jarig zoontje bv gaf aan tafel..
misschien ben ik wel vreselijk ouderwets
Veel plezier alvast!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:28 schreef Noli. het volgende:
Ik ben trouwens over de helft! Maandag was ik 20 weken precies!
En morgen dus de twintigweken-echo.
Ik denk niet dat ik dat zo durven, ben daar toch te preuts voor.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:11 schreef DJMO het volgende:
met Yolanda gaf ik zelfs borstvoeding in de bus (onderweg van zeeland naar rotterdam). als die kleine honger heeft moet ze drinken, jammer waar ik dan zit.
Er zijn ook genoeg borstgevoede kindjes die vroeger doorslapen/langere nachten maken (5-6u)quote:Op woensdag 17 december 2008 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn laatste post:
[..]
nog maar 4x per nachtdat vind ik best vaak....
Ik beweer ook niet dat het niet zo is, er zijn ook genoeg kinderen met fv die langer nog vaker per nacht wakker worden. Ik vond gewoon het feit dat ze nog 4x per nacht wakker was om te drinken best vaak. Of het nou bv of fv is..... maar ik heb mijn post herlezen en zo komt het niet helemaal naar voren.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:58 schreef Iksje het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg borstgevoede kindjes die vroeger doorslapen/langere nachten maken (5-6u)
Liande dronk tussen 5-6 en 11 maanden ook nog 1 (soms 2) keer per nacht, maar veel daarvan was mamahonger. Een ander kind krijgt dan een tutje, Liande kreeg mama![]()
Fijn dat alles goed isquote:Gisteren echo gehad... en helemaal goedgekeurd. We hebben voor de tweede keer het geluk om een kerngezond kindje te krijgen (toch voor al wat ze al kunnen checken)
Mrien, ik ben net weer thuis, zag er gister eind vd middag totaal niet goed uit en bloeddruk was veeeeel te hoog. Ben met tasje voor eigen persoonlijke verzorgingsspullen en minikleertjes naar het zieken huis gebracht. Nachtje gemonitord getest en vol gespoten met medicatie en rond 3:15 was alles weer stabiel. Na de laatste checkup en echo vanmorgen ben ik met medicatie en een tip weer naar huisgestuurd. Scherpe controle blijft dus voorlopig en als ik me even niet goed voel moet ik gelijk bellen.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:27 schreef mrien het volgende:
Hoe was de 2e controle van de VK Maffemuts? Was je bloeddruk toen goed of ben je toch naar het ziekenhuis doorgestuurd?
Een echte duidelijke oorzaak hebben ze niet, maar ergens hebben ze t idee dat ik me bewust/onbewust gewoon grote zorgen maak en als tip meegegeven om (weer) met de psychologe te gaan praten over Joshua, aan de andere kant lijkt t me ook ergens normaal dat ik me er zorgen over maak.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:42 schreef mrien het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent!
14 februari is nog een tijdje weg dus hopelijk blijft de bloeddruk nu goed!
Hebben ze een idee waarom je bloeddruk zo hoog is/was?
Kan me wel voorstellen dat je het behoorlijk eng vind!
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:21 schreef McLaura het volgende:
En wat een 'stress' over borstvoeding in het openbaar
Ik ben blij dat ik daar niet mee zit!
Wat heerlijk! Ik kijk er ook mega naar uit.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:02 schreef juttertje het volgende:
Fijn Fruppel, van je bloedwaardes en het verlof!Ik ben sinds een week met verlof en vind het wel lekker hoor! Ben vandaag lekker rustig de babykleertjes aan het wassen enzo
Hihihihi, tegenwoordig loop ik ook regelmatig over de dijk omdat ik na elke maaltijd een stukje moet lopen ivm de insulineproductie. Maar ben je nog geen een keer tegengekomen, zou zeker wel een gil geven hoor! Anders moeten we maar een tijdstip gaan afspreken!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:32 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ik heb je nog helemaal niet gespot met je buik, dus als je me ziet met de hond moet je wel even brullen hoor!
Dat is niet eens heel ver weg meer. Ik weet nog hoe vreselijk zenuwachtig ik was bij de eerste echo. Jeetje ik greeg er gewoon slappe scheit van.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:06 schreef huuphuup het volgende:
Zooo, eerste afspraak bij de VK gemaakt
di. 13 jan. mag ik langs komen voor de intake en woe 14 jan. krijg k een termijn echo
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:27 schreef maffemuts het volgende:
Zo net de 1e conversatie met mamma maffemuts gehad nadat ze weet dat ik zwanger ben, k denk dat het voorlopig ook wel de laatste even is raar genoeg
het hele gesprek duurde nog geen 1:10 even n dialoogje hoor
ma: hoe gaat het met jou en Rachel
ik: ja goed hoor en daar ?
ma: ja zn gangetje, dus je bent weer zwanger?
ik:Ja en dat gaat ook allemaal redelijk
ma: oh mooi, trouwens je vader heeft suiker blablabla
Ik: oh niet zo mooi
Ma: dus we komen voorlopig niet want dat kan niet met zijn pillenIk: wat jij wil hoor, k heb de hoop allang opgegeven
ma: ik bel je wel weer eens groetjes aan die kant en we horen wel wat t word he?
Ik: ja hoor je krijgt n kaartje en misschien ben ik in staat om te bellen
ma: Doei
Ik: ja doei he
K kan niet zeggen dat ik vrolijk was na dat gesprek, maar opgelucht ergens wel. Misschien vinden sommigen dat ik bot gereageerd heb, anderen weten hoe de band ongv ligt tussen mij en mijn ouders en die is verre van goed. mja kon t niet nalaten om jullie n lach op je gezicht te toveren aangezien ik jullie advies gevraagd had over wel of niet vertellen
Bah, wat is je moeder een koude zeg. Heeft ze je niet eens gefeliciteerd, alleen 'dus je bent weer zwanger?' gezegd?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:27 schreef maffemuts het volgende:
Zo net de 1e conversatie met mamma maffemuts gehad nadat ze weet dat ik zwanger ben, k denk dat het voorlopig ook wel de laatste even is raar genoeg
het hele gesprek duurde nog geen 1:10 even n dialoogje hoor
ma: hoe gaat het met jou en Rachel
ik: ja goed hoor en daar ?
ma: ja zn gangetje, dus je bent weer zwanger?
ik:Ja en dat gaat ook allemaal redelijk
ma: oh mooi, trouwens je vader heeft suiker blablabla
Ik: oh niet zo mooi
Ma: dus we komen voorlopig niet want dat kan niet met zijn pillen
Ik: wat jij wil hoor, k heb de hoop allang opgegeven
ma: ik bel je wel weer eens groetjes aan die kant en we horen wel wat t word he?
Ik: ja hoor je krijgt n kaartje en misschien ben ik in staat om te bellen
ma: Doei
Ik: ja doei he
K kan niet zeggen dat ik vrolijk was na dat gesprek, maar opgelucht ergens wel. Misschien vinden sommigen dat ik bot gereageerd heb, anderen weten hoe de band ongv ligt tussen mij en mijn ouders en die is verre van goed. mja kon t niet nalaten om jullie n lach op je gezicht te toveren aangezien ik jullie advies gevraagd had over wel of niet vertellen
Je leest toch dat haar vader suiker heeft en dus niet kan komen omdat hij pillen moet slikken.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bah, wat is je moeder een koude zeg. Heeft ze je niet eens gefeliciteerd, alleen 'dus je bent weer zwanger?' gezegd?
Zijn je ouders zo ziek trouwens, dat ze niet kunnen komen?
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je leest toch dat haar vader suiker heeft en dus niet kan komen omdat hij pillen moet slikken.![]()
Nee inderdaad, begrijpelijk. Veel te veel gedoe om die pillen mee te nemen enzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je leest toch dat haar vader suiker heeft en dus niet kan komen omdat hij pillen moet slikken.![]()
Ik kan de OP helaas niet meer aanpassenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:15 schreef maffemuts het volgende:
ps Diaan of modje wil je (jongen) achter maffemuts 14 februari 2009 zetten pls
Ik vind dat je nog netjes blijft tegen ze. Ik denk dat ik ze allang had verteld wat ik ervan denk. Zulke mensen hoeven van mij dan ook geen moeite te doen, als ze niet willen komen blijven ze ook maar weg.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:46 schreef maffemuts het volgende:
nee nummerzoveel, tenminste niet lichamelijkze zoeken gewoon excuses om niet te hoeven komen, en eerlijkgezegd hoeft t van mij ook niet
En Ticootje ik weet dat t onzin isal hing ie zwaar aan de spuit dan mag je nog autorijden en anders had ma ook wel kunnen rijden.. maar ze blijven er maar
Ik blijf graag de eer aan mezelf houden en wil me zeer zeker niet naar "hun niveau" verlagen, en aardig blijven komt altijd nog t hardste aan.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind dat je nog netjes blijft tegen ze. Ik denk dat ik ze allang had verteld wat ik ervan denk. Zulke mensen hoeven van mij dan ook geen moeite te doen, als ze niet willen komen blijven ze ook maar weg.
8< knip >8
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind dat je nog netjes blijft tegen ze. Ik denk dat ik ze allang had verteld wat ik ervan denk. Zulke mensen hoeven van mij dan ook geen moeite te doen, als ze niet willen komen blijven ze ook maar weg.
Zo heeft mijn vriend het ook met z'n vader gedaan, we hebben die nu al vijf jaar niet gezien.
Natuurlijk is het moeilijk, het blijft ons nog steeds dwarszitten en je denkt er regelmatig aan, maar als we hem een paar keer per jaar zouden zien tegen zijn zin in zou het ons nog meer ergeren.
Maar we zitten er nu wel een beetje mee hoe we hem moeten laten weten dat hij opa wordt. We hebben hem dus vijf jaar niet gezien en gesproken, maar familie van ons woont nog vlakbij hem en we vinden het ook niks als hij het via anderen te horen krijgt. Moeilijk blijft het.
Ja, dat gaan wij dan ook maar doen denk ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Nummer_zoveel, in zo'n situatie zit ik ook ongeveer, geen contact met mijn vader. Wij gaan ws gewoon een geboortekaartje sturen, verder niks. Als-ie dan wat van zich laat horen, merken we dat dan wel weer. Maar het blijft moeilijk.
Ik heb gebeld en ook even uitgelegd waarom ik graag een andere gyn wil (wat er allemaal fout gaat) en ook gevraagd of het nou gebruikelijk is dat de gyn's hier allemaal maar kort de tijd nemen, omdat de "meiden in opleiding" het voorgesprek altijd doen en als je misschien geen problemen in de zwangerschap hebt, maar dus zelf met complicaties zit. Er werd gezegd dat het wel eens voorkomt, als er verder weinig te doen is voor de gyn. (Wat ik zelf dus ook al dacht, dat mijn gyn daarom haastig 30 seconden in de kamer is en dan weer weg gaatquote:Op woensdag 17 december 2008 12:38 schreef Jose81 het volgende:
Carmella, beetje late reactie, maar ik had ook al lang een andere gyn gezocht, hoor!! Heb je al gebeld inmiddels?
Ik wilde vanmiddag ook iets kopen maar kon niks leuks vinden. Al weken zie ik van alles wat ik hebben wil en nu niks maarquote:Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Carmella het is inderdaad een heerlijk gevoel om te weten dat het echt is!
Vanmiddag 3 superschattige rompertjes gekocht. Jammer dat verder alles in de winkels nog met lange mouwen is, niet zo praktisch met een zomer kindje. Maar goed ook wel weer goed voor de portemonnee.
Alles wat ik nu doe is zittend..bij elke stap die ik zet krijg ik een harde buikquote:Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
MeNicole, Nijna en Iksje wat fijn dat bij jullie ook alles er goed uitzag!
Carmella het is inderdaad een heerlijk gevoel om te weten dat het echt is!
Vanmiddag 3 superschattige rompertjes gekocht. Jammer dat verder alles in de winkels nog met lange mouwen is, niet zo praktisch met een zomer kindje. Maar goed ook wel weer goed voor de portemonnee.
Dakota, vervelend dat je je energie niet kwijt kunt! misschien wat afleiding zoeken in lekker koken ofzo?
heb je een beetje energie voor mij over anders?? ik ga slapen, ik heb geen greintje energie ...quote:Op woensdag 17 december 2008 17:33 schreef Dakota het volgende:
ik zit er vandaag voor het eerst ff doorheen.. niet emo ofzo maar kan geen kant op. Ik heb zin om een potje te rennen ofzo, kan mijn energie niet kwijt.
Nijnaquote:Op woensdag 17 december 2008 11:00 schreef Nijna het volgende:
Ik heb de echo gehad, we hebben een kloppend hartje gezien en ik ben 7 weken en een paar dagen. Mijn datum mag op 2 augustus.
Fijn gevoel, het was al iets meer dan 1 cm.
Ja nee klopt, als het goed is dan precies 9 weken.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Huupje, wat is je echo vroeg dan trouwens? Althans, je bent dan toch nog geen 12 weken?
Sja.... maar wat als het niet om 'het gedoe' gaat, maar er een echte reden is?quote:
Ja, ik heb meteen een afspraak gemaakt. Het wordt een dag later dan de afspraak die eerst stond (met de oude gyn), dus dat is fijn, mooi op schema nogquote:Op woensdag 17 december 2008 18:59 schreef Jose81 het volgende:
Carmella, goed van je dat je gebeld hebt. Heb je al een afspraak gemaakt met die nieuwe gyn?
Oh Marlieske, wat fijn om te horen!!!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:10 schreef marlieske het volgende:
Hier vandaag een mooie echo gehad, de gyn was erg positief en drukte me op het hart niet meer te veel zenuwen te hebben voor de komende tijd
Ja volgens mij was het dat. Dat kun je bij de apotheek krijgen zonder recept.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:33 schreef Kersjes het volgende:
Estrys, bedoel je Antagel?
Wonderspul, dat kreeg ik in het ziekenhuis steeds![]()
Helaas "werkte" het op een gegeven moment niet meer.
fijn dat je al een afspraak hebt met die andere gyn!!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:53 schreef Carmella het volgende:
DJMO; ook eenvoor jou! Ik hoop dat je je morgen iets energieker voelt. Ik ben zo benieuwd wanneer jouw kleintje zich aandient.
![]()
Dat is lief van jequote:Op woensdag 17 december 2008 17:17 schreef Carmella het volgende:
Diaan; ik word altijd vrolijk als ik jouw berichtjes lees, je bent nog zo lekker actief![]()
[..]
neuh, ik begin te denken dat ik tot die categorie vrouwen behoor die op de uitgerekende datum bevallen .. heb het tenslotte al eens gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 10:39 schreef Dakota het volgende:
DJMO..heb jij niet het idee dat hij nog 2.5 wk blijft zitten?
Ik begin nu steeds meer te twijfelen aan mijn eigen lichaam, het stoppen van de menstruatieachtigepijntjes de voorweeen en harde buiken..en ook als ik zie hoeveel vrouwen ingeleid worden
ik woensdag 31quote:
Volgende week wordt grote feestweekquote:
Dat is wel erg fijn!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:44 schreef DJMO het volgende:
ik heb gisteren mijn dochter gesproken, als de baby geboren is, mag ze als extra een half uurtje in het ziekenhuis langs komen ... kan ik iig foto's maken voor het geboortekaartje
Ik ben zo veel minder misselijk!quote:
Het valt mee..maar ik moet wel bekennen dat ik vanaf week 34 dus bijna elke dag heb gedacht dat ze zou komen, dat is dus wel enigzins vermoeiend. Ik leg me er nu maar gewoon bij neer dat het nog wel 2 weken kan gaan durenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:59 schreef _Bar_ het volgende:
jullie geduld word toch ook wel aardig op de proef gesteld zo Djmo en Dakota?
Ik zag dat dit nog niet aangepast is in de OP en ik kan hem niet meer wijzigen. Lois of BE willen jullie dit nog even doen???quote:Op woensdag 17 december 2008 12:15 schreef maffemuts het volgende:
ps Diaan of modje wil je (jongen) achter maffemuts 14 februari 2009 zetten pls
Thnx!!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Done. Ik dacht dat het al gedaan was.
Ik ben ervan overtuigd dat je zwanger bent hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 08:31 schreef Kersjes het volgende:
Wat een goed nieuws over kloppende hartjes, mooie echo's en zelfs al een geslachtsbepaling![]()
Huup, naar dat je (nu al) zo'n last hebt van je maag. Je mag er best wat voor nemen hoor![]()
Ik voel niks. Af en toe buikpijn, maar verder merk ik nergens aan dat ik zwanger ben en dat maakt me onzeker. Eind van de middag komt MvM langs, hopelijk raakt zij wel overtuigd...
Devin z'n kerst-outfit van Rainbowbabies is binnengekomen: een nachtblauw shirt met daarop in jeans-letters: BROER!
Hé hé hé... dat is mijn datum, hè? Daar blijven we mooi van af!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:50 schreef Dakota het volgende:
Ik ben wel razend benieuwd of ik echt op kerst kan mikken![]()
andere vader, heeft last van hechtingsproblematiek, adhd en weet ik veel wat nog meer allemaal als ik de kinderpsych moet geloven.. bovendien woont zij al 9 jaar niet meer bij me, lang verhaal. ik heb dan ook continu problemen met jeugdzorg (haar huidige gezinsvoogd that is)quote:Op donderdag 18 december 2008 15:19 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ik ken je achtergrond niet, ik heb niet alles meegelezen. Maar je aankomende spruit mag dus bij jullie blijven... waarom mag je dochter dan niet ook thuis komen wonen?
Maar je zegt net dat je gaat proberen haar thuis te krijgen.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef DJMO het volgende:
hoe graag ik ook zou willen teenage, het is niet verstandig, niet voor haar maar ook niet voor ons.. zij is al jaren gewend aan haar leventje zoals het nu is (inclusief kerkbezoek etc) en ik ben geen tiener gewend. dagelijks dus bedoel ik.. dat zou echt moeten groeien. ik zeg niet dat ik deze toestand ideaal vind, maar ik moet roeien met de riemen die ik heb..
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar deze zin moet je nog een keer lezen:quote:Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat je gaat proberen haar thuis te krijgen.
Ja, zoals het er nu staat bij mij is het inderdaad een beetje zwart-wit. Wel fijn dat je nu op papier hebt dat je zoontje gewoon lekker bij jullie mag blijven!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:08 schreef DJMO het volgende:
klopt raissa, hoewel, ik zou het natuurlijk wel willen, welke moeder wil dat nu niet, maar momenteel wil ik haar juist niet thuiswonend hebben, omdat het niet kan. alle omstandigheden, financieel, woonsituatie, school, haar problemen, etc. etc. spelen daarin mee
Wat fijn DJMO, dit vind ik nou echt een bericht om warm van te wordenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:44 schreef DJMO het volgende:
ik heb gisteren mijn dochter gesproken, als de baby geboren is, mag ze als extra een half uurtje in het ziekenhuis langs komen ... kan ik iig foto's maken voor het geboortekaartje
Ik ben alleen bang dat die weinig kan doen. Er wordt met gekneusde/gebroken ribben weinig gedaan. Ik moet alleen oppassen dat ik goed blijf ademhalen, vanwege het risico op longontsteking. Ik heb zelf liever geen zwaardere pijnstilling dan paracetamol, dus daar kan hij me ook niet mee helpen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:54 schreef DJMO het volgende:
oei dollemina, dat klinkt niet lekker.. even een bezoekje aan de HA ???
Ja ik heb mijn buik gepost maar kreeg al een reactie dat er niets te zien was terwijl ik om mij heen wel van mensen hoor dat ze t nu al zien.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:39 schreef Fruppel het volgende:
Welkom Panda en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geniet er lekker van!
Bij mij duurde het wel even voor je echt een "zwanger" buikje zag, daarvoor lekker het alleen maar dikker haha.
Maar nu kan je er niet meer omheen
Kom je een keer je buik posten in het buiken topic?
ik zag helemaal geen foto, ik formuleerde het verkeerdquote:Op donderdag 18 december 2008 20:27 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn buik gepost maar kreeg al een reactie dat er niets te zien was terwijl ik om mij heen wel van mensen hoor dat ze t nu al zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Succes met dit voornemen! Had ik ook (vorige keer 30 kg aangekomen), maar ik moet zeggen dat de eetdrang toch wel wint... Ik ga zo maar eens Friens suikerbrood smeren en eten.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:26 schreef marlieske het volgende:
Tja dat probleem had ik volgens mij meer bij de eerste, vooral suikerspin uit pot van de Action (was erug lekker)
maar ik wil straks die extra kilo's ook weer kwijt dus heb me nu plechtig belooft dat ik deze keer wat minder uitbundig doe met mijn schransneigingen stukje zelf behoud dus
Geniet er van zolang t kan Dakotaquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:54 schreef Dakota het volgende:
Jeej! Gistermiddag van 12 tot half 5 geslapen vervolgens om 9 uur naar bed gegaan en net wakker geworden.
Zou ik mijn slaap nodig hebben?
Rond 12 uur naar verloskundige.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:42 schreef Fruppel het volgende:
Wals dwars overal tussendoor.... Ik hoef alleen vandaag nog te werken en dan heb ik verlof
De receptie van gisteren was gecombineerd met de kerstborrel, dus er waren heel veel mensen. Dit verhaal is voor mij heel herkenbaar, maar ik vond het juist wel heel attentquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:15 schreef Estrys het volgende:
ook geen aanrader: kerstborrel van je werk. 35 keer binnen een uur: " heej hoe is het? wanneer moet ie komen, geniet je van je verlof" De eerste paar keer kan je nog enthousiast vertellen, daarna wil je eigenlijk zeggen: nou, ik heb de hele week kotsend boven de plee gehangen, hij komt waarschijnlijk ergens volgend jaar en verlof is k** NOU goed, maar dat doe je ook weer niet.
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:44 schreef DJMO het volgende:
Wen er maar vast aan... tijdens de zwangerschap is vrouw's wil wetquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:54 schreef Berto het volgende:Begin januari gaan we eerst nog een weekje skien en de zwangere vrouw wil perse toch nog proberen om te gaan skien. Zal nog wat moeite gaan kosten om dat uit haar hoofd te praten. Vrouwen
.
^^ dat dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:54 schreef Poppedein het volgende:
juist wel worteltjestaart, juist wel! Laat het eeuwig duidelijk zijnVrouwlief's wil is wet!
Het hing denk ik ook een beetje samen met mijn laatste werkdag voor mijn verlof en het feit dat ze me maandag vergeten zijn uit te nodigen voor een afscheid van een collega. Dus ik was al niet echt in een joepie-ik-ga-mijn-collega's-weer-zien-stemming. En dan het feit dat ik de hele week ziek was geweest natuurlijk. naja dat zijn van die momenten dat je achteraf denkt ik had gewoon niet moeten gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De receptie van gisteren was gecombineerd met de kerstborrel, dus er waren heel veel mensen. Dit verhaal is voor mij heel herkenbaar, maar ik vond het juist wel heel attentIk vond zelfs dat sommige mensen aan mijn buik zaten niet erg....
Dakota is eigenwijsquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef Dakota het volgende:
ohoh
ze komen om de 4 minutenben al aan t timen..
Als het vals alarm is eet ik mijn placenta op
Misschien moet ik me er inderdaad maar bij neerleggen. Komt er vanzelf wel achter dat die al redelijk dikke buik in de weg zit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan... tijdens de zwangerschap is vrouw's wil wet![]()
Ja Estrys dan kan ik het me wel voorstellen dat je het niet leuk vond.... bij mij was dat wel anders....quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:21 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het hing denk ik ook een beetje samen met mijn laatste werkdag voor mijn verlof en het feit dat ze me maandag vergeten zijn uit te nodigen voor een afscheid van een collega. Dus ik was al niet echt in een joepie-ik-ga-mijn-collega's-weer-zien-stemming. En dan het feit dat ik de hele week ziek was geweest natuurlijk. naja dat zijn van die momenten dat je achteraf denkt ik had gewoon niet moeten gaan.![]()
Ik hoor ook dingen van een collega waardoor ik denk, ik moet nog maar even zien hoelang ik er volgend jaar nog werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |