Noli; spannend de echo morgen, veel plezier alvast!
Fruppel; fijn dat het zo goed gaat en heerlijk dat je verlof bijna zo ver is
MeNicole; hoe is het met jou?
Nijna & Iksje; allebei goeie echo's!!
Huup; de eerste echo geplanned, oh dat is zo speciaal!
Maffemuts; fijn dat je weer thuis bent, ik hoop dat je bloeddruk goed blijft
Flower-ti-amo; ook een goeie echo, heerlijk gevoel dat alles goed is hè? En mooi plaatje
Diaan; ik word altijd vrolijk als ik jouw berichtjes lees, je bent nog zo lekker actief
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:38 schreef Jose81 het volgende:Carmella, beetje late reactie, maar ik had ook al lang een andere gyn gezocht, hoor!! Heb je al gebeld inmiddels?
Ik heb gebeld en ook even uitgelegd waarom ik graag een andere gyn wil (wat er allemaal fout gaat) en ook gevraagd of het nou gebruikelijk is dat de gyn's hier allemaal maar kort de tijd nemen, omdat de "meiden in opleiding" het voorgesprek altijd doen en als je misschien geen problemen in de zwangerschap hebt, maar dus zelf met complicaties zit. Er werd gezegd dat het wel eens voorkomt, als er verder weinig te doen is voor de gyn. (Wat ik zelf dus ook al dacht, dat mijn gyn daarom haastig 30 seconden in de kamer is en dan weer weg gaat

, omdat de problemen nu niet direct met de baby te maken hebben, maar stom genoeg zijn mijn vragen over medicijnen wél erg belangrijk voor de gezondheid van de baby).
Ik heb gezegd dat ik die dingen nu dus herhaaldelijk niet kon bespreken en ze mijn dossier nooit doorleest, en ze heeft een gyn uitgezocht die bekend staat als de gyn die de "moeilijke gevallen" doet, mensen met meerdere ziektes of aandoeningen, zoals ik. Heel fijn dat die vrouw daar over mee dacht.

Dus ik hoop dat ik nu een goeie heb, die wel even de tijd voor een kort gesprek kan nemen.