sorry, Tilburgquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Susi het volgende:
[..]
woon je in utrecht ? Ik heb volgend jaar een kamer nodig. Ik kom altijd
Dat zeg ik al 2 dagen HARA maar niemand die luisterdquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:00 schreef Clesar03 het volgende:
lijkt me wel duidelijk nu:
##vote Hara
Harajuku. (3) Susi, DuTank, Clesar03
misschien dat ik morgen nog tijd heb om hints uit te vogelen (of stonden er nu geen hints in?)
Eerst de dokter en nu mij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nachtwaker, als ik me niet vergis...?
We hebben toch steeds bad guys afgemaaktquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat zeg ik al 2 dagen HARA maar niemand die luisterd
en dan ben ik dood en gaan ze pas maatregelen nemen tsktsk
Conclusie, de nachtwaker is een grootse noob, oftewel wie doen er pas meequote:
Conclusie B: de medic tooquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Conclusie, de nachtwaker is een grootse noob, oftewel wie doen er pas mee
sinds wanneer probeer je dan ook te slapen om 23:00? Dat gaat natuurlijk niet werken als je meestal rond 2:00 naar je bedje toegaat...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben weg. ik heb het koud. En een slechte dag. Dus dan kan ik dat maar beter stoppen en morgen weer goed beginnen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Conclusie B: de medic too
Na de tosti-avond en vanzelfsprekende discussies. nu maar een Wokkels-Naturel avond. (voor de noordelingen : het betreft een chippie)
Hoe vond je mijn kill.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef timmmmm het volgende:
## Nachtwaker
Omdat hij incompetent is!
Een overheerlijk een knapperig chippiel uit aardappelen bereid en op smaak gebracht met een snufje zout. Verdraaid lekker kan ik je zeggen!quote:
Wat waar is is gewoon waar Tim. Komt alleen wéér een note van Peri overheen denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef timmmmm het volgende:
WOKKELS
Mag ik PP trouwens complimenteren voor zijn erg scherpe opmerking in het Fok!sters sexy en gewaagd topic
Wokkels paprika vind ik niet zo lekker. Naturel is wel okayquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Een overheerlijk een knapperig chippiel uit aardappelen bereid en op smaak gebracht met een snufje zout. Verdraaid lekker kan ik je zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |