abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64105538
Chan, en ook anderen: www.prenatalescreening.nl is de website waar wij naar verwijzen alvorens mensen bij ons op spreekuur komen. Als je hier al een beetje in ingelezen bent komt de informatie die je verloskundige je gaat geven (als je dat wenst) vaak veel beter aan...

Heel fijn op die website is ook de keuzehulp Hiermee maak je eigenlijk een lijstje met voors en tegens en wordt duidelijk hoe zwaar bepaalde redenen voor je wegen. Het kan heel overzichtelijk zijn om je mening ineens in een tabel terug te lezen... Misschien fijn om al eens ingevuld te hebben voordat je je intake hebt!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64108478
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:59 schreef Jose81 het volgende:

Carmella, goed van je dat je gebeld hebt. Heb je al een afspraak gemaakt met die nieuwe gyn?
Ja, ik heb meteen een afspraak gemaakt. Het wordt een dag later dan de afspraak die eerst stond (met de oude gyn), dus dat is fijn, mooi op schema nog Eerste week van Januari.
pi_64108549
Dakota; begrijpelijk dat je graag wat zou doen ook, je bent ook al zo lang thuis! En je bent telkens zo positief geweest, knap hoor

DJMO; ook een voor jou! Ik hoop dat je je morgen iets energieker voelt. Ik ben zo benieuwd wanneer jouw kleintje zich aandient.
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:10 schreef marlieske het volgende:

Hier vandaag een mooie echo gehad, de gyn was erg positief en drukte me op het hart niet meer te veel zenuwen te hebben voor de komende tijd
Oh Marlieske, wat fijn om te horen!!!!!
Ik hoop echt ook dat je meer "kunt" genieten na alle zenuwen van de laatste tijd Zal zeker niet makkelijk zijn.

Raissa; hoe is het met jou?
pi_64109406
Ons bed staat op klossen, Wij zijn allebei onder de 1,70 dus het is voor ons toch best aardig hoog. Schiet er wel een beetje van in de stress moet ik zeggen, het komt wel erg dichtbij nou.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_64109766
Haha Estrys
Mijn lief en ik zijn ook allebei 1,70 en lief heeft vrij korte beentjes dus ik vraag me nu al af hoe dat gaat hahaha, moeten we allebei het bed in en uitrollen

Hier voel ik me beroerd maar o zo gelukkig
Laat maar weten dat je er zit en dat je steeds meer mn lijf op hol gooit met hormonen enzo
K heb me vannacht mega beroerd gevoeld, drie keer een uur op de wc gezeten, en alleen maar maagzuur liggen negeren. Het voelde zo gek, was alleen als ik ging liggen, en voelt alsof er een luchtbelletje omhoog komt, als een klein onvrijwillig boertje, maar er zit een soort maagzuur iets vóór waardoor die lucht er nie uit kan. Zoiets.
Nouja, ik hoop dat ik vannacht dan iets beter slaap, even wat bijtanken dan.
Vandaag de hele dag tentamen en ik hoop dat ik het een beetje normaal doorkom maar op dit moment... pff...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64109886
trapje erbij?
Als je even bij de apotheek vraagt, ze schijnen een heel fijn drankje te hebben wat heel erg goed werkt zeiden ze op de gym. Niet graviscon maar wat anders. Ik heb zelf nog niet de moeite genomen om naar de apotheek te gaan want Rennies werken op zich ook prima bij mij, Misschien moeten we ons kind maar Rennie noemen
  donderdag 18 december 2008 @ 08:21:18 #132
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_64109894
Gisteren laatste werkdag voor mijn vrouw, nu met verlof dus...
En opeens ben je weer een stap dichterbij...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_64109901
Hahaha
denk dat k een trampoline naast het bed zet dan, dat houdt het spannend
vooral als je 's nachts naar de wc gaat en dat ding vergeet en dan je nek erover breekt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64109907
Spannend worteltjestaart!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64110003
Wat een goed nieuws over kloppende hartjes, mooie echo's en zelfs al een geslachtsbepaling

Huup, naar dat je (nu al) zo'n last hebt van je maag. Je mag er best wat voor nemen hoor

Ik voel niks. Af en toe buikpijn, maar verder merk ik nergens aan dat ik zwanger ben en dat maakt me onzeker. Eind van de middag komt MvM langs, hopelijk raakt zij wel overtuigd...
Devin z'n kerst-outfit van Rainbowbabies is binnengekomen: een nachtblauw shirt met daarop in jeans-letters: BROER!
.... met gevoel voor drama....
pi_64110021
Estrys, bedoel je Antagel?
Wonderspul, dat kreeg ik in het ziekenhuis steeds
Helaas "werkte" het op een gegeven moment niet meer.
.... met gevoel voor drama....
pi_64110041
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:33 schreef Kersjes het volgende:
Estrys, bedoel je Antagel?
Wonderspul, dat kreeg ik in het ziekenhuis steeds
Helaas "werkte" het op een gegeven moment niet meer.
Ja volgens mij was het dat. Dat kun je bij de apotheek krijgen zonder recept.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 09:44:24 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64111130
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:53 schreef Carmella het volgende:
DJMO; ook een voor jou! Ik hoop dat je je morgen iets energieker voelt. Ik ben zo benieuwd wanneer jouw kleintje zich aandient.
fijn dat je al een afspraak hebt met die andere gyn!!

ik meld me maar weer, hier niets te bekennen, behalve dat ik nog steeds moe ben, veel moet pissen (afgelopen nacht 8 keer??) en de rugpijn.. toch maar weer proberen overdag te slapen, ook al weet ik nu al vrij zeker dat het me niet gaat lukken ... zou de tante van mijn man dan toch gelijk krijgen?? die dacht het komende weekend (of ze hoopt het iig, zodat ik met kerst thuis ben )

ik heb gisteren mijn dochter gesproken, als de baby geboren is, mag ze als extra een half uurtje in het ziekenhuis langs komen ... kan ik iig foto's maken voor het geboortekaartje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64111168
Wat fijn dat je dochter langs kan en mag komen DJMO, heel waardevol ook, niet alleen voor jullie, maar zeker ook vor haarzelf denk ik!

Vervelend dat je zo rot geslapen hebt...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 09:48:03 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64111219
daar ben ik ook heel blij mee poppedein ik had haar al beloofd dat ik haar als eerste zou bellen, ik vind hoe dan ook dat zij er gewoon als eerste recht op heeft haar broertje te zien

en dat rot slapen.. ik begin er aan te wennen zeg maar
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64111417
Ik sliep om half6 pas maar voel me prima. Verder geen harde buiken of voorweeen
raar kind
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 18 december 2008 @ 10:07:57 #142
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64111648
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:17 schreef Carmella het volgende:

Diaan; ik word altijd vrolijk als ik jouw berichtjes lees, je bent nog zo lekker actief
[..]
Dat is lief van je ik voel me ook nog best goed eigenlijk en zolang ik nog van alles kan, doe ik het ook gewoon.... vanmiddag nog een receptie op mn werk, leuk om iedereen weer even te zien na 3 weken thuis zijn Begin nu wel wat verkouden te worden, maar dat is ook niet zo gek met dit weer.

Maar wat goed van je dat je gebeld hebt en dat je nu een andere gyn hebt. . Ik hoop voor je dat deze zich beter inleest en er toch meer voor je is.

Wat ook goed werkt tegen zuurbranden is Regla PH, dat is ook zonder recept bij de apotheek te verkrijgen. Ik gebruik het nu ong. 3 maanden alleen voordat ik ga slapen en slokje en bij mij werkt het erg goed en nog steeds gelukkig. En toch blijft vanille vla en lauwe cola zonder prik het ook redelijk goed doen, daar doe ik het overdag mee.

Huub wat vijn dat je al zo snel een afspraak hebt... het is zo 12 januari...

DJMO wat fijn dat Yolanda zo snel en een extra half uurtje mag komen... super

[ Bericht 10% gewijzigd door Diaan73 op 18-12-2008 10:15:28 ]
Make love, not war ☮
  donderdag 18 december 2008 @ 10:11:02 #143
108648 cattie
lieve moeder
pi_64111714
Fijn DJMO!

Met mij gaat het feitelijk gezien goed. Baby groeit goed, nauwelijks harde buiken, geen voorweëen enz. Maar ik voel me niet zo goed. Door alle hormonen heb ik nogal stemmingswisselingen en die worden erger, ik slaap niet zo goed meer, lichamelijk gaat alles niet zo vlot meer, wat niet zo handig is met een peuter erbij. Ik heb ook erg behoefte aan rust, maar als ik het rustig aan kan doen (zoals vandaag, Ive is naar het kdv), dan heb ik weer moeite om het rustig aan te doen en ga ik foto's inplakken en koekjes bakken enz. Kortom, het valt me even zwaar. Gelukkig nog maar een maandje. En de komende weken de feestdagen, wat als voordeel heeft dat de tijd waarschijnlijk wel snel gaat! Ik verlang ook erg naar de baby, ik wil de baby vasthouden en knuffelen en voeden enz.
pi_64111834
cattie
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 10:20:20 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64111915
cattie

donderdag 18 december 2008 @ 10:21:45 #146
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64111937
Cattie wat vervelend dat je je zo voelt. Gelukkig is het bijna zover!!
Make love, not war ☮
pi_64112102
cattie, wat vervelend. Gelukkig brengen de feestdagen inderdaad wat afleiding en zal het allemaal niet al te lang meer duren

DJMO fijn dat je dochter langs kan komen in het ziekenhuis
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64112378
DJMO..heb jij niet het idee dat hij nog 2.5 wk blijft zitten?
Ik begin nu steeds meer te twijfelen aan mijn eigen lichaam, het stoppen van de menstruatieachtigepijntjes de voorweeen en harde buiken..en ook als ik zie hoeveel vrouwen ingeleid worden
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 10:42:56 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64112465
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:39 schreef Dakota het volgende:
DJMO..heb jij niet het idee dat hij nog 2.5 wk blijft zitten?
Ik begin nu steeds meer te twijfelen aan mijn eigen lichaam, het stoppen van de menstruatieachtigepijntjes de voorweeen en harde buiken..en ook als ik zie hoeveel vrouwen ingeleid worden
neuh, ik begin te denken dat ik tot die categorie vrouwen behoor die op de uitgerekende datum bevallen .. heb het tenslotte al eens gedaan

pi_64112514
dan zou de kans nu toch alleen maar kleiner zijn
Ik hoop het iig voor je
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: