Och, die kan er toch ook wel bij? Hoeveel notes heb jij eigenlijk? Volgens mij een heleboelquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat waar is is gewoon waar Tim. Komt alleen wéér een note van Peri overheen denk ik.
Houd je hart maar vast!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, die kan er toch ook wel bij? Hoeveel notes heb jij eigenlijk? Volgens mij een heleboel
Weet ik niet. Hara wil het niet vertellen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, die kan er toch ook wel bij? Hoeveel notes heb jij eigenlijk? Volgens mij een heleboel
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Aantal notes kan je zelf zien hoor
Bovenin bij abonnementen. Kun je het aantal zien, voor de inhoud moet je betalenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Echt waar. Hoe dan. Moet je toch zo'n Danny abbo voor hebben?
Ik heb net trouwens wel een blauwe zwaar beledigd per PM. Kan wel eens een weekje op de bank zitten worden...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb 2 meer dan jij en het dubbele van PPquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Wat heb je gedaan dan? Boefje
Valt me wel tegen, de hoeveelheid notes. Minder dan ik
Tja ik weet niet wat je allemaal van me denkt, maar ik vertel meestal wel gewoon de waarheid. Alleen op een bepaalde manier.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Wat heb je gedaan dan? Boefje
Valt me wel tegen, de hoeveelheid notes. Minder dan ik
Post een tubgirl, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik heb er nog steeds maar 0Ik wil niet braaf zijn
Brave jongens zijn veel toffer hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik heb er nog steeds maar 0Ik wil niet braaf zijn
Zo braaf ben jij ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Brave jongens zijn veel toffer hoor.
Oew, en over wie had je het dan. Sapige verhalen hier, zo op de late avond!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Tja ik weet niet wat je allemaal van me denkt, maar ik vertel meestal wel gewoon de waarheid. Alleen op een bepaalde manier.
En betreffende die moderator: ik heb een collega () blauwe een geitewollen sok dragende sufkut genoemd
Jouquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lastig hè, zo'n gebrek aan quote functie, tegen wie was dit?
roooosje, Tmaaatje, kies er maar een.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oew, en over wie had je het dan. Sapige verhalen hier, zo op de late avond!
Als je bedenkt dat ik in de 3/4 maanden daarvoor 11 notes heb verzameld, vind ik een maandje best langquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Boefjes om te neukenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom ik nog niet getrouwd benquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ja
Je bent toch zo goed als getrouwdquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom ik nog niet getrouwd ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |