Ja, ik heb meteen een afspraak gemaakt. Het wordt een dag later dan de afspraak die eerst stond (met de oude gyn), dus dat is fijn, mooi op schema nogquote:Op woensdag 17 december 2008 18:59 schreef Jose81 het volgende:
Carmella, goed van je dat je gebeld hebt. Heb je al een afspraak gemaakt met die nieuwe gyn?
Oh Marlieske, wat fijn om te horen!!!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:10 schreef marlieske het volgende:
Hier vandaag een mooie echo gehad, de gyn was erg positief en drukte me op het hart niet meer te veel zenuwen te hebben voor de komende tijd
Ja volgens mij was het dat. Dat kun je bij de apotheek krijgen zonder recept.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:33 schreef Kersjes het volgende:
Estrys, bedoel je Antagel?
Wonderspul, dat kreeg ik in het ziekenhuis steeds![]()
Helaas "werkte" het op een gegeven moment niet meer.
fijn dat je al een afspraak hebt met die andere gyn!!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:53 schreef Carmella het volgende:
DJMO; ook eenvoor jou! Ik hoop dat je je morgen iets energieker voelt. Ik ben zo benieuwd wanneer jouw kleintje zich aandient.
![]()
Dat is lief van jequote:Op woensdag 17 december 2008 17:17 schreef Carmella het volgende:
Diaan; ik word altijd vrolijk als ik jouw berichtjes lees, je bent nog zo lekker actief![]()
[..]
neuh, ik begin te denken dat ik tot die categorie vrouwen behoor die op de uitgerekende datum bevallen .. heb het tenslotte al eens gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 10:39 schreef Dakota het volgende:
DJMO..heb jij niet het idee dat hij nog 2.5 wk blijft zitten?
Ik begin nu steeds meer te twijfelen aan mijn eigen lichaam, het stoppen van de menstruatieachtigepijntjes de voorweeen en harde buiken..en ook als ik zie hoeveel vrouwen ingeleid worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |