Volgens mij heb ik nergens gezegd dat iedereen die afvalt, een randmongool is.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je weet iig wat je bent als je afvalt.
We weten het, en daarom tolereren we je.quote:Hé, dat wist ik al.
Echt, als iemand mij gaat vragen of ik hobby's heb, dan moet ik dalijk echt gaan antwoorden dat posten en lezen in het mafiatopic, inmiddels te vinden in SubForum MIS, van het Fok!forum op nummer 1 staat.
Volgens mij was haar laatste post ook offtopicquote:
Bij haar is het er maar 1...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Volgens mij was haar laatste post ook offtopic
Ik zei gisteren al, als je dood bent mag je niet over het spel praten.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:03 schreef Duimelot het volgende:
sjeempie wat kunnen jullie een boel lullen over helemaal niets en aan die hints wordt amper gewerkt
maar ja jullie gaan gewoon allemaal op hara stemmen dat is het he
Ik heb hier ook nog twee boeken van 500 + pagina's liggenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wil je een studieboek van me lenen?
Zo'n beetje hetzelfde als bij deze post van jouquote:Op woensdag 17 december 2008 17:34 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog twee boeken van 500 + pagina's liggen![]()
Nuja leren doe ik eigenlijk nooit.. Gewoon een beetje opletten tijdens de lessen is meestal voldoende om meerkeuzevragen te maken. Wij hoeven gelukkig geen feiten uit ons hoofd te leren![]()
Maar ik heb nu zo een vervelend vak... We moeten ons iedere les verplicht voorbereiden... en dat word ook getestIk had nog nooit een les in mijn leven voorbereid, en toen moest ik opeens 60+ pagina's per les kennen... Nu is dat neit bijzonder veel als het gewoon in leesbaar nederlands was geschreven, maar bij 80% van de zinnen in dat boek ben je eht begin vergeten zodra je aan het eind van de zin toe bent
je vote hara, en zet je naam bij trev neerquote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef ajf het volgende:
##Hara
Harajuku. (4) Susi, DuTank, Clesar03
Trevland (3) Ladidadida, Hara, Etc, ajf
Laat maar zo staan johquote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vote hara, en zet je naam bij trev neer
Ferbetertquote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vote hara, en zet je naam bij trev neer
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo'n beetje hetzelfde als bij deze post van jou
Daar studeerde ik vorig jaarquote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Toevallig ook tweedejaars aan het windesheim college (zwolle)?
Gekaptquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
GekaptWindesheim is echt een debieleninstituut
Nou ja, de lerarenopleiding dan.
Nee ik ben al SI' erquote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Toevallig ook tweedejaars aan het windesheim college (zwolle)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |