abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2008 @ 19:45:57 #201
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64128922
Een vriendin van me die ik vrij in het begin al verteld had dat ik zwanger was, was trouwens hoogst verbaasd dat je toen nog niets zag bij mij (was toen een week of 7 a 8 zwanger). Bij haar was het toen al overduidelijk zichtbaar, dus ze had verwacht dat het bij mij ook zichtbaar zou zijn.
  donderdag 18 december 2008 @ 19:46:24 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64128937
14 juli it is Flower!

Huup, dat is idd lucht in je darmen zegt men meestal. Het is echt te kort om echt al van je kindje te zijn. Die zit als het goed is nog lekker achter je schaambeen verstopt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 19:47:44 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64128970
welkom panda!!

Dollemina; tegen het hoesten, ik had er ook een hele tijd zo'n last van, tijmsiroop innemen, en tegen het benauwde kreeg ik astma medicijnen, in een lichte doses, dat hielp hier wel om het hoesten te stoppen.

huup, ik durf het je niet te zeggen, ik had er weinig last van volgens mij ...

ik heb kleine steekjes in mijn buik.. alsof junior met een breinaald zit te prikken aan de binnenkant ... steeds op dezelfde plek.. ik ga zo wel twee paracetamol innemen, want ik voel mijn rug weer eens flink
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64128982
Nee ja dat weet ik, ik bedoelde meer of ik niet spontaan 4 kilo aangekomen ben, zo voelt het namelijk

Dollemina jemig, met 7 a 8 weken kun je toch ook nog niets zien in principe? Bij 9 weken komt je baarmoeder pas een klein beetje boven je schaambeen uit en dan ook alleen als hij er goed voor ligt toch? Dan zal het misschien bij je vriendin ook wel lucht zijn geweest?

Ik word er iig gestoord van, ik boer me een ongeluk, en ik heb zo'n hekel aan boeren
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64129249
Be bedankt!

huuphuup dat gevoel heb ik af en toe ook hoor! Het hangt er bij mij ook een beetje vanaf wat ik gegeten heb, vanavond heb ik rijst gehad en daar vol ik me behoorlijk opgeblazen van en idd dat boeren vind ik ook zo vies maar ja het moet er toch uit he!
pi_64129380
Welkom panda en gefeliciteerd.

Er kan inderdaad behoorlijik verschil in de vorm van de buik zijn. Ik heb met nu 32 weken al vaker gehoord, dat mijn buik niet zo groot is daarvoor dat ik al zo ver ben. De verloskunidge zei ook dat ik de placenta meer naar binnen draag en ook de buik ronder is aan alle kanten en dus minder uitsteekt. Als dat later in de zwangerschap bij jou ook nog het geval is, kan dat een groot voordeel zijn omdat de belasting voor de rug bijvoorbeeld wat minder is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 20:08:21 #207
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64129434
doe mij jouw buik dan tinuviel ik word doodmoe van mijn rug
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64129487
Ja das een beetje laat hè DJMO hihi
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64129929
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:39 schreef Fruppel het volgende:
Welkom Panda en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geniet er lekker van!

Bij mij duurde het wel even voor je echt een "zwanger" buikje zag, daarvoor lekker het alleen maar dikker haha.
Maar nu kan je er niet meer omheen
Kom je een keer je buik posten in het buiken topic?
Ja ik heb mijn buik gepost maar kreeg al een reactie dat er niets te zien was terwijl ik om mij heen wel van mensen hoor dat ze t nu al zien.
pi_64130045
Je kan natuurlijk niet van iedereen verwachten dat ze al iets zien 8 weken is nog erg pril. Maar het begin is er en 1 troost, die buik groeit ECHT nog wel
pi_64130094
En de mensen in je omgeving weten dan ook hoe je er "voorheen" uit zag.
pi_64130119
Ja ik weet dat het heel pril is maar ik zie toch echt al een bobbel op mijn buik. Dat had ik vantevoren niet.
Maar jullie zien niet hoe mijn buik 8 weken geleden uitzag he. Dat kan het ook zijn.
Ik hoop niet dat ik ook zoeen mega ballonbuik krijg..volgens mij val ik dan om:)
pi_64130280
Daarom, dat weten de mensen hier ook niet

En over de grootte is weinig te zeggen natuurlijk, de een krijgt zo'n toeter en de ander een beschaafd buikje. Soms verlang ik er wel weer naar hoor, heerlijk zo'n bewegend baby'tje in je buik
pi_64130363
In het begin is het vaak niet de baarmoeder/zwangerschap die voor een uiterlijke verandering van je buik zorgt, maar zijn het je darmen, meer lucht en opgeblazen en verstopping enzo die maken dat je buik er anders uitziet. Geeft niet, komt allemaal vanzelf
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 20:44:35 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64130405
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:27 schreef panda1980 het volgende:

[..]

Ja ik heb mijn buik gepost maar kreeg al een reactie dat er niets te zien was terwijl ik om mij heen wel van mensen hoor dat ze t nu al zien.
ik zag helemaal geen foto, ik formuleerde het verkeerd

pi_64130494
als ik kijk naar de verschillen tussen mij, DJMO, jose enzo..die zijn erg groot..hele verschillende buiken
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64130502
Troel, je hebt natuurlijk gelijk. Nogmaals getest toen de dame van MvM kwam om 6 uur en... ZWANGER! Ik schijn zelfs erg veel HCG te hebben, lijkt wel alsof ik al 6 weken ben zei ze. Is echter niet zo, ik had de vorige zwangerschap(pen) ook veel HCG en waarschijnlijk was ik daarom zo extreem aan het kotsen steeds.
Ik weet dus wat me te wachten staat, maar daar ging ik sowieso al van uit

Huup, jij boerinneke

Raissa, wat fijn dat het nu zo goed met je gaat! Hopelijk blijft dat zo en kun je nog 10 weken genieten van het zwanger zijn

Ik liep vanmiddag door de Prenatal en zat al die piepkleine kleertjes voor pasgeborenen te bekijken. Wat schattig! Nog 8 maanden en dan heb ik mijn eigen kleine baby om vast te houden
.... met gevoel voor drama....
pi_64130564
Lijkt me wel heel erg stug dat je al een beginnende buik hebt panda..waarschijnlijk een opgeblazen balgje ofzo.
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2008 @ 21:01:07 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64130853
dakota .. jij was toch zo nieuwsgierig naar ontlasting tijdens je bevalling???
niet voor misselijke dames of mensen die nog moeten eten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_64131081
ik heb medelijden met die darmen van je

zelf ben ik kotsmisselijk voor t eerst van mn zwangerschap

chocoladeletters
wanna rub mah puppeh?!
pi_64131820
ik geef me over aan toastjes met tonijnsalade of paturain.... das pas fijn
Mama van Isa en Ties
pi_64131948
oe, dat klinkt goed, marlieske
hmm, even denken....volgens mij heb ik nog een afbakstokbroodje, een blikje tonijn en spul om salade te maken en bovendien een potje rode pesto wij gaan zo gezellig een filmpje kijken
pi_64132040
Tja vandaag heb ik nogal de freetitus, kersenvlaai op het werk, frietjes met kipkorn, en nu een half pak toastjes en de bakjes leeg geschraapt met salades enz .... was in 18 weken tijd nog maar 2 kilo aangekomen, dat zal rap meer worden
Maar een troost mijn gyn weegt me niet die zegt iedere keer dat ik slank ben
Mama van Isa en Ties
pi_64132262
Panda, welkom.

Ik heb steeds enorme trek... . En weinig te snaaien in huis...
Misschien maar goed ook, ik weet ook niet zo goed waar ik dan zin in heb, vooral de dingen die ik niet in huis heb, uiteraard...
Stond ik vanavond op van tafel, zegt lief: uhm... die buik he... is die nu al aan het groeien....??? .

(ik zat even ongegeneerd met mn knoop los de boel heerlijk uitgezakt te laten hangen, hahaha)
Fake it till you make it...
pi_64133240
Niet zwanger maar ik eet altijd en ik las toastjes, dus hier met eiersalade ... heb bij de 2e wel wat afgevreten zeg. Lag ook hele dagen thuis en dan ga je dus eten... pfff
pi_64133440
Tja dat probleem had ik volgens mij meer bij de eerste, vooral suikerspin uit pot van de Action (was erug lekker)
maar ik wil straks die extra kilo's ook weer kwijt dus heb me nu plechtig belooft dat ik deze keer wat minder uitbundig doe met mijn schransneigingen stukje zelf behoud dus
Mama van Isa en Ties
pi_64133634
Dat is wel beter en nu nog volhouden ook
Ik kwam bij beiden ongeveer 18 kilo aan maar ben van mezelf niet licht dus 1 januari (ik schuif het lekker voor me uit) mag ik weer aan de slag
pi_64140668
Jeej! Gistermiddag van 12 tot half 5 geslapen vervolgens om 9 uur naar bed gegaan en net wakker geworden.
Zou ik mijn slaap nodig hebben ?
Rond 12 uur naar verloskundige.
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 19 december 2008 @ 08:58:31 #229
108648 cattie
lieve moeder
pi_64140734
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:26 schreef marlieske het volgende:
Tja dat probleem had ik volgens mij meer bij de eerste, vooral suikerspin uit pot van de Action (was erug lekker)
maar ik wil straks die extra kilo's ook weer kwijt dus heb me nu plechtig belooft dat ik deze keer wat minder uitbundig doe met mijn schransneigingen stukje zelf behoud dus
Succes met dit voornemen! Had ik ook (vorige keer 30 kg aangekomen), maar ik moet zeggen dat de eetdrang toch wel wint... Ik ga zo maar eens Friens suikerbrood smeren en eten.
Gisteren een goed gesprek met mijn man gehad en ik voel me nu wel beter. Even geen zorgen in ieder geval. En nu dit volhouden!
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:11:49 #230
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64140973
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 08:54 schreef Dakota het volgende:
Jeej! Gistermiddag van 12 tot half 5 geslapen vervolgens om 9 uur naar bed gegaan en net wakker geworden.
Zou ik mijn slaap nodig hebben ?
Rond 12 uur naar verloskundige.
Geniet er van zolang t kan Dakota Nog even en je nachten zijn gebroken
En hmmz slapen dat kan ik op t moment ook wel 48 uur in een dag volgens mij
Vannacht echter bijna geen oog dicht gedaan, niet omdat ik niet moe was of niet kon slapen, elke keer als ik eindelijk in mijn slaapje zat kwam er gebrul uit de babyfoon pappa/mamma honger.
Resultaat maffe die al sinds n uurtje of 6 op is en nu n klein monstertje dat in de box half zittend half liggend in slaap is gevallen en nee ik durf haar niet over te leggen of anders neer te leggen want dan zijn de rapen gaar vrees ik... en mn buik zit ook nog eens vreselijk in de weg
k denk dat ik er zo maar ff naastkruip (op de bank dan)
Verder zn gangetje hier, en vreetbuien ... tis bij afgelopen week n keer n pak kokosbiquits gebleven en voor de rest juist totaal geen honger of dorst en moet mezelf zelfs dwingen en er aan herinneren om iets te eten en te drinken... mja ben daardoor waarschijnlijk ook maar 2kilo aangekomen in totaal

DJMO
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:11:51 #231
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64140974
Panda van harte welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

Mijn buik was met 7 weken al te zien, het is wel mn 2e en volgens de VK kon het ook door de hormonen komen die ik gebruikt heb... nou ja het komt zoals het komt en ik zou me er niet druk om maken. Je kunt er toch niets aan veranderen.

Dollemina, niet fijn die gekneusde/gebroken ribben zeg, hopelijk gaat het snel over zodat je nog thuis kunt bevallen.

Cattie, wat fijn dat je je wat beter voelt nu

Hier verder geen nieuws, receptie gisteren was erg gezellig, leuk om na 3 weken weer allemaal collega's te zien....en ik voel me nog steeds goed.
Make love, not war ☮
pi_64141066
mjah buik zien of baby zien, ik had veel last van een opgeblazen gevoel en had dus ook een bolletje

daarna zag je m pas met 4 mnd.
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 december 2008 @ 09:24:38 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64141289
*meldt*
vannacht redelijk geslapen, máár vier plaspauzes ofzo, was ik vergeten mijn wekker uit te zetten vanmorgen dus vroeger wakker dan de bedoeling was

Dakota, lekker dat je zo goed geslapen hebt

Maffe

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 19-12-2008 10:17:53 (typo, dank je maffe ik ben net wakker :')) ]

pi_64141742
zucht, ik word zo gek van mensen die schreeuwen ' IS ZE ER NOU NOG STEEDS NIET'
En als ik dan dus ' stating the obvious' nee zeg.. zeggen ze

GOH WAT RAAR

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dat is niet raar want ik moet sowieso nog 5 dagen tot aan mijn uitgerekende datum

*STOMP*

zo frustratie
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:42:36 #235
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64141750
Wals dwars overal tussendoor.... Ik hoef alleen vandaag nog te werken en dan heb ik verlof
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:43:50 #236
108648 cattie
lieve moeder
pi_64141779
Wat lekker Fruppel!
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:43:52 #237
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64141781
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 09:42 schreef Fruppel het volgende:
Wals dwars overal tussendoor.... Ik hoef alleen vandaag nog te werken en dan heb ik verlof
Heerlijk, nog even "genieten" van je laatste werkdag!!!
Make love, not war ☮
pi_64141824
LLM
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 december 2008 @ 09:49:25 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64141909
mjah in jouw geval kan ik me er iets bij voorstellen kotexje.. omdat je al sinds week 34 loopt met weeën etc .. maar dat het frustrerend is begrijp ik ook zeker wel ik had het gisteren met mijn ex (de vader van yolanda jawel) hij is die baby er nou nog niet? ik nee, hij: duurt wel lang he? ik: ik kan me herinneren dat ik van yolanda op de uitgerekende dag beviel, en die heb ik nog niet bereikt hoor.. hij: o wanneer is dat dan?? enz..

lekker frups

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 19-12-2008 09:54:33 (typo) ]

pi_64141973
vanaf week 43? amai! arme Dakota!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 december 2008 @ 09:56:48 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64142096
typo reinhilde.. net wakker enzo

pi_64142103
t ligt nu al ongeveer 2 weken stil met af en toe een krampje hier of daar Maar dat mensen maar blijven vragen..elke dag bijna weer (dezelfde)
wanna rub mah puppeh?!
pi_64142279
Leuk he?

vrijdag 19 december 2008 @ 10:06:57 #244
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64142411
Goedemorgen,
Valt me tegen van Dakota en DJMO dat ze nog niet zijn bevallen Doe eens baren!

Diaan, wat heerlijk dat jij je zo goed voelt, ik wil me óóóók goed voelen!

Cattie krijgt van mij een knuffel, het is niet tof om je zo te voelen

Fruppel heeft bijna verlof! Geniet ervan!

Maffemuts krijgt ook een knuffel, wat een gedoe gedoe gedoe!

Verder zag ik goede echo's voorbij komen:

En ben ik vast vanalles vergeten!

Hier kan het een stuk beter, ben inmiddels alweer twee nachten in het ziekenhuis geweest. Hoge bloeddruk én helse pijnen die niets opleveren (ja, 1 cm ontsluiting ).
Gelukkig goed geslapen met hulp van meneer temazepam en pijnstillers. Ik hoop dat het weekend beter gaat. Maandag weer naar de gyn, ik mag hopen dat ze me niet max 42 weken laten lopen met deze klote krampen.

Oh en ik ben bang voor échte weeeen. Arg! maar goed dan komt er snel een baby uit!

Verder gaat het uitstekend hoor

Oh en ik mis Reinhilde, je was zo leuk om te lezen! Ga maar even kijken bij de kleine babietjes!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  Moderator vrijdag 19 december 2008 @ 10:07:01 #245
5428 crew  miss_sly
pi_64142414
cattie, fijn dat je je wat beter voelt na je gesprekje met je man

Frupseltje, bijna verlof alweer! Wat gaat de tijd snel. Geniet er van
pi_64142526
ik ben Mien Modaal dus ik zal wel gewoon bevallen op 40 wk 5
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 december 2008 @ 10:14:45 #247
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64142612
doe me eens helpen dan floria

pi_64142643
ook geen aanrader: kerstborrel van je werk. 35 keer binnen een uur: " heej hoe is het? wanneer moet ie komen, geniet je van je verlof" De eerste paar keer kan je nog enthousiast vertellen, daarna wil je eigenlijk zeggen: nou, ik heb de hele week kotsend boven de plee gehangen, hij komt waarschijnlijk ergens volgend jaar en verlof is k** NOU goed, maar dat doe je ook weer niet.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 december 2008 @ 10:17:18 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64142680
ik had een briefje op mijn rug gehangen estrys gewoon de rug toekeren als ze het vragen, kunnen ze je antwoord lezen

pi_64142749
waarschijnlijk had ik dan 25 keer gehoord: wat staat er want ik heb mijn bril niet bij me
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')