Oeeh Dakota, spannend!!
Nou, DJMO, een datumtweeling zou nog steeds kunnen hoor.... MAAR.... ik zal even updaten...
Ik ben vanmorgen weer voor een controle en een echo naar de vk geweest. De kleine is nu toch al zo groot, dat het hoofd en het gewicht niet meer te meten zijn. Ik raakte nogal in paniek en zei 'ja... maar... en nu??? Die kleine moet er ook nog uit, dat past nóóit!'. De vk die de echo maakte zat in het andere team (wij hebben twee groepen; oranje en blauw) van de vkpraktijk, dus die mocht er geen uitspraken over doen, maar het leek haar verstandig naar het ziekenhuis te gaan, om te horen wat een gyn ervan vindt...Ze zou het met een vk uit mijn eigen groep overleggen. Wel zei ze nog dat het allemaal niet meer zo lang kan duren. Ze vroeg wanneer ik weer voor controle moest en dat zou a.s woensdag zijn. Ze zei 'dan denk ik dat het slim is om te proberen of je daarvóór al in het ziekenhuis terecht kunt'.
Wij dus naar huis en ik ben 's middags terug gebeld. Mijn eigen vk (die ik vanmorgen ook bij de controle had), zei 'ik ben zo brutaal geweest zelf het ziekenhuis te bellen en een afspraak voor je te maken", nou dat vond ik helemaal niet erg, want als zij bellen kun je eerder terecht dan wanneer ik zelf bel.
Ik moet a.s maandag om 11 uur bij de gyn zijn... En dan krijg ik weer een echo en een uitwendig onderzoek. Daarna gaan we kijken of ik ingeleid ga worden of dat ik weer gewoon naar huis mag.
Ik ben toch wel een beetje paniekerig en ongerust, hoor.. Het schijnt dat ze hier in het ziekenhuis niet zo snel zijn met opnames, keizersnedes en dat soort zaken... dus ik ben heel benieuwd wat er maandag gezegd wordt. Voor als nog voel ik me er helemaal niet lekker bij... wel bij dat we nu weer een stapje verder zijn, maar ik voel me ineens heel erg rusteloos... want hoe moet het nou verder?
Nou ja... verder probeer ik me er maar op de focussen dat ik me goed voel en dat de kleine het goed naar zijn/haar zin heeft in mijn buik... da's natuurlijk het belangrijkste... hoe lang het dan ook nog duurt...
Dat was even een update tot zover.. Nu gaan we er gauw vandoor, naar mijn ouders... en vanavond boodschappen doen, met onder andere een x-aantal rollen beschuit en roze of blauwe muisjes!
Oh ja... en mochten er onverwachte dingen gebeuren, dan zal mijn
posten onder mijn naam of onder zijn eigen naam "Pianoman"... ik weet niet of dat nog in de OP gezet moet worden??