ik 1quote:
Ik ben op msn even nutteloos als op fok!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:41 schreef Susi het volgende:
Maar durven jullie wel met die mensen te praten dan ? En waar gaat het dan over
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef Ladidadida het volgende:
Die eerste was net met 0,75 pnt. niet gehaald
Dit was algemeen vak. Goederenrecht, privaatrecht, verbintenissenrecht, strafrecht, bestuursrecht en internationaal recht in één.
Klotezooi.
quote:
quote:
Je legt de lat voor jezelf ook te hoog lieverd.quote:
Dankjequote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Dat zou ik nooit durven zeggen. In de herkansing gaat het vasst makkelijker
Either way, het zal je vast wel lukken.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Je legt de lat voor jezelf ook te hoog lieverd.
Dat weet je best. als je in 1 dag een boek wilt leren van 800 pagina's...quote:
Zo bedoel ik het ook niet. Ze is slim genoeg.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:30 schreef timmmmm het volgende:
De lat ligt nooit te hoog. Hoe lang je er over moet doen, als je het maar lang genoeg probeert, kan iedereen de studie volgen die hij wil. IQ heeft er dus ook niets mee te maken. Sowieso lijk jij me nou niet bepaald dom
Ik had het ook niet over wat jij zei, meer in het algemeenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:51 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet. Ze is slim genoeg.
Oh datquote:Op woensdag 17 december 2008 13:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat weet je best. als je in 1 dag een boek wilt leren van 800 pagina's...
Dat weet ikquote:Op woensdag 17 december 2008 14:01 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wilde 600 pagina's samenvatten in een dag. Ik was al weken aan het leren
Maar hey, that's me! Ik ben gek op totaal onrealistische doelen stellen
Oww, als je het wil, maar niet moet is er toch geen probleem? Je hebt van die mensen die denken van hé, morgen heb ik tentamen, laat ik mijn boek eens uitpakken en 600 bladzijdes in een dagje proberen te leren, ik dacht dat het zoiets was.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:01 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wilde 600 pagina's samenvatten in een dag. Ik was al weken aan het leren
Maar hey, that's me! Ik ben gek op totaal onrealistische doelen stellen
Voorgaande hints leiden naar hara, kwamen susi en ik en susi tot de conclusie.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:27 schreef CaLeX het volgende: Ik van een enkeling, maar niet van hiero trouwens ga eens de hints oplossen jullieik heb het te druk xD
Ik kan wel 600 paginas op een dag lezen hoor...quote:Op woensdag 17 december 2008 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oww, als je het wil, maar niet moet is er toch geen probleem? Je hebt van die mensen die denken van hé, morgen heb ik tentamen, laat ik mijn boek eens uitpakken en 600 bladzijdes in een dagje proberen te leren, ik dacht dat het zoiets was.
Maar met onmogelijke doelen stellen is niets mis. Als je 's ochtends zegt, vandaag ga ik 50 bladzijdes samenvatten, ben je om 12 uur al klaar.Met onmogelijke doelen blijf je tenminste doorgaan.
Bij mij iig
Ik ook, maar we hebben het over leren en samenvatten. Spuitelfquote:Op woensdag 17 december 2008 14:26 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik kan wel 600 paginas op een dag lezen hoor...Met een beetje boeiend boek kom ik dichtbij de 1000..
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, maar als je advocaat wilt worden zul je toch rechten moeten studeren. En die irritante mongolen vallen vanzelf af hoor
Wil je een studieboek van me lenen?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:26 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik kan wel 600 paginas op een dag lezen hoor...Met een beetje boeiend boek kom ik dichtbij de 1000..
Natuurlijke selectie ftwquote:
Ja sorry hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 14:54 schreef Syb-rund. het volgende:
600 pagina's willen samenvatten op èèn dag![]()
En ik maar denken dat ik een beroerde planner was
Wil je tips? mijn ouders hebben me een tijd tevergeefs naar zon gestapo hw kamp gestuurdquote:Op woensdag 17 december 2008 14:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja sorry hoorIk heb nog nooit een donder uitgevreten in m'n leven en nu moet ik ineens studeren. Ik weet ook niet hoe dat allemaal moet
Mijn PM staat openquote:Op woensdag 17 december 2008 14:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wil je tips? mijn ouders hebben me een tijd tevergeefs naar zon gestapo hw kamp gestuurd
Dat bedoel ik. Je weet iig wat je bent als je afvalt.quote:
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat iedereen die afvalt, een randmongool is.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je weet iig wat je bent als je afvalt.
We weten het, en daarom tolereren we je.quote:Hé, dat wist ik al.
Echt, als iemand mij gaat vragen of ik hobby's heb, dan moet ik dalijk echt gaan antwoorden dat posten en lezen in het mafiatopic, inmiddels te vinden in SubForum MIS, van het Fok!forum op nummer 1 staat.
Volgens mij was haar laatste post ook offtopicquote:
Bij haar is het er maar 1...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Volgens mij was haar laatste post ook offtopic
Ik zei gisteren al, als je dood bent mag je niet over het spel praten.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:03 schreef Duimelot het volgende:
sjeempie wat kunnen jullie een boel lullen over helemaal niets en aan die hints wordt amper gewerkt
maar ja jullie gaan gewoon allemaal op hara stemmen dat is het he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |