Ja nee klopt, als het goed is dan precies 9 weken.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Huupje, wat is je echo vroeg dan trouwens? Althans, je bent dan toch nog geen 12 weken?
Sja.... maar wat als het niet om 'het gedoe' gaat, maar er een echte reden is?quote:
Ja, ik heb meteen een afspraak gemaakt. Het wordt een dag later dan de afspraak die eerst stond (met de oude gyn), dus dat is fijn, mooi op schema nogquote:Op woensdag 17 december 2008 18:59 schreef Jose81 het volgende:
Carmella, goed van je dat je gebeld hebt. Heb je al een afspraak gemaakt met die nieuwe gyn?
Oh Marlieske, wat fijn om te horen!!!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:10 schreef marlieske het volgende:
Hier vandaag een mooie echo gehad, de gyn was erg positief en drukte me op het hart niet meer te veel zenuwen te hebben voor de komende tijd
Ja volgens mij was het dat. Dat kun je bij de apotheek krijgen zonder recept.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:33 schreef Kersjes het volgende:
Estrys, bedoel je Antagel?
Wonderspul, dat kreeg ik in het ziekenhuis steeds![]()
Helaas "werkte" het op een gegeven moment niet meer.
fijn dat je al een afspraak hebt met die andere gyn!!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:53 schreef Carmella het volgende:
DJMO; ook eenvoor jou! Ik hoop dat je je morgen iets energieker voelt. Ik ben zo benieuwd wanneer jouw kleintje zich aandient.
![]()
Dat is lief van jequote:Op woensdag 17 december 2008 17:17 schreef Carmella het volgende:
Diaan; ik word altijd vrolijk als ik jouw berichtjes lees, je bent nog zo lekker actief![]()
[..]
neuh, ik begin te denken dat ik tot die categorie vrouwen behoor die op de uitgerekende datum bevallen .. heb het tenslotte al eens gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 10:39 schreef Dakota het volgende:
DJMO..heb jij niet het idee dat hij nog 2.5 wk blijft zitten?
Ik begin nu steeds meer te twijfelen aan mijn eigen lichaam, het stoppen van de menstruatieachtigepijntjes de voorweeen en harde buiken..en ook als ik zie hoeveel vrouwen ingeleid worden
ik woensdag 31quote:
Volgende week wordt grote feestweekquote:
Dat is wel erg fijn!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:44 schreef DJMO het volgende:
ik heb gisteren mijn dochter gesproken, als de baby geboren is, mag ze als extra een half uurtje in het ziekenhuis langs komen ... kan ik iig foto's maken voor het geboortekaartje
Ik ben zo veel minder misselijk!quote:
Het valt mee..maar ik moet wel bekennen dat ik vanaf week 34 dus bijna elke dag heb gedacht dat ze zou komen, dat is dus wel enigzins vermoeiend. Ik leg me er nu maar gewoon bij neer dat het nog wel 2 weken kan gaan durenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:59 schreef _Bar_ het volgende:
jullie geduld word toch ook wel aardig op de proef gesteld zo Djmo en Dakota?
Ik zag dat dit nog niet aangepast is in de OP en ik kan hem niet meer wijzigen. Lois of BE willen jullie dit nog even doen???quote:Op woensdag 17 december 2008 12:15 schreef maffemuts het volgende:
ps Diaan of modje wil je (jongen) achter maffemuts 14 februari 2009 zetten pls
Thnx!!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Done. Ik dacht dat het al gedaan was.
Ik ben ervan overtuigd dat je zwanger bent hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 08:31 schreef Kersjes het volgende:
Wat een goed nieuws over kloppende hartjes, mooie echo's en zelfs al een geslachtsbepaling![]()
Huup, naar dat je (nu al) zo'n last hebt van je maag. Je mag er best wat voor nemen hoor![]()
Ik voel niks. Af en toe buikpijn, maar verder merk ik nergens aan dat ik zwanger ben en dat maakt me onzeker. Eind van de middag komt MvM langs, hopelijk raakt zij wel overtuigd...
Devin z'n kerst-outfit van Rainbowbabies is binnengekomen: een nachtblauw shirt met daarop in jeans-letters: BROER!
Hé hé hé... dat is mijn datum, hè? Daar blijven we mooi van af!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:50 schreef Dakota het volgende:
Ik ben wel razend benieuwd of ik echt op kerst kan mikken![]()
andere vader, heeft last van hechtingsproblematiek, adhd en weet ik veel wat nog meer allemaal als ik de kinderpsych moet geloven.. bovendien woont zij al 9 jaar niet meer bij me, lang verhaal. ik heb dan ook continu problemen met jeugdzorg (haar huidige gezinsvoogd that is)quote:Op donderdag 18 december 2008 15:19 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ik ken je achtergrond niet, ik heb niet alles meegelezen. Maar je aankomende spruit mag dus bij jullie blijven... waarom mag je dochter dan niet ook thuis komen wonen?
Maar je zegt net dat je gaat proberen haar thuis te krijgen.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef DJMO het volgende:
hoe graag ik ook zou willen teenage, het is niet verstandig, niet voor haar maar ook niet voor ons.. zij is al jaren gewend aan haar leventje zoals het nu is (inclusief kerkbezoek etc) en ik ben geen tiener gewend. dagelijks dus bedoel ik.. dat zou echt moeten groeien. ik zeg niet dat ik deze toestand ideaal vind, maar ik moet roeien met de riemen die ik heb..
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar deze zin moet je nog een keer lezen:quote:Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat je gaat proberen haar thuis te krijgen.
Ja, zoals het er nu staat bij mij is het inderdaad een beetje zwart-wit. Wel fijn dat je nu op papier hebt dat je zoontje gewoon lekker bij jullie mag blijven!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:08 schreef DJMO het volgende:
klopt raissa, hoewel, ik zou het natuurlijk wel willen, welke moeder wil dat nu niet, maar momenteel wil ik haar juist niet thuiswonend hebben, omdat het niet kan. alle omstandigheden, financieel, woonsituatie, school, haar problemen, etc. etc. spelen daarin mee
Wat fijn DJMO, dit vind ik nou echt een bericht om warm van te wordenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:44 schreef DJMO het volgende:
ik heb gisteren mijn dochter gesproken, als de baby geboren is, mag ze als extra een half uurtje in het ziekenhuis langs komen ... kan ik iig foto's maken voor het geboortekaartje
Ik ben alleen bang dat die weinig kan doen. Er wordt met gekneusde/gebroken ribben weinig gedaan. Ik moet alleen oppassen dat ik goed blijf ademhalen, vanwege het risico op longontsteking. Ik heb zelf liever geen zwaardere pijnstilling dan paracetamol, dus daar kan hij me ook niet mee helpen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:54 schreef DJMO het volgende:
oei dollemina, dat klinkt niet lekker.. even een bezoekje aan de HA ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |