Ik ook, mits je geen studentenhuis hebt in utrechquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Susi het volgende:
[..]
woon je in utrecht ? Ik heb volgend jaar een kamer nodig. Ik kom altijd
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:53 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Het was druk, druk in de kroeg der geopende oren. Daar waar het bier rijkelijk vloeit, daar waar vele mannen succesvol waren in de versierkunst, daar waar dikke Duitse mannen vrolijk liederen bralden, daar waar menige maaltijd naar buiten werd geholpen.
Vlak voor middernacht klonk een angstaanjagende kreet, een kreet die menige kroeg-ganger zich noch lang zou heugen. Het gelach verstomde, de meisjes dansten niet langer, iemand kon nog net zijn niezen inhouden. Langzaam hoorden de zatlappen de stappen van zachte, onbedekte voeten naderen. Er werd zwaar op de deur gebonsd.
Het licht viel uit, 9 angsthazen konden nog de tuin in vluchten.
Toen ze even later de kroeg weer binnen kwamen, vonden ze een ware slachtpartij. PrincePolly(Stalker) was compleet uiteengereten door grote klauwen.
Vlak bij de kroeg liepen twee andere duistere figuren. Ze zagen er uit alsof ze zo uit 'The Devil wears Prada' waren gelopen en de tijd van hun leven hadden. Je zag er in ieder geval niet aan af dat ze op het punt stonden te moorden. De vorige avond dachten ze nog het rijk alleen te hebben, maar ze hadden het gruwelijk mis... Het dorp werd ondertussen ook bevolkt door bloeddorstige wolven en die konden ze niet over zich heen laten gaan.
De avond en dag ervoor hadden ze wat ervaring opgedaan met het herkennen van deze slechteriken, dus ze waren klaar voor een heftige strijd. En ze hadden elkaar en brachten graag tijd met elkaar door, dus ze wisten dat ze dit klusje wel even konden klaren. Ze werden opgeschrikt door de herrie in de kroeg en zagen nog net de roedel wolven verdwijnen. Ze raceten er achter aan, bijna zeker over de identiteit van één van hen, die gisteren één van de geliefde spelleiders had vermoord.
Ze stortten zich op één van de duistere figuren die bij het café rondkrioelden en drukten deze vloekend tegen het gras. Zonder een verhaal af te wachten maakten ze hem met hun blote handen koud. De wolvenroedel zou het voortaan zonder Silver_Shark (weerwolf) moeten doen.
En er liep nóg iemand rond, daar buiten op het koude terras. Iemand die zich mateloos irriteerde aan het gemoord in Fok!Town en weer orde en rust wenste. Hij pakte zijn pistool en schoot twee goedgemikte kogels af op Syb-Rund (velddokter). Zijn eerste goedbedoelde moord werd meteen zijn eerste grote fout...
Hintvrije zone; Rust zacht Syb en PP, burn in hell Silver! Morgen tot 19:00 voor de lynch xoxo jullie spelleidersNEE MONGOOL! DE ECHTE NACHTPOST STAAT ER ALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
sorry, Tilburgquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Susi het volgende:
[..]
woon je in utrecht ? Ik heb volgend jaar een kamer nodig. Ik kom altijd
Dat zeg ik al 2 dagen HARA maar niemand die luisterdquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:00 schreef Clesar03 het volgende:
lijkt me wel duidelijk nu:
##vote Hara
Harajuku. (3) Susi, DuTank, Clesar03
misschien dat ik morgen nog tijd heb om hints uit te vogelen (of stonden er nu geen hints in?)
Eerst de dokter en nu mij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nachtwaker, als ik me niet vergis...?
We hebben toch steeds bad guys afgemaaktquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat zeg ik al 2 dagen HARA maar niemand die luisterd
en dan ben ik dood en gaan ze pas maatregelen nemen tsktsk
Conclusie, de nachtwaker is een grootse noob, oftewel wie doen er pas meequote:
Conclusie B: de medic tooquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Conclusie, de nachtwaker is een grootse noob, oftewel wie doen er pas mee
sinds wanneer probeer je dan ook te slapen om 23:00? Dat gaat natuurlijk niet werken als je meestal rond 2:00 naar je bedje toegaat...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben weg. ik heb het koud. En een slechte dag. Dus dan kan ik dat maar beter stoppen en morgen weer goed beginnen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Conclusie B: de medic too
Na de tosti-avond en vanzelfsprekende discussies. nu maar een Wokkels-Naturel avond. (voor de noordelingen : het betreft een chippie)
Hoe vond je mijn kill.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef timmmmm het volgende:
## Nachtwaker
Omdat hij incompetent is!
Een overheerlijk een knapperig chippiel uit aardappelen bereid en op smaak gebracht met een snufje zout. Verdraaid lekker kan ik je zeggen!quote:
Wat waar is is gewoon waar Tim. Komt alleen wéér een note van Peri overheen denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef timmmmm het volgende:
WOKKELS
Mag ik PP trouwens complimenteren voor zijn erg scherpe opmerking in het Fok!sters sexy en gewaagd topic
Wokkels paprika vind ik niet zo lekker. Naturel is wel okayquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Een overheerlijk een knapperig chippiel uit aardappelen bereid en op smaak gebracht met een snufje zout. Verdraaid lekker kan ik je zeggen!
Och, die kan er toch ook wel bij? Hoeveel notes heb jij eigenlijk? Volgens mij een heleboelquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat waar is is gewoon waar Tim. Komt alleen wéér een note van Peri overheen denk ik.
Houd je hart maar vast!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, die kan er toch ook wel bij? Hoeveel notes heb jij eigenlijk? Volgens mij een heleboel
Weet ik niet. Hara wil het niet vertellen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, die kan er toch ook wel bij? Hoeveel notes heb jij eigenlijk? Volgens mij een heleboel
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Aantal notes kan je zelf zien hoor
Bovenin bij abonnementen. Kun je het aantal zien, voor de inhoud moet je betalenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Echt waar. Hoe dan. Moet je toch zo'n Danny abbo voor hebben?
Ik heb net trouwens wel een blauwe zwaar beledigd per PM. Kan wel eens een weekje op de bank zitten worden...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb 2 meer dan jij en het dubbele van PPquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Wat heb je gedaan dan? Boefje
Valt me wel tegen, de hoeveelheid notes. Minder dan ik
Tja ik weet niet wat je allemaal van me denkt, maar ik vertel meestal wel gewoon de waarheid. Alleen op een bepaalde manier.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Wat heb je gedaan dan? Boefje
Valt me wel tegen, de hoeveelheid notes. Minder dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |