abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64112551
DJMO 22 december is toevallig ook wel een hele mooie dag om geboren te worden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64112655
Ik ben wel razend benieuwd of ik echt op kerst kan mikken
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64112729
De verloskundige zegt al weken dat de bevalling nu niet meer zo lang op zich zal laten wachten (ivm wk 34) zit zij er even naast Morgen moet ik weer..eigenlijk had ik afgelopen dinsdag gemoeten maar we hadden afgesproken dat we het zouden verschuiven naar vrijdag en dat ik dan niet zou komen omdat ik dan al bevallen zou zijn.
Volgende week maar weer gewoon op dinsdag
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 11:12:06 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64113242
je kan vandaag toch nog kotexje???

Miss_Sly: jouw geboortedatum???
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64113325
Nah ik denk steeds dat ik vast urenlange voorweeen krijg..dus als ze nu beginnen..ik zondag een keer beval ofzo
wanna rub mah puppeh?!
pi_64113347
ik word maandag 40
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 11:18:05 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64113408
mooie leeftijd ze zeggen toch dat het leven dan pas begint
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64113431
Ghe ik dacht dat je een twintiger was ofzo.

kom je iig lekker jeugdig over
wanna rub mah puppeh?!
pi_64113449
Ow, dat is mooi
Mijn leven is al wat eerder begonnen, maar het houdt maandag zeker niet op het wordt alleen nog maar leuker
pi_64113588
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:16 schreef miss_sly het volgende:
ik word maandag 40
ik woensdag 31
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64113674
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik woensdag 31
Volgende week wordt grote feestweek
pi_64113901
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:44 schreef DJMO het volgende:

ik heb gisteren mijn dochter gesproken, als de baby geboren is, mag ze als extra een half uurtje in het ziekenhuis langs komen ... kan ik iig foto's maken voor het geboortekaartje
Dat is wel erg fijn!
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:53 schreef Carmella het volgende:
Raissa; hoe is het met jou?
Ik ben zo veel minder misselijk! En het lijkt wel alsof ik nu al het eten van de afgelopen 30 weken moet inhalen ofzo.. Ik ben nog niet 100% toppie maar dit hou ik zo nog wel ff uit!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 11:37:47 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64113969
fijn dat het zo veel beter gaat raissa

pi_64114670
jullie geduld word toch ook wel aardig op de proef gesteld zo Djmo en Dakota?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 12:04:50 #165
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64114813
ik houd mezelf maar voor dat ik de 40 weken nog niet gepasseerd ben Bar, en dat dat nu eenmaal de tijd is die een beeb binnen hoort te zitten zo idee had ik bij de eerste ook, en die kwam prompt met 40 weken .. als ik nu richting de 41 of 42 weken zou gaan zou ik wel lichtelijk gek worden denk ik, hoewel jr. er dan nog niet klaar voor lijkt te zijn... ik ben natuurlijk wel ongeduldig, maar dat komt meer door de rugklachten, het verlangen die kleine vast te houden, dan dat ik het zwanger zijn an sich zat ben

pi_64115048
sterkte er maar mee DJMO

Ik kwam er zojuist achter dat koude chocomelk ook niet echt super voor m'n maag zijn....
wel al eventjes eens even niet misselijk.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64115592
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:59 schreef _Bar_ het volgende:
jullie geduld word toch ook wel aardig op de proef gesteld zo Djmo en Dakota?
Het valt mee..maar ik moet wel bekennen dat ik vanaf week 34 dus bijna elke dag heb gedacht dat ze zou komen, dat is dus wel enigzins vermoeiend. Ik leg me er nu maar gewoon bij neer dat het nog wel 2 weken kan gaan duren Dan kan het alleen maar meevalen
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 18 december 2008 @ 12:27:05 #168
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64115652
DING DONG, herhaalde oproep!!!
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:15 schreef maffemuts het volgende:
ps Diaan of modje wil je (jongen) achter maffemuts 14 februari 2009 zetten pls
Ik zag dat dit nog niet aangepast is in de OP en ik kan hem niet meer wijzigen. Lois of BE willen jullie dit nog even doen???
Make love, not war ☮
  donderdag 18 december 2008 @ 13:01:42 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64116764
Done. Ik dacht dat het al gedaan was.
pi_64117458
Miss_sly ik had je geen 40 gegeven hoor zoals al gezegd je komt lekker frips over alvast een hele leuke dag gewenst en nog vele gezonde jaren!!

Raissa wat fijn dat je wat minder misselijke bent, tja hetzelfde geld eigenlijk voor Bar!

Verder lees ik fijn nieuws voor DJMO dat je dochter wat langer op visite mag komen, moet heerlijk zijn eindelijk iets dat mee zit omtrent de omgang met je dochter (in tegenstelling tot je verhaal laatst hé)

Goh en wie belde mij net..... juist de verloskundige die had vast ff niets te doen voor het eerst in 7 weken
en ik moet eerlijk bekennen dat dit de aardigste van de 3 is, dus om nou bozig tegen haar te doen.... neuh.
Ach ws zie ik ze niet vaker als 1x na de bevalling, ik laat het maar zo, steek nu liever mijn energie ergens anders in.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 18 december 2008 @ 13:30:17 #171
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64117708
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Done. Ik dacht dat het al gedaan was.
Thnx!!

Ik ga op weg naar de receptie
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 13:54:55 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64118538
Marlieske, het is een eenmalig halfuurtje omdat haar broertje geboren is dan, de rest van de bezoekregeling ligt nog in het ongewisse helaas

en ik kan mijn nesteldrang weer de vrije loop geven, ik kreeg zojuist een tas vol jongens babykleertjes ... tot en en met maatje 104 dat kind heeft echt nu al meer kleding dan papa en mama samen ik kreeg ook nog een hele mooie donkerbruine winterjas, kan nu nog niet dicht, maar na de bevalling wel even iets om de rugpijn te vergeten dus en uitpakken maar

pi_64118581
Maar gaan ze dan echt op de klok zitten kijken?
Oh en zorg dan dat je 1e kerstdag bevalt!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 14:01:55 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64118735
die pleegmoeder zal niet op de minuut af op de klok kijken ticootje, maar ze is wel vrij punctueel wat dat betreft.. en met kerst ben ik toch liever thuis dus liever voor de kerst. ik ga zodra ik bevallen ben, (bewust nu niet, heb geen zin dat mijn bloeddruk de laatste week omhoogschiet) en rust en regelmaat heb, heel duidelijk op papier zetten samen met een advocaat wat de punten zijn en waarom jeugdzorg fout zit in hun opvatting dat ik Yolanda perse thuiswonend wil hebben enz. enz.

donderdag 18 december 2008 @ 14:21:58 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_64119382
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:31 schreef Kersjes het volgende:
Wat een goed nieuws over kloppende hartjes, mooie echo's en zelfs al een geslachtsbepaling

Huup, naar dat je (nu al) zo'n last hebt van je maag. Je mag er best wat voor nemen hoor

Ik voel niks. Af en toe buikpijn, maar verder merk ik nergens aan dat ik zwanger ben en dat maakt me onzeker. Eind van de middag komt MvM langs, hopelijk raakt zij wel overtuigd...
Devin z'n kerst-outfit van Rainbowbabies is binnengekomen: een nachtblauw shirt met daarop in jeans-letters: BROER!
Ik ben ervan overtuigd dat je zwanger bent hoor

Hoe laat komt vrouwke van de MvM?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 15:17:31 #176
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64121090
mijn baby mag komen, hetgeen waar ik (onbewust) op gewacht heb is binnen.. de schriftelijke bevestiging dat Jr. niet uithuis geplaatst zal worden .. ik heb een jaar onder toezicht stelling, de bouman wordt afgebouwd, maar wel achter de hand gehouden mocht de gezinsvoogd redenen ertoe zien (bang voor een terugval etc.) nou die zullen we ze niet geven

pi_64121158
Ik ken je achtergrond niet, ik heb niet alles meegelezen. Maar je aankomende spruit mag dus bij jullie blijven... waarom mag je dochter dan niet ook thuis komen wonen?
pi_64121217
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:50 schreef Dakota het volgende:
Ik ben wel razend benieuwd of ik echt op kerst kan mikken
Hé hé hé... dat is mijn datum, hè? Daar blijven we mooi van af!

Wel grappig trouwens dat we zo dicht op elkaar zitten, jij, DJMO en ik... ben benieuwd of het ook in die volgorde blijft staan!

Marlieske, lijkt me wel een oppepper wat je gyn tegen je heeft gezegt... fijn, hoor! Voel je je al iets meer gerust?

Miss_Sly & Vicky, fijne verjaardag alvast!!

Raissa, fijn dat je je zo goed voelt...!

DJMO, wat goed dat je dochter als extraatje even naar het ziekenhuis mag komen als het zover is... fijn, hoor!

Zo... vandaag weer verder aan de schoonmaak geweest, maar nou doe ik NIKS meer! Ik heb er geen zin meer in... en dat lange staan, is ook niet echt meer aan te raden (en bukken... ) De zolder is opgeruimd (had het al een keer of 5 aan gevraagd of hij zelf z'n zooi op wilde ruimen... Steevast 'jaha, dat doe ik nog wel'... nou, dan is hij dus nu te laat...) en ik heb de zolder en beneden gestoft. Zometeen de was in de droger en dan is de was voor deze week ook weer klaar.

Vandaag trouwens erg vroeg opgestaan voor mijn doen. Ik slaap nog steeds goed, maar vanmorgen moest ik voor de 3e keer plassen om half 7 en heb daarna niet meer geslapen. Toen naar zijn werk ging, ben ik nog even blijven liggen, maar dat had ook geen zin. Dus ik ben vanaf 08.00 uur al in touw. Wel lekker, dan heb je tenminste tijd voor dingetjes waar je anders niet aan toe komt.

Morgen naar de vk voor controle + wederom een echo...! Ben benieuwd of we nou naar het ziekenhuis moeten of niet... hopelijk morgen meer nieuws dus.
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 15:25:01 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64121346
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:19 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ik ken je achtergrond niet, ik heb niet alles meegelezen. Maar je aankomende spruit mag dus bij jullie blijven... waarom mag je dochter dan niet ook thuis komen wonen?
andere vader, heeft last van hechtingsproblematiek, adhd en weet ik veel wat nog meer allemaal als ik de kinderpsych moet geloven.. bovendien woont zij al 9 jaar niet meer bij me, lang verhaal. ik heb dan ook continu problemen met jeugdzorg (haar huidige gezinsvoogd that is)

pi_64121590
Maar ik neem dus aan dat je haar zelf wel thuis zou willen hebben? Maar dat gaat dus niet gebeuren?

Enne, voor de laatste loodjes allemaal, zet hem op!
3 verse kerstbaby's moet toch lukken
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 15:35:21 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64121709
hoe graag ik ook zou willen teenage, het is niet verstandig, niet voor haar maar ook niet voor ons.. zij is al jaren gewend aan haar leventje zoals het nu is (inclusief kerkbezoek etc) en ik ben geen tiener gewend. dagelijks dus bedoel ik.. dat zou echt moeten groeien. ik zeg niet dat ik deze toestand ideaal vind, maar ik moet roeien met de riemen die ik heb..

pi_64121950
Ja dat begrijp ik. Daar moet je in mee groeien, logisch. Ieder geval hopen dat het met je zoontje allemaal goed en anders loopt!
pi_64122117
ik krijg net een mailtje dat ze ons kind op het kinderdagverblijf kunnen plaatsen voor dinsdag, woensdag en donderdag... Mijn voorkeur ging uit naar vrijdag ipv donderdag maar daar rept mevrouw met geen woord over in haar mail, je zet er dan toch op zijn minst in dat iets niet kan of zo, nou kan het ook dat ze een fout heeft gemaakt met de dagen (ze hebben mij gezegd dat vrijdag geen probleem zou moeten zijn) , ow en ze vergeet ook even te melden welke van de 9 vestigingen het dan over gaat. Kunnen mensen nou niet gewoon wat duidelijker zijn in hun communicatie?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_64122271
Estrys, heel irritant is dat. Ik heb ook zo vaak dat ik naar een of andere klantenservice mail over iets, en dan krijg ik maar daadwerkelijk op de helft een soort van antwoord.
Gewoon nog een keertje mailen en alsnog je vragen stellen waar je antwoord op wilt, lijkt me!
pi_64122428
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef DJMO het volgende:
hoe graag ik ook zou willen teenage, het is niet verstandig, niet voor haar maar ook niet voor ons.. zij is al jaren gewend aan haar leventje zoals het nu is (inclusief kerkbezoek etc) en ik ben geen tiener gewend. dagelijks dus bedoel ik.. dat zou echt moeten groeien. ik zeg niet dat ik deze toestand ideaal vind, maar ik moet roeien met de riemen die ik heb..
Maar je zegt net dat je gaat proberen haar thuis te krijgen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64122646
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar je zegt net dat je gaat proberen haar thuis te krijgen.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar deze zin moet je nog een keer lezen:
"en waarom jeugdzorg fout zit in hun opvatting dat ik Yolanda perse thuiswonend wil hebben enz. enz." Ze wil dus Yolanda niet perse thuiswonend hebben.

Zo begrijp ik het toch goed DJMO?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 16:08:04 #187
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64123024
klopt raissa, hoewel, ik zou het natuurlijk wel willen, welke moeder wil dat nu niet, maar momenteel wil ik haar juist niet thuiswonend hebben, omdat het niet kan. alle omstandigheden, financieel, woonsituatie, school, haar problemen, etc. etc. spelen daarin mee

pi_64123139
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:08 schreef DJMO het volgende:
klopt raissa, hoewel, ik zou het natuurlijk wel willen, welke moeder wil dat nu niet, maar momenteel wil ik haar juist niet thuiswonend hebben, omdat het niet kan. alle omstandigheden, financieel, woonsituatie, school, haar problemen, etc. etc. spelen daarin mee
Ja, zoals het er nu staat bij mij is het inderdaad een beetje zwart-wit. Wel fijn dat je nu op papier hebt dat je zoontje gewoon lekker bij jullie mag blijven!

En laat het persen nu maar beginnen!
pi_64125794
Cattie Ik hoop dat jouw laatste maand voorbij vliegt en uiteraard dat je je ook wat fijner gaat voelen Gelukkig is het einde inderdaad echt in zicht voor jou!

Raissa; wat heerlijk dat je je nu een stuk beter voelt, hoop dat het alleen nog maar beter wordt en je fysiek wat goeie laatste 10 weken tegemoet gaat

Estrys; erg irritant als mensen zo onduidelijk zijn en de helft niet beantwoorden van je vragen. Dan blijf je er ook maar mee bezig voordat iets af is. Ik hoop dat je gauw wel de antwoorden kunt krijgen.

Jose; klinkt ook alsof je echt wel genoeg gedaan hebt vandaag Tijd om weer even uit te rusten
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:44 schreef DJMO het volgende:

ik heb gisteren mijn dochter gesproken, als de baby geboren is, mag ze als extra een half uurtje in het ziekenhuis langs komen ... kan ik iig foto's maken voor het geboortekaartje
Wat fijn DJMO, dit vind ik nou echt een bericht om warm van te worden En eigenlijk hoop ik dat het gewoon veel langer wordt ipv een half uurtje.
En goed dat je het document binnen hebt voor jullie jochie straks

Ik ben zo benieuwd of er een baby geworden wordt met kerst , of dat DJMO, Jose en Dakota doorlopen
  donderdag 18 december 2008 @ 17:53:05 #190
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64126202
Argh, volgens mij heb ik mijn ribben gekneusd c.q. gebroken.
Ik was al verkouden en had in mijn zij een pijnlijke plek zitten, waarschijnlijk door de baby. Maar ik heb nog steeds veel last van hoesten en dan doet die plek ontzettende pijn. Daarnet voelde ik het zelfs kraken toen ik hoestte en de pijn wordt erger en erger.

Ben ik 37 weken, mag ik eindelijk thuis bevallen, krijg ik dit.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 17:54:29 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64126235
oei dollemina, dat klinkt niet lekker.. even een bezoekje aan de HA ???

pi_64126314
Hallo

Ben er weer een tijd niet geweest. Fijn om te horen DJMO dat je baby straks bij je kan blijven. Leuk ook om te lezen dat er een aantal zwangeren zijn, die al zover zijn Worteltjestaaart, Estrys en Dakota.

Wat betreft het kdv Estrys zou ik gewoon bellen en vragen hoe het nou met de afgesproken dagen zat. Wij hadden een beetje hetzelfde. Wij kregen een andere offerte als aan de telefoon afgesproken. Toen wij belden, bleek dat zij gewoon een fout hadden gemaakt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_64128102
Hallo mama's,

Ik ben 28 jaar en sinds kort ook zwanger van ons eerste kindje.
Ben uitgerekend voor 24 juli 2009 dus ben op dit moment bijna 9 weken zwanger.
Vind t wel allemaal erg spannend omdat ik het dus nog nooit heb meegemaakt.
Ik voel me vaak misselijk en moe en heb last van verkoudheid. Voor de rest merk ik eigenlijk nog niet zoveel.
In welke week begonnen jullie echt een buikje te krijgen?
Bij mij zeggen mensen nu al dat ze het kunnen zien.
Voel t eigenlijk zelf ook wel, mijn buik is iets boller en harder.
Ben zo blij als de zwangersschap goed gaat en ons kindje gezond is.
Vind het fijn om hier mee te lezen en te posten om zo ook antwoord op vragen te krijgen van andere zwangeren.
  donderdag 18 december 2008 @ 19:18:34 #194
108648 cattie
lieve moeder
pi_64128155
Welkom Panda! En gefeliciteerd!
Klinkt als de normale zwangerschapsklachtjes en wanneer je het gaat zien is heel verschillend, de een kan het met 8 weken al niet meer verborgen houden en bij de ander is het zelfs op het einde nog nauwelijks te zien.
  donderdag 18 december 2008 @ 19:30:51 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64128495
Welkom Panda!

Dollemina, kijk even of je iets van Arniflor zalf/gel kan halen. Dat is wel heel prettig bij stoten en vallen enzo en ik kan me zo voorstellen dat het hier ook bij zou kunnen helpen.
pi_64128647
Gefeliciteerd Panda!
Verschilt idd per persoon hoe snel je wat ziet. Ik ben 13 weken maar bij mij zie je nog niks, maar ik heb vanmezelf ook al een dikke buik
Ben wel ook al 13 weken verkouden....geen idee of dat ´er ook bij hoort´ eigenlijk...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 18 december 2008 @ 19:38:31 #197
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64128707
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:54 schreef DJMO het volgende:
oei dollemina, dat klinkt niet lekker.. even een bezoekje aan de HA ???
Ik ben alleen bang dat die weinig kan doen. Er wordt met gekneusde/gebroken ribben weinig gedaan. Ik moet alleen oppassen dat ik goed blijf ademhalen, vanwege het risico op longontsteking. Ik heb zelf liever geen zwaardere pijnstilling dan paracetamol, dus daar kan hij me ook niet mee helpen.

Hoi Panda, gefeliciteerd. Bij mij was het pas met een maand of 5 echt zichtbaar. Maar dan moest ik wel strakke kleding dragen. Ik ben nu week 37 en ik heb nog steeds jassen waarmee ik kan verbergen dat ik zwanger ben...

BE, ik zal er morgen eens naar kijken. Ik heb er nu een icepack op liggen, hopelijk verdooft dat de boel een beetje. Maar het beste zou zijn als dat stomme hoesten ophield, want daar zit de meeste ellende in...
  donderdag 18 december 2008 @ 19:39:01 #198
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64128730
Welkom Panda en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geniet er lekker van!

Bij mij duurde het wel even voor je echt een "zwanger" buikje zag, daarvoor lekker het alleen maar dikker haha.
Maar nu kan je er niet meer omheen
Kom je een keer je buik posten in het buiken topic?
pi_64128740
Be (of een ander modje) zou je mijn uitgerekende datum op 14 juli willen zetten?

Panda gefeliciteerd en welkom!
pi_64128756
Gefeliciteerd Panda! En welkom

Bij mij is het nog onmogelijk om wat te zien van de baby zelf zeg maar, maar ik ben me toch een partij opgeblazen zeg, niet normaal. Echt, mn broek zit er strak van en ik voel me een walvis (nu al! haha).
Het zal vast aan de darmen liggen. Toch? Please?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 december 2008 @ 19:45:57 #201
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64128922
Een vriendin van me die ik vrij in het begin al verteld had dat ik zwanger was, was trouwens hoogst verbaasd dat je toen nog niets zag bij mij (was toen een week of 7 a 8 zwanger). Bij haar was het toen al overduidelijk zichtbaar, dus ze had verwacht dat het bij mij ook zichtbaar zou zijn.
  donderdag 18 december 2008 @ 19:46:24 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64128937
14 juli it is Flower!

Huup, dat is idd lucht in je darmen zegt men meestal. Het is echt te kort om echt al van je kindje te zijn. Die zit als het goed is nog lekker achter je schaambeen verstopt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 19:47:44 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64128970
welkom panda!!

Dollemina; tegen het hoesten, ik had er ook een hele tijd zo'n last van, tijmsiroop innemen, en tegen het benauwde kreeg ik astma medicijnen, in een lichte doses, dat hielp hier wel om het hoesten te stoppen.

huup, ik durf het je niet te zeggen, ik had er weinig last van volgens mij ...

ik heb kleine steekjes in mijn buik.. alsof junior met een breinaald zit te prikken aan de binnenkant ... steeds op dezelfde plek.. ik ga zo wel twee paracetamol innemen, want ik voel mijn rug weer eens flink

pi_64128982
Nee ja dat weet ik, ik bedoelde meer of ik niet spontaan 4 kilo aangekomen ben, zo voelt het namelijk

Dollemina jemig, met 7 a 8 weken kun je toch ook nog niets zien in principe? Bij 9 weken komt je baarmoeder pas een klein beetje boven je schaambeen uit en dan ook alleen als hij er goed voor ligt toch? Dan zal het misschien bij je vriendin ook wel lucht zijn geweest?

Ik word er iig gestoord van, ik boer me een ongeluk, en ik heb zo'n hekel aan boeren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64129249
Be bedankt!

huuphuup dat gevoel heb ik af en toe ook hoor! Het hangt er bij mij ook een beetje vanaf wat ik gegeten heb, vanavond heb ik rijst gehad en daar vol ik me behoorlijk opgeblazen van en idd dat boeren vind ik ook zo vies maar ja het moet er toch uit he!
pi_64129380
Welkom panda en gefeliciteerd.

Er kan inderdaad behoorlijik verschil in de vorm van de buik zijn. Ik heb met nu 32 weken al vaker gehoord, dat mijn buik niet zo groot is daarvoor dat ik al zo ver ben. De verloskunidge zei ook dat ik de placenta meer naar binnen draag en ook de buik ronder is aan alle kanten en dus minder uitsteekt. Als dat later in de zwangerschap bij jou ook nog het geval is, kan dat een groot voordeel zijn omdat de belasting voor de rug bijvoorbeeld wat minder is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 20:08:21 #207
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64129434
doe mij jouw buik dan tinuviel ik word doodmoe van mijn rug

pi_64129487
Ja das een beetje laat hè DJMO hihi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64129929
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:39 schreef Fruppel het volgende:
Welkom Panda en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geniet er lekker van!

Bij mij duurde het wel even voor je echt een "zwanger" buikje zag, daarvoor lekker het alleen maar dikker haha.
Maar nu kan je er niet meer omheen
Kom je een keer je buik posten in het buiken topic?
Ja ik heb mijn buik gepost maar kreeg al een reactie dat er niets te zien was terwijl ik om mij heen wel van mensen hoor dat ze t nu al zien.
pi_64130045
Je kan natuurlijk niet van iedereen verwachten dat ze al iets zien 8 weken is nog erg pril. Maar het begin is er en 1 troost, die buik groeit ECHT nog wel
pi_64130094
En de mensen in je omgeving weten dan ook hoe je er "voorheen" uit zag.
pi_64130119
Ja ik weet dat het heel pril is maar ik zie toch echt al een bobbel op mijn buik. Dat had ik vantevoren niet.
Maar jullie zien niet hoe mijn buik 8 weken geleden uitzag he. Dat kan het ook zijn.
Ik hoop niet dat ik ook zoeen mega ballonbuik krijg..volgens mij val ik dan om:)
pi_64130280
Daarom, dat weten de mensen hier ook niet

En over de grootte is weinig te zeggen natuurlijk, de een krijgt zo'n toeter en de ander een beschaafd buikje. Soms verlang ik er wel weer naar hoor, heerlijk zo'n bewegend baby'tje in je buik
pi_64130363
In het begin is het vaak niet de baarmoeder/zwangerschap die voor een uiterlijke verandering van je buik zorgt, maar zijn het je darmen, meer lucht en opgeblazen en verstopping enzo die maken dat je buik er anders uitziet. Geeft niet, komt allemaal vanzelf
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 20:44:35 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64130405
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:27 schreef panda1980 het volgende:

[..]

Ja ik heb mijn buik gepost maar kreeg al een reactie dat er niets te zien was terwijl ik om mij heen wel van mensen hoor dat ze t nu al zien.
ik zag helemaal geen foto, ik formuleerde het verkeerd

pi_64130494
als ik kijk naar de verschillen tussen mij, DJMO, jose enzo..die zijn erg groot..hele verschillende buiken
wanna rub mah puppeh?!
pi_64130502
Troel, je hebt natuurlijk gelijk. Nogmaals getest toen de dame van MvM kwam om 6 uur en... ZWANGER! Ik schijn zelfs erg veel HCG te hebben, lijkt wel alsof ik al 6 weken ben zei ze. Is echter niet zo, ik had de vorige zwangerschap(pen) ook veel HCG en waarschijnlijk was ik daarom zo extreem aan het kotsen steeds.
Ik weet dus wat me te wachten staat, maar daar ging ik sowieso al van uit

Huup, jij boerinneke

Raissa, wat fijn dat het nu zo goed met je gaat! Hopelijk blijft dat zo en kun je nog 10 weken genieten van het zwanger zijn

Ik liep vanmiddag door de Prenatal en zat al die piepkleine kleertjes voor pasgeborenen te bekijken. Wat schattig! Nog 8 maanden en dan heb ik mijn eigen kleine baby om vast te houden
.... met gevoel voor drama....
pi_64130564
Lijkt me wel heel erg stug dat je al een beginnende buik hebt panda..waarschijnlijk een opgeblazen balgje ofzo.
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 21:01:07 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64130853
dakota .. jij was toch zo nieuwsgierig naar ontlasting tijdens je bevalling???
niet voor misselijke dames of mensen die nog moeten eten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_64131081
ik heb medelijden met die darmen van je

zelf ben ik kotsmisselijk voor t eerst van mn zwangerschap

chocoladeletters
wanna rub mah puppeh?!
pi_64131820
ik geef me over aan toastjes met tonijnsalade of paturain.... das pas fijn
Mama van Isa en Ties
pi_64131948
oe, dat klinkt goed, marlieske
hmm, even denken....volgens mij heb ik nog een afbakstokbroodje, een blikje tonijn en spul om salade te maken en bovendien een potje rode pesto wij gaan zo gezellig een filmpje kijken
pi_64132040
Tja vandaag heb ik nogal de freetitus, kersenvlaai op het werk, frietjes met kipkorn, en nu een half pak toastjes en de bakjes leeg geschraapt met salades enz .... was in 18 weken tijd nog maar 2 kilo aangekomen, dat zal rap meer worden
Maar een troost mijn gyn weegt me niet die zegt iedere keer dat ik slank ben
Mama van Isa en Ties
pi_64132262
Panda, welkom.

Ik heb steeds enorme trek... . En weinig te snaaien in huis...
Misschien maar goed ook, ik weet ook niet zo goed waar ik dan zin in heb, vooral de dingen die ik niet in huis heb, uiteraard...
Stond ik vanavond op van tafel, zegt lief: uhm... die buik he... is die nu al aan het groeien....??? .

(ik zat even ongegeneerd met mn knoop los de boel heerlijk uitgezakt te laten hangen, hahaha)
Fake it till you make it...
pi_64133240
Niet zwanger maar ik eet altijd en ik las toastjes, dus hier met eiersalade ... heb bij de 2e wel wat afgevreten zeg. Lag ook hele dagen thuis en dan ga je dus eten... pfff
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')