Wall-E taferelenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:24 schreef Syb-rund. het volgende:
Spraakherkenning.. de luiheid van de mens wordt ons ooit nog fataal
Nou, Philips zit op een bepaald niveau qua ontwikkeling. Dan wil je niet dat concurrenten jouw ontwikkelingen jatten. Toch? Degene die ik hierover heb gesproken, heeft ook een contract moeten tekenen dat hij niks vertelt over wat hij heeft gezien, qua ontwikkelingen dus.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is daar nu geheim aan? Ze willen alle apparaten in huis laten werken op spraakherkenning
Sorry. Trev schoot niet opquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:24 schreef SiestaGuru het volgende:
Neuhz... wilde er ent een aanmaken
sorry was ff naar de wc en toen ik terug was stond ie er al volgende keer zal ik hem eerst neer zetten.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben er weer jongens, sorry dat ik zo laat ben
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben er weer jongens, sorry dat ik zo laat ben
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:29 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
(oja dorpelingen: het word dus zelfs nog wat later dan 22:30we missen nog 1 verhaaltje)
Rechts.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Welke hand gebruik je, links of recht?
Oh, jij bent benieuwd of jouw kills gelukt zijn?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:45 schreef Susi het volgende:
Wordt er nog binnen vijf minuten gedood of hoe zit het
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, jij bent benieuwd of jouw kills gelukt zijn?
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:48 schreef Clesar03 het volgende:
altijd leuk kijkavonden met bezoekers die niet komen opdagen
moest even mijn frustratie kwijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
moest even mijn frustratie kwijtwoon je in utrecht ? Ik heb volgend jaar een kamer nodig. Ik kom altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Susi het volgende:
[..]
woon je in utrecht ? Ik heb volgend jaar een kamer nodig. Ik kom altijd
Don't be hatin'quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Noem t een haat-liefde verhouding...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Ik wilde hem net quotenquote:
Ik ook, mits je geen studentenhuis hebt in utrechquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Susi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:53 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Het was druk, druk in de kroeg der geopende oren. Daar waar het bier rijkelijk vloeit, daar waar vele mannen succesvol waren in de versierkunst, daar waar dikke Duitse mannen vrolijk liederen bralden, daar waar menige maaltijd naar buiten werd geholpen.
Vlak voor middernacht klonk een angstaanjagende kreet, een kreet die menige kroeg-ganger zich noch lang zou heugen. Het gelach verstomde, de meisjes dansten niet langer, iemand kon nog net zijn niezen inhouden. Langzaam hoorden de zatlappen de stappen van zachte, onbedekte voeten naderen. Er werd zwaar op de deur gebonsd.
Het licht viel uit, 9 angsthazen konden nog de tuin in vluchten.
Toen ze even later de kroeg weer binnen kwamen, vonden ze een ware slachtpartij. PrincePolly(Stalker) was compleet uiteengereten door grote klauwen.
Vlak bij de kroeg liepen twee andere duistere figuren. Ze zagen er uit alsof ze zo uit 'The Devil wears Prada' waren gelopen en de tijd van hun leven hadden. Je zag er in ieder geval niet aan af dat ze op het punt stonden te moorden. De vorige avond dachten ze nog het rijk alleen te hebben, maar ze hadden het gruwelijk mis... Het dorp werd ondertussen ook bevolkt door bloeddorstige wolven en die konden ze niet over zich heen laten gaan.
De avond en dag ervoor hadden ze wat ervaring opgedaan met het herkennen van deze slechteriken, dus ze waren klaar voor een heftige strijd. En ze hadden elkaar en brachten graag tijd met elkaar door, dus ze wisten dat ze dit klusje wel even konden klaren. Ze werden opgeschrikt door de herrie in de kroeg en zagen nog net de roedel wolven verdwijnen. Ze raceten er achter aan, bijna zeker over de identiteit van één van hen, die gisteren één van de geliefde spelleiders had vermoord.
Ze stortten zich op één van de duistere figuren die bij het café rondkrioelden en drukten deze vloekend tegen het gras. Zonder een verhaal af te wachten maakten ze hem met hun blote handen koud. De wolvenroedel zou het voortaan zonder Silver_Shark (weerwolf) moeten doen.
En er liep nóg iemand rond, daar buiten op het koude terras. Iemand die zich mateloos irriteerde aan het gemoord in Fok!Town en weer orde en rust wenste. Hij pakte zijn pistool en schoot twee goedgemikte kogels af op Syb-Rund (velddokter). Zijn eerste goedbedoelde moord werd meteen zijn eerste grote fout...
Hintvrije zone; Rust zacht Syb en PP, burn in hell Silver! Morgen tot 19:00 voor de lynch xoxo jullie spelleidersNEE MONGOOL! DE ECHTE NACHTPOST STAAT ER ALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
sorry, Tilburgquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zeg ik al 2 dagen HARA maar niemand die luisterdquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:00 schreef Clesar03 het volgende:
lijkt me wel duidelijk nu:
##vote Hara
Harajuku. (3) Susi, DuTank, Clesar03
misschien dat ik morgen nog tijd heb om hints uit te vogelen (of stonden er nu geen hints in?)
Eerst de dokter en nu mij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nachtwaker, als ik me niet vergis...?
We hebben toch steeds bad guys afgemaaktquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat zeg ik al 2 dagen HARA maar niemand die luisterd
en dan ben ik dood en gaan ze pas maatregelen nemen tsktsk
Conclusie, de nachtwaker is een grootse noob, oftewel wie doen er pas meequote:
Conclusie B: de medic tooquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Conclusie, de nachtwaker is een grootse noob, oftewel wie doen er pas mee
sinds wanneer probeer je dan ook te slapen om 23:00? Dat gaat natuurlijk niet werken als je meestal rond 2:00 naar je bedje toegaat...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben weg. ik heb het koud. En een slechte dag. Dus dan kan ik dat maar beter stoppen en morgen weer goed beginnen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Conclusie B: de medic too
Na de tosti-avond en vanzelfsprekende discussies. nu maar een Wokkels-Naturel avond. (voor de noordelingen : het betreft een chippie)
Hoe vond je mijn kill.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef timmmmm het volgende:
## Nachtwaker
Omdat hij incompetent is!
Een overheerlijk een knapperig chippiel uit aardappelen bereid en op smaak gebracht met een snufje zout. Verdraaid lekker kan ik je zeggen!quote:
Wat waar is is gewoon waar Tim. Komt alleen wéér een note van Peri overheen denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef timmmmm het volgende:
WOKKELS
Mag ik PP trouwens complimenteren voor zijn erg scherpe opmerking in het Fok!sters sexy en gewaagd topic
Wokkels paprika vind ik niet zo lekker. Naturel is wel okayquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Een overheerlijk een knapperig chippiel uit aardappelen bereid en op smaak gebracht met een snufje zout. Verdraaid lekker kan ik je zeggen!
Och, die kan er toch ook wel bij? Hoeveel notes heb jij eigenlijk? Volgens mij een heleboelquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat waar is is gewoon waar Tim. Komt alleen wéér een note van Peri overheen denk ik.
Houd je hart maar vast!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, die kan er toch ook wel bij? Hoeveel notes heb jij eigenlijk? Volgens mij een heleboel
Weet ik niet. Hara wil het niet vertellen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, die kan er toch ook wel bij? Hoeveel notes heb jij eigenlijk? Volgens mij een heleboel
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Aantal notes kan je zelf zien hoor
Bovenin bij abonnementen. Kun je het aantal zien, voor de inhoud moet je betalenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Echt waar. Hoe dan. Moet je toch zo'n Danny abbo voor hebben?
Ik heb net trouwens wel een blauwe zwaar beledigd per PM. Kan wel eens een weekje op de bank zitten worden...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb 2 meer dan jij en het dubbele van PPquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Wat heb je gedaan dan? Boefje
Valt me wel tegen, de hoeveelheid notes. Minder dan ik
Tja ik weet niet wat je allemaal van me denkt, maar ik vertel meestal wel gewoon de waarheid. Alleen op een bepaalde manier.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Wat heb je gedaan dan? Boefje
Valt me wel tegen, de hoeveelheid notes. Minder dan ik
Post een tubgirl, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik heb er nog steeds maar 0Ik wil niet braaf zijn
Brave jongens zijn veel toffer hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik heb er nog steeds maar 0Ik wil niet braaf zijn
Zo braaf ben jij ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Brave jongens zijn veel toffer hoor.
Oew, en over wie had je het dan. Sapige verhalen hier, zo op de late avond!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Tja ik weet niet wat je allemaal van me denkt, maar ik vertel meestal wel gewoon de waarheid. Alleen op een bepaalde manier.
En betreffende die moderator: ik heb een collega () blauwe een geitewollen sok dragende sufkut genoemd
Jouquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lastig hè, zo'n gebrek aan quote functie, tegen wie was dit?
roooosje, Tmaaatje, kies er maar een.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oew, en over wie had je het dan. Sapige verhalen hier, zo op de late avond!
Als je bedenkt dat ik in de 3/4 maanden daarvoor 11 notes heb verzameld, vind ik een maandje best langquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Boefjes om te neukenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom ik nog niet getrouwd benquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ja
Je bent toch zo goed als getrouwdquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom ik nog niet getrouwd ben
Twee zelfsquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:48 schreef Sheepcidus het volgende:
Je bent wel de enige met een harem.
Nee joh, hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent toch zo goed als getrouwd
Een vrouw, baby's.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nou bij?
@ Susi Ejacujeer je dan ook?quote:
[/quote]quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Huis, Retriever. Vast ook een boom.
[quote]Een vrouw, baby's.
Ja, Ja, Ja, Nee anders zou ik wel getrouwd zijn, nie?, 1 baby (en 1 (k)leuter)quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:00 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik heb geen notes, aangezien ik nimmer kanker op dit forum kut...ik ben inderdaad echt een nerd![]()
Waarom trouw je nietquote:Op woensdag 17 december 2008 00:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Ja, Ja, Nee anders zou ik wel getrouwd zijn, nie?, 1 baby (en 1 (k)leuter)
matige uitlokking, tevens doen nerds het kek goed bij de chicksquote:
Nee, das een achterlijke nieuwe hype.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
matige uitlokking, tevens doen nerds het kek goed bij de chicks
klopt maar kankernerds nietquote:Op woensdag 17 december 2008 00:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
matige uitlokking, tevens doen nerds het kek goed bij de chicks
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, das een achterlijke nieuwe hype.
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt maar kankernerds niet
ga eens een note scoren
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
MAAHAAAAARRR
Als er nu nog spionnen bijkomen, en wolven blijkbaar met 4 waren, en mafia iig nog 2 heeft, dan kunnen we toch eerst beter die laatste wolf afmaken zodat die geen spion krijgt?
Ik ben er overmorgen ook nog wel hoor
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt maar kankernerds niet
ga eens een note scoren
Dus er komen geen spionnen?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:20 schreef CaLeX het volgende:
mafia hadden de hoer en wolven en 4
Denk dat er 7 waren en dat we er dus nog 3 zoeken. (zitten nu nog met 11 inwoners)
Hoe sneller we de wolven pakken hoe langer we hebben voor de mafia (tenzij onze vriend de nachtwaker blijft prutsten
Geloven mensen dat nog werkelijk?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
In zon leip boek staat het uiterlijk van mannen op de 4de plek van dingen die vrouwen zoeken, dus jammer voor jou hara![]()
Dat jij dat soort boeken hebt spreekt ook wel boekdelen danquote:Op woensdag 17 december 2008 00:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
In zon leip boek staat het uiterlijk van mannen op de 4de plek van dingen die vrouwen zoeken, dus jammer voor jou hara![]()
.
weet ik veel of ze nog komenquote:Op woensdag 17 december 2008 00:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus er komen geen spionnen?
Dan nog kun je beter de laatste wolf pakken zodat dorp een kill minder heeft. Of ik nu mafia zou zijn of niet.
Misschien achteraf gesproken (voor mensen die getrouwd zijn of een andere vorm van een lange relatie hebben), maar veel mensen gaan het niet eens proberen als iemand er niet aantrekkelijk uitziet.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Zegzeg, ik waagte (taalpuristen! opgelet!) eens een gokje, aangezien mijn zus ontzettend positief over dat boek praatte, en ik vroeg me altijd af hoe ''afschuwelijk'' lelijke mensen ivnaam een best knappe vriendin konden hebben.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat jij dat soort boeken hebt spreekt ook wel boekdelen dan [ afbeelding ] .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Zegzeg, ik waagte (taalpuristen! opgelet!) eens een gokje, aangezien mijn zus ontzettend positief over dat boek praatte, en ik vroeg me altijd af hoe ''afschuwelijk'' lelijke mensen ivnaam een best knappe vriendin konden hebben.
ten tweede zeg ik niet dat er geen vrouwen zijn die op het uiterlijk geilen, daar heb je er ook genoeg van.
Tevens ben ik superknap, dus ik ben gelukkig geen nerd!!
Ik kan het nu wel gaan hebben over het feit dat jouw zus jou dat boek aanraadde etc etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Samenvatting: 't zijn allemaal hoeren![]()
Allemaal.![]()
Huilen dan.
Kon je er weer niet met je poten vanaf blijven?quote:Op woensdag 17 december 2008 01:04 schreef Harajuku. het volgende:
Oh kut, volgens mij heb ik de OP vergrendeld, even kijken
Maakt iemand eens ff de inkopper, ik wil geen note natuurlijk!quote:Op woensdag 17 december 2008 01:04 schreef Harajuku. het volgende:
Oh kut, volgens mij heb ik de OP vergrendeld, even kijken
Ik zie hem nietquote:Op woensdag 17 december 2008 01:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Maakt iemand eens ff de inkopper, ik wil geen note natuurlijk!
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:18 schreef Harajuku. het volgende:
Hara says (1:16):
komkommer
Isdatzo says (1:16):
ga je daarmee doen?
Die komkommer heeft vast een heel mooi innerlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:24 schreef SiestaGuru het volgende:
Nou moeten we eigenlijk wel weten of hij gelijk had...
Of isdatzo heeft ene geweldige mensenkennis. Of hij is een beetje ziek in zijn kop.
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:26 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die komkommer heeft vast een heel mooi innerlijk.
Haaaiquote:
waarom word ik weer genaaid?quote:Op woensdag 17 december 2008 01:26 schreef Syb-rund. het volgende: Hoax, Hara praat met dutank op msn
maar goed, ik heb dr msn nietquote:Op woensdag 17 december 2008 10:51 schreef timmmmm het volgende: [..] Hara is best leuk op msn hoor... Af en toe......
Nee man, ik blok je meteen.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och meid toch, wil je er over praten?![]()
ik 1quote:
Ik ben op msn even nutteloos als op fok!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:41 schreef Susi het volgende:
Maar durven jullie wel met die mensen te praten dan ? En waar gaat het dan over
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef Ladidadida het volgende:
Die eerste was net met 0,75 pnt. niet gehaald
Dit was algemeen vak. Goederenrecht, privaatrecht, verbintenissenrecht, strafrecht, bestuursrecht en internationaal recht in één.
Klotezooi.
quote:
quote:
Je legt de lat voor jezelf ook te hoog lieverd.quote:
Dankjequote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Dat zou ik nooit durven zeggen. In de herkansing gaat het vasst makkelijker
Either way, het zal je vast wel lukken.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Je legt de lat voor jezelf ook te hoog lieverd.
Dat weet je best. als je in 1 dag een boek wilt leren van 800 pagina's...quote:
Zo bedoel ik het ook niet. Ze is slim genoeg.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:30 schreef timmmmm het volgende:
De lat ligt nooit te hoog. Hoe lang je er over moet doen, als je het maar lang genoeg probeert, kan iedereen de studie volgen die hij wil. IQ heeft er dus ook niets mee te maken. Sowieso lijk jij me nou niet bepaald dom
Ik had het ook niet over wat jij zei, meer in het algemeenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:51 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet. Ze is slim genoeg.
Oh datquote:Op woensdag 17 december 2008 13:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat weet je best. als je in 1 dag een boek wilt leren van 800 pagina's...
Dat weet ikquote:Op woensdag 17 december 2008 14:01 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wilde 600 pagina's samenvatten in een dag. Ik was al weken aan het leren
Maar hey, that's me! Ik ben gek op totaal onrealistische doelen stellen
Oww, als je het wil, maar niet moet is er toch geen probleem? Je hebt van die mensen die denken van hé, morgen heb ik tentamen, laat ik mijn boek eens uitpakken en 600 bladzijdes in een dagje proberen te leren, ik dacht dat het zoiets was.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:01 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wilde 600 pagina's samenvatten in een dag. Ik was al weken aan het leren
Maar hey, that's me! Ik ben gek op totaal onrealistische doelen stellen
Voorgaande hints leiden naar hara, kwamen susi en ik en susi tot de conclusie.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:27 schreef CaLeX het volgende: Ik van een enkeling, maar niet van hiero trouwens ga eens de hints oplossen jullieik heb het te druk xD
Ik kan wel 600 paginas op een dag lezen hoor...quote:Op woensdag 17 december 2008 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oww, als je het wil, maar niet moet is er toch geen probleem? Je hebt van die mensen die denken van hé, morgen heb ik tentamen, laat ik mijn boek eens uitpakken en 600 bladzijdes in een dagje proberen te leren, ik dacht dat het zoiets was.
Maar met onmogelijke doelen stellen is niets mis. Als je 's ochtends zegt, vandaag ga ik 50 bladzijdes samenvatten, ben je om 12 uur al klaar.Met onmogelijke doelen blijf je tenminste doorgaan.
Bij mij iig
Ik ook, maar we hebben het over leren en samenvatten. Spuitelfquote:Op woensdag 17 december 2008 14:26 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik kan wel 600 paginas op een dag lezen hoor...Met een beetje boeiend boek kom ik dichtbij de 1000..
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, maar als je advocaat wilt worden zul je toch rechten moeten studeren. En die irritante mongolen vallen vanzelf af hoor
Wil je een studieboek van me lenen?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:26 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik kan wel 600 paginas op een dag lezen hoor...Met een beetje boeiend boek kom ik dichtbij de 1000..
Natuurlijke selectie ftwquote:
Ja sorry hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 14:54 schreef Syb-rund. het volgende:
600 pagina's willen samenvatten op èèn dag![]()
En ik maar denken dat ik een beroerde planner was
Wil je tips? mijn ouders hebben me een tijd tevergeefs naar zon gestapo hw kamp gestuurdquote:Op woensdag 17 december 2008 14:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja sorry hoorIk heb nog nooit een donder uitgevreten in m'n leven en nu moet ik ineens studeren. Ik weet ook niet hoe dat allemaal moet
Mijn PM staat openquote:Op woensdag 17 december 2008 14:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wil je tips? mijn ouders hebben me een tijd tevergeefs naar zon gestapo hw kamp gestuurd
Dat bedoel ik. Je weet iig wat je bent als je afvalt.quote:
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat iedereen die afvalt, een randmongool is.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je weet iig wat je bent als je afvalt.
We weten het, en daarom tolereren we je.quote:Hé, dat wist ik al.
Echt, als iemand mij gaat vragen of ik hobby's heb, dan moet ik dalijk echt gaan antwoorden dat posten en lezen in het mafiatopic, inmiddels te vinden in SubForum MIS, van het Fok!forum op nummer 1 staat.
Volgens mij was haar laatste post ook offtopicquote:
Bij haar is het er maar 1...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Volgens mij was haar laatste post ook offtopic
Ik zei gisteren al, als je dood bent mag je niet over het spel praten.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:03 schreef Duimelot het volgende:
sjeempie wat kunnen jullie een boel lullen over helemaal niets en aan die hints wordt amper gewerkt
maar ja jullie gaan gewoon allemaal op hara stemmen dat is het he
Ik heb hier ook nog twee boeken van 500 + pagina's liggenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wil je een studieboek van me lenen?
Zo'n beetje hetzelfde als bij deze post van jouquote:Op woensdag 17 december 2008 17:34 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog twee boeken van 500 + pagina's liggen![]()
Nuja leren doe ik eigenlijk nooit.. Gewoon een beetje opletten tijdens de lessen is meestal voldoende om meerkeuzevragen te maken. Wij hoeven gelukkig geen feiten uit ons hoofd te leren![]()
Maar ik heb nu zo een vervelend vak... We moeten ons iedere les verplicht voorbereiden... en dat word ook getestIk had nog nooit een les in mijn leven voorbereid, en toen moest ik opeens 60+ pagina's per les kennen... Nu is dat neit bijzonder veel als het gewoon in leesbaar nederlands was geschreven, maar bij 80% van de zinnen in dat boek ben je eht begin vergeten zodra je aan het eind van de zin toe bent
je vote hara, en zet je naam bij trev neerquote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef ajf het volgende:
##Hara
Harajuku. (4) Susi, DuTank, Clesar03
Trevland (3) Ladidadida, Hara, Etc, ajf
Laat maar zo staan johquote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vote hara, en zet je naam bij trev neer
Ferbetertquote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vote hara, en zet je naam bij trev neer
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo'n beetje hetzelfde als bij deze post van jou
Daar studeerde ik vorig jaarquote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Toevallig ook tweedejaars aan het windesheim college (zwolle)?
Gekaptquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
GekaptWindesheim is echt een debieleninstituut
Nou ja, de lerarenopleiding dan.
Nee ik ben al SI' erquote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Toevallig ook tweedejaars aan het windesheim college (zwolle)?
Ik wil toch wel een leukere doodquote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef PrincePolly het volgende:
Echt, is het nou zo moeilijk om een plaatje te posten met day erin, en een verhaaltje te schrijven waarin Hara hangt?
Software Ingenieur. HBO informatica gedaan op de Hogeschool Den Haagquote:Op woensdag 17 december 2008 19:13 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen idee wat dat betekend?
Dan weet ik nu naar wie ik m'n ma moet sturen als ze een probleem heeft met een programma^^quote:Op woensdag 17 december 2008 19:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Software Ingenieur. HBO informatica gedaan op de Hogeschool Den Haag
Yep it is. No it isn't. Ga maar effe Kitt kijken. Stuk spannender.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef PrincePolly het volgende:
Echt, is het nou zo moeilijk om een plaatje te posten met day erin, en een verhaaltje te schrijven waarin Hara hangt?
Ja want software ingenieurs weten hoe alle al bestaande programma's werkenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet ik nu naar wie ik m'n ma moet sturen als ze een probleem heeft met een programma^^
Werk je nog bij een beetje interessant bedrijf? Ik heb geen idee waar ik later naar toe moet... (ik doe dus ook HBO informatica, mocht dat nog niet duidelijk zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 19:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Software Ingenieur. HBO informatica gedaan op de Hogeschool Den Haag
Hoe oud is je moeder?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet ik nu naar wie ik m'n ma moet sturen als ze een probleem heeft met een programma^^
Het bedrijf van mijn pa. Traffic and Transportquote:Op woensdag 17 december 2008 19:21 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Werk je nog bij een beetje interessant bedrijf? Ik heb geen idee waar ik later naar toe moet... (ik doe dus ook HBO informatica, mocht dat nog niet duidelijk zijn)
Dead girls dance, they burn and twirlquote:
* Kusje er opquote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, dat vind ik niet leuk. Ik haat groot water
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
* Kusje er op
Welkom in het rijk der doden
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik gok drie, als je bedenkt hoe de NW gaat, tot nu toe
Ik hoop hetquote:Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik gok drie, als je bedenkt hoe de NW gaat, tot nu toe
Dat lijkt me zo langzamerhand waarschijnlijker dan dat NW een mob/wolf paktquote:Op woensdag 17 december 2008 19:33 schreef SiestaGuru het volgende:
Zul je natuurlijk zien dat de NW een dorp pakt maar de wolven een maffia of andersom
topickillerquote:Op woensdag 17 december 2008 19:36 schreef Ladidadida het volgende:
Nog steeds 2 kills dus vannacht
Wel een mob dood though, goed werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |