De receptie van gisteren was gecombineerd met de kerstborrel, dus er waren heel veel mensen. Dit verhaal is voor mij heel herkenbaar, maar ik vond het juist wel heel attentquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:15 schreef Estrys het volgende:
ook geen aanrader: kerstborrel van je werk. 35 keer binnen een uur: " heej hoe is het? wanneer moet ie komen, geniet je van je verlof" De eerste paar keer kan je nog enthousiast vertellen, daarna wil je eigenlijk zeggen: nou, ik heb de hele week kotsend boven de plee gehangen, hij komt waarschijnlijk ergens volgend jaar en verlof is k** NOU goed, maar dat doe je ook weer niet.
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:44 schreef DJMO het volgende:
ik heb gisteren mijn dochter gesproken, als de baby geboren is, mag ze als extra een half uurtje in het ziekenhuis langs komen ... kan ik iig foto's maken voor het geboortekaartje
Wen er maar vast aan... tijdens de zwangerschap is vrouw's wil wetquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:54 schreef Berto het volgende:Begin januari gaan we eerst nog een weekje skien en de zwangere vrouw wil perse toch nog proberen om te gaan skien. Zal nog wat moeite gaan kosten om dat uit haar hoofd te praten. Vrouwen
.
^^ dat dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:54 schreef Poppedein het volgende:
juist wel worteltjestaart, juist wel! Laat het eeuwig duidelijk zijnVrouwlief's wil is wet!
Het hing denk ik ook een beetje samen met mijn laatste werkdag voor mijn verlof en het feit dat ze me maandag vergeten zijn uit te nodigen voor een afscheid van een collega. Dus ik was al niet echt in een joepie-ik-ga-mijn-collega's-weer-zien-stemming. En dan het feit dat ik de hele week ziek was geweest natuurlijk. naja dat zijn van die momenten dat je achteraf denkt ik had gewoon niet moeten gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De receptie van gisteren was gecombineerd met de kerstborrel, dus er waren heel veel mensen. Dit verhaal is voor mij heel herkenbaar, maar ik vond het juist wel heel attentIk vond zelfs dat sommige mensen aan mijn buik zaten niet erg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |