Lynda raakt straks in een coma waarna er een kwaadaardige tweelingzus opduikt die het met zxord aanlegt, dan wordt lynda wakker en vermoordt ze haar kwaadaardige tweelingzus, die haar moeder blijkt te zijn. zxord wordt gek van verdriet en springt van een flat. Daarna ga ik er met Lynda vandoor. en leven we nog lang en gelukkigquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:37 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hummm... We hebben eigenlijk nog het dramatische einde van een relatie nodig he?
Ladi, ajf. doe jullie ding
oh dat lijkt me kutquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Via mijn telephone. Waar je nog niets mee kunt, eindeloos internet my arse.
En ik kijk geen soaps
Vooral die laatste zinquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lynda raakt straks in een coma waarna er een kwaadaardige tweelingzus opduikt die het met zxord aanlegt, dan wordt lynda wakker en vermoordt ze haar kwaadaardige tweelingzus, die haar moeder blijkt te zijn. zxord wordt gek van verdriet en springt van een flat. Daarna ga ik er met Lynda vandoor. en leven we nog lang en gelukkig
Drama genoeg?
Voor 10 euro extra eindeloos internet.quote:
levenservaring en spelvauten hebben geheel niets met elkaar te makenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Anonimiteit.
Aan die 15 jaar extra levenservaring heb jij dus blijkbaar geen kut.
Ze zeggen nu voor de derde keer dat ie verzonden is, dus ik houd mn hart vastquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat lijkt me kut
hoop voor je dat Alice snel die modem levert
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:37 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hummm... We hebben eigenlijk nog het dramatische einde van een relatie nodig he?
Ladi, ajf. doe jullie ding
dat van mij wordt nu al minderquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wacht maar tot jij 10 jaar van school bent eens zien hoe goed jouw nederlands dan nog is
lijkt me niet tof, maffia/weerwolven winnen vaak genoeg tochquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:45 schreef SiestaGuru het volgende:
Hummm... Ik zit er eigenlijk aan te denken om vanancht geen hints te posten... Het dorp loopt al zo ver voor (maffia en wolven die elkaar tegenwerken en enorme mazzel).
Wat vinden jullie hiervan? Vanuit het spel oogpunt, niet vanuit het "ik wil winnen oogpunt".
*duikt alvast in verdedigings positie*
Nou nee... en er zijn 2 dorpelingen dood en 4 maffia/wolven. Terwijl de verhouding ongeveer 2 dorp voor elke bad-guy is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lijkt me niet tof, maffia/weerwolven winnen vaak genoeg toch
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:47 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nou nee... en er zijn 2 dorpelingen dood en 4 maffia/wolven. Terwijl de verhouding ongeveer 2 dorp voor elke bad-guy is.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:45 schreef SiestaGuru het volgende:
Hummm... Ik zit er eigenlijk aan te denken om vanancht geen hints te posten... Het dorp loopt al zo ver voor (maffia en wolven die elkaar tegenwerken en enorme mazzel).
Wat vinden jullie hiervan? Vanuit het spel oogpunt, niet vanuit het "ik wil winnen oogpunt".
(natuurlijk niet zonder de goedkeuring vna jullie + PS)
Oneerlijk. Het spel moet gewoon doorgaan, hoever het dorp ook voorligtquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:45 schreef SiestaGuru het volgende:
(natuurlijk niet zonder de goedkeuring vna jullie + PS)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zeg dan gewoon, ik heb geen zin om nu nog hints te gaan verzinnen dus zoek een zwak excuus
Ja hier heb je wel ene beetje een punt natuurlijk. Vooruit, gewoon hints.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oneerlijk. Het spel moet gewoon doorgaan, hoever het dorp ook voorligt
Maar dan slaap ik alquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:51 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja hier heb je wel ene beetje een punt natuurlijk. Vooruit, gewoon hints.
De nachtkills komen trouwens waarschijnlijk rond 22:30
Moeten de maffia/wolven maar beter spelen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:47 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nou nee... en er zijn 2 dorpelingen dood en 4 maffia/wolven. Terwijl de verhouding ongeveer 2 dorp voor elke bad-guy is.
Nou, ik ga er vanuit dat ik straks een goede baan heb en dan veel schrijfwerk moet verwerken. Bijvoorbeeld het publiceren van artikelen op het gebied van Kunstmatige Intelligentie (bijvoorbeeld). Of ik wil advocaat worden, daarvoor heb je ook enige kennis van de Nederlandse taal nodigquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
levenservaring en spelvauten hebben geheel niets met elkaar te maken
wacht maar tot jij 10 jaar van school bent eens zien hoe goed jouw nederlands dan nog is
Jaloers?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Smoesjes, je zit dan gewoon te seksen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Trevland wel een liefje. Meestal één waar ik me aan erger, maar toch een liefje
Nu hoor je iets liefs terug te zeggen Trevvie.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, ik ga er vanuit dat ik straks een goede baan heb en dan veel schrijfwerk moet verwerken. Bijvoorbeeld het publiceren van artikelen op het gebied van Kunstmatige Intelligentie (bijvoorbeeld). Of ik wil advocaat worden, daarvoor heb je ook enige kennis van de Nederlandse taal nodig. Of iets commercieels, in het bedrijfsleven, dan zal ik ook veel moeten schrijven
Ajf is nog niet thuisquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Smoesjes, je zit dan gewoon te seksen
Dat men aan mij ergert is niet nieuw dus ik hou het maar bijquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nu hoor je iets liefs terug te zeggen Trevvie.
Ooohh, alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Psst, iets zoals dit;; hara heeft lange vingersquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Ja, vind ik ook. Maar ik hoor altijd van heel veel mensen dat ze iets in die richting willen doen. Ik wil niet bij de kudde horen eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Psst, iets zoals dit;; hara heeft lange vingers
die zijn wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom niet! Kuddegedrag is tofquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Maar ik hoor altijd van heel veel mensen dat ze iets in die richting willen doen. Ik wil niet bij de kudde horen eigenlijk
Hahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom niet! Kuddegedrag is tof
busted!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha. Nou, ik houd gewoon niet zo van dat massale en het is ook vaak een studie die mensen kiezen, omdat ze niks weten
.
Ja, maar als je advocaat wilt worden zul je toch rechten moeten studeren. En die irritante mongolen vallen vanzelf af hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha. Nou, ik houd gewoon niet zo van dat massale en het is ook vaak een studie die mensen kiezen, omdat ze niks weten
.
Klopt, maar daarom weet ik nog niet of ik dat echt wilquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, maar als je advocaat wilt worden zul je toch rechten moeten studeren. En die irritante mongolen vallen vanzelf af hoor
Ik vond die lampen wel koel btwquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom weet ik nog niet of ik dat echt wil. Ik vind dit veel interessanter:
Bij Philips zijn ze bezig met een geheim project, dat Philips Home heet. Daar willen ze alle apparaten in huis laten werk op spraakherkenning. Dat is een voorbeeld waar A.I. zich mee bezig houdt.
Stel je eens voor dat je TV werkt op spraak herkenning en dat ik daar aan heb gewerktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |