Ja ik heb mijn buik gepost maar kreeg al een reactie dat er niets te zien was terwijl ik om mij heen wel van mensen hoor dat ze t nu al zien.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:39 schreef Fruppel het volgende:
Welkom Panda en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geniet er lekker van!
Bij mij duurde het wel even voor je echt een "zwanger" buikje zag, daarvoor lekker het alleen maar dikker haha.
Maar nu kan je er niet meer omheen
Kom je een keer je buik posten in het buiken topic?
ik zag helemaal geen foto, ik formuleerde het verkeerdquote:Op donderdag 18 december 2008 20:27 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn buik gepost maar kreeg al een reactie dat er niets te zien was terwijl ik om mij heen wel van mensen hoor dat ze t nu al zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Succes met dit voornemen! Had ik ook (vorige keer 30 kg aangekomen), maar ik moet zeggen dat de eetdrang toch wel wint... Ik ga zo maar eens Friens suikerbrood smeren en eten.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:26 schreef marlieske het volgende:
Tja dat probleem had ik volgens mij meer bij de eerste, vooral suikerspin uit pot van de Action (was erug lekker)
maar ik wil straks die extra kilo's ook weer kwijt dus heb me nu plechtig belooft dat ik deze keer wat minder uitbundig doe met mijn schransneigingen stukje zelf behoud dus
Geniet er van zolang t kan Dakotaquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:54 schreef Dakota het volgende:
Jeej! Gistermiddag van 12 tot half 5 geslapen vervolgens om 9 uur naar bed gegaan en net wakker geworden.
Zou ik mijn slaap nodig hebben?
Rond 12 uur naar verloskundige.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:42 schreef Fruppel het volgende:
Wals dwars overal tussendoor.... Ik hoef alleen vandaag nog te werken en dan heb ik verlof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |