Post een tubgirl, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik heb er nog steeds maar 0Ik wil niet braaf zijn
Brave jongens zijn veel toffer hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik heb er nog steeds maar 0Ik wil niet braaf zijn
Zo braaf ben jij ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Brave jongens zijn veel toffer hoor.
Oew, en over wie had je het dan. Sapige verhalen hier, zo op de late avond!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Tja ik weet niet wat je allemaal van me denkt, maar ik vertel meestal wel gewoon de waarheid. Alleen op een bepaalde manier.
En betreffende die moderator: ik heb een collega () blauwe een geitewollen sok dragende sufkut genoemd
Jouquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lastig hè, zo'n gebrek aan quote functie, tegen wie was dit?
roooosje, Tmaaatje, kies er maar een.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oew, en over wie had je het dan. Sapige verhalen hier, zo op de late avond!
Als je bedenkt dat ik in de 3/4 maanden daarvoor 11 notes heb verzameld, vind ik een maandje best langquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Boefjes om te neukenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom ik nog niet getrouwd benquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ja
Je bent toch zo goed als getrouwdquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom ik nog niet getrouwd ben
Twee zelfsquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:48 schreef Sheepcidus het volgende:
Je bent wel de enige met een harem.
Nee joh, hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent toch zo goed als getrouwd
Een vrouw, baby's.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nou bij?
@ Susi Ejacujeer je dan ook?quote:
[/quote]quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Huis, Retriever. Vast ook een boom.
[quote]Een vrouw, baby's.
Ja, Ja, Ja, Nee anders zou ik wel getrouwd zijn, nie?, 1 baby (en 1 (k)leuter)quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:00 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik heb geen notes, aangezien ik nimmer kanker op dit forum kut...ik ben inderdaad echt een nerd![]()
Waarom trouw je nietquote:Op woensdag 17 december 2008 00:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Ja, Ja, Nee anders zou ik wel getrouwd zijn, nie?, 1 baby (en 1 (k)leuter)
matige uitlokking, tevens doen nerds het kek goed bij de chicksquote:
Nee, das een achterlijke nieuwe hype.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
matige uitlokking, tevens doen nerds het kek goed bij de chicks
klopt maar kankernerds nietquote:Op woensdag 17 december 2008 00:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
matige uitlokking, tevens doen nerds het kek goed bij de chicks
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, das een achterlijke nieuwe hype.
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt maar kankernerds niet
ga eens een note scoren
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
MAAHAAAAARRR
Als er nu nog spionnen bijkomen, en wolven blijkbaar met 4 waren, en mafia iig nog 2 heeft, dan kunnen we toch eerst beter die laatste wolf afmaken zodat die geen spion krijgt?
Ik ben er overmorgen ook nog wel hoor
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt maar kankernerds niet
ga eens een note scoren
Dus er komen geen spionnen?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:20 schreef CaLeX het volgende:
mafia hadden de hoer en wolven en 4
Denk dat er 7 waren en dat we er dus nog 3 zoeken. (zitten nu nog met 11 inwoners)
Hoe sneller we de wolven pakken hoe langer we hebben voor de mafia (tenzij onze vriend de nachtwaker blijft prutsten
Geloven mensen dat nog werkelijk?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
In zon leip boek staat het uiterlijk van mannen op de 4de plek van dingen die vrouwen zoeken, dus jammer voor jou hara![]()
Dat jij dat soort boeken hebt spreekt ook wel boekdelen danquote:Op woensdag 17 december 2008 00:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
In zon leip boek staat het uiterlijk van mannen op de 4de plek van dingen die vrouwen zoeken, dus jammer voor jou hara![]()
.
weet ik veel of ze nog komenquote:Op woensdag 17 december 2008 00:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus er komen geen spionnen?
Dan nog kun je beter de laatste wolf pakken zodat dorp een kill minder heeft. Of ik nu mafia zou zijn of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |