Ik heb hier ook nog twee boeken van 500 + pagina's liggenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wil je een studieboek van me lenen?
Zo'n beetje hetzelfde als bij deze post van jouquote:Op woensdag 17 december 2008 17:34 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog twee boeken van 500 + pagina's liggen![]()
Nuja leren doe ik eigenlijk nooit.. Gewoon een beetje opletten tijdens de lessen is meestal voldoende om meerkeuzevragen te maken. Wij hoeven gelukkig geen feiten uit ons hoofd te leren![]()
Maar ik heb nu zo een vervelend vak... We moeten ons iedere les verplicht voorbereiden... en dat word ook getestIk had nog nooit een les in mijn leven voorbereid, en toen moest ik opeens 60+ pagina's per les kennen... Nu is dat neit bijzonder veel als het gewoon in leesbaar nederlands was geschreven, maar bij 80% van de zinnen in dat boek ben je eht begin vergeten zodra je aan het eind van de zin toe bent
je vote hara, en zet je naam bij trev neerquote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef ajf het volgende:
##Hara
Harajuku. (4) Susi, DuTank, Clesar03
Trevland (3) Ladidadida, Hara, Etc, ajf
Laat maar zo staan johquote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vote hara, en zet je naam bij trev neer
Ferbetertquote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vote hara, en zet je naam bij trev neer
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo'n beetje hetzelfde als bij deze post van jou
Daar studeerde ik vorig jaarquote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Toevallig ook tweedejaars aan het windesheim college (zwolle)?
Gekaptquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
GekaptWindesheim is echt een debieleninstituut
Nou ja, de lerarenopleiding dan.
Nee ik ben al SI' erquote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Toevallig ook tweedejaars aan het windesheim college (zwolle)?
Ik wil toch wel een leukere doodquote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef PrincePolly het volgende:
Echt, is het nou zo moeilijk om een plaatje te posten met day erin, en een verhaaltje te schrijven waarin Hara hangt?
Software Ingenieur. HBO informatica gedaan op de Hogeschool Den Haagquote:Op woensdag 17 december 2008 19:13 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen idee wat dat betekend?
Dan weet ik nu naar wie ik m'n ma moet sturen als ze een probleem heeft met een programma^^quote:Op woensdag 17 december 2008 19:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Software Ingenieur. HBO informatica gedaan op de Hogeschool Den Haag
Yep it is. No it isn't. Ga maar effe Kitt kijken. Stuk spannender.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef PrincePolly het volgende:
Echt, is het nou zo moeilijk om een plaatje te posten met day erin, en een verhaaltje te schrijven waarin Hara hangt?
Ja want software ingenieurs weten hoe alle al bestaande programma's werkenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet ik nu naar wie ik m'n ma moet sturen als ze een probleem heeft met een programma^^
Werk je nog bij een beetje interessant bedrijf? Ik heb geen idee waar ik later naar toe moet... (ik doe dus ook HBO informatica, mocht dat nog niet duidelijk zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 19:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Software Ingenieur. HBO informatica gedaan op de Hogeschool Den Haag
Hoe oud is je moeder?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet ik nu naar wie ik m'n ma moet sturen als ze een probleem heeft met een programma^^
Het bedrijf van mijn pa. Traffic and Transportquote:Op woensdag 17 december 2008 19:21 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Werk je nog bij een beetje interessant bedrijf? Ik heb geen idee waar ik later naar toe moet... (ik doe dus ook HBO informatica, mocht dat nog niet duidelijk zijn)
Dead girls dance, they burn and twirlquote:
* Kusje er opquote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, dat vind ik niet leuk. Ik haat groot water
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
* Kusje er op
Welkom in het rijk der doden
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik gok drie, als je bedenkt hoe de NW gaat, tot nu toe
Ik hoop hetquote:Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik gok drie, als je bedenkt hoe de NW gaat, tot nu toe
Dat lijkt me zo langzamerhand waarschijnlijker dan dat NW een mob/wolf paktquote:Op woensdag 17 december 2008 19:33 schreef SiestaGuru het volgende:
Zul je natuurlijk zien dat de NW een dorp pakt maar de wolven een maffia of andersom
topickillerquote:Op woensdag 17 december 2008 19:36 schreef Ladidadida het volgende:
Nog steeds 2 kills dus vannacht
Wel een mob dood though, goed werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |